-> suri 06.01.21 18:05:24: pockej, grafitka by do kloubu prijit nemela, to cerny je MoS2, G3 bych nedaval (to je grafitka), molyku G jsem daval bezne (MoS2 s grafitem)
Jako kdyz vyjdeme ze specifikaci, tak do kulickoveho kloubu by grafitka jit mohla, ale nekdo trvdi, ze ne... a do tripodu s jehlickama urcite ne, protoze grafit ty jehlicky zastavi, ja klasickou grafitku davam, jen do posuvnych casti kardanu, do kardanovych kloubku jsem michal molyku G s LMX loziskovou a jeste jsem tam pridaval MoS2 prisadu a i tak jsem se toho grafitu tam bal.
-> dragon_cb_cz 06.01.21 16:05:24: se divim, ze se ta synchronizace vratila, ja uz nekolikrat vymenou oleje o synchronizaci prisel a myslim, ze to bylo diky bordelu ve starym oleji to jeste fungovalo (jedinej olej, kterej to pak zlepsil byl: castrol ST 75W90), ted jsem do toho noveho spotrebaku 1.3 mpi dal novej paramo 75W lf origo, kterej se ma menit po 60tis.km, trochu jsem mel strach 108 najeto a radi stale paradne a je tichonka, ale do 85tis.km jezdila do autorizaku, ale v servisce jsem nic o vymene oleje v prev. nenasel
Najel jsem s ni teprv 2tis.km, poradne s ni zacnu jezdit, az v tom bude LPG a taky poradne udelany dutiny...