skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Identifikace dilu...
21:29:09
04.05.2014
04.05.2014
šrek
21:16:51
04.05.2014
04.05.2014
jerrom
-> šrek: ano, je to trabant
20:10:22
04.05.2014
04.05.2014
šrek
Bylo mi řečeno, že je to držák motoru na Traboše, je tomu tak?
14:46:53
03.05.2014
03.05.2014
Kocvin
-> dragon_cb_cz: V klidu nespěchám na to
14:32:46
03.05.2014
03.05.2014
dragon_cb_cz
-> Kocvin: BTW, já na tebe s těma pístkama taky pořád myslím, ale v pondělí odevzdávám diplomku... tak potom.
12:46:28
03.05.2014
03.05.2014
Kocvin
-> Bukaj: Zeptej měly by to být ony :) To jsi na tom ještě dobře já to nestihl ani zabalit :/
12:44:13
03.05.2014
03.05.2014
Bukaj
A ještě jedna malá drobnost, která na mne vždy odněkud vypadne a já už leta pátrám, cože to vlastně je a kde jsem to už viděl
12:39:17
03.05.2014
03.05.2014
Kocvin
-> Bukaj: Jde o tu novější avii stará měla takové jakoby otazníky
12:32:32
03.05.2014
03.05.2014
Bukaj
-> Kocvin 03.05.14 12:31:05: Fakt má Avia takovejhle ingot? Čekal bych aspoň Liazku, nebo Tatru...
Edit: Na Warana? Tak to se optám Nepéra :) Jinak už 14 dní vozim v kufru balíček a ne a ne se dostat na poštu... :-/
Edit: Na Warana? Tak to se optám Nepéra :) Jinak už 14 dní vozim v kufru balíček a ne a ne se dostat na poštu... :-/
12:30:06
03.05.2014
03.05.2014
Bukaj
A ještě další čepy - řídící a do ramen - tentokráte velikost "osobní"
12:24:02
03.05.2014
03.05.2014
Bukaj
Mám tu kulové čepy na nějakej náklaďák (soudě dle velikosti) - co by to mohlo být?
Průměr závitu na spojovačku 28 mm, průměr závitu na matku 18 mm.
Výrobce TRW a číslo 1104 (možná datum výroby?), jinak nic...
Edit: ten škodováckej čep je pro představu o velikosti... :)
Průměr závitu na spojovačku 28 mm, průměr závitu na matku 18 mm.
Výrobce TRW a číslo 1104 (možná datum výroby?), jinak nic...
Edit: ten škodováckej čep je pro představu o velikosti... :)
08:58:05
03.05.2014
03.05.2014
Bukaj
-> dragon_cb_cz: -> Jozka:
Tak poslední škodovka, která z výroby měla mechanickej regulátor, bylo M1.
M2 a dál už všechno elektronickej regulátor. I když bych se nedivil (dohady), že PAL Magneton nezvládal výrobu a že třeba do 105s se ještě sem tam zatoulal mechanickej...
Tak poslední škodovka, která z výroby měla mechanickej regulátor, bylo M1.
M2 a dál už všechno elektronickej regulátor. I když bych se nedivil (dohady), že PAL Magneton nezvládal výrobu a že třeba do 105s se ještě sem tam zatoulal mechanickej...
00:06:32
03.05.2014
03.05.2014
Jozka
-> dragon_cb_cz: Fakt nevím - vím akorát to, že zmíněnej regulátor alt 55A zvládne.. bolševik lhal stejně účelově jako moje zlatá maminka, tvrdil, co se mu zrovna hodilo. Ale se soupisem regulátorů jsem na úplném začátku, k jakýmu účelu byl stvořen vážně nevím.. Zato bych věděl, kde rostou už dneska dvoumetrový kopřivy..
00:01:07
03.05.2014
03.05.2014
dragon_cb_cz
-> Jozka: To určitě nebude dobře - elektronický relé se téměř jistě (pokud veškerá literatura nekecá) objevilo současně s altem 55A, neb bolševik říká, že s mechanickým to němože fungovat Ale auto u kterýho bych za dobovost mohl strčit ruku do ohně bohužel nemám, takže to nerozlousknu... Ale při nájezdu mojí GLSy bych se nějakým výměnám dost divil a má 55A alt a elektronickej regler....
