skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Kamioňáci :-)
-> afro100: Boli aj 805-ky?Tie sa mi najviac páčia,z tých menších:)
Konkretne na tejto akcii som nasiel tych tatier viac ... kratka kabina, predlzena kabina, 8koly, 6 koly, atmosfera, biturbo ...
-> alpin: Boli,aj 813-ky boli dobré ,môj známy mal tiež osemkolku s hydraulickou rukou,bola to bývalá vojenská uloženka,odviezlo to všetko,čo sa na to dalo a išla bohovo,pri plnom výkone zožrala 45-50 litrov na 100 km,darmo 12-valec je 12-valec:D
-> David29: tých 8 priestrelov to stíha dofukovať
-> alpin: A kdybych bylo 9, maj dofukování-)))
-> Michal N 283: boli aj 10 kolové
-> afro100: osemkolák T 815 co nezná bratra,viezol som sa na tom niekedy:)
-> afro100: kua toto je mašina , guláky veľké jak hlava od psa a pneumatiky znesú 8 priestrelov zo samopalu
-> afro100: Tak to je slušněj kousek

-> bibendum30: Tady máš příklad jednoho z těch větších www.bigtruckdrivingjobs.c
om/trucking_resources/.../
66.html
nebo tady : www.hankstruckpictures.co m/pix/.../prime_inc_frtlnr _century_peru_il_06-09.jpg
nebo tady : www.hankstruckpictures.co m/pix/.../prime_inc_frtlnr _century_peru_il_06-09.jpg
-> jok3r: to je prd kabina ... a nemusime ist daleko, europske stroje maju podobne ... www.cowboysdoasfalto.com.
br/arquivos/.../scania_lon
gline_00025.jpg
www.radine-trucking.de/17 89.jpg
www.radine-trucking.de/17 89.jpg
-> jok3r: To nic není...tohle je malý "zázemí "
Jsou modely který to mají mnohem vetší...ale v ČR jich tolik nejezdí

-> bibendum30: ty jo ten ma za tou kabinou jeste hotel ne?

Tak zas nějaké ty " úlovky" od nás z práce...tentokráte od soudruhu z USA

Matthes, záškodník z TechWebu 29.05.11 13:05:54 napsal:
→ Rapid135 – doktor: A to skutecne tak, ze se uzavira
vyfuk a odpojuje palivo?Ano,systém se užívá už léta,třeba na našich náklaďácích a busech řady 706 s motory LIAZ to byla ona známá páka jako na vyhybku nad motorovým tunelem,která se musela ručo přitáhnout. Elektromagnet nebo vzduch byly až později. Účinek MB záleží na těsnosti výfuku,potrubí a klapky.
→ Rapid135 – doktor: A to skutecne tak, ze se uzavira
vyfuk a odpojuje palivo?Ano,systém se užívá už léta,třeba na našich náklaďácích a busech řady 706 s motory LIAZ to byla ona známá páka jako na vyhybku nad motorovým tunelem,která se musela ručo přitáhnout. Elektromagnet nebo vzduch byly až později. Účinek MB záleží na těsnosti výfuku,potrubí a klapky.
Matthes, záškodník z TechWebu 29.05.11 13:05:54 napsal:
→ Rapid135 – doktor: A to skutecne tak, ze se uzavira
vyfuk a odpojuje palivo?
všude to tak píšou a snad to tak i funguje.když mám otevřený okno a motorovku vypnu nebo se dotknu plynu tak slyšíš jak vyskočí.u mě to asi bude fungovat tak že jednak zavře véfuk a taky elektrika nevodevře vstřiky jelikož mám CR
→ Rapid135 – doktor: A to skutecne tak, ze se uzavira
vyfuk a odpojuje palivo?
všude to tak píšou a snad to tak i funguje.když mám otevřený okno a motorovku vypnu nebo se dotknu plynu tak slyšíš jak vyskočí.u mě to asi bude fungovat tak že jednak zavře véfuk a taky elektrika nevodevře vstřiky jelikož mám CR
-> pinokio110: I na Volvu svítěj při motorovce. Daf to má fikaně zkrze nějakou krabičku,která je spíná,pokud je zpomalení výraznější,nikoliv plynulé. Ale stejně na americkej Jake Brake to nemá
www.daf-club.com/video/nh
c-250-cummins-jake-brake-7
62

-> David29: u Scanie brzdovky při motorovce nesvítí,pouze při retardéru nebo samozřejmě pokud ji aktivuješ brzdovym pedálem v poloze těsně před aktivací brzd.
U M.B.Actrose se rozsvítily brzdovky při největším zpomalení-tzn.motrorovka na dvojku,pak brzdovky zhasly,dobrá věc.
Jinak motorovky se dávaj furt do nákladáků bez ohledu na to jestli má intardér nebo nemá,i když u některých aut je to jen zvuková kulisa
U M.B.Actrose se rozsvítily brzdovky při největším zpomalení-tzn.motrorovka na dvojku,pak brzdovky zhasly,dobrá věc.
Jinak motorovky se dávaj furt do nákladáků bez ohledu na to jestli má intardér nebo nemá,i když u některých aut je to jen zvuková kulisa
Matthes, záškodník z TechWebu 29.05.11 13:05:54 napsal:
→ Rapid135 – doktor: A to skutecne tak, ze se uzavira
vyfuk a odpojuje palivo?

→ Rapid135 – doktor: A to skutecne tak, ze se uzavira
vyfuk a odpojuje palivo?

