něco pro fandy vozů LIAZ-nášivka z eBay
cgi.ebay.de/TOP-Aufnaher-
Patch-Skoda-Truck-Racing-4
96-/320705254090?pt=Automo
b...
a ještě jedna-je líp vidět a je dražší
cgi.ebay.de/Aufnaher-Race
-Truck-Startnr-23-Art-Nr-3
61-/300546523549?pt=Automo
b...
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Kamioňáci :-)
-> Jarda/felda: Já to neberu. Má to motor do 2.5 a nemá to ani tuplák
O nosnosti a velikosti nemluvě.... leč, chodit sem s tim můžeš 


-> Jarda/felda: To asi tezko, kdyz nekdo ma problemy s Davidem29 s Dylinou 

-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : No plaček měl do nedávna liazky ale moc hezké

-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : Zajímavý 

-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : 

Dneska jsem na křižovatce viděl Volvo v barvách LIAZu.
Fotku nemám, ale je to tahle firma: www.placek-transport.com/ placek_transport_fotogaler ie.php

Fotku nemám, ale je to tahle firma: www.placek-transport.com/ placek_transport_fotogaler ie.php
Pipo26 ked to zbada kopec tak chce utekat na druhu stranu …
Tak to já mněl dřív taky 12ku, ale 240k s šestikvaltem s velkou boudou. A to si jelo naložený jak prázdný
Naprostá spokojenost, jen přední gumy na tom dost rychle odcházely. Na tom dlouhým rozvoru a s tou velkou boudou to už prázdný bylo dost těžký na předek, takže po 70tis. km gumy dělaly pápá.




-> Enggik: Ale poviem ti je to serbel ...
12tona, motor 180ka, tvrde ako koza, ked to zbada kopec tak chce utekat na druhu stranu ...
Ma to najazdene 560km a v predu zacalo nieco buchat ako hovado a saltpaka trasie ako svina.
Od MANa som taketo nieco necakal.

Ma to najazdene 560km a v predu zacalo nieco buchat ako hovado a saltpaka trasie ako svina.
Od MANa som taketo nieco necakal.

-> Pipo26: To je právě ta ,,stará", opravdu mi nejde dohlavy proč už tam při tý modernizeci nedaly tu novější, co dávaj do TGS, vždyť ta bouda je rorměrově stejná 

-> Enggik: 

-> palinator: To možná u prázdnýho auta, ale věř mi že u naloženýho to prakticky nepoznáš
To bych pak nechápal, proč se Tatry nikdy neprosadily jak silniční tahače 


-> Enggik:
Tuhé nápravy jsou na silnici horší (odskakují), než nezávisle zavěšené polonápravy, které lépe kopírují vozovku.
Tuhé nápravy jsou na silnici horší (odskakují), než nezávisle zavěšené polonápravy, které lépe kopírují vozovku.
-> palinator: Horší? v čem myslíš?
-> Enggik:
A 810 ne? Ta je ještě horší.
A 810 ne? Ta je ještě horší.
-> palinator: Jenže Tatrovácká koncepce je vyloženě speciál do terénu a na silnici prostě proti konkurenci strácí
Terrna jsou prostě dělníci na stavbu.

-> Kaprof: Ale to je přesně to co tu říkám
810ka může přitáhnout nový zákazníky, už proto že si myslím, že proti svý konkurenci má lepší průchodnost terénem. A to že má motor a boudu od Renaultu? Co si budem nalhávat, na novou boudu Tatra prostě nemá a ikdyby mněla, buhví, jak by to dopadlo ( možná i proto nejde Terrno tak dobře na odbyt ). A motor? Tatra má nejmenší osmiválec, což je na tuhle kategorii dost velký. Tak proč nevyužít již existující, stejně už i Terrno prodává i s motory od jiných výrobců 


-> Enggik: Dle mě naopak jedině dobre že uměj udělat i jiné vozidlo než klasickou Tatru...To by jim mohlo prinést nové zákazníky, kor když i tato 810 se v terénu neztratí...V3S už byly v Ačr naprosto mimo...at už kvuli dojezdu,síle motoru, věku..a že to má motor z renaulta a boudu taky mi absolutně nevadí ...
-> Enggik:
O tom nepochybuji. Pak je otázka, jestli je lepší tatrovácká nebo tahle koncepce.
O tom nepochybuji. Pak je otázka, jestli je lepší tatrovácká nebo tahle koncepce.
-> palinator: Jenže samotný Terrno ji nad vodou neudrží
a 817ku v civilním sektoru asi nikdo nevyužije. Takže proč nemít v nabídce něco trošku konvenčnějšího.
A myslím si že ty ,,pragovácký" nápravy mají přeci jen větší průchodnost terénem něž u jiných aut týhle váhový kategorie 



