skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Hmotnost disků
-> Jindas: hrany jsou trochu odřený ale nic hroznýho, na fotce to vypadá strašně ale jinak je to jen oloupaná silná vrstva bezbarvýho laku.
-> Tuner#2:



-> Pavel P..: ano jsou takoví "libovější" ,když jsem na ně koukal v Dnešním nákupu...
Ale škoda těch hran.... to už asi nějak opravit nepůjde ne?
Ale jinak asi docela vzácnost
Ale škoda těch hran.... to už asi nějak opravit nepůjde ne?

Ale jinak asi docela vzácnost

-> Pavel P.. 22.03.11 15:46:41: Však já to nemířil proti nikomu, ale obecně. Kdysi sem dával někdo fotku ještě s klasicky ručičkoval a odhadoval zda je to 5, nebo už 6kg
Prostě na úplně dokonalé porovnání to chce na stejné váze ve stejný čas. Moje taky váží přesně, kola mají přesně to co udává výrobce a mimo to jsem taky dělal test s 5 a 10kg závažím co máme v dílně.

-> Jindas: divný to je.... nebo spíš logický když origo kopr byla taková podkova tak širší kopr už by byl moc težkej tak někde ubrali, i ty žebra na čelní straně jsou nižší a celkově je takovej sympatičtější než běžnej otvírák.
byli ve veřejný inzerci, stačilo si dohodnout předání... docela se divim že si jich nikdo nevšimnul, sice byli za vyšší cenu ale vzhledem k vzácnosti ještě rozumnou.

byli ve veřejný inzerci, stačilo si dohodnout předání... docela se divim že si jich nikdo nevšimnul, sice byli za vyšší cenu ale vzhledem k vzácnosti ještě rozumnou.
-> Pavel P..: Nemáš zač,ale stejně je to nějaký divný?... A vůbec,kde jsi je sehnal?



-> Tuner#2: Třeba tu váhu -> Kubina AVTOBA3 CCCP: strhnul schválně



-> Tuner#2: Honziku, moje nekecá, vážil jsem ho třikrát a pokaždý stejný výsledek, na pomoc jsem si vzal i cejchovaný 5kg závaží a váha váží přesně

-> Jindas: jsem asi nějak přehlídnul.. dík, takže širší kopr je lehčí než ouzkej kopr, slušný

-> Jindas 22.03.11 15:43:40: JJ otázka teď je která váha kecá 

-> Pavel P..: Jestli je to ono, tak je to uplně na začátku, tak kopr váží 6.1 kg.
takže oživíme... obyčejná běžná kopretina 5,5×13"
váha 5,4Kg
kolik váží 4,5" kopr?

kolik váží 4,5" kopr?
-> vhml 25.02.11 17:33:05: No právě je podobná... Nepatrný změny mezi gumama jsem taky už zažil, ale po obutí je to vždy +/- stejně široký při stejném rozměru, je to má třeba jinej tvar náběhu Toyo versus teď Nokian a nebo Předchozí Pirellky. Chtělo by to prostě stejnou gumu aby bylo přímé srovnání v R15.
-> Tuner#2: Jakto že ne. Rozměrově to je hodně podobný. Průměr máš nějakých 570-580, závodní 160tka má na šířku kolem 185. Takže třeba ta michelina je podobná. A i mezi gumama stejnýho prodejního rozměru jsou veliksotně takový rozdíly, že přesně to neporovnáš nikdy. Mám tu třeba sériovou 175 širší než jinou 185
-> vhml 25.02.11 15:36:43: Nedočkal jsem se, všechno rozměry co jsou každý jiný, takže prd porovnání
Chtělo by to něco v mém rozměru, ale to tady asi nikdo nejezdí...

A nějaký shrnutí? Slick od Barumu je těžkej, ale neuvěřitelně pevnej. Narozdíl od formulovýho slicku, který je jako papír, ale váhu dělá jeho rozměr. Rally gumy jsou tuhostí i vahou někde mezi tou barumkou a formulovou gumou.
-> Tuner#2: vydrž, leze mi pomalu bluetooth, dočkáš se :-D
-> vhml 25.02.11 15:17:38: Zajímavé, zajímalo by mě kolik by měla v 15" každopádně to váží skoro stejně co moje sériová 195/50 R15 tak kde jsou ty lehké slicky?
Ale věřím, je to o konstrukci a formulové gumy s malou nostností musí být asi jako pírko.

Continental ContiTrailAttack, na motorku, 150/70 R17, 5mm, 6,2kg
presne tak .. mel sem ty treba avonky ktere byly jak kus hadru :) jedine pevne byla vyztuz kolem patky aby to sedelo na rafku a zbytek se dal zmackat skoro v ruce, ale vaha asi jako plast na fichtla :)
-> TTomas 22.02.11 15:52:28: Aha, jasný je pravda že rallye a silniční guma je úplně něco jiného.

