-> radekra: tak ted nevim.... jednou sem to viděl, ale zda to vypadalo takhle ? ... byl to zadní stabilizátor na stodvácu na export do tušim že švédska.....ale už je to dááávno.
a vubec. jak je to velký? :-D :-D
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Identifikace dilu...
-> su.tech – nezodpovědný hajzlík: Tak ty motory byly víceméně záměnné od 1200 přes Octavie atd 1203 - tedy pro všechny tehdy vyráběné škodovky byl de facto jeden motor, jen se postupně modernizoval a zvyšoval výkon, ale nakonec se vyráběl jen ve dvou objemech (TAZ 1500 nepočítám), případně se ještě honili koníci na karburátorech.
Takže i když by to byl motor ze stejšny, mohl být klidně při rozebírání v Octavii Combi, nebo naopak mohl být skladován coby náhradní díl do Octávky...
Takže i když by to byl motor ze stejšny, mohl být klidně při rozebírání v Octavii Combi, nebo naopak mohl být skladován coby náhradní díl do Octávky...
-> Bukaj: Tak co jsem pochopil byl rozdíl v obsahu podle typu. Asi se to identifikuje podle toho prvního čísla, ale to by mi vycházelo dle té 4ky asi na 1202 a ne na Octavia Combi. Což mi nedává smysl protože jinak vše co jsem našel jsou díly na Octavia Combi. Až na ten motor, převodovka, nárazníky, volant, hřídel, brzdy, zadní dveře spodní, vrchní, okna... všechno Octavia Combi. Jde mi jen o to abych věděl co to je když se někdo zeptá, protože já to držet nehodlám a půjde to všechno na vozík a na burzu. 

-> su.tech – nezodpovědný hajzlík: A co je na něm matoucího? V rámových škodovkách se sice nevyznám, ale motor mi přijde jako normální Octávka - podle některých věcí soudím, že z druhé poloviny 60. let, i když startér je určitě starší...
...ale jak jsem napsal, v těchto vozech se nevyznám...
...ale jak jsem napsal, v těchto vozech se nevyznám...

Našel jsem pár dílů na Škoda Octavia Combi - trochu mě mate motor - pomůže někdo s identifikací tohoto motoru? Díky.
Jsme meli ve fiatku 600 a tam se mackala primo membrana pumpicky
-> minno: Jen jeden. Funguje to tak, že tohle je jenom pumpička, tu naplníš kapalinou, stejně, jako hadičky a rozvodka (do který je zavedená hadička od pumpičky, hadička z pytlíku /Gejzír/ a hadička k ostřikovačům) funguje současně jako zpětná klapka - je to hrozně jednoduché konstrukčně, ale složité na pochopení

-> donkopele 22.08.18 08:40:25: Tam je len jeden vývod na hadičku, či dva? Ak jeden, tak nechápem, ako to funguje

-> donkopele 22.08.18 08:40:25: Pumpička ostřikovače Škoda 100, 1203 a všechny ostatní ČS vozy ze sedmdesátých let, které neměly elektrické čerpadlo...
Jinak ten spodek je záměnný i pro 1000 MB, Octavia atd, jen šroubovací tlačítko bylo jiné

Jinak ten spodek je záměnný i pro 1000 MB, Octavia atd, jen šroubovací tlačítko bylo jiné

diki :)
Nebo i u prvních Š100
-> TTomas: taky bych rekl
-> donkopele: Na první pohled bych řekl, ze je to mechanická pumpa k ostrikovacum na 1000MB?
-> isti: Výfuk je na tisícovku (nebo prvomodelové kilo) a mám o něj zájem 

-> Bukaj: OK,čiže kratšia je päťka,aj mňa napadlo že by to nebolo zložité upraviť.
-> isti: Tak dobře, nebudu strašit, ta vlevo je 5Q 
Edit: ...a když trochu obrousíš tu vpravo, tak taky bude pasovat do 5Q... :-D

