Hmotnost disků

prohledat
625 příspěvků (zobrazeno 420 až 469) od 18.12.2005 do 30.01.2022, založil/a sep
řadit dle data
15:56:48
22.03.2011
Pavel P..
-> Jindas: hrany jsou trochu odřený ale nic hroznýho, na fotce to vypadá strašně ale jinak je to jen oloupaná silná vrstva bezbarvýho laku.
15:55:11
22.03.2011
Pavel P..
-> Tuner#2: 5 4
15:54:46
22.03.2011
Jindas
-> Pavel P..: ano jsou takoví "libovější" ,když jsem na ně koukal v Dnešním nákupu...

Ale škoda těch hran.... to už asi nějak opravit nepůjde ne? 8

Ale jinak asi docela vzácnost 4
15:53:55
22.03.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Pavel P.. 22.03.11 15:46:41: Však já to nemířil proti nikomu, ale obecně. Kdysi sem dával někdo fotku ještě s klasicky ručičkoval a odhadoval zda je to 5, nebo už 6kg 40 Prostě na úplně dokonalé porovnání to chce na stejné váze ve stejný čas. Moje taky váží přesně, kola mají přesně to co udává výrobce a mimo to jsem taky dělal test s 5 a 10kg závažím co máme v dílně.
15:52:16
22.03.2011
Pavel P..
-> Jindas: divný to je.... nebo spíš logický když origo kopr byla taková podkova tak širší kopr už by byl moc težkej tak někde ubrali, i ty žebra na čelní straně jsou nižší a celkově je takovej sympatičtější než běžnej otvírák.4



byli ve veřejný inzerci, stačilo si dohodnout předání... docela se divim že si jich nikdo nevšimnul, sice byli za vyšší cenu ale vzhledem k vzácnosti ještě rozumnou.
upraveno 1x, naposled 22.03.2011 15:54:00
15:50:22
22.03.2011
Jindas
-> Pavel P..: Nemáš zač,ale stejně je to nějaký divný?... A vůbec,kde jsi je sehnal? 9 9
15:46:42
22.03.2011
Jindas
-> Tuner#2: Třeba tu váhu -> Kubina AVTOBA3 CCCP: strhnul schválně 3 3
15:46:41
22.03.2011
Pavel P..
-> Tuner#2: Honziku, moje nekecá, vážil jsem ho třikrát a pokaždý stejný výsledek, na pomoc jsem si vzal i cejchovaný 5kg závaží a váha váží přesně4
15:45:20
22.03.2011
Pavel P..
-> Jindas: jsem asi nějak přehlídnul.. dík, takže širší kopr je lehčí než ouzkej kopr, slušný6
15:44:47
22.03.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Jindas 22.03.11 15:43:40: JJ otázka teď je která váha kecá 3
15:43:40
22.03.2011
Jindas
-> Pavel P..: Jestli je to ono, tak je to uplně na začátku, tak kopr váží 6.1 kg.
15:39:20
22.03.2011
Pavel P..
takže oživíme... obyčejná běžná kopretina 5,5×13" 1 váha 5,4Kg



