snížení předku..

prohledat
313 příspěvků (zobrazeno 101 až 150) od 02.07.2008 do 07.03.2020, založil/a tunerlada
řadit dle data
12:46:57
10.11.2011
Martin/125/
tady je to foto...
zvětšit snížení předku.. - obrázek od Martin/125/ vložen 10.11.2011 12:46:57
12:42:54
10.11.2011
kreten
-> Martin/125/: vsadim se ze kdyby se ti ted do ruky dostali novy predni pruziny napr. ze speedpro, nebo ty tvrde co vyrabel Tuner, tak ty tvoje svarence poleti hned do srotu a budes se sam sobe divit, na cem to jezdils doted, ale svym spusobem te chapu, je to takovej prirozenej vyvoj cloveka, nebo na jiny pruziny nemas
12:41:29
10.11.2011
Martin/125/
-> J3STER: ted jsem to byl venku vyfotit ale nedaří se mi to...je to špatně vidět...nemám to presně v pulce pružiny ale ve spodní části svařený...dam sem aspon jednu fotku na ktery to bude možná malinko vidět
12:39:31
10.11.2011
J3STER
-> dakar.cz: Drát pružiny je namáhaný na krut.4

-> Martin/125/: No a když skrátíš pružinu je drát ve svojí délce více namáhaný a pak praskne!!! Už se na to vy*er.4 3
12:35:35
10.11.2011
Martin/125/
-> kreten: podle mě to prasení není...at si každej řika co chce...
12:33:32
10.11.2011
kreten
-> Martin/125/: s tim praskanim pruzin to tak neprozivej, spis se ti divim, mas hezkou skodovku a podvozek tak prasis? ti to nevadi aspon pro ten pocit?
12:31:17
10.11.2011
Tommyk
-> Martin/125/: mohl bys ot prosím vyfotit? 3 3 vzdyt to vubec nemuze pruzit paneboze.. pokud teda ten svar drží a už neprasknul 4



jinak ano, viděl
12:28:41
10.11.2011
dakar.cz
3 3 3 3 3 dejte to do vtipů... To je fakt masakr. Asi si taky vyztužím pružiny 3
12:22:30
10.11.2011
Martin/125/
ta pružina je asi ve třech zavitech dvojtá,tudíš je snad jeste menší pravděpodobnost že by měla prasknout než sériová...dá se říct že je 2x pevnější
12:17:33
10.11.2011
čert
-> Martin/125/: já jo, můžu ti to vyfotit...
12:17:29
10.11.2011
skodovak
-> Martin/125/: tos viděl hochu málo..



zamknul bych to tu,nebo dal do hádek,je to tady zas všechno uplně k ničemu..121
12:14:05
10.11.2011
Martin/125/
-> Tommyk: viděl si někdy prasklou seriovou přední pružinu u 120ky?
12:13:24
10.11.2011
Martin/125/
-> Tommyk: az mi praskne tak dam vědět...ale jsem si jisgt že nepraskne...4
12:11:01
10.11.2011
Tommyk
-> Martin/125/: praskají i seriové pružiny, když je svaříš tak si koleduješ. Ještě k tomu v půlce, jsi sebevrah..
12:08:27
10.11.2011
minno
Martin/125/ 10.11.11 11:59:06 napsal:

když je to tak špatně proč nepraskly už?
možno nepraskli včera, možno nepraskli dnes, a možno ani zajtra neprasknú. A možno budeš mať šťastie a nejaký čas to fungovať bude. Ale je to koledovanie o rozbitie si držky. Možno raz naložíš auto trochu viac, vletíš s tým do nejakej diery a už to bude.
12:07:56
10.11.2011
MOLSO
Martin/125/ 10.11.11 11:59:06 napsal:

