skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Identifikace dilu...
19:00:42
29.11.2013
29.11.2013
cPetan
-> Jozka: Tak na vejfuky to není...
09:11:04
29.11.2013
29.11.2013
Jozka
-> cPetan 27.11.13 14:17:21: inu, průměr.. červená kóta 39 mm, žlutá 44 mm. Jen tak letmo pravítkem.
18:07:38
28.11.2013
28.11.2013
krtik
-> tomapa: neblázni, to nevyhazuj. Vždyť je to nový!
12:50:12
28.11.2013
28.11.2013
stepan
-> dragon_cb_cz 28.11.13 01:32:34: Jasně, sem debil. 68 má 1000-110R, a rozlišený jsou vrtánim.
10:35:34
28.11.2013
28.11.2013
tomapa
-> Don_pepe: -> krtik: díky moc takže je to na nic a letí to do popelnice
10:32:55
28.11.2013
28.11.2013
Don_pepe
-> krtik: bingo ;)
08:38:31
28.11.2013
28.11.2013
m8rinek
-> stepan: 105 má zdvih 72...
01:32:34
28.11.2013
28.11.2013
dragon_cb_cz
-> stepan: Pokud to má zdvih 68, tak to na 105ku není. Je to na 1000MB, 1100MB, 100, 110...
21:14:34
27.11.2013
27.11.2013
krtik
-> tomapa 26.11.13 13:41:21: nejsou to takové ty ,,osičky" v navíječích pásů, ve kterých jsou dané zahnuté konce pružin a na které s e v podstatě pružina namotává?
21:09:23
27.11.2013
27.11.2013
baal
tak az by chcel niekto tu klukovku je na predaj je po vybruse .
21:07:50
27.11.2013
27.11.2013
stepan
-> baal: 1000, 100, 105.
21:05:52
27.11.2013
27.11.2013
baal
-> m8rinek: 68mm to ma zdvih
21:02:00
27.11.2013
27.11.2013
m8rinek
-> baal: Zkus nad tim zapřemýšlet, jistě na to přijdeš img.motorkari.cz/upload/.
../20100330130821-7759_jpg
_resize_1000x830__type_jpg
_.jpg
21:00:04
27.11.2013
27.11.2013
baal
-> m8rinek: ako mam zmerat zdvih ? ojnicne lozisko ma44.2mm hlavne lozisko ma : 54,5mm
20:54:29
27.11.2013
27.11.2013
isti
-> baal: Asi by to chcelo aj nejaké údaje lebo takto na oko ti to nikto neidentifikuje.Mimochodom aj ja by som mal dve kluky na identifikáciu.
20:52:56
27.11.2013
27.11.2013
m8rinek
-> baal: š100-120, zdvih si změř...
14:18:29
27.11.2013
27.11.2013
Jozka
-> cPetan: Pokusím se nezapomenout a v pátek dodám rozměry..
14:17:21
27.11.2013
27.11.2013
cPetan
-> Jozka 27.11.13 12:05:09: to by mohlo byt na matky vejfuku u jawy 250, mohl bys zmerit prumer ty vetsi casti?
13:47:52
27.11.2013
27.11.2013
Jozka
-> Jarda/felda: Jsi mi připomněl kamarádovo někdejší dvouválec ČZ.. ten měnil - ladil ještě častěji, než tankoval..
13:37:34
27.11.2013
27.11.2013
Jarda/felda
-> Jozka 27.11.13 13:02:16: určitě 7 matka a měrky jsou potřeba k výměně kladívka zapalování
13:02:16
27.11.2013
27.11.2013
Jozka
-> Jarda/felda: Už jen dle loga jo.. pokud to tatík nedotáhl z práce, tak jsme doma měli jen škodovky, 175-ku "prase", nějakou 250-ku a Zetora 50..
12:40:16
27.11.2013
27.11.2013
Jarda/felda
-> Jozka 27.11.13 12:04:35: ten s měrkama bude na 100% motocyklovej
12:04:35
27.11.2013
27.11.2013
Jozka
Nějaká výbava tovární motocyklová.. loga ČZM Strakonice - mohlo by to být ke skůtru Čezeta?
Klíček asi 5,5 - 7 s měrkama..
Klíček asi 5,5 - 7 s měrkama..
