skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Identifikace dilu...
-> Mejot 03.01.25 19:39:25: Tuhle podivnost měl tuším známej ke kolům 100/1000 Melber..
-> COL 08.12.24 19:25:46: tohle je guma, která drží podlážku kufru ve stovce/erku
-> Mejot 03.01.25 19:39:25: mám pocit že lada
-> Mejot 03.01.25 19:39:25: mám pocit že lada
-> James1991: Netuším. Oko/oko měly třeba Octávky apod (zadní), ale ty byly mnohem delší. 150 mm zdvih je kratší, než přední na škodovku (175).
Fotka toho tlumiče by nebyla? Není to nějaká varianta tlumiče kmitů přední nápravy?
Fotka toho tlumiče by nebyla? Není to nějaká varianta tlumiče kmitů přední nápravy?
-> saskyn2:
Děkuji moc
Děkuji moc
-> Jozka:
Super, díky za určení
Super, díky za určení
-> Mako101: Téměř zcela jistě do 1000 MB do 10.série. To číslo je fajn, ale v tomhle případě je to jen číslo odlitku a v katalogu se samostatně nevyskytuje (placka komplet s pedálem je značená 10-198-7116).

-> Mako101: Š1000 do nějakého roku měla tenhle kovový.
Zdravím a přeji hezké svátky vánoční,
mám prosbu, nepoznal by někdo z jakého vozu pochází tento plynový pedál? Je podobný těm na vozy Š1000-100-120, ale zajímavé je na něm plechové provedení a sériové číslo odlité na druhé straně než bývá obvykle... Pátral jsem na netu, ale bezvýsledně, napadá mě jestli je to vůbec z auta?, zda to nemůže pocházet např. z nějaké zemědělské techniky...? Neexistuje nějaký katalog, databáze dílů dle jejich výrobních čísel?
Za případné tipy předem děkuji
mám prosbu, nepoznal by někdo z jakého vozu pochází tento plynový pedál? Je podobný těm na vozy Š1000-100-120, ale zajímavé je na něm plechové provedení a sériové číslo odlité na druhé straně než bývá obvykle... Pátral jsem na netu, ale bezvýsledně, napadá mě jestli je to vůbec z auta?, zda to nemůže pocházet např. z nějaké zemědělské techniky...? Neexistuje nějaký katalog, databáze dílů dle jejich výrobních čísel?
Za případné tipy předem děkuji
Ahoj ve spolek. Netuší někdo tlumiče PAL OKO/OKO v rozměru P26x150 443621214000?
Díky
Díky
-> Bukaj: No, to jediné můžu vyloučit... :D Leda by to bylo po dědovi, co měl 1000mb, ale na to to bylo na divném místě (moje Rapidi věci, ta tehlice tam přijela omylem mou rukou) a nevím, proč by toho měl víc než jeden kus...
-> COL: Možná s tou těhlicí na kilo? 

-> Bukaj: Díky. To by mne zajímalo, kde se tu to vzalo...
-> COL 15.12.24 13:10:23: Pružinka přepákování táhla plynu (u karburátoru) 1000MB-kilo-užovka (do modelu 79)
-> COL: neni to kufrova pruzina z kila?
-> Bukaj: Tak až na ten stromeček to vše jde nějak řešit. Proto se zpateckou zachazim dedkostylem.
-> COL: No, to je to - "neprasit" - to se mi nějak moc nedaří u žádné škodovky. Takže na části mých vozů je v háji synchron na trojce, na další části na dvojce a zbytek má ohoblovaná čela zubů na zpátečkovém kole. A stromečky budou mít v háji zuby zpátečky asi všechny...
Ale zatím to všechno řadí a jezdí

Ale zatím to všechno řadí a jezdí

-> Bukaj: což kolečko, to vem čert, ale stromeček... na druhou stranu, pokud je to dobře nastavený a alespoň na zpátečku člověk neprasi, vydrží to. Já většinou dojebu packy synchronu.
-> COL: Pravda, moc se to nekazí. Na rozdíl od zpátečkového kola...

