Kam na Škodu 100 aj patří tento typ vložky FAB1333 a číslo dílu: 111988065 ?
Děkuju
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Identifikace dilu...
19:37:19
22.12.2015
22.12.2015
isti
-> Tomaso435: To je mi na nic
-> sep: Je to mozné
-> sep: Je to mozné
19:30:50
22.12.2015
22.12.2015
sep
-> isti: :není to odlitek z hliníku?pak bych klidně řekl lidová tvořivost na noční šichtě.
19:25:49
22.12.2015
22.12.2015
Tomaso435
-> isti: asi tráboš
08:47:52
20.12.2015
20.12.2015
Eidy
-> Lůďa: Tak na mojí R kapotě ten držák nabodovanej nebyl, ale bylo to podobně navařený.
21:32:07
19.12.2015
19.12.2015
Jozka
-> Lůďa: Zkus tady: skoda110r.com/view.php?ci
sloclank...
20:12:23
19.12.2015
19.12.2015
Lůďa
-> Eidy: Jj, tahle díry na ostřikovače má. Ale byl u mě chlápek a tvrdil mi, že tohle eR kapota není, ale jen upravená na Stovku. Asi jediná identifikace, podle toho držáku vzpěry, zda by někdo poznal zda to takhle navařené bylo z výroby, on tvrdil, že to prý měli origo nabodované.
18:53:42
19.12.2015
19.12.2015
Eidy
-> Lůďa: Pokud vím, tak R kapota má díry na ostřikovače, zatímco kilo nemá.
12:13:19
19.12.2015
19.12.2015
Lůďa
Dokáže někdo prosím poznat, zda se jedná o origo kapotu Š110R, nebo jen někdo navařil držák vzpěry na kapotu Š100? díky ...
13:51:35
13.12.2015
13.12.2015
Jozka
-> Bukaj: Jo, Láďa toho dal dohromady docela dost (nepatrně jsem mu dokonce i přispěl). Celkem škoda, že už se volantama skoro - nebo možná už vůbec - nezabývá.
13:09:39
13.12.2015
13.12.2015
Bukaj
12:42:30
13.12.2015
13.12.2015
Jozka
-> Bukaj: Je možný, že byli progresivnější, nežli KN, kde tý tvrdý gumy setrvali až od hořkejch konců - bohužel na rozdíl od kolíňáků, kterých jsem měl několik nových, jsem se s lomnickejma potkal jen na vrakovištích, kdy už na nich nebylo buď nic anebo kdoví co.. By to chtělo dohnat nějakej ještě v igeliťáku
11:15:25
13.12.2015
13.12.2015
Bukaj
-> Jozka: Mám ten lomnickej tříramennej doma - v dost bídném stavu a středový puk k němu je uřezaný. Nebyl jsem si jist, jestli je to od tohoto volantu, ten zbytek toho středu je hodně tvrdý a vypadá jako obrobek odlitého polotovaru z nějakého měkčeného plastu...
16:05:16
12.12.2015
12.12.2015
Jozka
-> Bukaj: Bych řekl, že to je guma různě tvrdá, jak se povedlo (i hokej by se s některejma určitě dal hrát) a ty sedmdesárkový měly středy podobný, ne-li stejný a s medailí 40 mm, která byla ve finále už jen holej kov. Ale mám jakž takž zmapovanej jen Kolín, Lomnici a Českej Dub, vyráběli i další výrobci a některý jsem ani neměl nikdy v ruce, přičemž dle foto jsou hlavně u pozdějších kusů ty středy evidentně odchylný od klasiky.
15:29:41
12.12.2015
12.12.2015
Bukaj
-> Jozka: Ok, díky za info :)
Takže střed všech těchto variací dobových družstevních volantů byl ten IPURový "kelímek" s Al znakem v pryskyřici? Nebo se i ten kelímek lišil dle výrobce?
Takže střed všech těchto variací dobových družstevních volantů byl ten IPURový "kelímek" s Al znakem v pryskyřici? Nebo se i ten kelímek lišil dle výrobce?
15:18:37
12.12.2015
12.12.2015
Jozka
-> Bukaj: Tak nějak přelom 70/80.. Nemám žádnej v archivu, na středu obdobným jako u ostatních bývaly nějaký tlachy typu "Sport - Speciál" a dokonce i název výrobce na okraji. Se mi to bohužel plete s jejich dvouramenným provedením
13:51:07
12.12.2015
12.12.2015
Bukaj
-> Jozka: A dobově kam zařadit? Asi osmdesátky, což? A jaký má mít střed?
