Identifikace dilu...

prohledat
11999 příspěvků (zobrazeno 1151 až 1200) od 04.02.2009 do 08.02.2025, založil/a Targa
řadit dle data
12:24:10
23.12.2020
Milan 136
-> Bukaj 23.12.20 12:09:58: Ale taky to na to bylo uzpůsobené. Velký volant a bylo to zpřevodované tak, aby to šlo utáhnout.

Posledně jsem zajížděl na zdviž s nefunkčním servem s novým Superbem a měl jsem co dělat. To nejde urvat ten volant.
12:17:02
23.12.2020
saskyn2
-> Bukaj 23.12.20 11:27:49: když se ti elektomotorek zadře, tak zatočíš stejně jak s tou tvou 1304 Navíc ve velkých rychlostech ten posilovač vlastně ani neposiluje, není to třeba. A hydraulické servo je přežitek nejen v malých autech a už asi tak 10-15 let3 Virt zase nepřekvapil3
12:10:29
23.12.2020
Matthes, záškodník z TechWebu
Vono taky u auta s posilovacem neni dobry tlacit ten volant furt na doraz... Napriklad, kdyz clovek couva nebo se otaci na plnej rejd, ale to malo kdo vi. Zbytecne se namaha remen, cerpadlo nebo alternator atd., protoze ten posilovac se furt snazi pomahat.
12:09:58
23.12.2020
Bukaj
-> Tomaso435 23.12.20 12:02:13: Poté, co vylezu z vraku v pangejtu v zatáčce už asi nic odpojovat nebudu...3

-> Milan 136 23.12.20 12:04:55: 47 Ale coby ne, když i náklaďáky dřív neměly posilovač a šlo to...40

Pravda, že Felda mne dost štvala tím, jak se na stojícím voze těžko točilo volantem. Za jízdy to bylo jako u škodovky s hřebenem, ale "nastojato" to byl jak šnek se zarezlými svisláky2
12:04:55
23.12.2020
Milan 136
-> Tomaso435 23.12.20 12:02:13: To určitě v klidu utočíš...3
12:02:13
23.12.2020
Tomaso435
-> Bukaj 23.12.20 11:27:49: tak ho odpojíš a budeš jezdit bez něj ala felicia :-D
11:27:49
23.12.2020
Bukaj
-> Tom Troll: Jakože při natočení volantu ti pomůže elektromotorek točit hřídelí? Zajímavé. jen bych nechtěl, aby se ten motorek zadřel3
11:23:25
23.12.2020
Tom Troll
-> Bukaj: Servořízení s hydraulickym čerpadlem je u "malejch" aut je od devadesátejch let už poměrně přežitá technologie, teď bejvaj převážně elektrický, dost aut má třeba jenom motor na volantovce nad hřebenem a řízení samotný je nezměněný. 4
upraveno 1x, naposled 23.12.2020 11:24:03
11:14:43
23.12.2020
Bukaj
-> Milan 136: Aha, myslel jsem, že servo je vždy poháněno přes řemen od motoru...

...furt se něco učím6
11:08:23
23.12.2020
Milan 136
-> Bukaj 23.12.20 10:27:25: Elektrické servočerpadlo. Hřeben tam samozřejmě je.
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od Milan 136 vložen 23.12.2020 11:08:23
10:27:25
23.12.2020
Bukaj
-> Nwkt 23.12.20 00:40:43: Jakého řízení? Když se řekne "řízení", představím si "hřeben" nebo "šnek", ale tam není nic na elektriku, ne?9
06:43:18
23.12.2020
Milan 136
-> Nwkt 23.12.20 00:40:43: A na ABS uklepe1

Nebo stačí připojit obráceně booster. To pak ukápnou i ty 180A3
00:40:43
23.12.2020
Nwkt
-> Bukaj: Tak u řízení na Fabii to shoří jak papír 3
09:45:08
21.12.2020
Bukaj
-> Minott: -> ZdrubT: Aha, díky 6

Já se v těch moderních vozech moc nešťourám a tyhle temelínový pojistky se asi nikdy neodpálí - leda by bylo auto v plamenech a kabely ke startéru spečený s kostrou, ne?