-> Enggik:
To jo, ale T810 asi není zrovna věc, která by Tatru držela nad vodou. Spíš Terrno..
To jo, ale T810 asi není zrovna věc, která by Tatru držela nad vodou. Spíš Terrno..
-> palinator: Netvrdím že je to úplně to pravý ořechový, s Tatrováckou koncepcí už to nemá vůbec nic společnýho (snad kromě loga
) Ale pokud by to Tatru udrželo nad vodou, tak to klidně i přetrpím 


-> palinator: holt tatra sa vyhovárala že nevie modernizovať kabíny a že bude nakupovať u konkurencie a práve táto kabína od renaulta je rozšírena dosť
-> Enggik:
T810 nemám rád. Není to pro mě Tatra. Nápravy to má jako V3S (jíž má asi nahradit) a motory Renault...
T810 nemám rád. Není to pro mě Tatra. Nápravy to má jako V3S (jíž má asi nahradit) a motory Renault...

-> Pipo26: TGL
Jen škoda že už do něj nedaly tu novou přístrojovku z TGSy 


-> Pipo26: pekny este spravit don aspon subac a moze byt :D




-> palinator: To jo no..v devadesátkách vládní limuzínu bez airbagu..to opravdu nikdo nevyrobil :o).....Nostalgie by to byla pělná ale já bych radši 613/1 ta aspon nebyla ve světě pro smích v době vzniku...Ale nebudem zasírat vlákno kamionákum...
-> Kaprof:
Ale originalitu jí nikdo nezapře. Takovou limuzínu ještě nikdo jiný nikdy nevyrobil.
Ale originalitu jí nikdo nezapře. Takovou limuzínu ještě nikdo jiný nikdy nevyrobil.
-> Kaprof: No práve preto to asi krachlo,mali vymyslieť niečo lepšie,no čo už to nezmeníme,jedine že by sa niekde začali vyrábať repliky starších modelov,ale za to by už boli iné pálky

-> Michal N 283: Tak sedmistovka byla už o ničem a beznadějně zastaralá...
-> palinator: Možno,ale dneska je veľká konkurencia drahých a luxusných burákov,takže keby ich chceli predať ,museli by ísť s cenou do nižšej úrovne,ale to už sú len moje úvahy,bohužiaľ s Tatrou 700 to skončilo.

-> Michal N 283:
No nevim nevim, Tatra byla pro nejvyšší vrstvy.
No nevim nevim, Tatra byla pro nejvyšší vrstvy.

-> palinator: To aj mňa,inak veľká smola,že Tatra už nevyrába osobné autá,asi by som bol prvý v poradovníku:D
Mě na Tatrách fascinuje mimo spoustu jinejch věcí stavebnicová konstrukce. Nejen že se může poskládat nekonečně dlouhej podvozek o nekonečném množství náprav, prostě se přišroubuje mezikus a další náprava, ale prej se celkem jednoduše dělaj větší motory tak, že se prostě přidaj 2 válce a hotovo, jelikož např. klika je šroubovaná, hlavy jsou samostatné pro každý válec... Už jen větší blok a je hotovo.
Jinak..zapomněli jste na toto.

Jinak..zapomněli jste na toto.

-> Michal N 283: jojo,novin jsem taky pár balíků spálil

-> myschaak AZNP K.Hora: No...aj V3S-ky sa takto štartovali,ešte sa im dávali aj prečítať noviny 

-> Péďa17: Pripomína mi tú,čo zhorela vo filme Roming,mala podobnú farbu:D
-> Michal N 283: takovou zkušenost mám taky...s tatrama,ale i liazkama a dokonce s aviema)....ještě poctivý auta,sic kouřej ale jedou)
-> Michal N 283: pěkná 805
-> afro100: Aha,no to je dosť možné,musia ich sem-tam prevetrať,aby nezatuchli,aj ked Tatrám sa to nestáva,videl som 813-ku,čo stála bez pohnutia 2a pol roka a po založení bateriek a naťahaní nafty,chytila na prvý krát:)
-> Michal N 283: neboli ... isli sme uplne na inu akciu a po ceste som stretol tuto ... a ked som ju fotil, tak som si vsimol, ze kusok dalej stoja dalsie ... podla vsetkeho sa jedna o auta slovenskej armady v cinnej sluzbe ... mali nejaky predvadzaci den ci co to ...
Doupov 2006,pokud bude někdo mít záje mohu poslat na email mám víc těch fotek