09:14:50
27.11.2013
27.11.2013
Jozka
-> tomapa: Ještě bych si dovolil ti rozšířit znalosti o to, že to není nic na škodovky s motorem vzadu
14:46:23
26.11.2013
26.11.2013
tomapa
-> J.T.: dík už vím co to není teď už jen co to je
14:39:06
26.11.2013
26.11.2013
J.T.
-> tomapa: na chladič to není
14:24:32
26.11.2013
26.11.2013
tomapa
a ještě tato guma napadá mě MB okolo vrtule na chladiči a nebo něco na pickupa
délka 122cm
délka 122cm
13:41:21
26.11.2013
26.11.2013
tomapa
Měl bych ještě jeden oříšek. Mělo by to být na feldu.
Neví někdo?
Neví někdo?
08:58:51
26.11.2013
26.11.2013
Jozka
-> dragon_cb_cz: Velký díry jsou fakt na šrouby pasů, menší mají z druhý strany docela masivní "rantl".. topení mě teda nenapadlo, z mý 110LS si žádný díry další v gumě nepamatuju (což ale neznamená, že je neměla).
-> Bukaj: Jsem gumu zadní bez děr na pásy snad ani neviděl, asi že 66-ka mnou likvidovaná už totiž vzadu žádnou gumu neměla.. ale věřím, že 100% existujou..
Hrnce jsem lovil v paměti, bohužel jsem si taky vybavil jen to tebou zmiňované opatlání tlumexama a dalším, lepení nee.. Profily i nový kdysi vypadaly spíš jako ten spodní, ten na fotce byl na autě rok-dva.. ale stejně jinej není, musím holt nasazovat opatrně, aby se "nezvrhnul" a nesjel mimo..
Hrnce jsou opravdu dvojí, nízký a vysoký.. vysoký jsou origo, nízký jsem prvně zaznamenal až po roce 1990 a přisuzuju je odborným odhadem Karose ŠL/ŠM 11 - jednak její H4 nepotřebujou tolik místa za parabolou a taky měla 4 koncový světla nejspíš ve stejných hrncích jako přední (alespoň zvenka jsou na nich stejný rámečky jako na MB).
-> Bukaj: Jsem gumu zadní bez děr na pásy snad ani neviděl, asi že 66-ka mnou likvidovaná už totiž vzadu žádnou gumu neměla.. ale věřím, že 100% existujou..
Hrnce jsem lovil v paměti, bohužel jsem si taky vybavil jen to tebou zmiňované opatlání tlumexama a dalším, lepení nee.. Profily i nový kdysi vypadaly spíš jako ten spodní, ten na fotce byl na autě rok-dva.. ale stejně jinej není, musím holt nasazovat opatrně, aby se "nezvrhnul" a nesjel mimo..
Hrnce jsou opravdu dvojí, nízký a vysoký.. vysoký jsou origo, nízký jsem prvně zaznamenal až po roce 1990 a přisuzuju je odborným odhadem Karose ŠL/ŠM 11 - jednak její H4 nepotřebujou tolik místa za parabolou a taky měla 4 koncový světla nejspíš ve stejných hrncích jako přední (alespoň zvenka jsou na nich stejný rámečky jako na MB).
21:04:03
25.11.2013
25.11.2013
Bukaj
-> Jozka 25.11.13 08:52:11: Myslím, že ten horní profil je ten správný - tedy alespoň jsem se s jiným zatím na autech nesetkal...
...možná je ten spodní profil totéž, ale po pětačtyřiceti letech na autě...
Jestli je lepený, nebo ne, to netuším - na autech, se kterými jsem měl co do činění byl vždy přilepený silnou vrstvou Tlumexu, nebo jiných nátěrových hmot a jediný nový hrnec, co mám na skladě včetně tohoto těsnění jsem nerozebíral...
Zase na druhou stranu u MB jsou snad úplně všechny gumové profily přilepené Chemoprenem...
K té gumě tunelu - není to spíš opačně, než píše -> dragon_cb_cz: - tedy že ty větší díry jsou na výdech topení a ty menší na pásy u novějších modifikací MB/100?
První MB ani neměly matky na pásy a myslím, že ještě v 66, kde už matky v kastli byly, nebyly pro pásy díry v gumě (aspoň jedno MB 66, které jsem rozebíral, mělo pásy a v gumě tunelu díry dodělávané samodomo...
