Identifikace dilu...

prohledat
11787 příspěvků (zobrazeno 2451 až 2500) od 04.02.2009 do 08.05.2024, založil/a Targa
řadit dle data
12:38:47
04.10.2018
dragon_cb_cz
-> MVM: MBčka myslím všechny a ještě první kila, pokud mi paměť slouží... lámalo se to snad až někdy 73/74? Docela pozdě.
19:26:19
30.09.2018
Lucky_Hazzard
zdravim toto jsem dnes nasel ma to nejakou hodnotu ? je to kompletni chrom pekny jedno sklo ma ustiplou hranu jsou k tomu oba navleky
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od Lucky_Hazzard vložen 30.09.2018 19:26:19
13:22:42
30.09.2018
isti
-> MVM: Vďaka,zase nový typ/starý typ
23:03:17
29.09.2018
MVM
-> isti: Zkosení je na spínač zpátečky. Starší převodovky 1000MB (myslím) měly ten spínač v tunelu na táhle. 4
22:44:09
29.09.2018
isti
22:40:25
29.09.2018
isti
Zase niečo do prevodovky,obe tyčky sú pre spiatočku ale jeden má zabrúsenie naviac.Vie niekto že kvôli čomu?
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od isti vložen 29.09.2018 22:40:25
11:27:42
23.09.2018
Kilián
Z čeho je prosím tahle zástěrka?

Je nová

Chce jí někdo kdyžtak?
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od Kilián vložen 23.09.2018 11:27:42
14:54:15
16.09.2018
Tom Troll
Víčko uprostřed? Vedlejší pro porovnání.

Je menší a bez dalšího označení.
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od Tom Troll vložen 16.09.2018 14:54:15
08:41:00
14.09.2018
Bukaj
-> radekra 13.09.18 19:32:17: Asi jak píšou kluci - taky bych se přikláněl ke stabilizátoru na zadní kyvadlovou nápravu...4

-> radekra 13.09.18 20:32:02: Nejsem si jistej, ale myslím, že 1203? Jeden takovej mám doma a ještě nějak nebyl čas zjišťovat, z čeho je... 3
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od Bukaj vložen 14.09.2018 08:41:00
22:30:55
13.09.2018
Jozka
-> radekra 13.09.18 19:32:17: Taky mě jako první napadl stabilizátor zadní nápravy - akorát teda na kila, kam se tu a tam taky dával.. a byl by asi (skoro) stejnej jako na 742. Bohužel takovou stovku jsem viděl kolem roku 1995 a kde jsem později zahlýdl "tuningovej" náčrtek s rozměrama, taky nevím 8
20:32:02
13.09.2018
radekra
Co tenhle radiátor?
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od radekra vložen 13.09.2018 20:32:02
19:45:00
13.09.2018
radekra
-> Tomaso435: Leželo to tam spolu s předním stabilizátorem, rozměry zjistím. Boky 44 cm, dlouhá strana 90 cm
upraveno 1x, naposled 13.09.2018 19:54:26
19:40:36
13.09.2018
Tomaso435
-> radekra: tak ted nevim.... jednou sem to viděl, ale zda to vypadalo takhle ? ... byl to zadní stabilizátor na stodvácu na export do tušim že švédska.....ale už je to dááávno.

a vubec. jak je to velký? :-D :-D
upraveno 1x, naposled 13.09.2018 19:42:40
19:32:17
13.09.2018
radekra
Má tohle něco společného s auty škoda?
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od radekra vložen 13.09.2018 19:32:17
23:11:24
10.09.2018
Bukaj
-> su.tech – nezodpovědný hajzlík: Tak ty motory byly víceméně záměnné od 1200 přes Octavie atd 1203 - tedy pro všechny tehdy vyráběné škodovky byl de facto jeden motor, jen se postupně modernizoval a zvyšoval výkon, ale nakonec se vyráběl jen ve dvou objemech (TAZ 1500 nepočítám), případně se ještě honili koníci na karburátorech.