13:38:27
12.12.2015
12.12.2015
Jozka
-> Bukaj: Komunál Lomnice nad Popelkou.
13:07:01
12.12.2015
12.12.2015
Bukaj
22:23:48
10.12.2015
10.12.2015
xerox422
-> Stepan FUN: tak mozno standartni pre teba, ja to vidim poprvy krat, len typujem ze je to čina.
21:56:24
10.12.2015
10.12.2015
StepaNoFUN
-> xerox422: Co je na tom palci nestandardního? Podle fotky klasickej palec do velkýho rozdělovače se zalitým odporem...
21:13:37
10.12.2015
10.12.2015
xerox422
zospodu.
Ako vidno nic nieje nikde pisane. Pasuje na rozdelovac ale som neskusal. Odpor sa velmi tazko meral, stale skakali cisla, sem-tam sa to ustalilo na cca 2.8 kohm.
Klasicka otazka: je to pouzitelne v kontaktnom alebo bezkontaktovom rozdelovaci?
Ako vidno nic nieje nikde pisane. Pasuje na rozdelovac ale som neskusal. Odpor sa velmi tazko meral, stale skakali cisla, sem-tam sa to ustalilo na cca 2.8 kohm.
Klasicka otazka: je to pouzitelne v kontaktnom alebo bezkontaktovom rozdelovaci?
21:09:10
10.12.2015
10.12.2015
xerox422
Stretli ste už niekto s takymto palcom rozdelovaca:
Diky za objasnenie cievky, estu ju vyskusam ci je ok, ked je pouzitelna.
Diky za objasnenie cievky, estu ju vyskusam ci je ok, ked je pouzitelna.
19:48:01
10.12.2015
10.12.2015
StepaNoFUN
-> Tuzemák: Většinou ve fabrikách typu ČKD, či AVIA a podobnejch se toho v nástrojárnách a na údržbě odlily hromady... Například jeden čas nedostatkový plastový kličky oken/dveří na Š100 se z hliníku (v některejch firmách, kde neměli zpracovanou technologii na hliník občas i z Belzony, ale to v tý době bylo na kriminál, protože byla za valuty :-D ) lily docela často.
16:39:37
10.12.2015
10.12.2015
Tuzemák
Asi mi blbne Firefox, ale už to vidim. Díky za odpovědi. To sem netušil, ýe si lidi dělali sami formy a lili hliník, podle znaku škoda, jsem čekal že to bude origo.
16:20:25
10.12.2015
10.12.2015
StepaNoFUN
-> Tuzemák 10.12.15 15:56:19: Koukni o pár příspěvků níž... Už tady ta Tvoje fotka je...
16:09:32
10.12.2015
10.12.2015
havlik
-> Tuzemák: nějaká slitina hliníku
09:56:35
10.12.2015
10.12.2015
Jozka
-> Stepan FUN: Kdysi mi to bylo vysvětleno sice jinak, ale věřím ti .
09:40:56
10.12.2015
10.12.2015
StepaNoFUN
-> Jozka: Přemejšlet by nemusel. Ale předřadnej odpor na cívce je proto, že cívka je konstruovaná jako 8V a pro trvalej provoz na 12V je k ní přidanej předřadnej odpor. A při startu (a tudíž poklesu napětí) se ten odpor překlenuje, protože ta cívka to bez problémů vydrží je vyšší energie jiskry i při tom sníženým napětí.
Takže když dá k cívce pro 12V předřadnej odpor, tak ji bude napájet trvale 8V a to je dost málo.
Takže když dá k cívce pro 12V předřadnej odpor, tak ji bude napájet trvale 8V a to je dost málo.
09:35:58
10.12.2015
10.12.2015
Jozka
-> MOLSO: Jasný, ale pokud by touhle nahrazoval cívku s odporem, tak by pak nemusel nad jejím zapojením vůbec přemýšlet.
09:16:58
10.12.2015
10.12.2015
MOLSO
-> Jozka: otazka je, prečo tam dávať predradný odpor keď je cievka skonštruovaná bez neho .... a dodatočná montáž ničomu nepomôže
09:09:30
10.12.2015
10.12.2015
Jozka
-> Jozka: Jak píše -> Bukaj: .. já takovouhle cívku třeba v úzký 120L ještě měl a mám (1977) a mám dojem, že i předřadnej odpor se na ní dá přehodit z těch novějších.