-> haso: Já si nemyslim, že by to byla nutnost. Ta intenzita neni zas tak silná jako když to zašlápneš
-> Jarda/felda: Klasická motorovka nesvítí určitě
-> Rapid135 - doktor, Enggik: Máte pravdu, trklo mě to až v práci
-> Jarda/felda: Klasická motorovka nesvítí určitě
-> Rapid135 - doktor, Enggik: Máte pravdu, trklo mě to až v práci
-> Matthes, záškodník z TechWebu:
Někdo mi to tuším vysvětloval a dneska se to dělá tak, aby píst šel vždy do komprese, pak se odpustil vzduch a dolů už bez tlaku. U osobáku se nafta (benzin) zavírá už při jízdě bez plynu do nějakých otáček (jmenovitě ve Vectře 1,6 16V EGOTEK nad 1500), tak bych se divil kdyby tomu tak nebylo i u moderního náklaďáku.
Někdo mi to tuším vysvětloval a dneska se to dělá tak, aby píst šel vždy do komprese, pak se odpustil vzduch a dolů už bez tlaku. U osobáku se nafta (benzin) zavírá už při jízdě bez plynu do nějakých otáček (jmenovitě ve Vectře 1,6 16V EGOTEK nad 1500), tak bych se divil kdyby tomu tak nebylo i u moderního náklaďáku.
-> Rapid135 - doktor: Přesně tak, mám MANa TGX r.v.2008 a mám jen motorovku
-> David29: Motorovka se montuje stále, a retardéry jsou za příplatek (snad jen Scanie ho má v základu).
Jinak na motorovku mi brzdy nesvítily u žádnýho auta (avia, daf, man)

-> David29: Motorovka se montuje stále, a retardéry jsou za příplatek (snad jen Scanie ho má v základu).
Jinak na motorovku mi brzdy nesvítily u žádnýho auta (avia, daf, man)

-> Rapid135 - doktor: A to skutecne tak, ze se uzavira vyfuk a odpojuje palivo?
-> David29: já jezdím s avií E4 z roku 2007 a retardér nemá,jen má motorvku,co sem se díval i novější many mají taky motorovku.asi je to co si připlatíš to máš 

-> haso 28.05.11 23:22:26: těm co maji klasickou motorovku by svítit měli
-> haso: Pokud má retardér, tak tam by to mělo být podle intenzity brždění (pokud jen lehce přibržďuje tak ne, pokud víc tak ano). Pokud je to starší náklaďák, který má jen klasickou motorovku, tak ne.
-> David29: takze to nesvieti? to by vysvetlovala preco som sa tak extremne rychlo blizil k dacomu co nevyzeralo ze brzdi, a pritom...brzdilo 

-> haso: Ne. Tuhle specialitu má Scanie a snad možná i Volvo
Ale je to pěkná kokotovina. Pak to vypadá, že řidič je idiot a stojí z kopce na brzdě
btw: Motorovka se dnes už nemontuje, dneska je retardér
Ale je to pěkná kokotovina. Pak to vypadá, že řidič je idiot a stojí z kopce na brzdě

btw: Motorovka se dnes už nemontuje, dneska je retardér
ma tak dneska napadlo, ked kamion brzdi motorovou brzdou tak mu svietia brzdove svetla?
-> Matthes, záškodník z TechWebu: tam platí to samý kombinuješ rychlost podlahovýho dopravníku a rychlost pojezdu, malá 1, velká 1, malá 2, velká 2 víc asi neutáhá... a navíc ty RMAčka na trambusech/liazkách stojej za houno kurevsky zatěžuje zadní nápravu a rychle pak odcházej ale dost OT
-> kamikaze:
Něco po roce 1971. To byl pěknej prototyp T815.
Něco po roce 1971. To byl pěknej prototyp T815.

-> red.bill: None to bylo mysleny trochu jinak... Ze pojedes trambusem po poli treba 50 

-> Matthes, záškodník z TechWebu: kamarádka má pravdu třeba zmiňovaný RUR5 má asi 7 rychlostí podlahovýho dopravníku + rychlost pojezdu (je rozdíl jestli pojedeš na redukovanou 1-5 nebo celou 1 2)
-> kamikaze 27.05.11 21:40:03: nádherný video,díky...
-> kamikaze: kašlat na gumáky já je měl na sobě tak všhovšudy 2x

-> Romik: Jen ty holínky jsou stále třeba
Tatra T-157Z www.tatra-club.com/forum- tema/odnoz-od-813-a-815-ta tra-157-agro-6797

Tatra T-157Z www.tatra-club.com/forum- tema/odnoz-od-813-a-815-ta tra-157-agro-6797
-> kamikaze: to video nemá chybu v takovém zemědělství bych chtěl pracovat 

-> Matthes, záškodník z TechWebu: moje praxe je celj podzim povětšino s Trambusem ale nějaké dny sem lítal i traktorem. Dá se to dá řídit jenom tou rychlostí posuvu dopravníku a tím jak šlapu na plyn. takže na rozmetadle jednička a málo plynu tak to jenom tak sypalo ale zase válce hovno krájely ty sračky takže se to zarvalo, já měl na konci zavařené ty spojky na ty kolíčky a rval to jak rus ale na úkor převodovek ale výdělěk byl od rozmetadla tak se nedalo svítit
-> Matthes, záškodník z TechWebu: To zrovna ne, ale byl bych špatný vidlák, kdybych neměl k podobným věcem přístup. :o)
-> Fén: Ty jezdis s rozmetadlem?
-> kamikaze: Nejlepší výhled. :o))
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Chceš udělat naučná videa? :o))
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Chceš udělat naučná videa? :o))
-> Fén: To je prave problem. Nam predelavali letos garaze ve skole a vetsina techniky je pod plachtou
Takze v realu jen kdyz tady jezdili trambusem...
-> kamikaze: Vole

-> kamikaze: Vole

-> Fén: Nejlépe chodit za rozmetadlem
