skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Identifikace dilu...
-> Zeke-ten šestý: Možná 1203
Tak do čeho to je? výrobce škoda (aspon dle krabice) průměr 200mm
Vďaka chlapci,nechce niekto ten kryt na smerovku?Mne je na nič.
-> isti: To je kryt blikru na ČZ "prase" viz. img.motorkari.cz/upload/.
../384828.jpg?3275201 možná i na jiný moto
-> isti: Můžeš tam dát i sirku.
-> isti: Mám dojem, že nějakej skůtr z šedesátejch (ČZ?), ale v tom se moc nevyznám...
-> isti: Pasujou na to všechny (od MB po M), na vyzkoušení i 1203
.

-> Pavel P..: Vďaka,a pasuje na to m-kový náhon tachometra?Vyskúšal by som či je tacho funkčný.
-> isti: š100
-> Bukaj: Diky diky, tak to bych mel mit v aute taky s filckama... tak to tu s plastovejma futyrkama rozrezu kdyz mi stejne jedno chybi 

ETZ-06
hledej.....
hledej.....
-> Vojťas 23.07.14 18:53:43: ještě u pětikvaltový páky byla varianta pro pravostranný řízení.
-> m8rinek: No mně se právě delší hoděj, že nebudou péra volný, jen sem chtěl vědět, jestli se to někdy třeba měnilo.
-> Tomaso435: No jo, ale tohle jsou dorazy na vyvěšení kola.
-> stepan: Druhovýroba, jsou i trochu z jinýho matroše. Neřešil jsem to a namontoval je...
-> stepan: dle toho jak se otlučou dorazy na fávo tlumičích z 15cm na 5.... :D
-> Tomaso435: Nemyslim si, že by se horní dorazy ojeli o 7mm.
-> stepan: není možná varianta vlevo ojeté spláclé v pravo nové ? :D
Bylo víc druhů předních horních dorazů, případně na co? Vlevo vyndaný ze 120 M87, vpravo nový z autodílů.
-> m8rinek: jedině tak no 

-> Petr98: Ale prd, teď už vím, že je to motorsportí záležitost a navíc to používalo i první MB. Uděláš k tomu dobrej příběh a zájemci se pohrnou :D.
-> Jozka: takže se závodní myšlenka rozplynula 

-> Petr98: Mě to pak ještě vrtalo hlavou, tak jsem koukl do katalogu a jo, je to pro prvních 10. sérií 1000MB - jen jsem to v žádným nenašel.. Hlavně v provedení RHD to mohlo fungovat zajímavě..
-> m8rinek: no vypadá ten klikopák velmi zajímavě
a čepu vyrobenýho ze šrouby bych se nebal jen bych se vykašlal na šroub se zapuštěnou hlavou a dal tam obyčejný
aby se nezeslabovala stěna. No pokud budeš uvažovat o druhovýrobě tak napiš a výpalky dodáme
klidně i v nerezu.



-> m8rinek: je to pedál z prvních typů mb 

-> Vojťas 23.07.14 18:53:43: Konzola s mazacíma filckama a zajišťovacíma plíškama je starší provedení, kdy v hliníkovém odlitku jsou vlisována pouzdra z nějaké slitiny - bronz to není, spíš kompozitní materiál...
...přičemž úplně první provedení (MB a snad první kila) měly řadicí tyč celokovovou s vystruženou kuličkou na konci a novější provedení mělo kuličku silonovou výměnnou.
Nejnovější modernizované provedení (na fotce vlevo) má plastová pouzdra a nemusí se přimazávat. Mimoto oproti předchozím provedením má na konci tyče závit M10, narozdíl od předchozích provedení, které měly M8...
...přičemž úplně první provedení (MB a snad první kila) měly řadicí tyč celokovovou s vystruženou kuličkou na konci a novější provedení mělo kuličku silonovou výměnnou.
Nejnovější modernizované provedení (na fotce vlevo) má plastová pouzdra a nemusí se přimazávat. Mimoto oproti předchozím provedením má na konci tyče závit M10, narozdíl od předchozích provedení, které měly M8...
-> m8rinek: 

-> Jozka: Ono by koneckonců nebylo problém to trochu oblemcat kitem a odlejt. Ovšem druhovýrobit se to bude pouze pokud se prokáže motorsportí historie a vyvažovat se to bude zlatem :D.
-> m8rinek:
.. kousek podkladu tím u novějších chybí.. nakonec kdyby nic, tak plech - trubka - kulatina.. ona by se celá ta konzole nechala udělat klidně i v nerezu..