Takže i když by to byl motor ze stejšny, mohl být klidně při rozebírání v Octavii Combi, nebo naopak mohl být skladován coby náhradní díl do Octávky...
22:35:23
10.09.2018
su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> Bukaj: Tak co jsem pochopil byl rozdíl v obsahu podle typu. Asi se to identifikuje podle toho prvního čísla, ale to by mi vycházelo dle té 4ky asi na 1202 a ne na Octavia Combi. Což mi nedává smysl protože jinak vše co jsem našel jsou díly na Octavia Combi. Až na ten motor, převodovka, nárazníky, volant, hřídel, brzdy, zadní dveře spodní, vrchní, okna... všechno Octavia Combi. Jde mi jen o to abych věděl co to je když se někdo zeptá, protože já to držet nehodlám a půjde to všechno na vozík a na burzu. 4
upraveno 1x, naposled 10.09.2018 22:47:35
22:19:22
10.09.2018
Bukaj
-> su.tech – nezodpovědný hajzlík: A co je na něm matoucího? V rámových škodovkách se sice nevyznám, ale motor mi přijde jako normální Octávka - podle některých věcí soudím, že z druhé poloviny 60. let, i když startér je určitě starší...

...ale jak jsem napsal, v těchto vozech se nevyznám...4
20:21:03
10.09.2018
su.tech – nezodpovědný hajzlík
20:18:49
10.09.2018
su.tech – nezodpovědný hajzlík
20:17:25
10.09.2018
su.tech – nezodpovědný hajzlík
Detail čísla
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od su.tech – nezodpovědný hajzlík vložen 10.09.2018 20:17:25
20:16:48
10.09.2018
su.tech – nezodpovědný hajzlík
Našel jsem pár dílů na Škoda Octavia Combi - trochu mě mate motor - pomůže někdo s identifikací tohoto motoru? Díky.
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od su.tech – nezodpovědný hajzlík vložen 10.09.2018 20:16:48
14:09:46
22.08.2018
Jarda - zrušená registrace
Jsme meli ve fiatku 600 a tam se mackala primo membrana pumpicky
14:04:59
22.08.2018
Bukaj
-> minno: Jen jeden. Funguje to tak, že tohle je jenom pumpička, tu naplníš kapalinou, stejně, jako hadičky a rozvodka (do který je zavedená hadička od pumpičky, hadička z pytlíku /Gejzír/ a hadička k ostřikovačům) funguje současně jako zpětná klapka - je to hrozně jednoduché konstrukčně, ale složité na pochopení3
12:06:24
22.08.2018
minno
-> donkopele 22.08.18 08:40:25: Tam je len jeden vývod na hadičku, či dva? Ak jeden, tak nechápem, ako to funguje3
09:54:57
22.08.2018
Bukaj
-> donkopele 22.08.18 08:40:25: Pumpička ostřikovače Škoda 100, 1203 a všechny ostatní ČS vozy ze sedmdesátých let, které neměly elektrické čerpadlo... 3

Jinak ten spodek je záměnný i pro 1000 MB, Octavia atd, jen šroubovací tlačítko bylo jiné4
09:50:13
22.08.2018
donkopele
diki :)
09:05:04
22.08.2018
Petkar
Nebo i u prvních Š100
08:50:57
22.08.2018
Milan 136
-> TTomas: taky bych rekl
08:46:25
22.08.2018
TTomas
-> donkopele: Na první pohled bych řekl, ze je to mechanická pumpa k ostrikovacum na 1000MB?
08:40:25
22.08.2018
donkopele
naco je toto?9
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od donkopele vložen 22.08.2018 08:40:25
10:10:52
18.08.2018
Bukaj
-> isti: Výfuk je na tisícovku (nebo prvomodelové kilo) a mám o něj zájem 4
10:06:22
18.08.2018
isti
medzi je dvojité tesnenie či izolácia
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od isti vložen 18.08.2018 10:06:22
10:03:21
18.08.2018
isti
10:01:47
18.08.2018
isti
Čo je zač tento výfuk,stovka,tisícka?
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od isti vložen 18.08.2018 10:01:47
09:47:09
18.08.2018
isti
-> Bukaj: OK,čiže kratšia je päťka,aj mňa napadlo že by to nebolo zložité upraviť.
08:35:56
18.08.2018
Bukaj
-> isti: Tak dobře, nebudu strašit, ta vlevo je 5Q 4

Edit: ...a když trochu obrousíš tu vpravo, tak taky bude pasovat do 5Q... :-D
upraveno 1x, naposled 18.08.2018 08:37:49
22:49:51
17.08.2018
isti
-> Bukaj 17.08.18 12:27:33: Nestraš,tak prečo nie sú rovnaké?Máš foto 5q vidličky?