kolik váží 4,5" kopr?
zvětšit Hmotnost disků - obrázek od Pavel P.. vložen 22.03.2011 15:39:20
17:47:43
25.02.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 25.02.11 17:33:05: No právě je podobná... Nepatrný změny mezi gumama jsem taky už zažil, ale po obutí je to vždy +/- stejně široký při stejném rozměru, je to má třeba jinej tvar náběhu Toyo versus teď Nokian a nebo Předchozí Pirellky. Chtělo by to prostě stejnou gumu aby bylo přímé srovnání v R15.
17:33:05
25.02.2011
vhml
-> Tuner#2: Jakto že ne. Rozměrově to je hodně podobný. Průměr máš nějakých 570-580, závodní 160tka má na šířku kolem 185. Takže třeba ta michelina je podobná. A i mezi gumama stejnýho prodejního rozměru jsou veliksotně takový rozdíly, že přesně to neporovnáš nikdy. Mám tu třeba sériovou 175 širší než jinou 185
16:55:40
25.02.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 25.02.11 15:36:43: Nedočkal jsem se, všechno rozměry co jsou každý jiný, takže prd porovnání 8 Chtělo by to něco v mém rozměru, ale to tady asi nikdo nejezdí...
15:36:43
25.02.2011
vhml
A nějaký shrnutí? Slick od Barumu je těžkej, ale neuvěřitelně pevnej. Narozdíl od formulovýho slicku, který je jako papír, ale váhu dělá jeho rozměr. Rally gumy jsou tuhostí i vahou někde mezi tou barumkou a formulovou gumou.
15:35:08
25.02.2011
vhml
Debica Frigo, sériová zimní, 175/70 R13, 8mm-nová, 6,7kg
zvětšit Hmotnost disků - obrázek od vhml vložen 25.02.2011 15:35:08
15:34:13
25.02.2011
vhml
Barum L3, slick, 170/550 R14, 3mm, 7,1kg
zvětšit Hmotnost disků - obrázek od vhml vložen 25.02.2011 15:34:13
15:33:19
25.02.2011
vhml
Michelin TA00, rally mokrá, 160/570 R14, 3mm, 6,3kg
zvětšit Hmotnost disků - obrázek od vhml vložen 25.02.2011 15:33:19
15:32:23
25.02.2011
vhml
Matador D11, slick národní formule, 210/560 R13, 4mm, 6,3kg
zvětšit Hmotnost disků - obrázek od vhml vložen 25.02.2011 15:32:23
15:25:50
25.02.2011
vhml
-> Tuner#2: vydrž, leze mi pomalu bluetooth, dočkáš se :-D
15:24:16
25.02.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 25.02.11 15:17:38: Zajímavé, zajímalo by mě kolik by měla v 15" každopádně to váží skoro stejně co moje sériová 195/50 R15 tak kde jsou ty lehké slicky? 1 Ale věřím, je to o konstrukci a formulové gumy s malou nostností musí být asi jako pírko.
15:22:26
25.02.2011
vhml
Continental ContiTrailAttack, na motorku, 150/70 R17, 5mm, 6,2kg
zvětšit Hmotnost disků - obrázek od vhml vložen 25.02.2011 15:22:26
15:17:38
25.02.2011
vhml
Matador SM-20 R5, rally, 180/530 R13, 6mm-nová, 6,8kg
zvětšit Hmotnost disků - obrázek od vhml vložen 25.02.2011 15:17:38
21:15:05
22.02.2011
Zazaa
presne tak .. mel sem ty treba avonky ktere byly jak kus hadru :) jedine pevne byla vyztuz kolem patky aby to sedelo na rafku a zbytek se dal zmackat skoro v ruce, ale vaha asi jako plast na fichtla :)
15:56:54
22.02.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TTomas 22.02.11 15:52:28: Aha, jasný je pravda že rallye a silniční guma je úplně něco jiného.4
15:52:28
22.02.2011
TTomas
-> Tuner#2: Predevsim v kordu...treba Kumho ma snad kevlarove vyztuhy misto ocelovych prutu, ale treba ta moje michelinka je taky steelradial a tezsi nez serie nebude. Taky hodne zalezi na urceni tech pneumatik. Rallyove bejvaji tezsi a odolnejsi, naopak silnicni/okruhove co nejlehci. Vem si treba i seriovou Michelin cup(seriova je snad jenom na porsche apod auta)..ta ma bok skoro jak papir a i v obrovskejch rozmerej je uplne lehoucka, ale zase hodne zranitelna...takze asi se to neda z obecnit...je to kus od kusu s cim to porovnavas.
15:39:45
22.02.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Bery 22.02.11 15:24:23: Tak to by mě zajímalo, proč mě všichni tvrdili, že gumy se silným bokem prostě váží víc? Jak je možno, že to má méněnež Toyo? Kde je ušetřeno? V síle běhounu?
15:24:23
22.02.2011
Bery
co mám doma matadory,barumy i kumho jsou lehčí,než sériové gumy - jak říká -> TTomas:
15:19:04
22.02.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TTomas 22.02.11 15:09:37: Ještě lehčí než sériovka? Tomu se mě nechce nějak věřit, zkusím sehnat někoho kdo jezdí 15" aby mě to zvážil. Favo toho jezdí hodně, netuším, které myslel: skoda-virt.cz/cz/.../3391 -favorit-rs-1400

upraveno 1x, naposled 22.02.2011 15:19:54
15:09:37
22.02.2011
TTomas
-> Tuner#2: Nevim co jezdi favo, ale kumho nebo avon jsou podstatne lehci nez seriovka. Subjektivne i muj michelin je lehci nebo max stejne tezky jako serie ve stejnem rozmeru.
14:58:09
22.02.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TTomas 22.02.11 14:42:30: No co tady odpovídal favo, tak jeho guma má 9kg, moje Toyo 8,7kg, takže si nemyslím, že to je zásadní rozdíl jako proti sériovce 4
upraveno 1x, naposled 22.02.2011 15:20:04
14:42:30
22.02.2011
TTomas
-> Tuner#2: Jenze skutecna zavodni guma by byla lehci...tady to je opacne kvuli skoro seriovemu kordu a zesilenym bokum...taky konkretne tyhle R888 jsou celkem vesele prorezavat.
14:32:18
22.02.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
A tady ATS DTC Superlight 7J x 15 + pneu Nokian V 195/50 R15 nová guma.