-> Jozka: Taky by to šlo. Tady je trochu problém, že moderní pedál není rovný, ale má odlehčovací ledvinky, takže by se to složitě dopasovávalo a zalít to svarem by bylo nejjednodušší...
-> m8rinek: Nebo celej ten výčnělek udělat ve formě nýtu, na konzoli mini zahloubení a zvenku roztemovat.. jsme po tristních zkušenostech se svařováním těhle drobnejch dílů (hřídele okýnek větracích např.) s nima každýho hnali klusem - ale třeba by se k tomuhle nějaká příslušná "dvoudevítková" tyčka chytla..
-> Jozka: Asi by nebyl problém to provrtnout a pojistit z předu šroubem se zapuštěnou hlavou... Otázka je kolik v tom je zinku, podle barvy to vypadá docela hliníkově, tak by to snad i šlo...
-> m8rinek:
Tak bez ohledu na to, do čeho to patří, by to byl zajímavej "rychlopal".. pokud by teda svar na týhle pochybný slitině vytrímal..

-> Jozka: Jen vypadá, je tam ale regulerní nálitek, na kterej navazuje žebírko do dorazu ;).
-> m8rinek: Skoro to vypadá, že tam využili neodlomenej vtok do formy.. a šlo by - dobově bych si to do celoročního provozu asi 2x rozmyslel nasadit, ale pro naše současný používání.. proč ne.
-> Jozka: Už tu mam i novej pedál a asi by to nebyl problém ,,druhovýrobit,,. Stačilo by navařit kus materiálu do levvýho horního rohu, do něj čep a zbytek klikopáku by se vyřešil výpalkama...
-> m8rinek: Stáhnul jsem a zkusím ukázat kámošovi.. jsem ty převody akcelerátoru s nějakajma "dědkama" i probíral, všelijaký úpravy až po zdvojení, ale o ničem takovým se nikdo pokdu vím nikdy nezmínil..
-> Jozka: Tak pěkný to je, protože to je fabrickej odlitek se slepičkou a číslama
1-107-I
10-150-2802
Jinak jsem na Tebe trochu spolíhal, protože jsem chtěl zařadit někam do dob MBček, ještě možná ten motorsport by byl možnej...
1-107-I
10-150-2802
Jinak jsem na Tebe trochu spolíhal, protože jsem chtěl zařadit někam do dob MBček, ještě možná ten motorsport by byl možnej...
-> darklord: Ono to bude celkem praktický i pro DCOE, takže přestože to je zralý na opravu, tak si to hodlám nechat ;)
-> xerox422: Jo, složitý, ale chráněný proti vnikání bordelu a tím i vydírání.. Možná je to ale hlučnější, kdo ví, proč to šlechtili do tý nový podoby..
-> m8rinek: A to je pěkný.. i profi to vypadá provedením - kam na to chodíš, to jsem nikdy neviděl..
-> m8rinek: A to je pěkný.. i profi to vypadá provedením - kam na to chodíš, to jsem nikdy neviděl..

-> m8rinek: ak by ti to prekazalo tak kupim, to by mohlo byt celkom prakticke na MPi klapku ktora potrebuje dlhy chod pedalu...
Copa je tohle? Je to teda pedál plynu, ale vždy jsem znal jen jednoduchou variantu s jednou pákou, bez tohohle klikopáku.
Dle mě jde o nějakej ,,rychlopal,, protože za krátkou dráhu páky v pravo (ovládací) udělám druhou pákou dráhu dvojnásobnou...
Dle mě jde o nějakej ,,rychlopal,, protože za krátkou dráhu páky v pravo (ovládací) udělám druhou pákou dráhu dvojnásobnou...
-> Jozka: -> Peťa Klíč: Na toto som prišiel pred par rokmi tiež, s plieškami je staršia varianta. Vyzera trochu zložitejšie ale je spolachlivejšia, namiesto gum. puzdier (ktore sa trhaju) su plast. puzdra. Ja to mam pri 5Q. A podla katalogu u 5q sa vyrabali 1-2 mesiace!! Zaujímavé že mam taku malu raritku medzi kulisami.



-> Vojťas: / -> Peťa Klíč: Tohle úplně v oku nemám, protože u MB, kil a užovek s konzolou téměř nikdy problém nebývá, ale řekl bych, že těmhle vozům odpovídá konzola s plíškama vpravo. Ta ošizená a zeslabená bude novější provedení, u kterýho se vydíraj pouzdra, šišatěj díry apod...

-> Vojťas: jop, už to vidim ,, no prostě nějaký drobný vylepšeníčko
ale 100% záměnnost
