skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Identifikace dilu...
17:34:12
07.05.2014
07.05.2014
Bukaj
-> Jozka: Sakra, to bude asi vono...
15:04:22
07.05.2014
07.05.2014
Jozka
-> Bukaj 03.05.14 12:44:13: Ten hliníkovej odlitek z Metazu.. taky je mi to povědomý - není to něco někam dovnitř kapalinovýho tlumiče ?
09:50:44
07.05.2014
07.05.2014
Bukaj
-> Gryzly 07.05.14 07:28:22: No, však ty už jsme identifikovali, ale ty kuláky spodních ramen netušíš? Na nich není vůbec žádné označení a jsou bez povrchové úpravy...
07:44:11
07.05.2014
07.05.2014
aDAm
-> SexyStroj: ne nevyráběl
07:28:22
07.05.2014
07.05.2014
Gryzly
-> Bukaj: I ty černé kuláky vypadají na Warana.
06:50:03
07.05.2014
07.05.2014
Bukaj
-> Jozka: Díky :)
09:54:59
06.05.2014
06.05.2014
SexyStroj
Chlapci potřebuji poradit vrtá mi hlavou tenhle ekonoměr zabudovaný do budíku s kontrolkami?! ... v článcích zde jsem se dověděl, že se to vyrábělo doma, podle nějakého článku ze Světa motorů či co? ... Otázka zásadní pro mě!
Skutečně PAL nic takového nevyráběl v originále???
Děkuji za případné info.
Škodě zdar.
Skutečně PAL nic takového nevyráběl v originále???
Děkuji za případné info.
Škodě zdar.
23:33:04
05.05.2014
05.05.2014
Bukaj
-> Athlonek: Stane se...
A je to tedy na Ladu, nebo...?
A je to tedy na Ladu, nebo...?
18:54:33
05.05.2014
05.05.2014
Athlonek
-> Bukaj: Pěkně nanýtovaný štítek.
18:23:02
05.05.2014
05.05.2014
Bukaj
-> Nwkt: -> Matthes, záškodník z TechWebu:
Tak moc to nelítá, mám ale pěknou ďouru v trávníku
Tak moc to nelítá, mám ale pěknou ďouru v trávníku
18:08:17
05.05.2014
05.05.2014
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Nwkt: To nejsi sam :)
17:59:11
05.05.2014
05.05.2014
Bukaj
-> Nwkt: No, zkusím to hodit, jestli poletí - ale z balzy to není
17:54:30
05.05.2014
05.05.2014
Nwkt
-> Bukaj 05.05.14 17:51:11: Na první pohled jsem si řikal, proč sem někdo cpe modýlek letadla
21:29:09
04.05.2014
04.05.2014
šrek
21:16:51
04.05.2014
04.05.2014
jerrom
-> šrek: ano, je to trabant
20:10:22
04.05.2014
04.05.2014
šrek
Bylo mi řečeno, že je to držák motoru na Traboše, je tomu tak?
14:46:53
03.05.2014
03.05.2014
Kocvin
-> dragon_cb_cz: V klidu nespěchám na to
14:32:46
03.05.2014
03.05.2014
dragon_cb_cz
-> Kocvin: BTW, já na tebe s těma pístkama taky pořád myslím, ale v pondělí odevzdávám diplomku... tak potom.
12:46:28
03.05.2014
03.05.2014
Kocvin
-> Bukaj: Zeptej měly by to být ony :) To jsi na tom ještě dobře já to nestihl ani zabalit :/
12:44:13
03.05.2014
03.05.2014
Bukaj
A ještě jedna malá drobnost, která na mne vždy odněkud vypadne a já už leta pátrám, cože to vlastně je a kde jsem to už viděl
12:39:17
03.05.2014
03.05.2014
Kocvin
-> Bukaj: Jde o tu novější avii stará měla takové jakoby otazníky
12:32:32
03.05.2014
03.05.2014
Bukaj
-> Kocvin 03.05.14 12:31:05: Fakt má Avia takovejhle ingot? Čekal bych aspoň Liazku, nebo Tatru...
Edit: Na Warana? Tak to se optám Nepéra :) Jinak už 14 dní vozim v kufru balíček a ne a ne se dostat na poštu... :-/
Edit: Na Warana? Tak to se optám Nepéra :) Jinak už 14 dní vozim v kufru balíček a ne a ne se dostat na poštu... :-/
12:30:06
03.05.2014
03.05.2014
Bukaj
A ještě další čepy - řídící a do ramen - tentokráte velikost "osobní"
12:24:02
03.05.2014
03.05.2014
Bukaj
Mám tu kulové čepy na nějakej náklaďák (soudě dle velikosti) - co by to mohlo být?
Průměr závitu na spojovačku 28 mm, průměr závitu na matku 18 mm.
Výrobce TRW a číslo 1104 (možná datum výroby?), jinak nic...
Edit: ten škodováckej čep je pro představu o velikosti... :)
Průměr závitu na spojovačku 28 mm, průměr závitu na matku 18 mm.
Výrobce TRW a číslo 1104 (možná datum výroby?), jinak nic...
Edit: ten škodováckej čep je pro představu o velikosti... :)
08:58:05
03.05.2014
03.05.2014
Bukaj
-> dragon_cb_cz: -> Jozka:
Tak poslední škodovka, která z výroby měla mechanickej regulátor, bylo M1.
