-> jok3r: to je prd kabina ... a nemusime ist daleko, europske stroje maju podobne ... www.cowboysdoasfalto.com.
br/arquivos/.../scania_lon
gline_00025.jpg
www.radine-trucking.de/17
89.jpg
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Kamioňáci :-)
20:05:40
03.06.2011
03.06.2011
afro100
20:04:44
03.06.2011
03.06.2011
bibendum30
-> jok3r: To nic není...tohle je malý "zázemí " Jsou modely který to mají mnohem vetší...ale v ČR jich tolik nejezdí
20:01:46
03.06.2011
03.06.2011
jok3r
-> bibendum30: ty jo ten ma za tou kabinou jeste hotel ne?
19:53:06
03.06.2011
03.06.2011
bibendum30
Tak zas nějaké ty " úlovky" od nás z práce...tentokráte od soudruhu z USA
19:50:37
01.06.2011
01.06.2011
Bobesh
Matthes, záškodník z TechWebu 29.05.11 13:05:54 napsal:
→ Rapid135 – doktor: A to skutecne tak, ze se uzavira
vyfuk a odpojuje palivo?Ano,systém se užívá už léta,třeba na našich náklaďácích a busech řady 706 s motory LIAZ to byla ona známá páka jako na vyhybku nad motorovým tunelem,která se musela ručo přitáhnout. Elektromagnet nebo vzduch byly až později. Účinek MB záleží na těsnosti výfuku,potrubí a klapky.
→ Rapid135 – doktor: A to skutecne tak, ze se uzavira
vyfuk a odpojuje palivo?Ano,systém se užívá už léta,třeba na našich náklaďácích a busech řady 706 s motory LIAZ to byla ona známá páka jako na vyhybku nad motorovým tunelem,která se musela ručo přitáhnout. Elektromagnet nebo vzduch byly až později. Účinek MB záleží na těsnosti výfuku,potrubí a klapky.
19:06:07
01.06.2011
01.06.2011
Rapid135
Matthes, záškodník z TechWebu 29.05.11 13:05:54 napsal:
→ Rapid135 – doktor: A to skutecne tak, ze se uzavira
vyfuk a odpojuje palivo?
všude to tak píšou a snad to tak i funguje.když mám otevřený okno a motorovku vypnu nebo se dotknu plynu tak slyšíš jak vyskočí.u mě to asi bude fungovat tak že jednak zavře véfuk a taky elektrika nevodevře vstřiky jelikož mám CR
→ Rapid135 – doktor: A to skutecne tak, ze se uzavira
vyfuk a odpojuje palivo?
všude to tak píšou a snad to tak i funguje.když mám otevřený okno a motorovku vypnu nebo se dotknu plynu tak slyšíš jak vyskočí.u mě to asi bude fungovat tak že jednak zavře véfuk a taky elektrika nevodevře vstřiky jelikož mám CR
15:21:33
01.06.2011
01.06.2011
Bobesh
-> pinokio110: I na Volvu svítěj při motorovce. Daf to má fikaně zkrze nějakou krabičku,která je spíná,pokud je zpomalení výraznější,nikoliv plynulé. Ale stejně na americkej Jake Brake to nemá www.daf-club.com/video/nh
c-250-cummins-jake-brake-7
62
16:22:51
29.05.2011
29.05.2011
pinokio110
-> David29: u Scanie brzdovky při motorovce nesvítí,pouze při retardéru nebo samozřejmě pokud ji aktivuješ brzdovym pedálem v poloze těsně před aktivací brzd.
U M.B.Actrose se rozsvítily brzdovky při největším zpomalení-tzn.motrorovka na dvojku,pak brzdovky zhasly,dobrá věc.
Jinak motorovky se dávaj furt do nákladáků bez ohledu na to jestli má intardér nebo nemá,i když u některých aut je to jen zvuková kulisa
U M.B.Actrose se rozsvítily brzdovky při největším zpomalení-tzn.motrorovka na dvojku,pak brzdovky zhasly,dobrá věc.
