skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Hmotnost disků
Rial TX (AEZ Icon 5) 7x16" + Bridgestone Turanza ER300 205/45 15.1kg
-> steyr: ale má hodně vyztužené boky, narozdíl od margumů, kde je vyloženě nalitá směs na sériovou kostru. Maxsporty jsou hodně těžký, ale maj pevnej bok
-> Pavel P..: no jasně no, je to na zpusob markgumek.. prostě seriová guma oprotektorovaná ze všech stran :) je to o cca 4kg těžší než klasická guma tohohle rozměru.
-> Pavel P..: c ocakas ked to je protektor ako aj markgum ?
-> petřík: to jsou ty slicky tak těžký?
zlatý michelinky ty jsou jak pírko


takže kola plechový VW 6x14 ET45 pneu Maxsport 185/60 typ RB5 střední směs - nové
hmotnost 19kg (s přesností jako Pavel P..)
hmotnost 19kg (s přesností jako Pavel P..)
Original Alu Felicia Sportline a LaK EXIP 14" 5,5"šířka (s krytkou a ventilkem bez gumy) cca 6,25 kg.(nemam poruce presnejsi vazeni).
trochu aktualizace.. pseudoBBSka 5×13", materiál železohliník, váha uctyhodných 6kg, samozřejmě plus mínus autobus, váha už neni nejmladší

zdravim, nemate nekdo zvazeny (treba feldovej pick-upovej) plechovej 13tkovej disk 5,5 palce sirokej?? diky
tak dneska jsem sundaval kolo z válce...R26,na gumě jen rozměr a USSR a tipuju to na 250kg
-> rockboy: 50kg už zvednu

15x7 OZ superturismo GT + 175/65 zimne vaha 15,1kg
pre porovnanie ta ista pneu ale na plechaci 15x6 vazi rovnako.
pre porovnanie ta ista pneu ale na plechaci 15x6 vazi rovnako.
-> Eidy: Tak si sežeň někoho, kdo ti bude stát na brzdě a povolíš 

Tak já můžu dodat hmotnost kola až na jaře. Nějak mi nedošlo, že když je auto na špalkách tak zadní kola nejdou sundat a přední zase povolit. Takže později.
-> myschaak AZNP K.Hora: to že ty to nezvedneš, neznamená, že to musí mít metrák, může stačit polovina, aby ses pod tim rozlomil



kolo z tatry musí mít metrák když ho nezvednu

sakra, to tu mám zatím nejtěžší kola. všichni mají 195/50/15 o dvě kila lehčí. 

Alutec Zero 7"x15" + 195/50, vzorek 5-6 mm, 17,2 kg
meky.chytrak.cz/alu.jpg
meky.chytrak.cz/kola.jpg
meky.chytrak.cz/alu.jpg
meky.chytrak.cz/kola.jpg
Tak jsem zvážil (ze srandy) kola ze spotřebáka - Enzo H 6J15, pneu 195/50R15 (5,5mm).........14,5kg
-> TUNER: Ten je jen v předu. podložka o síle snad 10mm se závitovým trnem už si to nepamatuji přesně. A vzadu jest jen prodloužená závitová matka :-) nicméně u mě to zatím rozhodně nikdy nestálo na ztrátách na kolech či rot.hmotnosti
tam si zatím ještě mohu dovolit hýřit
-> Tuner#2: Je možné, že to je tak ta váha. Už si to nepamatuji (psal sem to u sveho auta v komentarich nekdy loni) Ty co jsou vyobrazené na tomto katalogu jsou trochu novejsí vzhledem a snad i jinak řešené (prumerově) uchycení + vyztužené. Ale i tak lehčí neseženu :-) a už vůbec ne v tom vzhledu a ceně


