-> dragon_cb_cz: tjn.. 25 je MBčko, barva nehraje roli, pokud to bylo jako ND v 80.letech..... většinou to na nich odlito zvrchu.
jinak prasata jsem viděl pouze v týhle červený, černý a tmavší šedivý... na zač. 90let byli pak bílé pozinkovaný.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Identifikace dilu...
12:41:02
11.08.2014
11.08.2014
David.
-> Pavel P..: to bude na MBčko, ne?
12:38:38
11.08.2014
11.08.2014
dragon_cb_cz
-> Pavel P..: I 25.5mm by byly na MB... ale ty myslím byly barevně jiný.
12:37:42
11.08.2014
11.08.2014
Pavel P..
-> RadovanSkodovkar 11.08.14 12:21:27: stará octavka/felicie to neni, ta má jinačí uspořádání děr a osazení.... tohle osazení je stejný jako na MB-130... změř průměr, pokud to bude 22mm tak je to na škodovku.... pokud jinej tak je to na něco jinýho... třeba bržděnej vozejk, destu, nějakej valník apod...
12:21:05
11.08.2014
11.08.2014
RadovanSkodovkar
Z čoho to môže byť? Priemer cca 23-24mm. (nemám pri sebe šupler)
22:46:23
08.08.2014
08.08.2014
Zeke-ten šestý
Díky :)
20:30:36
08.08.2014
08.08.2014
Pavel P..
-> radekra: né možná ale určitě... a taky 1200-1202, Spartak, Octavka, Felicie..
19:37:59
08.08.2014
08.08.2014
radekra
-> Zeke-ten šestý: Možná 1203
19:27:12
08.08.2014
08.08.2014
Zeke-ten šestý
Tak do čeho to je? výrobce škoda (aspon dle krabice) průměr 200mm
21:44:14
06.08.2014
06.08.2014
isti
Vďaka chlapci,nechce niekto ten kryt na smerovku?Mne je na nič.
20:53:30
01.08.2014
01.08.2014
Danster
-> isti: To je kryt blikru na ČZ "prase" viz. img.motorkari.cz/upload/.
../384828.jpg?3275201 možná i na jiný moto
18:27:23
01.08.2014
01.08.2014
Gryzly
-> isti: Můžeš tam dát i sirku.
01:22:15
01.08.2014
01.08.2014
Bukaj
-> isti: Mám dojem, že nějakej skůtr z šedesátejch (ČZ?), ale v tom se moc nevyznám...
22:53:38
28.07.2014
28.07.2014
Jozka
-> isti: Pasujou na to všechny (od MB po M), na vyzkoušení i 1203 .
22:24:14
28.07.2014
28.07.2014
isti
-> Pavel P..: Vďaka,a pasuje na to m-kový náhon tachometra?Vyskúšal by som či je tacho funkčný.
22:15:26
28.07.2014
28.07.2014
Pavel P..
-> isti: š100
08:57:11
26.07.2014
26.07.2014
Vojťas
-> Bukaj: Diky diky, tak to bych mel mit v aute taky s filckama... tak to tu s plastovejma futyrkama rozrezu kdyz mi stejne jedno chybi
18:04:36
25.07.2014
25.07.2014
Pavel P..
ETZ-06
hledej.....
hledej.....
17:23:41
24.07.2014
24.07.2014
Gryzly
-> Vojťas 23.07.14 18:53:43: ještě u pětikvaltový páky byla varianta pro pravostranný řízení.
14:25:08
24.07.2014
24.07.2014
stepan
-> m8rinek: No mně se právě delší hoděj, že nebudou péra volný, jen sem chtěl vědět, jestli se to někdy třeba měnilo.
14:24:10
24.07.2014
24.07.2014
stepan
-> Tomaso435: No jo, ale tohle jsou dorazy na vyvěšení kola.
14:18:05
24.07.2014
24.07.2014
m8rinek
-> stepan: Druhovýroba, jsou i trochu z jinýho matroše. Neřešil jsem to a namontoval je...
14:17:57
24.07.2014
24.07.2014
Tomaso435
-> stepan: dle toho jak se otlučou dorazy na fávo tlumičích z 15cm na 5.... :D
14:15:25
24.07.2014
24.07.2014
stepan
-> Tomaso435: Nemyslim si, že by se horní dorazy ojeli o 7mm.
14:14:51
24.07.2014
24.07.2014
Tomaso435
-> stepan: není možná varianta vlevo ojeté spláclé v pravo nové ? :D
14:09:16
24.07.2014
24.07.2014
stepan
Bylo víc druhů předních horních dorazů, případně na co? Vlevo vyndaný ze 120 M87, vpravo nový z autodílů.
09:39:40
24.07.2014
24.07.2014
Petr98
-> m8rinek: jedině tak no
09:32:45
24.07.2014
24.07.2014
m8rinek
-> Petr98: Ale prd, teď už vím, že je to motorsportí záležitost a navíc to používalo i první MB. Uděláš k tomu dobrej příběh a zájemci se pohrnou :D.