Jinak motorovky se dávaj furt do nákladáků bez ohledu na to jestli má intardér nebo nemá,i když u některých aut je to jen zvuková kulisa
14:36:10
29.05.2011
29.05.2011
David29
Matthes, záškodník z TechWebu 29.05.11 13:05:54 napsal:
→ Rapid135 – doktor: A to skutecne tak, ze se uzavira
vyfuk a odpojuje palivo?
→ Rapid135 – doktor: A to skutecne tak, ze se uzavira
vyfuk a odpojuje palivo?
14:35:53
29.05.2011
29.05.2011
David29
-> haso: Já si nemyslim, že by to byla nutnost. Ta intenzita neni zas tak silná jako když to zašlápneš
-> Jarda/felda: Klasická motorovka nesvítí určitě
-> Rapid135 - doktor, Enggik: Máte pravdu, trklo mě to až v práci
-> Jarda/felda: Klasická motorovka nesvítí určitě
-> Rapid135 - doktor, Enggik: Máte pravdu, trklo mě to až v práci
13:12:16
29.05.2011
29.05.2011
palinator
-> Matthes, záškodník z TechWebu:
Někdo mi to tuším vysvětloval a dneska se to dělá tak, aby píst šel vždy do komprese, pak se odpustil vzduch a dolů už bez tlaku. U osobáku se nafta (benzin) zavírá už při jízdě bez plynu do nějakých otáček (jmenovitě ve Vectře 1,6 16V EGOTEK nad 1500), tak bych se divil kdyby tomu tak nebylo i u moderního náklaďáku.
Někdo mi to tuším vysvětloval a dneska se to dělá tak, aby píst šel vždy do komprese, pak se odpustil vzduch a dolů už bez tlaku. U osobáku se nafta (benzin) zavírá už při jízdě bez plynu do nějakých otáček (jmenovitě ve Vectře 1,6 16V EGOTEK nad 1500), tak bych se divil kdyby tomu tak nebylo i u moderního náklaďáku.
13:06:25
29.05.2011
29.05.2011
Enggik
-> Rapid135 - doktor: Přesně tak, mám MANa TGX r.v.2008 a mám jen motorovku
-> David29: Motorovka se montuje stále, a retardéry jsou za příplatek (snad jen Scanie ho má v základu).
Jinak na motorovku mi brzdy nesvítily u žádnýho auta (avia, daf, man)
-> David29: Motorovka se montuje stále, a retardéry jsou za příplatek (snad jen Scanie ho má v základu).
Jinak na motorovku mi brzdy nesvítily u žádnýho auta (avia, daf, man)
13:05:54
29.05.2011
29.05.2011
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Rapid135 - doktor: A to skutecne tak, ze se uzavira vyfuk a odpojuje palivo?
13:01:43
29.05.2011
29.05.2011
Rapid135
-> David29: já jezdím s avií E4 z roku 2007 a retardér nemá,jen má motorvku,co sem se díval i novější many mají taky motorovku.asi je to co si připlatíš to máš
11:03:43
29.05.2011
29.05.2011
Jarda/felda
-> haso 28.05.11 23:22:26: těm co maji klasickou motorovku by svítit měli
10:31:25
29.05.2011
29.05.2011
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> haso: Pokud má retardér, tak tam by to mělo být podle intenzity brždění (pokud jen lehce přibržďuje tak ne, pokud víc tak ano). Pokud je to starší náklaďák, který má jen klasickou motorovku, tak ne.
