skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
4p brzdy na Š100 bez posilovača - aký Hbv?
08:07:13
08.11.2024
08.11.2024
Boco
-> RoboSK: Dakujem
06:50:12
07.11.2024
07.11.2024
RoboSK
-> Boco: na tie saxo strmene pasuju origo 13" plechace v pohode
06:02:03
07.11.2024
07.11.2024
11mAjA11
Teoreticky by nemusel být problém. Vypadá to podle fotek ze vychází na stejnou vzdálenost ale chtěl by to spíše změřit a nebo rovnou zkusit dát 13"
23:29:48
06.11.2024
06.11.2024
Boco
-> 11mAjA11: Ja som mal na mysli tie francúzske brzdiče, či tam nebude nejaká kolízia
19:30:10
06.11.2024
06.11.2024
11mAjA11
Na plný kotouč plech 13" půjde.
13" nelze na chlazený kotouč
13" nelze na chlazený kotouč
19:10:12
06.11.2024
06.11.2024
Tom Troll
-> Boco: To ti nepovim, Eda na tom měl jenom 14 převary zatim.
18:03:28
06.11.2024
06.11.2024
Boco
-> Tom Troll 30.09.24 11:34:56: Nevieš či sa dajú použiť aj 13" disky, plechové aj alu ako kopretiny, nové loukote a pod?
16:59:51
02.10.2024
02.10.2024
Boco
-> MVM: presna taka neschvalena aka bola moja povodna alternativa - 4p na S100
16:51:20
02.10.2024
02.10.2024
MVM
Na závody ok. Do provozu je to na STK vážná. Neschvalená úprava brzdovyho systému.
15:12:22
02.10.2024
02.10.2024
Matthes, záškodník z TechWebu
Zajimavy, davat system Bendix na skodovku :-) Jsem zvedav na vysledek... Me ty dvoupisty prisly vzdycky zbytecne slozity a tohle vypada dobre.
11:52:52
02.10.2024
02.10.2024
Boco
-> Bery: Ja to mám ako alternatívu k 4p - nie je to len o veľkosti platničiek, piest PSA brzdica je 48mm (počíta sa ako x2 keďže je plávajúci), 105/120 je 2x46mm ale 4p je 4x34mm. Pri zmene zo 105/120 na PSA by nemal byt takmer žiaden vplyv na dráhu pedálu ale v prípade 4p už bude dráha výrazne dlhšia kvôli ploche piestov. Navyše ak to pasuje na origo 2p držiaky a origo 105/120 kotúč nemusím zháňať 4p držiaky a 4p kotúče
11:49:21
02.10.2024
02.10.2024
vhml
-> Bery 02.10.24 11:40:39: výkonost bude podobná jako u 4 pístů, jenže ty už se úplně moc nikde za děkuju včetně držáků neválej.
11:40:39
02.10.2024
02.10.2024
Bery
Zatím nevím jestli vidím tolik výhod.
máte větší desky, ale 1 pístek a pokud mám dost škodováckých brzdičů, tak za nákup tohodle všeho zrepasuju škodovácký a jezdím/brzdím dalších 20 let
Ani proti gustu...
máte větší desky, ale 1 pístek a pokud mám dost škodováckých brzdičů, tak za nákup tohodle všeho zrepasuju škodovácký a jezdím/brzdím dalších 20 let
Ani proti gustu...
10:12:50
02.10.2024
02.10.2024
Boco
-> Bukaj: Tak by to malo byť, ja to chcem vyskúšať. Asi najprv kúpim len 1 brzdič aby som to nasucho skúsil napasovať a prípadne vrátiť ak nie, ale vyzerá že to sadne, rozteč šróbov sedí (82mm). Vycentrovanie pomocou podložiek, prípadne dlhšie šróby. Ešte ma napadá či tam pôjdu dať 13" kolesá...
09:50:54
02.10.2024
02.10.2024
Bukaj
Chápu to dobře, že tyto třmeny s deskami pasují Pn´P na origo dvoupístové kotouče?
ne, že bych v nejbližší době potřeboval na nějakém voze změnu, ale jako info do budoucna se hodí...
ne, že bych v nejbližší době potřeboval na nějakém voze změnu, ale jako info do budoucna se hodí...