A na dodávkách (Jumper, Ducato) byly v této amperáži takové zvětšeniny klasických nožovek v plastovém barevně značeném pouzdře...
16:22:42
20.12.2020
ZdrubT
-> Bukaj 20.12.20 13:18:09: Autobusy a náklaďáky je maj taky.
16:03:23
20.12.2020
Minott
-> Bukaj 20.12.20 14:49:52: "nove",, Fabia1,Octavia1,Golf4,Alh ambra,atd.
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od Minott vložen 20.12.2020 16:03:23
upraveno 1x, naposled 20.12.2020 16:05:01
14:49:52
20.12.2020
Bukaj
-> Minott 20.12.20 13:26:13: Jako moderní auta nebo nějaké veterány?
14:49:11
20.12.2020
Bukaj
-> ZdrubT 20.12.20 13:54:52: A myslíš, že Rko to mělo z měkčeného plastu a ne z gumy? To se mi na tom nezdá...

Na Pragosu to mají gumové: pragos.cz/veterani/clanek ?id=1039&am...
14:26:51
20.12.2020
ZdrubT
-> Eidy: Ne, venkovní.
14:06:48
20.12.2020
Eidy
-> ZdrubT 20.12.20 13:54:52: Ty vnitřní, že jo? Taky si myslím. I délkou by to odpovídalo.
13:54:52
20.12.2020
ZdrubT
-> Bukaj 19.12.20 12:07:48: Dle mého to je na dveře u eRko k oknu. Mam zájem.2
13:26:13
20.12.2020
Minott
-> Bukaj 20.12.20 13:18:09: min.vw,skoda atd,poistky pri baterke,,4
13:18:09
20.12.2020
Bukaj
Takovéto pojistky - nějaký náklaďák?

Oko na šroub M6, hodnoty od 30 do 150 A, výrobce Tesla
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od Bukaj vložen 20.12.2020 13:18:09
17:41:35
19.12.2020
isti
-> Bukaj: Zaujímavé info.
17:27:46
19.12.2020
Bukaj
-> isti: Těsnění kufru pasuje na sedan - ten má hranu odtokového žlábku pod sklem rovnou. Ale coupé ji má zahnutou (stejně, jako je zahnutá hrana odtokového žlábku na bocích), právě kvůli tomuto těsnicímu profilu...4
13:22:50
19.12.2020
isti
-> Bukaj: Nevedel som,a ani to tam nepasuje?(myslím tesnenie kufra)
12:07:48
19.12.2020
Bukaj
-> isti: Těsnění kufru tam nepatří, má tam být gumový profil - viz foto ten vpravo. Ten, na který se ptám (na foto vlevo), je podobný, ale není to on. Navíc není z gumy, ale měkčeného plastu...
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od Bukaj vložen 19.12.2020 12:07:48
12:01:06
19.12.2020
Bukaj
-> peter13789 19.12.20 05:01:48: To právě není. to je jiný profil...
12:00:00
19.12.2020
isti
-> peter13789: OK
10:35:43
19.12.2020
MISCHO
-> Bukaj: tak ako pise Peter . Malo by to byt tesnenie na rapid
10:18:23
19.12.2020
peter13789
-> isti: tesnenie kufra tam 100% nepatri 4
09:44:24
19.12.2020
isti
-> peter13789: Si si tým istý?Nepatrí tam tesnenie kufra?
05:01:48
19.12.2020
peter13789
-> Bukaj: To je na rapida pod zadnu kapotu, na hranu zliabku pod oknom
01:37:26
19.12.2020
U-Geen
-> Pavel P..: presne takovy :-)
01:16:08
19.12.2020
Bukaj
Přivezl jsem bednu různých těsnicích profilů na škodovky a mezi nimi jsem našel 2 ks "gumy" (on je to tedy měkčený plast - stejný materiál, jako těsnění trojúhelníkového skla ve sloupku).