-> Tuner#2: Je možné, že to je tak ta váha. Už si to nepamatuji (psal sem to u sveho auta v komentarich nekdy loni) Ty co jsou vyobrazené na tomto katalogu jsou trochu novejsí vzhledem a snad i jinak řešené (prumerově) uchycení + vyztužené. Ale i tak lehčí neseženu :-) a už vůbec ne v tom vzhledu a ceně
-> ZdenoR: Na Borbetech byla sériová guma. Kdyby měl někdo zváženou gumu 195/50 R15, tak by mě ro zajímalo nejlépe přesně tu co jsem měl.
BBS RS 001 15"/7"
6,8kg
6,8kg
-> MATTESS: na tom neco bude...
-> ZdenoR: protože dost váží pneu s vyztuženými boky
-> Tuner#2: prekvapuje me ze ATSa vazi vic nez Borbery
-> Vita ze Sudet: Ještě nám k těm kolum zvaž ten ocelovej bazmek na kterym to drží 

3dilne MTX stred elektron
7" - 3.9
9" - 4.2
7" - 3.9
9" - 4.2
-> Bucin: To určitě nebude 4x 130 ani 4 x jiná rozteč, protože ty kola drží jedna matka... Jinak i kdyby to bylo 4 x 100, tak nevím proč podložky? Já kdybych neupravoval rozchod, tak je nemám na autě vůbec a mám taky 4 x 100mm kola.
ti asi nebudou s roztečí 4x130
tudíž ke kolu připočti podložky

-> Vita ze Sudet 09.02.10 13:38:27: Nutno podotknout ale že to jsou kola na formule s malým zatížením a mají 3,8 a 4kg v 13": atsmotorsport.de/ats/.../
ats_motorsport_2009.pdf
moje disky vážej 3,5kg 9" a 3,9kg 10,5" co si matně pamatuji.
je to i někde na netu na stránkách ATS

-> Bucin: NJ ale to je R14 a navíc šířka jen 4,5". Kdyby to byl plecháš 7J x 15, tak je o dobrý 2 - 3kg těžší.
Ty jo tak aspoň že jsem s kolama cca na váze 15"....ale kdybych měl 17" se stejnou váhou,jako mam teď,tak tam dam spíš ty větší..((
...měl jsem si nechat ATSka a byl klid ))))
...měl jsem si nechat ATSka a byl klid ))))
-> Tuner#2: vo moc lehčí než plecháče tio neni :D
-> Tuner#2: jo, mají asi 2,5mm vzorku
skoda110r.ic.cz/?page=kol
a
zajímavý je, že některý moje údaje se lišej od toho co někdo navážil tady (např kopretina)
zajímavý je, že některý moje údaje se lišej od toho co někdo navážil tady (např kopretina)
ATS DTC Superlight 7J x 15 + pneu TOYO Proxess R888 195/50 R 15 nové
ATS DTC Superlight 7J x 15
Borbet (licence CW) 7J x 15 s leštěným límcem + pneu Pirelli P5000 195/50 R15 cca. 70% vzorku.
-> vhml 09.02.10 11:57:35: Ty jo to jsem čekal víc, ale holt sériová a možná ještě sjetá guma.
Moje závodní disky 5,5x13" s gumama Matador.
160/530 -> 11,5kg
180/530 -> 12kg
Samotná guma 180/530 -> 7kg
Takže disky mají -> 12-7 = 5kg
160/530 -> 11,5kg
180/530 -> 12kg
Samotná guma 180/530 -> 7kg
Takže disky mají -> 12-7 = 5kg
Popojedem trochu s vážením :-)
ATS Cup, 7x15" , gumy 195/50 váva 13,5 kg.
Bohužel nemám zváženo bez gum
ATS Cup, 7x15" , gumy 195/50 váva 13,5 kg.
Bohužel nemám zváženo bez gum
-> PetrDNX: Rozteč a materiál?
-> Martin120L: to myslis vazne? a preco ma moje kolo tak vela potom? elektron a limce mame rovnake nie? nemas foto?
-> m8rinek: ARC s límcema 6,75 palce elektron střed 2,5 kg bez pneu

-> sep: ARC s límcema 6,75 palce 2,5kg bez pneu střed elektron. Martin