09:39:26
02.10.2024
02.10.2024
11mAjA11
-> vhml: dle všeho pravděpodobně ano. Případně vycentrovat podložkami jak píše TomTroll
09:06:45
02.10.2024
02.10.2024
Jindas
To je jak u Xsary zadní. Desky drží akorát na pérku a na tom plíšku co jde pod deskou
08:26:53
02.10.2024
02.10.2024
Boco
-> 11mAjA11: presne tak to chapem aj ja, aj podla foto je to kompletne.
08:26:06
02.10.2024
02.10.2024
vhml
-> 11mAjA11 02.10.24 07:42:26: jo to je takhle celý pokupě jo? Zajímavý. To jsou ale teda potřeba nějaký zásadně delší šrouby k montáží ne?
07:40:44
02.10.2024
02.10.2024
11mAjA11
Nepotrebuje nic vic, ty desky drží v tom třmenu.
07:29:33
02.10.2024
02.10.2024
minno
-> Boco 01.10.24 23:18:07: Potrebuješ ešte toto (ilustratívny obrázok).
06:08:50
02.10.2024
02.10.2024
StepaNoFUN
-> Boco: ten drzak, kterej mas na naprave je normalne na tehlici. Tohle z odkazu je samotnej brzdic. Jeste potrebujes drzak, do kteryho davas desticky a ke kterymu sroubujes brzdic z odkazu.
Treba jako mas brzdic z feldy. Ten ma taky 2 dily a sroubujes ho do der v tehlici.
Treba jako mas brzdic z feldy. Ten ma taky 2 dily a sroubujes ho do der v tehlici.
23:18:07
01.10.2024
01.10.2024
Boco
-> vhml: Tak toto nechápem???
17:22:37
01.10.2024
01.10.2024
vhml
-> Boco 01.10.24 16:00:30: ano pasuje, ale potrebujes ho mit cely, ne pulku
16:23:05
01.10.2024
01.10.2024
Boco
Hadica by tam mohla pasovať z Favorita (na úzku nápravu) www.hydromex.cz/skoda-fav
orit-forman/predni-brzdova
-hadice-skoda-favorit-form
an
16:00:30
01.10.2024
01.10.2024
Boco
-> vhml: Hadica - to je práve to čo neviem, netuším či má PSA rovnaké ukončenie trubky do hadice a aká je dĺžka hadice. A tiež ak budem mať úzku alebo širokú nápravu.. toto nejako musím zistiť. Prípadne niekto kto to už robil.
Držiak - ja som pochopil že PSA pasuje rovno na Škodovacke 2p držiaky, max bude treba riešiť nejaké vymedzovačky..
Držiak - ja som pochopil že PSA pasuje rovno na Škodovacke 2p držiaky, max bude treba riešiť nejaké vymedzovačky..
15:42:23
01.10.2024
01.10.2024
vhml
-> Boco 01.10.24 15:28:57: desky jsou urcite vetsi nez u 4pístu. Hadici použiješ taky pežotí ne?
Chybí ti ještě držáky třmenu - to co našroubuješ mezi brzdič a škodováckej držák.
Chybí ti ještě držáky třmenu - to co našroubuješ mezi brzdič a škodováckej držák.
15:28:57
01.10.2024
01.10.2024
Boco
Super, tak už máme skoro komplet info:
Ľavý brzdič : www.autodily-pema.cz/brzd ovy-trmen-esen-skv-23skv48 1 alebo skv.pl/en/.../information ?manufactur...
Pravý brzdič : www.autodily-pema.cz/brzd ovy-trmen-esen-skv-23skv48 2 alebo skv.pl/en/.../23SKV482?ma nufactur...
orig. použite v autách : skv.pl/en/.../usages?manu factur...
sada príslušenstva : www.autodily-pema.cz/sada -prislusenstvi-oblozeni-ko toucove-brzdy-a.b.s0992q
Platničky napríklad : www.autodily-pema.cz/sada -brzdovych-desticek-kotouc ova-brzda-zimmermann-20973 .110.1
Ešte chýba :
- nájst vhodnú hadicu (zavit M10x1??), prípadne dať vyrobiť na mieru podľa závitu
- brzdový štít - predpokladám že bude treba upraviť podľa potreby
Keď porovnám priemery piestov v klasickej Š105/120 (46mm), PSA brzdiča (48mm) a 4p Š130 (34mm). príde mi že rozdiel Š105/120 voči PSA asi ani nebude cítiť na chode pedála (2x46mm voči 2x48mm). Ale rozdiel v ploche platničky na pohľad vyzerá zásadný. Ešte by bolo zaujímavé vedieť konktrétny rozdiel v brzdiacej ploche platničiek Š105/120 vs PSA vs Š130.
