![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Identifikace dilu...
-> ZdrubT: Však jsem Ti říkal - Octavia, Velorex a různé náklaďáky a přívěsy od konce padesátých let, často se to vyskytovalo i na vozidlech domácí výroby, nebo "povinný upgrade" osvětlení vozů staršího data výroby...![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Na jaké vozy se montovala tato světla?
-> RoboSK: OK,vďaka.
-> isti: 110L
Do ktorého auta sa montovali motory s číslom /5?
-> Enggik: Tak ono v těch Mkových (souhrnných) katalozích je spousta nepřesností, takže na to bych moc nekoukal...
...každopádně Mka to z výroby neměla - bude to asi nějak jako s pomocným držákem výfuku...![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
...každopádně Mka to z výroby neměla - bude to asi nějak jako s pomocným držákem výfuku...
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Bukaj: hele já popravdě taky úplně nevím. Jak jsem psal, narazil jsem na to asi jen jednou při rozebíračce, tak si to schoval. A tuším, že to byla ta 120GLS. Ale v nějakým katalogu jsem to viděl i psaný pro eMka. Až někdy do roku 89.
Takže zatím opravdu netuším. Každopádně, kdyby se přišlo na to že je to ouží záležitost, tak tě ho klidně zbavím![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Takže zatím opravdu netuším. Každopádně, kdyby se přišlo na to že je to ouží záležitost, tak tě ho klidně zbavím
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Enggik 13.12.20 22:14:38: Díky, zase jsem o něco chytřejší
To je nějaká užovková specialita, že? Naše ani dědova ouža neměla posilovač a na M1 ani žádném novějším emku jsem se s tím nesetkal...
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
To je nějaká užovková specialita, že? Naše ani dědova ouža neměla posilovač a na M1 ani žádném novějším emku jsem se s tím nesetkal...
-> Enggik: Když na to tak koukám, tak takovejhle bazmek byl skoro jistě v bordelu po švárovi..
-> Bukaj: na škodovce
Pozice 21
skoda-katalog.eu/ekatalog -105-120/.../69-brzdova-so ustava-p3
Ale na moc autech jsem se s tím nesetkal. Nejsem si jist, zda to vůbec na nějakém svém mám. Ale jednu starší jsem z nějakého auta ukořistil. Tuším GLSa 79.
![2](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/2.gif)
![2](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/2.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Pozice 21
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
skoda-katalog.eu/ekatalog -105-120/.../69-brzdova-so ustava-p3
Ale na moc autech jsem se s tím nesetkal. Nejsem si jist, zda to vůbec na nějakém svém mám. Ale jednu starší jsem z nějakého auta ukořistil. Tuším GLSa 79.
...nebo to měla v sérii nějaká škodovka?![9](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
-> Enggik 13.12.20 21:42:16: Na Ávii? :-D
-> Bukaj 13.12.20 21:08:12: Ten stříbrnej plíšek vlevo, je k přichycení hadice od posilovače brzd k bloku motoru (na přírubě převodovky).
-> Bukaj: Jo sorry, tak to není
-> Nwkt: -> Nwkt: Jsi si jist? Měl jsem za to, že držák blinkru na Prepreg je tohle (nahoře) a ne to spodní:
-> Bukaj: To nahoře vpravo je držák blinkru na prepreg
-> stepan 13.12.20 20:24:29: Horní je k vodní pumpě na kilo/MB
-> stepan 13.12.20 20:25:53: Tohle bude na Fa jedna z hadic k topení...
Taky mám pár nejasností:
Ten černý plech uprostřed je dle mého názoru podložka k PP držáku prepreg nárazníku, ale naživo jsem se s ní ještě nesetkal, u ostatního nemám tušení...
-> stepan 13.12.20 20:25:53: Tohle bude na Fa jedna z hadic k topení...
Taky mám pár nejasností:
Ten černý plech uprostřed je dle mého názoru podložka k PP držáku prepreg nárazníku, ale naživo jsem se s ní ještě nesetkal, u ostatního nemám tušení...
-> stepan 13.12.20 20:24:29: Dneska jsem je přehazoval a taky se pozastavil = horní bych řekl, že MB / kilo od chladiče k čerpadlu.
-> isti: Asi jo, dík.
-> stepan 13.12.20 20:24:29: nie je to to isté ako -> xerox422 02.11.20 12:18:21: ?
-> stepan: podla mňa favorit či felicia
-> stepan: podla mňa favorit či felicia
Tak dělám inventuru hadic.