-> Bukaj: Dík, tak to hodim do materiálu, tohle potřebovat nejspíš nikdy nebudu.
-> COL 09.12.24 02:06:31: Čep zpátečky
-> David.: Vida, to bude ono. Díky.
-> COL 09.12.24 02:06:31: jestli dobře vidím, tak to je čep zpateckoveho kola do převodovky.
A máme tu poslední věc. Co je zač ten cep vlevo? Vpravo je cep diferenciálu, který znám. To vlevo má stejný průměr, je pár mm kratší a místo slepé díry má drazku.
-> Bukaj: To asi nebude problém stocit, pokud je to jediná věc. Teď je cílem to dát buď do kategorie hodí se/hodí se po úpravě, nebo nehodi se vůbec.
-> COL 08.12.24 20:52:44: Když ten břit odfrézuješ, aby sis o něj neprošoupal nebo nepotrhal manžetu...

-> COL 08.12.24 19:25:46: Favorit a Felda - na chladičovku - uložení tyčky, podpírající kapotu, když zrovna kapotu nepodpírá 

-> COL 08.12.24 17:13:11: Tohle je na maticové řízení - na té matici je přímo navlečená prachovka kloubu. Ty zkosené jsou na hřeben...

-> COL: Neskúšal som ale asi u hrebeňa je to skosené preto aby sa to nedotýkalo manžete.
-> isti: Díky! Je to použitelný i na hřeben? Ta plastova miska v tom je stejná...
-> COL 08.12.24 17:13:11: Je to přípojka řídicích týče, k maticovému riadeniu.
-> Pavel P..: To netuším, fáčko jsem nikdy neměl, že by to bylo někde na rapidu si fakt nevybavuju, takže nevím. Mám to ve škatuli "k zatřídění".
-> COL: neni to na fáčko na tyčku kapoty?
Další věc, kterou jsem při prehrabovani našel. Měla by to být přípojka řídicích týče, ale má - pro mne neobvyklý - vnější tvar, vždy jsem měl zkosene. Vnitřní uspořádání by mohlo být ok.
-> Bukaj: Jedna věc je dostupnost a druhá zjistit, co je vlastně potřeba, to bude taky orisek, takže to poslouzi spíš jako rezervní těleso válce. Pokud to tedy celé nemá odlišný rozměr, jen blízký 19 mm.
No a když máš jeden okruh otevřený a brzdis tím druhým, tak přes co se přenáší síla stlacujici ten druhý okruh?
No a když máš jeden okruh otevřený a brzdis tím druhým, tak přes co se přenáší síla stlacujici ten druhý okruh?
-> COL: Unifikace gumiček možná, ale dle fotky to není rozměr jako originální PAL/Fragokov gumky, takže otázka, zda vůbec budou k sehnání. Ale originálních vnitřků HBV/HSV je naštěstí dostatek...
Jinak nevidím důvod, proč by ty vodicí hrnečky přepouštěcích ventilků neměly být z plastu - na ty přece nepůsobí vůbec žádná síla - naopak vidím plus v tom, že na rozdíl od těch ocelových nebudou vydírat třecí plochu válce...

Jinak nevidím důvod, proč by ty vodicí hrnečky přepouštěcích ventilků neměly být z plastu - na ty přece nepůsobí vůbec žádná síla - naopak vidím plus v tom, že na rozdíl od těch ocelových nebudou vydírat třecí plochu válce...
-> Bukaj: Google naznačuje, že vnitrky podobného vzezření jsou čínského původu. Těm těsněním plovoucího pistku jsem nevěnoval pozornost s tím, že kvůli unifikaci budou všechny stejné.
Nicméně bych řekl, že při poruše jednoho okruhu popř. odvzdusnovani a jen trochu větším seslapnuti brzdy se ty plasty hned rozdrti.
Nicméně bych řekl, že při poruše jednoho okruhu popř. odvzdusnovani a jen trochu větším seslapnuti brzdy se ty plasty hned rozdrti.
-> COL: Vidím to prvně. Válec jako celek se tváří originálně (90. léta), ale vnitřek je zajímavý i tím šedým eloxem a atypickým plovoucím pístkem s dvěma protilehlými břity - to asi bude problém na to sehnat gumky...
Už jsem to sem kdysi dával, teď se ukázalo, že krom těch plastovejch "korunek", to má spodní pist uzpusobenej na uzovkove tlačítko posilovače. Viděl to už někdo?
-> isti 03.12.24 19:48:24: Myslím, že se tomu říká Ikebana (japonské slovo), ale teď si nejsem jist, jestli to nebylo právě se suchými květinami...
-> isti: ne. Takova jako houba.
-> 11mAjA11:
-> colaczech:
čo je to mokré aranžmá?Zemina?

-> colaczech:

Tak je to plastová klec na penis 

-> Bukaj: OK,bežný piest.Ten osviežovač do wc má určite 15-20cm