Zatiaľ to vidím tak že tie PSA zázraky vyskúšam
Ľavý brzdič : www.autodily-pema.cz/brzd ovy-trmen-esen-skv-23skv48 1 alebo skv.pl/en/.../information ?manufactur...
Pravý brzdič : www.autodily-pema.cz/brzd ovy-trmen-esen-skv-23skv48 2 alebo skv.pl/en/.../23SKV482?ma nufactur...
orig. použite v autách : skv.pl/en/.../usages?manu factur...
sada príslušenstva : www.autodily-pema.cz/sada -prislusenstvi-oblozeni-ko toucove-brzdy-a.b.s0992q
Platničky napríklad : www.autodily-pema.cz/sada -brzdovych-desticek-kotouc ova-brzda-zimmermann-20973 .110.1
Ešte chýba :
- nájst vhodnú hadicu (zavit M10x1??), prípadne dať vyrobiť na mieru podľa závitu
- brzdový štít - predpokladám že bude treba upraviť podľa potreby
Keď porovnám priemery piestov v klasickej Š105/120 (46mm), PSA brzdiča (48mm) a 4p Š130 (34mm). príde mi že rozdiel Š105/120 voči PSA asi ani nebude cítiť na chode pedála (2x46mm voči 2x48mm). Ale rozdiel v ploche platničky na pohľad vyzerá zásadný. Ešte by bolo zaujímavé vedieť konktrétny rozdiel v brzdiacej ploche platničiek Š105/120 vs PSA vs Š130.
Zatiaľ to vidím tak že tie PSA zázraky vyskúšam
12:22:52
01.10.2024
01.10.2024
Boco
-> Tom Troll 30.09.24 11:34:56: super! Toto som potreboval. Platnicky som dekodoval ako Ferodo FCP393H, nemas pripadne aj presne cislo dielu origo brzdica nech sa to da jednoznacne najst na nete?
Ano, viem ze maju pasovat na 2p drziaky a to je presne to co mi vyhovuje
Hadice maju ake ukoncenie, daval si robit na mieru alebo si nasiel nejake co pasuju?
Dik
Ano, viem ze maju pasovat na 2p drziaky a to je presne to co mi vyhovuje
Hadice maju ake ukoncenie, daval si robit na mieru alebo si nasiel nejake co pasuju?
Dik
22:33:27
30.09.2024
30.09.2024
Jarda/felda
-> Bery: a co teprve kdyby použil plovoucí dvoupístek
21:10:39
30.09.2024
30.09.2024
11mAjA11
Třmen nový stojí do litru 1ks(ten VTS), k tomu sada zajištění desek 70,- a pak nějaké ty desky, jsou trochu větší v Zimmermannu lehce přes 500,- , takže to není úplně špatný řešení v rámci dostupnosti lepších kvalitnějších desek třeba do běžného provozu.
20:14:26
30.09.2024
30.09.2024
Kocvin
-> Bery: Dostupnost performance desek..
20:10:16
30.09.2024
30.09.2024
vhml
-> Bery 30.09.24 20:05:46: je to trochu proti srsti, ale za cenu 4pístů si koupíš ty pežotí brzdiče i se zbytkem auta.
20:05:46
30.09.2024
30.09.2024
Bery
na sportovní účely se dávají vicepistkovy brzdice, zrepasovany dvoupistky taky brzdí perfektně, 4 pistky jsou jistota a vy tam dáte plovoucí jednopistek z francouzského auta jako upgrade? ikdyz vts je fungující piškot.. ale jen se ptám
11:34:56
30.09.2024
30.09.2024
Tom Troll
-> Boco: Saxo VTS, pozor na 2p držáky, nikoliv 4p... Pak je to potřeba individuálně doladit mm sem mm tam s kotoučem.