Profil viz foto, délka je 110 cm. Pozná někdo ten profil?
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od Bukaj vložen 19.12.2020 01:16:08
22:36:03
17.12.2020
Pavel P..
asi myslíte takovýhle kryty?1
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od Pavel P.. vložen 17.12.2020 22:36:03
17:25:50
17.12.2020
Tomaso435
-> Bukaj: jj byl to jedne kus ta barva tam dost míchaně přecházela z červenýho so oranžový .. bud cosi z noční směny nebo nevím ..
17:05:38
17.12.2020
Skili
Nějak mi to furt vrtá hlavou a dobobá literatura píše:

"U původních typů je v horní části světlo směrové, v dolní části brzdové a uprostřed koncové. Tato střední část krytu je zároveň vytvořena i jako odrazová plocha. Celý kryt je z plastické hmoty červené barvy.

U nových typů nemají svítilny stření část a koncové světlo je sloučeno se směrovým světlem, které je v dolní části svítilny a má s nim i společnou žárovku. Sklo pro brzdové světlo je oranžové, pro koncové a směrové světlo červené."

Hádám že tam asi trochu úřadoval tiskařský šotek, ale teď jestli je to myšleno jako octávia = nový typ a nebo poslední spartaky nebo jako náhradní díl?

Je to z kihy:

Osobní automobily Škoda

Z. Mauermann

vydání z roku 1964
16:42:24
17.12.2020
Skili
-> Bukaj 17.12.20 10:04:59: Takhle z rána mi to moc nemyslelo, máš pravdu.
16:04:08
17.12.2020
Bukaj
-> Tomaso435: A byly to škodovácký světla? Nebylo to něco zahraničního? Spartaky (440-450) to měly z jednoho kusu plastu, tedy ani nemohly být dvoubarevné. Leda, že by vršek byl nadměrně šislý3
14:25:59
17.12.2020
Tomaso435
-> Eidy: já je taky viděl jen jednou, ale právě mě to zaujalo
14:24:47
17.12.2020
Eidy
-> Tomaso435: Takový neznám.
14:15:31
17.12.2020
Tomaso435
-> Eidy: celočervený s odrazkou uprostřed jen vršek byl oranžový
13:54:27
17.12.2020
Eidy
-> Tomaso435: Nevím, jaký světlo myslíš.
13:17:08
17.12.2020
michael
-> Bukaj: 445 byla pouze 440 se silnějším motorem a to jak značení napovída a pět koní. Octavie přichází v lednu 59.
13:14:39
17.12.2020
Tomaso435
-> Eidy: a ty které zminuješ s odražkou uprotřed, jen s oranžovým vrškem mělo co ? nevíš ?
12:26:30
17.12.2020
Eidy
-> Bukaj 17.12.20 10:04:59: máš pravdu. Spartak resp. Škoda 440 měl celočervený s odrazkou uprostřed. Viz. -> Luky 17.12.20 10:36:24:
10:36:24
17.12.2020
Luky
-> Skili: Spartak má uprostřed kulatou odrazku
10:04:59
17.12.2020
Bukaj
-> Skili: Jenže Spartak tato světla nikdy neměl, ne? Spartak měl celočervené kryty a až když se ze "spartaka" (440) stala Octavia (445), dostal tento vůz faceliftová světla. Nebo se pletu a 445 byl stále "Spartak" a název "Octavia" přišel až v šedesátých letech?
06:16:09
17.12.2020
Skili
-> ZdrubT: Bukaj zapoměl na Spartaka, ten byl asi hlavní zdroj těhle světel.
Extreme Tyres