23:57:41
02.05.2014
02.05.2014
Jozka
-> dragon_cb_cz: Resp. poznámka zní tak, že s tímhle reglerem 55A funguje.. musel bych se ponořit do starejch časopisů - elektronický relé se prototypově mám dojem prvně objevilo až s vysokonapěťovou cívkou a bezkontaktem, alt 55A dřív - jak to ale pak nabíhalo do výroby, to už nevím, neb mě to vlastně nikdy nezajímalo..
22:38:40
02.05.2014
02.05.2014
dragon_cb_cz
-> Jozka: Mechanickej a altík 55A Slyším poprvý...
15:42:48
02.05.2014
02.05.2014
isti
-> KKSkoda: Podla mňa by to mohlo byť na 742.136 druhovýroba.Vyzerá to tak, a tie nemajú označenia.
15:11:43
02.05.2014
02.05.2014
KKSkoda
Nevíte někdo co by to mohlo byt za sání? Odlitek naprosto bez značení, není ani vidět že by na tom někdo něco brousil nebo kanály lícoval. Sklonem je to na motor dozadu, kanály mají 28mm po celé délce. V kanálu na vodu hned u příruby k hlavě je i to zesílení stěny sacího kanálu delší než serie (něco přes 1cm).
13:59:25
02.05.2014
02.05.2014
Jozka
-> Plisek: Já mám v poznámkách, že to je mechanickej pro alternátor 55A na 105/120, ale kde jsem to info nabral, netuším..
11:40:47
02.05.2014
02.05.2014
Plisek
-> dragon_cb_cz: děkuji
11:35:06
02.05.2014
02.05.2014
dragon_cb_cz
-> Plisek: Číslo nemám jak zkontrolovat, ale vypadají jako klasická mechanická relátka k altíku na škodovku (altík 35A nebo 42A), měly je ještě první eMka.
10:41:28
02.05.2014
02.05.2014
Plisek
prosím o určení těchto relátek číslo 443.116-417.02 děkuji přípdně jsou volná
21:24:41
28.04.2014
28.04.2014
m8rinek
-> Antony: ne
21:18:20
28.04.2014
28.04.2014
Antony - zrušená registrace
-> Nwkt:
-> m8rinek:
a je možný že s klasickým čidlem to bude ukazovat bludy? resp. teplotu oleje max 70 stupňů pod filrtem?
-> m8rinek:
a je možný že s klasickým čidlem to bude ukazovat bludy? resp. teplotu oleje max 70 stupňů pod filrtem?
21:08:10
28.04.2014
28.04.2014
m8rinek
-> Antony: erko, avie atp
21:02:03
28.04.2014
28.04.2014
Nwkt
-> Antony: Vypadá na Rko ne
20:47:36
28.04.2014
28.04.2014
Jawák - zrušená registrace
-> Antony: odfoť ho spredu a poviem ti z čoho je
19:32:02
28.04.2014
28.04.2014
Antony - zrušená registrace
Dá se použít tenhle teploměr na klasický teplotní čidlo? neví někdo z čeho to je?
443 414 056 001
443 414 056 001
19:23:11
27.04.2014
27.04.2014
peti
-> isti:
saci z 32 mm tanierikoma 7,8 mm driekom ( presne to ma byt 7,92 mm ) je saci 120
vyfukovy s tanierikom 29 mm a drikom 7,8 ( zase by malo byt pri presnom merani 7,92mm) je 130 vyfukovy
zmeraj si v hlave ci nemas vystruzenen voditka na abnormane ventily, tie maju priemer drieku 8,2 mm
saci z 32 mm tanierikoma 7,8 mm driekom ( presne to ma byt 7,92 mm ) je saci 120
vyfukovy s tanierikom 29 mm a drikom 7,8 ( zase by malo byt pri presnom merani 7,92mm) je 130 vyfukovy
zmeraj si v hlave ci nemas vystruzenen voditka na abnormane ventily, tie maju priemer drieku 8,2 mm
17:37:33
26.04.2014
26.04.2014
isti
A sú tu tieto ktoré sú označené štítkom že sú pre 130 ale výr číslo nemajú
Sacie má tanier 32 mm-ov a drieku 7,8 mm-ov(tá by asi mohla byť ku 120)
Výfukový má tanie 29 mm-ov a drieku 7,8 mm-ov(tanier by zodpovedal ku 130 ale drieku má tenkú a lietá to vo vodítkách v hlave)
Skúšal som obe do 120 hlavy a drieká v tom pasujú perfektne.