08:05:48
30.09.2024
30.09.2024
Boco
Ahojte, nikto neporadí ohľadom tých brzdičov Citroen-Peugeot ktoré presne pasujú na 2p držiaky a dajú sa používať s origo 2p kotúčmi?
Aký presne typ treba hľadať?
Aký presne typ treba hľadať?
01:15:09
23.09.2024
23.09.2024
Boco
Keď už sme pri tých non-škoda brzdičoch na Citroen-Peugeot, sú to tieto čo pasujú?
www.autodoc.sk/ridex/1783 3600 (Rado našiel)
www.autodoc.sk/ridex/1783 3600 (Rado našiel)
00:09:26
17.09.2024
17.09.2024
darklord
-> COL: mas nejaky zdroj 2500 co nepredava fejky?
22:18:54
16.09.2024
16.09.2024
COL
Jinak ferodo ds2500 originál (černé), ne ten cz klon, se dají koupit za cca 140 euro. Pochopitelně ne v cz.
21:45:00
16.09.2024
16.09.2024
COL
-> Bukaj: A u mne zas z nějakýho důvodu byly horší ta TRWcka, přišlo mi že to jen lesti kotouče. :D Ferodo fungovalo normálně a ds2500 ještě lépe.
20:56:52
16.09.2024
16.09.2024
Bukaj
-> Robert 106: Já též po různých pokusech zůstal u TRW - fungují dobře, jediné, co bych jim vytkl, že špiní disky, ale to je asi vlastnost - dělají to všechny moderní destičky u všech aut. Ale byl jsem zvyklý z originál Osinků, že skoro nešpinily...
...jinak obstojně fungují i všemožné noname polské destičky, zatím jediné, které nefungovaly (a které jsem krátce po montáži vyměnil), byly desky Ferodo. Byly z nějaké tvrdé směsi, že místo, aby brzdiy, tak jen leštily kotouče a prakticky to vůbec nebrzdilo...
...jinak obstojně fungují i všemožné noname polské destičky, zatím jediné, které nefungovaly (a které jsem krátce po montáži vyměnil), byly desky Ferodo. Byly z nějaké tvrdé směsi, že místo, aby brzdiy, tak jen leštily kotouče a prakticky to vůbec nebrzdilo...
20:36:19
16.09.2024
16.09.2024
minno
-> Robert 106: S TRW som na 4p nabehal cca 170 tkm na jednych kotúčoch a super.
Čiže asi 3-4 sady dosiek (menil som cca po 60 tkm).
Čiže asi 3-4 sady dosiek (menil som cca po 60 tkm).
19:59:59
16.09.2024
16.09.2024
Robert 106
-> havlik: To je škoda, že jsem o tom nevěděl dřív. To bych klidně zkusil.
-> 11mAjA11: Desky brembo, nebo textar jsem nikde na prodej nenašel.
Jen TWR, ale s ním mám obecně špatné zkušenosti a ferodo za 5000Kč - 7000Kč.
Dá se ještě koupit desky na žigula závodní ty jsou levnější za 3000Kč a pak si ještě musíš vzít respirátor, který má každý od Covidu doma a přiložit je na brusku, protože se na vnitřní straně musí udělat rádius.
Pokud máš link na zdroj, tak se prosím poděl.
To co mám v brzdičích teď, strašně práší a taky to teda krásně leští kotouč už je jak zrcadlo.
-> 11mAjA11: Desky brembo, nebo textar jsem nikde na prodej nenašel.
Jen TWR, ale s ním mám obecně špatné zkušenosti a ferodo za 5000Kč - 7000Kč.
Dá se ještě koupit desky na žigula závodní ty jsou levnější za 3000Kč a pak si ještě musíš vzít respirátor, který má každý od Covidu doma a přiložit je na brusku, protože se na vnitřní straně musí udělat rádius.
Pokud máš link na zdroj, tak se prosím poděl.
To co mám v brzdičích teď, strašně práší a taky to teda krásně leští kotouč už je jak zrcadlo.
14:42:27
15.09.2024
15.09.2024
11mAjA11
Na 4p třmeny jsou k dostání desky brembo, textar a fungují dobře úplně bez problémů, sady na 4p brzdice kompletní vyrábí frenkit třeba. Mám kombinaci chlazený kotouc s 4p třmenem s propojkou na jednu přívodní hadici a brzdí to výborně (s posilovačem teda)..