Identifikace dilu...

prohledat
11884 příspěvků (zobrazeno 2601 až 2650) od 04.02.2009 do 26.11.2024, založil/a Targa
řadit dle data
12:01:23
12.08.2018
isti
Koleso štvrtého stupňa,lavo hore by mal byť starý typ,vedla nový typ,ale kam patrý spodný?(má o trošku väčší priemer ale najviac sa podobá týmto kolečkám)
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od isti vložen 12.08.2018 12:01:23
11:56:36
12.08.2018
isti
Cez týždeň som hrabal v dieloch do prevodovky a zbadal zopár nepochopitelných rozdielov3

Stromček 4q prevodovky,na konci jednej je závit(spodné na fotke,skoro to nie je vidno) a na druhej nie9 ,ostatné parametre sú rovnaké.Čo to má byť a vlastne ktorý je do 120-ky?
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od isti vložen 12.08.2018 11:56:36
22:24:03
10.08.2018
StepaNoFUN
-> Tomaso435: Chyba... Literatura s dokumentací je součástí každý knihovny... ;-)
19:13:42
10.08.2018
Tomaso435
-> Chali: nemám knížky :-D
20:08:49
09.08.2018
Chali
-> Tomaso435: Andrt strana 28,každá převodovka má značenej rok a měsíc výroby.
upraveno 1x, naposled 09.08.2018 20:09:35
14:36:18
09.08.2018
Tomaso435
-> Tomaso435 08.08.18 19:50:48: a ještě komínek rozdělovače 047115261A a 441,0,1132-130,6
06:26:42
09.08.2018
Tomaso435
-> Chali: fakt? Na jiný převodovce to nemam :-D a kde je nějakej seznam roku a mesicu? :-D
00:00:22
09.08.2018
Jozka
-> Tomaso435: Pravda, byly takový časy..
22:50:20
08.08.2018
Chali
-> Tomaso435 08.08.18 19:50:48: To N. D. je rok a měsíc výroby 3
22:45:59
08.08.2018
isti
21:53:57
08.08.2018
Tomaso435
-> Jozka: když se krámy zbavovali celých ramen za cenu čepu... :-D
21:47:54
08.08.2018
Jozka
-> Tomaso435: Prima.. moc jsem to neprohlížel, ale tuším, že jsem zahlídl nějaký imbusový hlavy. Akorát dumám, proč je kdysi kdosi měnil komplet.. že by kvůli času ?
19:50:48
08.08.2018
Tomaso435
jinak převodovka favorit.. tam kde je číslo a určuje se dle něho stálý převod, je vyražený číslo a za ním N. D. ... je to převodovka složená z náhradních dílů pozdějí doby nebo jak to mám chápat?
19:48:45
08.08.2018
Tomaso435
-> Jozka: tohle je ze starýho typu. silent bez zalitýho kovu. čepy se odvrtaj nejty a nebo odšroubujou šrouby pokud už to bylo měněno..
12:48:05
08.08.2018
Jozka
-> Tomaso435: Díky - tak to si bude muset někdo identifikovat. Předpokládám, že čepy a pryže se daj vyměnit ?



-> isti: Nejvíc by pomohlo, kdyby "dyzajnéři" nebyly trubky a nanas*ali USB porty natěsno vedle sebe..



443.621-215.001 je užovka od 10/79, 000 je pro předchozí výrobu a kila/erka asi od roku 73 (nebo 75 ?). A 222 tedy nevím..
11:05:44
08.08.2018
isti
-> Jozka: Keby som povedal že ja som to hladal ale nenašiel pomohlo by?3
10:58:56
08.08.2018
Tomaso435
-> Jozka: neni. Je rozdil jen v silentu st typ n typ
10:31:11
08.08.2018
Jozka
-> isti: Všeci sú lenivý..4



Je v ramenech nějakej rozdíl mezi formanem a favoritem ?
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od Jozka vložen 08.08.2018 10:31:11
22:20:35
06.08.2018
isti
Možno sa to už sto krát riešilo ale ja som lenivý to hladať.Jedná sa o predné tlmiče PAL,mám dva páry s rôzným označením.