Edit: ...a když trochu obrousíš tu vpravo, tak taky bude pasovat do 5Q... :-D
-> Bukaj 17.08.18 12:27:33: Nestraš,tak prečo nie sú rovnaké?Máš foto 5q vidličky?
-> Bukaj: Koleso vedla jedničky typujem na favo ale nie som istý.
-> Bukaj: Koleso vedla jedničky typujem na favo ale nie som istý.
-> isti 14.08.18 21:43:20: To vpravo je škodovácké, vlevo možná něco staršího - dost často se lišily opticky i funkčně díly převodovek na 1000 MB, i když dle katalogu zůstalo stejné číslo dílu od MB až po 105/120 - šlo o zpětně záměnné náhrady (ať dílu, nebo montážního celku), kdy starý díl do nové převodovky nepoužiješ, ale opačně ano (typicky kola s pouzdry/ez pouzder, nebo vidlička zpátečky 5q vs 4q)... A ty věci, co nejsou do 742 mohou být buď Favorit (třeba to kolo, které máš vyfocené vedle jedničkového bude dle mého názoru Fa), nebo starší (1203/1202/1201/Oct,...)*
4*
-> isti 12.08.18 12:13:40: Ani jedna není 5Q

-> isti: Ja som to pozeral v Etke a tam sú rovnaké čísla, čiže ako som písal.
-> minno: Dobre,takže satelity,v katalogu je iné objednacie číslo pre satelity,čapy a obal diferáku kyvka/vlečka
-> isti 14.08.18 21:43:20: Toto na fotke sú ale satelity, nie planetové kolesá. Ľavý typ je nejaký zvláštny, také koleso som ešte nevidel. Vpravo je normálny satelit Š105-136 kyvka/vlečka (sú rovnaké).
Odlišné sú len planetové kolesá. Rozdiel snáď netreba popisovať (na kyvku pre kamene a na vlečku je drážkovanie pre poloosu).
Čap satelitov je takisto rovnaký kyvka/vlečka.
Skriňa diferenciálu je odlišná pre kyvku/vlečku. Zrejme je rozdiel práve kvôli odlišným planetovým kolesám.
Odlišné sú len planetové kolesá. Rozdiel snáď netreba popisovať (na kyvku pre kamene a na vlečku je drážkovanie pre poloosu).
Čap satelitov je takisto rovnaký kyvka/vlečka.
Skriňa diferenciálu je odlišná pre kyvku/vlečku. Zrejme je rozdiel práve kvôli odlišným planetovým kolesám.
Pekne,na virte nikto nevenuje opravám prevodoviek a nikto nerozpozná ani sprostú vidličku spiatočky?
Po olúpení 10kg vosku
som našiel dve rôzné planetové kolesá.Ktorý je kyvka a vlečka?
Po olúpení 10kg vosku

-> minno: Tak mám dve nepodarky a dve podarky

-> isti 12.08.18 11:56:36: stromček bez závitu bude asi len nepodarok :) resp. zabudli narezať závit
Podla katalogu sa líšia malé planetové kolesá kyvka/vlečka,nemáte niekto zaznamenané že v čom?A v čom je iný pre favo?
Podla katalogu je čap satelitu pre vlečenú nápravu(nahore)a kyvadlovú nápravu iný.Tento vehement by mohol byť pre kyvku?Ale prečo je kratší?Samotný obal diferenciálu kyvka/vlečka je totožný?(Kua podla katalogu sa obaly líšia,ale v čom?)
Zase vyťahujem čap satelitu.Už mám jeden správný(na lavo),stredný je neznámí,na pravo je čap spiatočky.Do čoho môže byť stredný?
Pravý je koleso prvého stupňa 105-136 ale lavý netuším(na štítku je nesprávné označenie)
Koleso štvrtého stupňa,lavo hore by mal byť starý typ,vedla nový typ,ale kam patrý spodný?(má o trošku väčší priemer ale najviac sa podobá týmto kolečkám)
Cez týždeň som hrabal v dieloch do prevodovky a zbadal zopár nepochopitelných rozdielov
Stromček 4q prevodovky,na konci jednej je závit(spodné na fotke,skoro to nie je vidno) a na druhej nie
,ostatné parametre sú rovnaké.Čo to má byť a vlastne ktorý je do 120-ky?

Stromček 4q prevodovky,na konci jednej je závit(spodné na fotke,skoro to nie je vidno) a na druhej nie

-> Tomaso435: Chyba... Literatura s dokumentací je součástí každý knihovny... ;-)
-> Chali: nemám knížky :-D
-> Tomaso435: Andrt strana 28,každá převodovka má značenej rok a měsíc výroby.
-> Tomaso435 08.08.18 19:50:48: a ještě komínek rozdělovače 047115261A a 441,0,1132-130,6
-> Chali: fakt? Na jiný převodovce to nemam :-D a kde je nějakej seznam roku a mesicu? :-D
-> Tomaso435: Pravda, byly takový časy..
-> Tomaso435 08.08.18 19:50:48: To N. D. je rok a měsíc výroby 