-> Bukaj: Koleso vedla jedničky typujem na favo ale nie som istý.
12:34:47
17.08.2018
Bukaj
-> isti 14.08.18 21:43:20: To vpravo je škodovácké, vlevo možná něco staršího - dost často se lišily opticky i funkčně díly převodovek na 1000 MB, i když dle katalogu zůstalo stejné číslo dílu od MB až po 105/120 - šlo o zpětně záměnné náhrady (ať dílu, nebo montážního celku), kdy starý díl do nové převodovky nepoužiješ, ale opačně ano (typicky kola s pouzdry/ez pouzder, nebo vidlička zpátečky 5q vs 4q)... A ty věci, co nejsou do 742 mohou být buď Favorit (třeba to kolo, které máš vyfocené vedle jedničkového bude dle mého názoru Fa), nebo starší (1203/1202/1201/Oct,...)* 4*
12:27:33
17.08.2018
Bukaj
-> isti 12.08.18 12:13:40: Ani jedna není 5Q3
21:29:59
15.08.2018
minno
-> isti: Ja som to pozeral v Etke a tam sú rovnaké čísla, čiže ako som písal.
21:06:45
15.08.2018
isti
-> minno: Dobre,takže satelity,v katalogu je iné objednacie číslo pre satelity,čapy a obal diferáku kyvka/vlečka
12:32:02
15.08.2018
minno
-> isti 14.08.18 21:43:20: Toto na fotke sú ale satelity, nie planetové kolesá. Ľavý typ je nejaký zvláštny, také koleso som ešte nevidel. Vpravo je normálny satelit Š105-136 kyvka/vlečka (sú rovnaké).



Odlišné sú len planetové kolesá. Rozdiel snáď netreba popisovať (na kyvku pre kamene a na vlečku je drážkovanie pre poloosu).



Čap satelitov je takisto rovnaký kyvka/vlečka.



Skriňa diferenciálu je odlišná pre kyvku/vlečku. Zrejme je rozdiel práve kvôli odlišným planetovým kolesám.
upraveno 1x, naposled 15.08.2018 12:32:40
21:43:20
14.08.2018
isti
Pekne,na virte nikto nevenuje opravám prevodoviek a nikto nerozpozná ani sprostú vidličku spiatočky?

Po olúpení 10kg vosku3 som našiel dve rôzné planetové kolesá.Ktorý je kyvka a vlečka?
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od isti vložen 14.08.2018 21:43:20
13:11:25
12.08.2018
isti
-> minno: Tak mám dve nepodarky a dve podarky3
13:01:51
12.08.2018
minno
-> isti 12.08.18 11:56:36: stromček bez závitu bude asi len nepodarok :) resp. zabudli narezať závit
12:35:48
12.08.2018
isti
Podla katalogu sa líšia malé planetové kolesá kyvka/vlečka,nemáte niekto zaznamenané že v čom?A v čom je iný pre favo?
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od isti vložen 12.08.2018 12:35:48
12:26:05
12.08.2018
isti
Podla katalogu je čap satelitu pre vlečenú nápravu(nahore)a kyvadlovú nápravu iný.Tento vehement by mohol byť pre kyvku?Ale prečo je kratší?Samotný obal diferenciálu kyvka/vlečka je totožný?(Kua podla katalogu sa obaly líšia,ale v čom?)
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od isti vložen 12.08.2018 12:26:05
upraveno 1x, naposled 12.08.2018 12:37:27
12:20:04
12.08.2018
isti
Zase vyťahujem čap satelitu.Už mám jeden správný(na lavo),stredný je neznámí,na pravo je čap spiatočky.Do čoho môže byť stredný?
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od isti vložen 12.08.2018 12:20:04
12:13:40
12.08.2018
isti
Trošku som pomiešal vidličky ,ktorý je do 5q?
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od isti vložen 12.08.2018 12:13:40
12:11:22
12.08.2018
isti
Extreme Tyres