Je to len preto lebo tie vodítká sú upravené a ku sériovej 130 hlave by ten výfukový pasoval?
Ešte dodám že meral som to šublerom a tie hodnoty nie sú presné na stotinky.
Sacie má tanier 32 mm-ov a drieku 7,8 mm-ov(tá by asi mohla byť ku 120)
Výfukový má tanie 29 mm-ov a drieku 7,8 mm-ov(tanier by zodpovedal ku 130 ale drieku má tenkú a lietá to vo vodítkách v hlave)
Skúšal som obe do 120 hlavy a drieká v tom pasujú perfektne.
Je to len preto lebo tie vodítká sú upravené a ku sériovej 130 hlave by ten výfukový pasoval?
Ešte dodám že meral som to šublerom a tie hodnoty nie sú presné na stotinky.
17:24:16
26.04.2014
26.04.2014
isti
Ja sa vrátím zase k tým ventilom.Mám doma 4sady tak som ich porovnal a nemám v tom jasno.Mám hlavu na s130 ktorá má upravené sedlá pre guferá a k tomu jednu sadu ventilov ktoré sú vraj frézované aby sa nemuseli zabrúsiť.
Výfukový má tanier 28,8mm-ový a hrúbku drieku 8 mm-ov.To by k hlave aj pasovalo.
Sacie má tanier iba 31,2 mm-ovú a hrúbku drieku 8 mm-ov.Tá je k hlave malá,je v tom utopená,je to vydno na fotke ale do 120-kovej hlavy nevôjde lebo má príliš hrubú drieku.
že by to až tak dobastili pri frézovaní?Aký máte na to názor?
Výfukový má tanier 28,8mm-ový a hrúbku drieku 8 mm-ov.To by k hlave aj pasovalo.
Sacie má tanier iba 31,2 mm-ovú a hrúbku drieku 8 mm-ov.Tá je k hlave malá,je v tom utopená,je to vydno na fotke ale do 120-kovej hlavy nevôjde lebo má príliš hrubú drieku.
že by to až tak dobastili pri frézovaní?Aký máte na to názor?
21:45:19
25.04.2014
25.04.2014
MOLSO
-> all: vdaka pani Nechcete to niekto ? u mna sa to len znehodnoti
21:33:47
25.04.2014
25.04.2014
suri
-> MOLSO 25.04.14 21:18:36: spodné domčeky excentra 100-110
21:27:59
25.04.2014
25.04.2014
dragon_cb_cz
-> DEKODOVAC: To je až u 742...
21:27:16
25.04.2014
25.04.2014
DEKODOVAC
-> stepan: že by to bolo na ten excenter to sa mi nezdá tam je silentblok ???
21:22:49
25.04.2014
25.04.2014
dragon_cb_cz
-> MOLSO: Jak říká -> stepan: , nejspíš futro excentru na kilo/MB.
21:22:44
25.04.2014
25.04.2014
Pavel P..
-> MOLSO: excentry spodních hlavic na š100?
21:22:03
25.04.2014
25.04.2014
stepan
-> MOLSO: Možná spodní domek mezi svislákem a ramenem, ale rozměry z hlavy nevim.
21:18:36
25.04.2014
25.04.2014
MOLSO
Hoši doma sa mi povaluje zopá týýchto puzdier .... vonkajsi priemer 27 mm, sú vacsie ako tie zvislákové. z coho mozu byt ?
diky
diky
07:05:11
23.04.2014
23.04.2014
Bukaj
-> David. 21.04.14 18:30:59: Potah možná, ale sedadlo (plech) z Pionýra není ...
20:22:58
22.04.2014
22.04.2014
Pavel P..
-> koate: jestli ty hliníkový pakny jsou k tomu tak to bude něco staršího, než spartak nebo tudor....
19:33:29
22.04.2014
22.04.2014
Bedřich - zrušená registrace
-> koate: Teď se na to dívám pořádně.A nejspíše je to starý rapid.Ovládání ruční brzdy na poloose vypadá podobně,uchycení péra taky.
19:29:19
22.04.2014
22.04.2014
Bedřich - zrušená registrace
-> koate: Ono to na Rapida nejspíše bude...