M2 a dál už všechno elektronickej regulátor. I když bych se nedivil (dohady), že PAL Magneton nezvládal výrobu a že třeba do 105s se ještě sem tam zatoulal mechanickej...
Tak poslední škodovka, která z výroby měla mechanickej regulátor, bylo M1.
M2 a dál už všechno elektronickej regulátor. I když bych se nedivil (dohady), že PAL Magneton nezvládal výrobu a že třeba do 105s se ještě sem tam zatoulal mechanickej...
00:06:32
03.05.2014
03.05.2014
Jozka
-> dragon_cb_cz: Fakt nevím - vím akorát to, že zmíněnej regulátor alt 55A zvládne.. bolševik lhal stejně účelově jako moje zlatá maminka, tvrdil, co se mu zrovna hodilo. Ale se soupisem regulátorů jsem na úplném začátku, k jakýmu účelu byl stvořen vážně nevím.. Zato bych věděl, kde rostou už dneska dvoumetrový kopřivy..
00:01:07
03.05.2014
03.05.2014
dragon_cb_cz
-> Jozka: To určitě nebude dobře - elektronický relé se téměř jistě (pokud veškerá literatura nekecá) objevilo současně s altem 55A, neb bolševik říká, že s mechanickým to němože fungovat Ale auto u kterýho bych za dobovost mohl strčit ruku do ohně bohužel nemám, takže to nerozlousknu... Ale při nájezdu mojí GLSy bych se nějakým výměnám dost divil a má 55A alt a elektronickej regler....
23:57:41
02.05.2014
02.05.2014
Jozka
-> dragon_cb_cz: Resp. poznámka zní tak, že s tímhle reglerem 55A funguje.. musel bych se ponořit do starejch časopisů - elektronický relé se prototypově mám dojem prvně objevilo až s vysokonapěťovou cívkou a bezkontaktem, alt 55A dřív - jak to ale pak nabíhalo do výroby, to už nevím, neb mě to vlastně nikdy nezajímalo..
22:38:40
02.05.2014
02.05.2014
dragon_cb_cz
-> Jozka: Mechanickej a altík 55A Slyším poprvý...
15:42:48
02.05.2014
02.05.2014
isti
-> KKSkoda: Podla mňa by to mohlo byť na 742.136 druhovýroba.Vyzerá to tak, a tie nemajú označenia.
15:11:43
02.05.2014
02.05.2014
KKSkoda
Nevíte někdo co by to mohlo byt za sání? Odlitek naprosto bez značení, není ani vidět že by na tom někdo něco brousil nebo kanály lícoval. Sklonem je to na motor dozadu, kanály mají 28mm po celé délce. V kanálu na vodu hned u příruby k hlavě je i to zesílení stěny sacího kanálu delší než serie (něco přes 1cm).
13:59:25
02.05.2014
02.05.2014
Jozka
-> Plisek: Já mám v poznámkách, že to je mechanickej pro alternátor 55A na 105/120, ale kde jsem to info nabral, netuším..
11:40:47
02.05.2014
02.05.2014
Plisek
-> dragon_cb_cz: děkuji
11:35:06
02.05.2014
02.05.2014
dragon_cb_cz
-> Plisek: Číslo nemám jak zkontrolovat, ale vypadají jako klasická mechanická relátka k altíku na škodovku (altík 35A nebo 42A), měly je ještě první eMka.
10:41:28
02.05.2014
02.05.2014
Plisek
prosím o určení těchto relátek číslo 443.116-417.02 děkuji přípdně jsou volná
21:24:41
28.04.2014
28.04.2014
m8rinek
-> Antony: ne
21:18:20
28.04.2014
28.04.2014
Antony - zrušená registrace
-> Nwkt:
-> m8rinek:
a je možný že s klasickým čidlem to bude ukazovat bludy? resp. teplotu oleje max 70 stupňů pod filrtem?
-> m8rinek:
a je možný že s klasickým čidlem to bude ukazovat bludy? resp. teplotu oleje max 70 stupňů pod filrtem?
21:08:10
28.04.2014
28.04.2014
m8rinek
-> Antony: erko, avie atp
21:02:03
28.04.2014
28.04.2014
Nwkt
-> Antony: Vypadá na Rko ne
20:47:36
28.04.2014
28.04.2014
Jawák - zrušená registrace
-> Antony: odfoť ho spredu a poviem ti z čoho je
19:32:02
28.04.2014
28.04.2014
Antony - zrušená registrace
Dá se použít tenhle teploměr na klasický teplotní čidlo? neví někdo z čeho to je?
443 414 056 001
443 414 056 001
19:23:11
27.04.2014
27.04.2014
peti
-> isti:
saci z 32 mm tanierikoma 7,8 mm driekom ( presne to ma byt 7,92 mm ) je saci 120
vyfukovy s tanierikom 29 mm a drikom 7,8 ( zase by malo byt pri presnom merani 7,92mm) je 130 vyfukovy
zmeraj si v hlave ci nemas vystruzenen voditka na abnormane ventily, tie maju priemer drieku 8,2 mm
saci z 32 mm tanierikoma 7,8 mm driekom ( presne to ma byt 7,92 mm ) je saci 120
vyfukovy s tanierikom 29 mm a drikom 7,8 ( zase by malo byt pri presnom merani 7,92mm) je 130 vyfukovy
zmeraj si v hlave ci nemas vystruzenen voditka na abnormane ventily, tie maju priemer drieku 8,2 mm