-> Tuner#2: Predevsim v kordu...treba Kumho ma snad kevlarove vyztuhy misto ocelovych prutu, ale treba ta moje michelinka je taky steelradial a tezsi nez serie nebude. Taky hodne zalezi na urceni tech pneumatik. Rallyove bejvaji tezsi a odolnejsi, naopak silnicni/okruhove co nejlehci. Vem si treba i seriovou Michelin cup(seriova je snad jenom na porsche apod auta)..ta ma bok skoro jak papir a i v obrovskejch rozmerej je uplne lehoucka, ale zase hodne zranitelna...takze asi se to neda z obecnit...je to kus od kusu s cim to porovnavas.
-> Bery 22.02.11 15:24:23: Tak to by mě zajímalo, proč mě všichni tvrdili, že gumy se silným bokem prostě váží víc? Jak je možno, že to má méněnež Toyo? Kde je ušetřeno? V síle běhounu?
co mám doma matadory,barumy i kumho jsou lehčí,než sériové gumy - jak říká -> TTomas:
-> TTomas 22.02.11 15:09:37: Ještě lehčí než sériovka? Tomu se mě nechce nějak věřit, zkusím sehnat někoho kdo jezdí 15" aby mě to zvážil. Favo toho jezdí hodně, netuším, které myslel: skoda-virt.cz/cz/.../3391
-favorit-rs-1400
-> Tuner#2: Nevim co jezdi favo, ale kumho nebo avon jsou podstatne lehci nez seriovka. Subjektivne i muj michelin je lehci nebo max stejne tezky jako serie ve stejnem rozmeru.
-> TTomas 22.02.11 14:42:30: No co tady odpovídal favo, tak jeho guma má 9kg, moje Toyo 8,7kg, takže si nemyslím, že to je zásadní rozdíl jako proti sériovce 

-> Tuner#2: Jenze skutecna zavodni guma by byla lehci...tady to je opacne kvuli skoro seriovemu kordu a zesilenym bokum...taky konkretne tyhle R888 jsou celkem vesele prorezavat.
A tady ATS DTC Superlight 7J x 15 + pneu Nokian V 195/50 R15 nová guma.
Hmotnost 13,4kg.
Hmotnost 13,4kg.
Někdo tady nedávno řešil rozdíl hmotnosti závodní gumy a série.
Taky tady je ATS DTC Superlight 7J x 15 + pneu semislick TOYO Proxess R888 195/50 R15 nový.
Hmotnost 14,9kg.
Taky tady je ATS DTC Superlight 7J x 15 + pneu semislick TOYO Proxess R888 195/50 R15 nový.
Hmotnost 14,9kg.
-> afro100 23.11.10 00:09:43: :paráda,tohle mně zajímalo,jestli si vzpomeneš při tom vážení s novou pneu nabouchni tam i poklici a mezikruží ať to za něco stojí .-)
s pneu continental 175/50 r13 maji 12kg
taky hezky cislo, takze samotny pneu i disky maji 6kg

-> Luky.: netušim, alu límce by vážily asi 2,5Kg, moje límce maj ještě středy, jelikož tu je cca -10°C tak ještě nějakej čas mít středy budou :))).
E: spíš mě zaujala úspora skoro kila a to se jen dovrtaly odlehčovací díry okolo středu, vybral se nákružek pro středění a dovrtala rozteč + uchycení, žádný velký odlehčování, čelo a zadek byl jen začištěn s minimálním úběrem. Špon teda pytel :).
E: spíš mě zaujala úspora skoro kila a to se jen dovrtaly odlehčovací díry okolo středu, vybral se nákružek pro středění a dovrtala rozteč + uchycení, žádný velký odlehčování, čelo a zadek byl jen začištěn s minimálním úběrem. Špon teda pytel :).
-> m8rinek: a zbytek kola? 

no a hviezda večera, 155/80 r 14 na origo plechu, dušák >>> 15,5 Kg
E. táto gumka má vzorček len 4,4 mm, ešte skúsim zvážiť nové protektory čo mám obuté v tomto rozmere ...
E. táto gumka má vzorček len 4,4 mm, ešte skúsim zvážiť nové protektory čo mám obuté v tomto rozmere ...
oživíme ...
tákže, začneme klasikou 165/80 r 13 bezduš, origo plech >>> 13,5 Kg
kvalita snímku mizerna, váha +/- ...
tákže, začneme klasikou 165/80 r 13 bezduš, origo plech >>> 13,5 Kg
kvalita snímku mizerna, váha +/- ...
-> Vilda: tusim su o kilo lahsie ako 14´´ plech
-> Vilda: sak ja to stale hovorim ze to su najtazsie kolesa 

To maj Kopretiny (otvíráky) fakt 6 kilo? To mi připadá nějak moc.
To má snad víc než 13ka plech

-> Martin120L: Ronal 5,5 x13 s pneu 185/60x13 Barum váha 12,5 kg
-> Martin120L: ARC elektron střed 6,75 šíře ráfku pneu conti sport+ duše 195/45 x 13 váha 10kg , váha disku 2,5kg 6,5kg váha pneu,