když je to tak špatně proč nepraskly už?
to pride 4 a ak nebudes mat stastie tak v tu najmenej vhodnu dobu
12:03:09
10.11.2011
dakar.cz
-> Martin/125/: no právě že chápu..spíš ty nechápeš to,co jsem napsal já..
11:59:06
10.11.2011
Martin/125/
když je to tak špatně proč nepraskly už?
11:55:15
10.11.2011
skodovak
-> Martin/125/: asi nechápeš že je uplně jedno jak jsou svařený,stačí že jsou svařený..
11:54:08
10.11.2011
Martin/125/
-> dakar.cz: asi nechapes jak je mam svařený(jakoby zašroubovany do sebe a obvařený)
11:52:16
10.11.2011
fujara
-> Martin/125/: tak to citam a veru dlho som sa takto dobre nezasmial ak toto bol Tvoj umysel rozosmiat, tak sa Ti to podarilo...ak to nebol vtip no zbohom...2
11:49:23
10.11.2011
minno
-> Martin/125/: aj fajčenie je bezpečné a odskúšané v praxi....a predsa máš po pár rokoch pľúca v prdeli..... Alebo dovtedy sa chodí s džbánom po vodu, kým sa nerozbije.....
11:47:13
10.11.2011
dakar.cz
-> Martin/125/: hmm,dobré,když to říkáš.. Asi se teda vyznáš v pružinách.. Jen tak mimochodem,víš jak je pružina namáhána v průřezu?? Že je namáhána na krut? Pak ti možná dojde,proč je to taková kravina,zavařit je k sobě..
upraveno 1x, naposled 10.11.2011 16:15:57
11:44:47
10.11.2011
Martin/125/
jj je....vsichni jsou chytrý jak radio,aniž by to meli odzkoušený…ja píšu co mám vyskoušenžý z vlastní praxe…
11:41:05
10.11.2011
minno
-> Martin/125/: je to marný je to marný, je to marný.....
11:34:25
10.11.2011
Martin/125/
-> skodovak: ja to tak mam a zatim nepraskla...ono když je to zamotany do sebe a dukladně svařený tak to prasknout ani nemuže...a proč to tak mám? Protože jsem se při řezani pružin splet a uříznul jsem je moc :-) tak se tam ten uřízlej kus zase navařil,ale pak to bylo zas moc vysoký tak sem je uříznul znova,takže stejně tam zavěrnej závit nemám z jedný strany...škodovky maj lehonkej předek...vzadu bych do toho asi nešel,a nebo u jinýho auta vpředu co má motor např.favo...ale u škudky je to něco jinýho...4
11:33:06
10.11.2011
Tommyk
-> Martin/125/: 3
11:27:31
10.11.2011
skodovak
-> Martin/125/: proč? už jsi to někde viděl,krom u sebe a pár sebevrahů?.. vyhřátí,změna vnitřní struktury materiálu,namáhání jinej matriál svaru a mohlo by se jmenovat dál..Prdne v klidu nová natož vařená.. bože lidi hlavu vytáhnout z řiti a trochu myslet. 51