07:58:05
24.07.2014
24.07.2014
Petr98
-> Jozka: takže se závodní myšlenka rozplynula
07:45:52
24.07.2014
24.07.2014
Jozka
-> Petr98: Mě to pak ještě vrtalo hlavou, tak jsem koukl do katalogu a jo, je to pro prvních 10. sérií 1000MB - jen jsem to v žádným nenašel.. Hlavně v provedení RHD to mohlo fungovat zajímavě..
07:28:26
24.07.2014
24.07.2014
Adam59
-> m8rinek: no vypadá ten klikopák velmi zajímavě a čepu vyrobenýho ze šrouby bych se nebal jen bych se vykašlal na šroub se zapuštěnou hlavou a dal tam obyčejný aby se nezeslabovala stěna. No pokud budeš uvažovat o druhovýrobě tak napiš a výpalky dodáme klidně i v nerezu.
07:13:07
24.07.2014
24.07.2014
Petr98
-> m8rinek: je to pedál z prvních typů mb
06:29:16
24.07.2014
24.07.2014
Bukaj
-> Vojťas 23.07.14 18:53:43: Konzola s mazacíma filckama a zajišťovacíma plíškama je starší provedení, kdy v hliníkovém odlitku jsou vlisována pouzdra z nějaké slitiny - bronz to není, spíš kompozitní materiál...
...přičemž úplně první provedení (MB a snad první kila) měly řadicí tyč celokovovou s vystruženou kuličkou na konci a novější provedení mělo kuličku silonovou výměnnou.
Nejnovější modernizované provedení (na fotce vlevo) má plastová pouzdra a nemusí se přimazávat. Mimoto oproti předchozím provedením má na konci tyče závit M10, narozdíl od předchozích provedení, které měly M8...
...přičemž úplně první provedení (MB a snad první kila) měly řadicí tyč celokovovou s vystruženou kuličkou na konci a novější provedení mělo kuličku silonovou výměnnou.
Nejnovější modernizované provedení (na fotce vlevo) má plastová pouzdra a nemusí se přimazávat. Mimoto oproti předchozím provedením má na konci tyče závit M10, narozdíl od předchozích provedení, které měly M8...
00:57:31
24.07.2014
24.07.2014
Jozka
-> m8rinek:
00:37:15
24.07.2014
24.07.2014
m8rinek
-> Jozka: Ono by koneckonců nebylo problém to trochu oblemcat kitem a odlejt. Ovšem druhovýrobit se to bude pouze pokud se prokáže motorsportí historie a vyvažovat se to bude zlatem :D.
00:31:31
24.07.2014
24.07.2014
Jozka
-> m8rinek: .. kousek podkladu tím u novějších chybí.. nakonec kdyby nic, tak plech - trubka - kulatina.. ona by se celá ta konzole nechala udělat klidně i v nerezu..
00:22:02
24.07.2014
24.07.2014
m8rinek
-> Jozka: Taky by to šlo. Tady je trochu problém, že moderní pedál není rovný, ale má odlehčovací ledvinky, takže by se to složitě dopasovávalo a zalít to svarem by bylo nejjednodušší...
00:16:39
24.07.2014
24.07.2014
Jozka
-> m8rinek: Nebo celej ten výčnělek udělat ve formě nýtu, na konzoli mini zahloubení a zvenku roztemovat.. jsme po tristních zkušenostech se svařováním těhle drobnejch dílů (hřídele okýnek větracích např.) s nima každýho hnali klusem - ale třeba by se k tomuhle nějaká příslušná "dvoudevítková" tyčka chytla..
23:59:39
23.07.2014
23.07.2014
m8rinek
-> Jozka: Asi by nebyl problém to provrtnout a pojistit z předu šroubem se zapuštěnou hlavou... Otázka je kolik v tom je zinku, podle barvy to vypadá docela hliníkově, tak by to snad i šlo...
23:55:52
23.07.2014
23.07.2014
Jozka
-> m8rinek: Tak bez ohledu na to, do čeho to patří, by to byl zajímavej "rychlopal".. pokud by teda svar na týhle pochybný slitině vytrímal..
23:32:30
23.07.2014
23.07.2014
m8rinek
-> Jozka: Jen vypadá, je tam ale regulerní nálitek, na kterej navazuje žebírko do dorazu ;).
23:29:16
23.07.2014
23.07.2014
Jozka
-> m8rinek: Skoro to vypadá, že tam využili neodlomenej vtok do formy.. a šlo by - dobově bych si to do celoročního provozu asi 2x rozmyslel nasadit, ale pro naše současný používání.. proč ne.
22:58:50
23.07.2014
23.07.2014
m8rinek
-> Jozka: Už tu mam i novej pedál a asi by to nebyl problém ,,druhovýrobit,,. Stačilo by navařit kus materiálu do levvýho horního rohu, do něj čep a zbytek klikopáku by se vyřešil výpalkama...
22:48:51
23.07.2014
23.07.2014
Jozka
-> m8rinek: Stáhnul jsem a zkusím ukázat kámošovi.. jsem ty převody akcelerátoru s nějakajma "dědkama" i probíral, všelijaký úpravy až po zdvojení, ale o ničem takovým se nikdo pokdu vím nikdy nezmínil..