Horní?
Prostřední k termostatu 742
Dolní k vodní pumpě 742
Horní?
Prostřední k termostatu 742
Dolní k vodní pumpě 742
-> Bukaj: Jsem dodatečně po napsání příspěvku vzpomněl, že jsem viděl taky několik šedých cívek a určitě nejmíň jednu černou.. Ale nevím, zda byly 12V všechny.
Může být i tak, že "akú mala, takú dala" - a khaki odstínu měl bolševik vždycky dost..![5](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
Může být i tak, že "akú mala, takú dala" - a khaki odstínu měl bolševik vždycky dost..
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
-> Jozka: Jo, modrý cívky si pamatuju z těch rámových aut, ale tahle "khaki" vojenská zeleň mne překvapila - jestli to nebude (podobně, jako v jiné elektronice) něco s vyšší spolehlivostí a odolností
To s tou gumou mne též napadlo - podobně, jako "univerzální trychtýř" z hadice termostatu MB/kilo![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
To s tou gumou mne též napadlo - podobně, jako "univerzální trychtýř" z hadice termostatu MB/kilo
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Bukaj 30.11.20 08:12:22: Barevný cívky měly předomotorový (1201, Spartaky..) kusy, ne - akorát mám teda dojem, že modrý (?).
S tou gumou mám stejnej pocit - minimálně dvě s dílama získané (v 90.) někde pohozený mám. Možná jima šlo něco vtipně v autě nahradit..![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
S tou gumou mám stejnej pocit - minimálně dvě s dílama získané (v 90.) někde pohozený mám. Možná jima šlo něco vtipně v autě nahradit..
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> ondie: Jo, na tom něco bude![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Jinak spolehlivost jak píše -> sep 30.11.20 04:58:38:
Ještě bych se zeptal na dvě věci:
1) PAL cívka 12V ve "vojenské" barvě. Design cca 50. léta, obal z ocelového plechu s nabodovaným držákem a kulatým razítkem výstupní kontroly na dně...
2) gumová průchodka k záchodové míse s "heliportem" a nádržkou nad hlavou - používala se i někde na nějakém voze? Už poněkolikáté se ke mně dostala spolu s díly na auta...
![9](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Jinak spolehlivost jak píše -> sep 30.11.20 04:58:38:
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
Ještě bych se zeptal na dvě věci:
1) PAL cívka 12V ve "vojenské" barvě. Design cca 50. léta, obal z ocelového plechu s nabodovaným držákem a kulatým razítkem výstupní kontroly na dně...
2) gumová průchodka k záchodové míse s "heliportem" a nádržkou nad hlavou - používala se i někde na nějakém voze? Už poněkolikáté se ke mně dostala spolu s díly na auta...
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
-> ondie: :důvodem přechodu na EDSR určitě nebyla vyšší spolehlivost ale nižší výrobní náklady, emise a spotřeba, zpracováním a životností je na tom líp než to co přišlo po něm až do doby Pierburgu.
-> Bukaj: Protože mi to vrtalo hlavou,tak mě to napadlo ještě takto:
DDSR je vyšší a měl jiný filtrbox (viz.foto - měly by to být ty jediné kladívkové pro 2komoráky).
A tento mezikus měl dorovnávat výšku mezi DDSR a EDSR, když se dal DDSR box na EDSR karb..
Že fabrika přecházela z DDSR na EDSR mělo jistě nějaký důvod, buď tedy úspora prostředků (DDSR byl určitě na výrobu složitější) nebo tam byla nějaká nespolehlivost.. a aby se nemusel měnit i tento speciální filtrbox (mohli jich mít v té době navyráběných mnoho do zásoby) ,vymyslela se tahle přechodka.
Pokud je DDSR se spolehlivostí na štíru,mohlo se jich během let u spousty aut vyměnit za EDSR v rámci záručních či pozáručních servisů.
A přechodka se hodila i zde.
Co myslíš?
DDSR je vyšší a měl jiný filtrbox (viz.foto - měly by to být ty jediné kladívkové pro 2komoráky).
A tento mezikus měl dorovnávat výšku mezi DDSR a EDSR, když se dal DDSR box na EDSR karb..
Že fabrika přecházela z DDSR na EDSR mělo jistě nějaký důvod, buď tedy úspora prostředků (DDSR byl určitě na výrobu složitější) nebo tam byla nějaká nespolehlivost.. a aby se nemusel měnit i tento speciální filtrbox (mohli jich mít v té době navyráběných mnoho do zásoby) ,vymyslela se tahle přechodka.