10:16:51
29.05.2011
29.05.2011
haso
-> David29: takze to nesvieti? to by vysvetlovala preco som sa tak extremne rychlo blizil k dacomu co nevyzeralo ze brzdi, a pritom...brzdilo
03:13:06
29.05.2011
29.05.2011
David29
-> haso: Ne. Tuhle specialitu má Scanie a snad možná i Volvo
Ale je to pěkná kokotovina. Pak to vypadá, že řidič je idiot a stojí z kopce na brzdě
btw: Motorovka se dnes už nemontuje, dneska je retardér
Ale je to pěkná kokotovina. Pak to vypadá, že řidič je idiot a stojí z kopce na brzdě
btw: Motorovka se dnes už nemontuje, dneska je retardér
23:22:26
28.05.2011
28.05.2011
haso
ma tak dneska napadlo, ked kamion brzdi motorovou brzdou tak mu svietia brzdove svetla?
22:13:36
28.05.2011
28.05.2011
red.bill
-> Matthes, záškodník z TechWebu: tam platí to samý kombinuješ rychlost podlahovýho dopravníku a rychlost pojezdu, malá 1, velká 1, malá 2, velká 2 víc asi neutáhá... a navíc ty RMAčka na trambusech/liazkách stojej za houno kurevsky zatěžuje zadní nápravu a rychle pak odcházej ale dost OT
17:49:21
28.05.2011
28.05.2011
palinator
-> kamikaze:
Něco po roce 1971. To byl pěknej prototyp T815.
Něco po roce 1971. To byl pěknej prototyp T815.
17:49:02
28.05.2011
28.05.2011
Matthes, záškodník z TechWebu
-> red.bill: None to bylo mysleny trochu jinak... Ze pojedes trambusem po poli treba 50
17:14:50
28.05.2011
28.05.2011
red.bill
-> Matthes, záškodník z TechWebu: kamarádka má pravdu třeba zmiňovaný RUR5 má asi 7 rychlostí podlahovýho dopravníku + rychlost pojezdu (je rozdíl jestli pojedeš na redukovanou 1-5 nebo celou 1 2)
14:17:42
28.05.2011
28.05.2011
venni
-> kamikaze 27.05.11 21:40:03: nádherný video,díky...
22:11:18
27.05.2011
27.05.2011
Romik
-> kamikaze: kašlat na gumáky já je měl na sobě tak všhovšudy 2x
22:05:11
27.05.2011
27.05.2011
kamikaze
-> Romik: Jen ty holínky jsou stále třeba
Tatra T-157Z www.tatra-club.com/forum- tema/odnoz-od-813-a-815-ta tra-157-agro-6797
Tatra T-157Z www.tatra-club.com/forum- tema/odnoz-od-813-a-815-ta tra-157-agro-6797
21:56:56
27.05.2011
27.05.2011
Romik
-> kamikaze: to video nemá chybu v takovém zemědělství bych chtěl pracovat
21:40:03
27.05.2011
27.05.2011
kamikaze
21:25:36
27.05.2011
27.05.2011
Romik
-> Matthes, záškodník z TechWebu: moje praxe je celj podzim povětšino s Trambusem ale nějaké dny sem lítal i traktorem. Dá se to dá řídit jenom tou rychlostí posuvu dopravníku a tím jak šlapu na plyn. takže na rozmetadle jednička a málo plynu tak to jenom tak sypalo ale zase válce hovno krájely ty sračky takže se to zarvalo, já měl na konci zavařené ty spojky na ty kolíčky a rval to jak rus ale na úkor převodovek ale výdělěk byl od rozmetadla tak se nedalo svítit
21:10:53
27.05.2011
27.05.2011
Fén
-> Matthes, záškodník z TechWebu: To zrovna ne, ale byl bych špatný vidlák, kdybych neměl k podobným věcem přístup. :o)
21:08:09
27.05.2011
27.05.2011
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Fén: Ty jezdis s rozmetadlem?
21:06:21
27.05.2011
27.05.2011
Fén
-> kamikaze: Nejlepší výhled. :o))
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Chceš udělat naučná videa? :o))
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Chceš udělat naučná videa? :o))
21:01:51
27.05.2011
27.05.2011
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Fén: To je prave problem. Nam predelavali letos garaze ve skole a vetsina techniky je pod plachtou Takze v realu jen kdyz tady jezdili trambusem...