A ještě mám dotaz - když byla řeč o hrncích světel - včera jsem se stavoval v externím skladu dílů a všiml jsem si, že dva hrnce, co tam mám jsou každý jinak vysoký (nebo hluboký, chcete-li) - rozdíl je cca 2-3cm...
Co jsou které zač? Oba byly ty novější černě lakované, nikoli cínované...
...možná je ten spodní profil totéž, ale po pětačtyřiceti letech na autě...
Jestli je lepený, nebo ne, to netuším - na autech, se kterými jsem měl co do činění byl vždy přilepený silnou vrstvou Tlumexu, nebo jiných nátěrových hmot a jediný nový hrnec, co mám na skladě včetně tohoto těsnění jsem nerozebíral...
Zase na druhou stranu u MB jsou snad úplně všechny gumové profily přilepené Chemoprenem...
K té gumě tunelu - není to spíš opačně, než píše -> dragon_cb_cz: - tedy že ty větší díry jsou na výdech topení a ty menší na pásy u novějších modifikací MB/100?
První MB ani neměly matky na pásy a myslím, že ještě v 66, kde už matky v kastli byly, nebyly pro pásy díry v gumě (aspoň jedno MB 66, které jsem rozebíral, mělo pásy a v gumě tunelu díry dodělávané samodomo...
A ještě mám dotaz - když byla řeč o hrncích světel - včera jsem se stavoval v externím skladu dílů a všiml jsem si, že dva hrnce, co tam mám jsou každý jinak vysoký (nebo hluboký, chcete-li) - rozdíl je cca 2-3cm...
Co jsou které zač? Oba byly ty novější černě lakované, nikoli cínované...
17:06:24
25.11.2013
25.11.2013
dragon_cb_cz
-> Jozka: Ty velký díry (co jsou na obou) jsou na uchycení protikusů pásu ne? A ty zadní jako výdech topení? Alespoň jsem měl za to, že to je jejich funkce, ale teď si moc nepamatuju, jak to tam vypadá...
08:59:29
25.11.2013
25.11.2013
Jozka
Jinak profil nalezen při hledání zadních tunelových gum.. bohužel jsem našel zatím jen dvě (přitom předních hafo), což je o jednu míň, nežli potřebuju.. A zase se divil.. Nová nahoře, stovková, má na bocích díry navíc.. vůbec mě nenapadá, na co by tam mohly být..?
08:52:11
25.11.2013
25.11.2013
Jozka
-> Bukaj:
Vrátím se k lemovkám hrnců světel 1000 MB - a našel 3 různý (3. jsem stihl před vyfocením i ztratit, ale tvarem byl jako spodní, jen subtilnější). Ten horní se mi teda moc nezdál, ale vyšel na dvě dýlky, tak jsem ho použil, i když jeho rozplácnutí bude po přitažení šroubkama nejspíš pochybný..
Otázka zní - origo byly jen nasazený, nebo lepený..? celý léta jsem je lepil chomoprenem, ale u tohodle se mi to zdá neaplikovatelný..
Vrátím se k lemovkám hrnců světel 1000 MB - a našel 3 různý (3. jsem stihl před vyfocením i ztratit, ale tvarem byl jako spodní, jen subtilnější). Ten horní se mi teda moc nezdál, ale vyšel na dvě dýlky, tak jsem ho použil, i když jeho rozplácnutí bude po přitažení šroubkama nejspíš pochybný..
Otázka zní - origo byly jen nasazený, nebo lepený..? celý léta jsem je lepil chomoprenem, ale u tohodle se mi to zdá neaplikovatelný..
23:00:21
24.11.2013
24.11.2013
Bukaj
16:19:56
24.11.2013
24.11.2013
dragon_cb_cz
-> stepan: To souhlasím :)
16:08:58
24.11.2013
24.11.2013
stepan
-> dragon_cb_cz: Ani ne, už se to tu řešilo tolikrát, že by to byla ztráta času. V každym případě nejsou pro policii zimní.
16:07:38
24.11.2013
24.11.2013
dragon_cb_cz
-> stepan: Kuš... zase chceš otevírat tuhle debatu?
16:06:01
24.11.2013
24.11.2013
stepan
-> macko KE: Ano, celej rok stojej za ho*no.
-> Peter/favo: Ve smyslu zákona zimní nejsou.
-> Peter/favo: Ve smyslu zákona zimní nejsou.
15:49:15
24.11.2013
24.11.2013
macko KE
-> Peter/favo: pokiaľ dobre viem tak sú celoročné