Pokud je DDSR se spolehlivostí na štíru,mohlo se jich během let u spousty aut vyměnit za EDSR v rámci záručních či pozáručních servisů.
A přechodka se hodila i zde.
Co myslíš?
-> xerox422: může bejt novější druhovýroba na 120
-> Jumbo: Přijde mi ten "krk" krátkej... Muselo by bejt foto z "profilu".
-> xerox422: zadni okno favorit?
Do čoho pasuje tento motorček stieračov...rada 742 nepasuje tam je konektor 6pin a tento má 4pin
-> isti: kdyby to bylo z tráboše, jdu na trabant.virt.cz .
Spíš jestli stará oktávka, 1201, 1203... a jestli by někdo neměl zájem
Spíš jestli stará oktávka, 1201, 1203... a jestli by někdo neměl zájem
-> rockboy: Myslím, že Mates (Škoda 706 MTS)
-> rockboy: Z trabanta to nebude
Mám niekde aj ja ale nepamätám že aký má spodok.
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Nazdar pánové, patrně fo bude víčko expanzky/chladiče, ale z čeho?
Šířka v nejširším místě vnèjší 7,5 cm vnitřní (gumové těsnění) 4 cm
Šířka v nejširším místě vnèjší 7,5 cm vnitřní (gumové těsnění) 4 cm
-> Bukaj: / -> Pavel P..: Jo, je to "160" jako kila, užovky nebo RTO a další, konkrétní desén skla jsem měl v provedení užovčím - mě šlo o ten upevňovací rámek, ten si nevybavuju.. takže třeba STW, ty neznám vůbec..![5](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
-> Bukaj: 1202 i 1203 a dokonce i Praga S5T má stejný světla....
-> ondie: Právě, že mne nic jiného, než rozdílná výška DDSR/EDSR nenapadá...
-> Jozka 24.11.20 15:13:24: Myslím, že pro stejšnu...
...velikost paraboly a sklo by mělo být stejné, jako pro první model kila/1203.
...velikost paraboly a sklo by mělo být stejné, jako pro první model kila/1203.
-> ondie: DDSR jsem měl i ve 110LS.. nic takovýho v něm ale nebylo, EDSR za DDSR jsem i přehazoval.. Ale je to dávno, byl jsem 5. majitel a filtrbox neměl levou nohu..![8](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
-> Bukaj: Popravdě už nevím,jak to tam bylo... Zda to celé nabylo na výšku nebo to byla jen vnitřní přechodka.. každopádně to patří k DDSR.
V erku by s tím problém asi nebyl,ale v 110ls s nízkou rovnou kapotou asi jo.. ale dával se DDSR i do sedana?
V erku by s tím problém asi nebyl,ale v 110ls s nízkou rovnou kapotou asi jo.. ale dával se DDSR i do sedana?
-> Bukaj 14.10.20 16:04:55: -> palinator 14.10.20 16:23:42: -> Pavel P.. 14.10.20 21:39:54: -> Tuner#2 - zrušená registrace 14.10.20 21:53:06: -> k.jarek 14.10.20 22:01:42: Teď je na Aukru na prodej jeden Rapid (viz "Zajímavé inzeráty") a ejhle - má taky takový výfuk:
f.aukro.cz/images/.../sko da-rapid-135-podporte-muze um-svet-skodovek-86747920. jpeg
f.aukro.cz/images/.../sko da-rapid-135-podporte-muze um-svet-skodovek-86747920. jpeg
-> ondie: Jde o to, že DDSR je vyšší a tohle je tedy zapuštěné ve filtrboxu?
-> Apple STS Chvojkovice-Brod 14.11.20 12:14:48: je to mezikus mezi filtrbox a karbec na 110R,když je použit DDSR
máte někdo zkušenost, recenze, na ventily do 120ky od této firmy?
-> Apple STS Chvojkovice-Brod:
A netušíš, jaký na tom autě byl filtrbox? Ještě by to průměrem mohlo pasovat k ventilátoru topení, ale co by to tam dělalo (nějaký přídavný filtr vzduchu?) a proč by to mělo ty oválné díry...?
A netušíš, jaký na tom autě byl filtrbox? Ještě by to průměrem mohlo pasovat k ventilátoru topení, ale co by to tam dělalo (nějaký přídavný filtr vzduchu?) a proč by to mělo ty oválné díry...?