-> kamikaze: Vole
-> kamikaze: Vole
20:57:51
27.05.2011
27.05.2011
kamikaze
-> Fén: Nejlépe chodit za rozmetadlem
20:53:19
27.05.2011
27.05.2011
Fén
-> Matthes, záškodník z TechWebu: A co to okouknout v reálu jak to chodí.
20:49:39
27.05.2011
27.05.2011
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Romik: Jo mas recht, regulace (teoreticky) je vejskou vrstvy (u nekterych typu rozmetadel, tady skutecne ne) hnoje a rychlosti pohybu dopravniku na podlaze. Ovsem kamaradka me tvrdi, ze se to da regulovat i rychlosti pojezdu, coz je dle me blbost. Po poli s trambusem prece clovek nepojede 60, aby mohl snizit mernou davku hnoje
20:46:37
27.05.2011
27.05.2011
Romik
-> Matthes, záškodník z TechWebu: nevím jak regulovat tu výšku ale u toho RMA a to sem ho tahal za traktorem i na tom Trambudu se to dalo regulovat akorát pákou na boku byla tam jednička a dvojka jakože pomaleji a rychleji a otáčkama motoru, u toho Trambusa to na velkou jedničku na plný kotel rozmetalo fakt krásně ale asi tak 5 minut než se střihly kolíky takže většinou rozmetadlo na jedničku a v autě malou jedničku a tak půl plynu a piánko
20:42:00
27.05.2011
27.05.2011
Matthes, záškodník z TechWebu
Ja do toho jako nevidim moc, ale prave regulace se prece provadi hlavne vejskou vrstvy hnoje u rozmetaciho ustroji a to tady musi stat za prd...
20:40:44
27.05.2011
27.05.2011
Romik
-> Matthes, záškodník z TechWebu: taky netuším asi na uleženější hnojiska jako že je tam toho menší vrstva, na matesu pokud to bylo fakt uleželé mi to stříhalo kolíky, jinak my na statku měli na tom vysoké bočnice ale používali sme to jenom an stlaní... a vejde se tam fakt jenom to hovno
20:33:39
27.05.2011
27.05.2011
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Romik: Ja nechapu na co takovy nizky rozmetadlo je? Dyk se tam hovno vejde
20:26:06
27.05.2011
27.05.2011
Romik
-> venni: Ručko znám tahal sem to za 16145 rozmetadlo na hnůl buď nízké nebo vysoké s bočnicema... já sem s tím rozmetal slámu ve stájích na stlaní
17:23:16
27.05.2011
27.05.2011
Matthes, záškodník z TechWebu
-> venni: Ja to neznal, ale meli to tady driv, akorat rozmetaci mechanismus dali do riti a misto dopravniku na zemi meli plech. Nevim co takovej blbej valnik mel za ucel...
17:21:17
27.05.2011
27.05.2011
venni
-> Fén: je to to nízoučký rozmetadlo.
16:54:18
27.05.2011
27.05.2011
Fén
-> venni: Není to takovej ten nízkej za traktor?
-> Syny: Já na vejšce nebyl. :o) Dovolím si ale odhadovat, že to má něco společného s dynamikou.
-> Syny: Já na vejšce nebyl. :o) Dovolím si ale odhadovat, že to má něco společného s dynamikou.
16:50:53
27.05.2011
27.05.2011
Romik
-> Syny: to je tak když na motor bez turba se nasadí turbácké čerpadlo
16:48:15
27.05.2011
27.05.2011
haso
-> Syny: ja sa tiez nevyznam do tychto agronomnych komponentov...poznam tak pluh za traktor a kombajn a este fekalny voz
16:40:43
27.05.2011
27.05.2011
Syny
-> Fén: Tak to se hrde hlasim k tem, co byto nepoznali :) Ale muzes mi popsat metodu modalni redukce
-> Romik: Slusna dymovnice
-> Romik: Slusna dymovnice