Hmotnost 13,4kg.
zvětšit Hmotnost disků - obrázek od Tuner#2 - zrušená registrace vložen 22.02.2011 14:32:18
upraveno 1x, naposled 22.02.2011 14:33:13
14:31:02
22.02.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
Někdo tady nedávno řešil rozdíl hmotnosti závodní gumy a série.



Taky tady je ATS DTC Superlight 7J x 15 + pneu semislick TOYO Proxess R888 195/50 R15 nový.



Hmotnost 14,9kg.
zvětšit Hmotnost disků - obrázek od Tuner#2 - zrušená registrace vložen 22.02.2011 14:31:02
upraveno 2x, naposled 22.02.2011 14:33:31
14:24:54
22.02.2011
sep
-> afro100 23.11.10 00:09:43: :paráda,tohle mně zajímalo,jestli si vzpomeneš při tom vážení s novou pneu nabouchni tam i poklici a mezikruží ať to za něco stojí .-)
14:22:57
22.02.2011
david 136 - zrušená registrace
s pneu continental 175/50 r13 maji 12kg 2 taky hezky cislo, takze samotny pneu i disky maji 6kg
zvětšit Hmotnost disků - obrázek od david 136 - zrušená registrace vložen 22.02.2011 14:22:57
14:21:19
22.02.2011
david 136 - zrušená registrace
disk 7x13 palcu, krasnych 6kg 6
zvětšit Hmotnost disků - obrázek od david 136 - zrušená registrace vložen 22.02.2011 14:21:19
14:07:50
22.02.2011
m8rinek
-> Luky.: netušim, alu límce by vážily asi 2,5Kg, moje límce maj ještě středy, jelikož tu je cca -10°C tak ještě nějakej čas mít středy budou :))).



E: spíš mě zaujala úspora skoro kila a to se jen dovrtaly odlehčovací díry okolo středu, vybral se nákružek pro středění a dovrtala rozteč + uchycení, žádný velký odlehčování, čelo a zadek byl jen začištěn s minimálním úběrem. Špon teda pytel :).
upraveno 1x, naposled 22.02.2011 14:12:14
14:06:37
22.02.2011
Luky
-> m8rinek: a zbytek kola? 1
14:02:24
22.02.2011
m8rinek
Hmotnost středů před obrobem 3,3Kg a po obrábění 2,4Kg
zvětšit Hmotnost disků - obrázek od m8rinek vložen 22.02.2011 14:02:24
20:37:04
23.11.2010
Crestik
17x8 -> 7,1kg 5
zvětšit Hmotnost disků - obrázek od Crestik vložen 23.11.2010 20:37:04
00:09:43
23.11.2010
afro100
no a hviezda večera, 155/80 r 14 na origo plechu, dušák >>> 15,5 Kg



E. táto gumka má vzorček len 4,4 mm, ešte skúsim zvážiť nové protektory čo mám obuté v tomto rozmere ...
zvětšit Hmotnost disků - obrázek od afro100 vložen 23.11.2010 00:09:43
upraveno 1x, naposled 23.11.2010 00:11:05
00:08:07
23.11.2010
afro100
origo plech, 165/70 r 13 bezduš >>> 12 Kg
zvětšit Hmotnost disků - obrázek od afro100 vložen 23.11.2010 00:08:07
00:06:57
23.11.2010
afro100
oživíme ...



tákže, začneme klasikou 165/80 r 13 bezduš, origo plech >>> 13,5 Kg



kvalita snímku mizerna, váha +/- ...
zvětšit Hmotnost disků - obrázek od afro100 vložen 23.11.2010 00:06:57
12:42:57
08.10.2010
alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí)
-> Vilda: tusim su o kilo lahsie ako 14´´ plech
11:25:47
08.10.2010
MOLSO
-> Vilda: sak ja to stale hovorim ze to su najtazsie kolesa 3
10:36:47
08.10.2010
Vilda - zrušená registrace
To maj Kopretiny (otvíráky) fakt 6 kilo? To mi připadá nějak moc. 7 To má snad víc než 13ka plech
20:21:48
19.06.2010
Martin120L
-> Martin120L: Ronal 5,5 x13 s pneu 185/60x13 Barum váha 12,5 kg
13:26:59
19.06.2010
Martin120L
-> Martin120L: ARC elektron střed 6,75 šíře ráfku pneu conti sport+ duše 195/45 x 13 váha 10kg , váha disku 2,5kg 6,5kg váha pneu,
Extreme Tyres