26x110 443 621 222 000

26x110 443 621 215 001



000 je na užovku a 001 na M-ko?Zadné mám zase s koncovým číslom 002
13:53:31
18.07.2018
minno
-> isti 17.07.18 20:35:06: Mal si mu povedať, že bude určite pasovať3
20:35:06
17.07.2018
isti
-> StepaNoFUN: Ďakujem za info.Dnes mi volal chlapík či mu to bude pasovať na rapida.Asi nie je v obraze3
upraveno 1x, naposled 17.07.2018 20:36:06
20:18:21
17.07.2018
StepaNoFUN
-> Nwkt: Jak říkám- už si kulový fakt pamatuju... :-/
20:12:39
17.07.2018
Nwkt
20:10:10
17.07.2018
Nwkt
-> StepaNoFUN: Je tam tapec
20:06:28
17.07.2018
StepaNoFUN
-> Nwkt: Není tam plech?
20:03:37
17.07.2018
Nwkt
Rapid nemá žádný totiž 3
18:11:45
17.07.2018
StepaNoFUN
-> isti: Podle mě má Rapid jiný... Ale už si kulový pamatuju... :-/
17:56:37
17.07.2018
isti
Ludia,spodný kryt B-stlpika je rovnaký v sedane a v rapide či rapid má iné?
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od isti vložen 17.07.2018 17:56:37
21:55:07
14.07.2018
Jozka
-> Bukaj 22.06.18 09:20:07: Nahmatal jsem tyček zatím 8 kousků, všechny mají jednotnou celkovou délku 214 mm.
17:33:40
13.07.2018
isti
-> Pavel P..: Tak google neklamal,ale ja som mu neveril3

-> Jozka: Tento má 65mm hrubé telo ale pre mňa sú všetky rozdelovače malé s malým víčkom1

-> 11mAjA11: Môžeš to kúpiť,je to nové4
09:04:00
13.07.2018
11mAjA11
-> isti: přesně Ti řeknu že na můj 1
00:53:57
13.07.2018
Jozka
-> isti 12.07.18 21:45:56: Děláte v tom bordel, hoši - do letoška byl tohle léta letoucí VELKEJ rozdělovač a MALEJ byl (průměr těla tuším 53 mm) původní embéčkovej ! 4 3
21:57:17
12.07.2018
Pavel P..
-> isti: 105 užofka
21:45:56
12.07.2018
isti
Vyserte sa na to,ale to by ste mohli vedieť že na ktorý automobil je malý rozdelovač s označením 443 213 204 480
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od isti vložen 12.07.2018 21:45:56
16:52:08
12.07.2018
Bukaj
-> MONTY110 11.07.18 21:22:39: V dobách zadomotorů bylo jednotné barevné označení motorových dílů (hlavy, karburátory, klikovky, vačkové hřídele):

žlutá: 1000 MBG/X (později 120 L)

černá: 100/105

modrá: 110 L

bílá: 110 R (později 136)

zelená: 120 LS

hnědá: 130

...u vačkových hřídelí začal být bordel až od Favorita a Feldy, kde bylo značení vícebarevné a to už netuším...

...a výše popsané neznamená, že všechny díly byly z výroby barevně značené...4
21:35:30
11.07.2018
isti
-> isti 11.07.18 18:35:22: Rozumitelnejšie to neviem napísať3 ,potreboval by som vedieť dlžku origo gumi čo je u prahovýh lišt u rapida.
21:22:39
11.07.2018
MONTY110
-> Bukaj: nie bohužiaľ číslo na tubuse už nieje čitateľné a keď som pozeral rôzne diskusie na virte tak v jednej píšu že modra značka je 110R v druhej že zelená značka je 110R tak som nevedel či je to zhodné s farebným označením na hlavách valcov alebo nie
18:35:22
11.07.2018
isti
Určite máte viacerý rapida ešte s originál tesneniami okolo dverý u ktorých sú u prahových lišt ešte origo mäkké tesnenia.Potreboval by som vedieť dlžku tej gumi.
10:53:32
11.07.2018
dragon_cb_cz
-> Bukaj: Na tubus bych se moc nespoléhal, typicky takhle lidi prodávájí "eRkovou vačku", protože na krabici je eRkové číslo - ovšem do té krabice pochopitelně někdo schoval původní vačku potom, co tu eRkovou šoupnul do motoru 4
08:15:12
11.07.2018
Bukaj
-> MONTY110: Na papírovém tubusu už není čitelné číslo?