Vim sice o nahřívané pružině ne R9 která jezdí už 6let,ale svářet teda ne..69
11:12:40
10.11.2011
Martin/125/
-> dakar.cz: a proč? prasknout to nemuže....a aspon tam zustanou zaverny zavity ks\ž jsou podle minna a tunera2 tak dulezity :-)
09:04:48
10.11.2011
dakar.cz
-> Martin/125/: toš to je masakr... :-DDDD to mě by mě nenapadlo,že to někdo dokáže vymyslet.. Já se snad pochčiju smíchy,když si tu pružinu představím..:-DDD
08:40:43
10.11.2011
Nwkt
-> Martin/125/: To myslíš vážně nebo si děláš srandu?
08:37:56
10.11.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Martin/125/ 10.11.11 07:12:43: 21 41
08:02:12
10.11.2011
MOLSO
21
07:45:41
10.11.2011
minno
-> Martin/125/ 10.11.11 07:12:43: ty fakt nie si normálny....radšej to zmaž, lebo sa toho chytí nejaký blbec a naozaj to tak spraví.....a potom si rozbije hubu.
07:13:10
10.11.2011
Martin/125/
-> Martin/125/: je to odskoušené...
07:12:43
10.11.2011
Martin/125/
a jak pružinu zkrátit a zanechat závěrný závity oba dva? Jednoduše...třeba v pulce ji rozříznout a svařit ji závitama do sebe...pružina potom bude i celkově tužší...v kombinaci s přitvrzenejma tlumičema to neuvěřitelně zlepší jízdní vlastnosti...
09:54:32
09.11.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> minno 09.11.11 09:26:29: Přesně tak, není co dodat, snad jen, že jak vidím ten nick, tak z něj nikdy nic dobrého ještě nevypadlo... Už to asi ani nemá cenu řešit...
09:41:06
09.11.2011
Martin/125/
-> minno: nevidim jedinej duvod v čem je to bezpečnější a jistější,ten plech na napravě nikdy nepraskne i když je tam ta pružina tou uřízlou stranou...a vyskočit nikam nemuže...ta pružina tam neni na volno nikdy...ani když je kolo ve vzduchu...vždy je aspon trochu stlačená....to by musela bejt seřízlá o 4 zavity aby tam byla volně a hrozilo vyskočení...
09:37:23
09.11.2011
minno
-> Martin/125/: no problemo to môže byť ale odrezanou stranou dohora je riešenie istejšie a bezpečnejšie4
09:35:43
09.11.2011
Martin/125/
-> tunerlada: a ja to mam přesně naopak než radí minno a taky no problemo...4
09:30:53
09.11.2011
minno
-> Martin/125/: vrav si čo chceš a rob ako chceš, aj tak sa ti nedá nikdy nič vysvetliť, furt si melieš len to svoje4
09:30:16
09.11.2011
tunerlada
-> minno: no a tak přesně sem jak popisuječ to mám já a no problemo :) řizle o 1 a pol zavitu,dane urezanou stranou do napravnice.Odjezdene 2 sezony bez problemu ale jelikož myslím na budoucnot tak sou na cestě T2 pružiny 5
09:28:36
09.11.2011
Martin/125/
-> minno: je blbost davat uřízlou stranou pružinu směrem nahoru...ta guma tam tim padem bude zbytečne...nebude to v ní vubec sedět...a že to sedí na 3mm silnym plechu dole...nevidim v tom problem...nikdy se mi nestalo že by to nějak popraskalo nebo tak něco...
09:26:29
09.11.2011
minno
-> Martin/125/: si to tu prečítaj..... záleží o koľko zrezávaš....ak len decentne, tak práve preto z obidvoch strán, lebo z každej strany uberieš len časť závitu, čiže tam ešte časť toho záverného závitu ostane a pri stlačení pružiny to sedí celou dosadacou plochou z oboch strán.

A keď už pružinu zrežeš z jednej strany o viac ako 1 závit a odstrániš tak úplne ten záverný závit, tak je blbosť dávať to zrezanou stranou dole do ramena. Zrezanou stranou sa to dáva vždy smerom do nápravnice. Jednak je tam hlboká diera, v ktorej to sedí a nemôže to vyskočiť, a taktiež je tam aj viac materiálu, takže je to hore pevnejšie a istejšie ako dole v ramene, kde po zrezaní pružina sedí len 2 cm na 2 mm silnom plechu.
upraveno 1x, naposled 09.11.2011 09:27:40
09:20:53
09.11.2011
tunerlada
-> m8rinek: no ale včem je problém když se uřízne jen jedna strana když druhá zůstane nezměněná ?
09:17:15
09.11.2011
Martin/125/
-> minno: nechápu...když to uřízne z obou stran...tak ta pružina nebude mít ani z jedny strany zavěrnej závit...proto je lepší zachovat aspon jeden...a ten dat nahoru(do ty gumy)...
09:14:34
09.11.2011
minno
-> Martin/125/: zas príspevok za všetky drobné8
09:13:39
09.11.2011
Martin/125/
stepan 05.11.11 14:39:09 napsal:

→ ŠKODA 120 GLS: Ne, že jí máš seříznout z obou

stran každou (zvrchu i zespoda).
co je to za hloupý nápad to řezat z obou stran? :-o z jedné strany a uřízlou stranou dát směrem dolů-na napravu...z obou stran to neřež...
15:02:15
05.11.2011
ŠKODA 120 GLS
-> m8rinek: tak to by bylo určitě lepší
14:57:30
05.11.2011
m8rinek
-> ŠKODA 120 GLS: když to seřízneš rozumně z obou stran tak zachováš původní závěrnej závit a pružina Ti bude do lůžka dosedat takřka celou plochou a tak je to správně...
upraveno 1x, naposled 05.11.2011 14:57:54
Extreme Tyres