07:24:43
10.12.2015
10.12.2015
Bukaj
-> xerox422: Tak záleží, jestli máš cívku s předřadným odporem (snad od modelu 81), respektive startér s vývodem na překlenutí cívky, ale jinak to fungovat bude.
01:00:05
10.12.2015
10.12.2015
Lůďa
Přesunuto z tématu Z čeho je tohle víko?...
-> Tuzemák: Pokud by bylo k prodeji, měl bych zájem.
-> Tuzemák: Pokud by bylo k prodeji, měl bych zájem.
00:37:47
10.12.2015
10.12.2015
Tuzemák
Přesunuto z tématu Z čeho je tohle víko?...
Díky za info, zase ale je to hliník, myslíte že by líp chladilo? Ovšem je o dost těžší.
Díky za info, zase ale je to hliník, myslíte že by líp chladilo? Ovšem je o dost těžší.
23:36:22
09.12.2015
09.12.2015
ondie
Přesunuto z tématu Z čeho je tohle víko?...
-> Tuzemák: Teda ono se jich takhle různě pokoutně odlilo hrozně moc druhů..lidská tvořivost byla nevyčerpatelná,byly různý fantazie a některý sou i dost vošklivý..což je,omlouvám se za upřímnost,i případ tohodle víka
Hlavně žádat drážku pro těsnění. Jinak je to "krása" koupená za funkčnost.
-> Tuzemák: Teda ono se jich takhle různě pokoutně odlilo hrozně moc druhů..lidská tvořivost byla nevyčerpatelná,byly různý fantazie a některý sou i dost vošklivý..což je,omlouvám se za upřímnost,i případ tohodle víka
Hlavně žádat drážku pro těsnění. Jinak je to "krása" koupená za funkčnost.
20:04:18
09.12.2015
09.12.2015
Milan 136
Přesunuto z tématu Z čeho je tohle víko?...
Dobovej melouch tuning a máme tu na to vlákno-identifikace dílu
Dobovej melouch tuning a máme tu na to vlákno-identifikace dílu
20:01:41
09.12.2015
09.12.2015
Tuzemák
Přesunuto z tématu Z čeho je tohle víko?...
Zdar, nevíte někdo z čeho je tohle víko?
Zdar, nevíte někdo z čeho je tohle víko?
19:20:19
09.12.2015
09.12.2015
xerox422
-> Jozka: Diky moc, a asi sa neda pouzit v 105-ke, tam mam este kontaktne zapalovnie. Da sa?
08:12:21
09.12.2015
09.12.2015
Jozka
-> xerox422: To je katalogový číslo, akorát v původním formátu z časů před rokem 1971 = 02-9215.10 = pro Škoda 1000 MB.
22:06:00
08.12.2015
08.12.2015
xerox422
V baliku ktorý som nedavno dostal, bola aj tato cievka. Na vonok vyzera ako cievka na kontaktne zapalovnie ale nie je tam katalogove cislo ale toto:
Je to vobec zo skodovky? Da sato pouzit v š105-136?
Je to vobec zo skodovky? Da sato pouzit v š105-136?
20:27:09
06.12.2015
06.12.2015
su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> Bukaj: Jo zluty do FA disku jo, ale jeste jsem videl cerny a udajne to melo byt do 120.
20:17:20
06.12.2015
06.12.2015
Bukaj
-> su.tech – nezodpovědný hajzlík: Ten vnitřek do rezervy byl z doby Favoritů (taky u škodovky, která má rezervu v exteriéru by to byla blbost). Jeden jsem kdysi měl (takovej kanárkově žlutej plast, asi PS), ale buď jsem to vyhodil, nebo nevím, kam se to podělo...
18:56:06
06.12.2015
06.12.2015
su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> Bukaj: Praveze bych se vubec nedivil kdyby to byl nejaky vyrobek nejakeho druzstva. Na 13-tku kolo do Skodovky jsem treba taky nikdy nemyslel, ze by se vyrabel nejaky plastovy vnitrek do disku rezervniho kola na lano a naradi a vidis - delal. Je to pekna blbustka, ale blby je, ze se jich moc nedozilo protoze ten plast byl fakt takovy pofiderni a nebyl problem to poskodit...
10:19:51
06.12.2015
06.12.2015
Bukaj
-> su.tech – nezodpovědný hajzlík:
Ten obal vypadá příliš moderně na to, aby to byl CS výrobek z 89...
...jinak tohle lano mám, ale v koženkovém obalu.
Ten obal vypadá příliš moderně na to, aby to byl CS výrobek z 89...
...jinak tohle lano mám, ale v koženkovém obalu.