Jinak modrou barvou byly značeny motorové díly na škodu 110L...
20:35:20
06.07.2018
MONTY110
zdarec vedel by niekto do akého typu 5 kanálu to patrí prípadne cenu má modrý pruh je nová
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od MONTY110 vložen 06.07.2018 20:35:20
20:59:44
26.06.2018
isti
-> Jarda/felda 06.06.18 17:33:33: Je to presne naopak8
09:20:07
22.06.2018
Bukaj
-> Jozka: Nemusíš nikoho "zkoušet", stačí, když změříš nějakou tyčku ze svých zásob (60. - 70. léta) 4
08:19:58
20.06.2018
Jozka
-> Bukaj: Tak to bude nejspíš modernější záležitost mimo moje obzory (do katalogů jsem ani nekoukal, ale pravdu máš, nemusely to jako mnohé jiné zachytit).. Z 80. toho moc mít nebudu, ale mohl bych zkusit kámoše..
00:47:10
20.06.2018
Bukaj
-> Jozka: No, v katalozích je vše pod jedním číslem, ale známe ty náhrady, že ano...3

Já poprvé narazil na rozdílnou délku tyček někdy kolem roku 2000, kdy jsem u naší 120l při štelování ventilových vůlí zjistil pár křivých tyček (ani ne ohnuté, ale došišata zajeté kulové plochy spodku tyček - při otáčení tyčkou kolem osy se měnila ventilová vůle) a ze zásob z rozebraných motorů jsem vybral pár rovných tyček na výměnu a byly kratší, nebo delší (o nějakých 5 mm) - šlo to dohnat červíkem, ale byl už dost v krajní mezi svého rozsahu.

A teď řeším totéž na motoru 130 LPG, kde mám tvrzená sedla C vahadla a ventily z Favorita a ty potvory ventily jsou zjevně delší, než původní 130, (případně je to způsobené jiným poměrem stran vahadel) ale přesně k nim délkou pasují ty kratší tyčky - jenže jich mám jen sedm - osmou jsem měl dlouhou a teď jsem ji vyhazoval ohnutou - zjevně si to s tím motorem nerozumí - prvděpodobně se ve vyšších otáčkách opíralo vahadlo přímo o okraj důlku (pánvičky) vahadla...
10:49:31
19.06.2018
Jozka
-> Bukaj: Se v těch motorech už nějak nevrtám.. ale tyčky jsem vždycky dřív v případě potřeby mezi 988 motory MB a kil přehazoval a na jinou délku nenarazil.. Na rozvodech se u nich snad moc neměnilo, krom zkraje výroby (1966?) průměr pro řetězový kolo a "časování" vačky, což moc nesouvisí.

Ale můžu se podívat do temných koutů..4
08:13:29
19.06.2018
isti
-> Bukaj: Aj ja to mám na aute hore nohami3

Že by na niektorom ročníku boli až tak krátké tyčky?9 Tak musia byť omnoho plitšie zdvihátká,čo tak použiť tyčky s zdvihátkami z iného motora.Alebo originalita nepustí?
07:39:12
19.06.2018
Bukaj
-> Bukaj 17.06.18 00:48:22: Ještě se vracím k mému dotazu - ty výrazně kratší tyčky (o cca 2 cm) jsou z Fábie, ale mne zajímají spíš ty o 5 mm kratší tyčky - z jakého motoru mám shánět? Ve kterém roce přišla změna délky? Potřebuju do jednoho motoru ty kratší a doma mám jen 7 ks (respektive osmou jsem vyhodil - byla ohnutá)...7



Tuším, že ty kratší mám z naší užovky 1978 - MB, kila budou mít stejné?
07:32:28
19.06.2018
Bukaj
-> isti 18.06.18 07:55:10: DOBMAR je polský výrobce - vyráběl jen starší variantu sklíček. Kvalita zpracování OK (jen tedy má otočené nápisy na sklíčku, takže dost často je vídám namontované odtokovým otvorem nahoru) 3

Jediné, co se jim dá vytknout, je oproti originálu příliš křehký plast (při dotahování šroubků často praskne) a hlavně barevná (ne)stálost - na slunku šisují. Ale ne tak, jako originály, že by matněly a "zakalily se", ale z plastu vymizí oranžový pigment, takže v horních osluněných partiích jsou za nějaký čas čiré3
07:55:10
18.06.2018
isti
-> Bukaj: Ale dlho to tak nerobili,na novodobých už to nie je.A DOBMAR je tiež čína?
Extreme Tyres