skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Závodní geometrie
-> suri: na co ma navarenej ten bazmek na vane?
-> m8rinek: jirkaf007.rajce.idnes.cz/
Vareni_vany_a_ramen
-> suri: kde ty svary taky uvidim? :)))
-> suri: já jsem asi na tohle alergickej, na ty sváry.. a nevím proč to neudělat pořádně, když už to dělá, ikdyby se to nepovedlo, já osobně bych to přebrousil a zavařil znova... a už vůbec bych to nefotil, ale co, každýho věc ... jinak proti jeho kitovce nic nemám, má to pěkně udělaný, právě proto mě tohle zarazilo..
ale už jsme těžce OT takže kdyžtak sz
ale už jsme těžce OT takže kdyžtak sz
-> Tommyk: viac sa nebudem k tomu vyjadrovať pretože otáčaš to čo som vôbec nepovedal
áno kvalitných zvarov som videl hodne
JirkaF je jeden s tých čo si auto fušujú a chcú sa na ňom asi len zabiť
áno kvalitných zvarov som videl hodne
JirkaF je jeden s tých čo si auto fušujú a chcú sa na ňom asi len zabiť
-> suri: viděl si někdy kvalitní svár? asi ne...
EDIT: takže co oko nevidí, zákazníka netrápí?.. to máš teda dobrou vizitku
takle kdyby mysleli/dělali/ všichni, tak to teda potěš koště..
EDIT: takže co oko nevidí, zákazníka netrápí?.. to máš teda dobrou vizitku

takle kdyby mysleli/dělali/ všichni, tak to teda potěš koště..
-> Tommyk: napríklad :-) čo je na tomto prasácke? držať to drží a účel plní , nikto to nevidí ,,,
-> suri: napísej, že mám sprasenej lem? ano mám
říkal jsem to sám už

Tommyk 28.11.10 18:48:22 napsal:
→ suri: to nic nemění na tom že je to prasárna
za tím si stojím aj by som niečo napísal ale nechcem uraziť .-)
→ suri: to nic nemění na tom že je to prasárna

za tím si stojím aj by som niečo napísal ale nechcem uraziť .-)
-> Tommyk: 

-> suri: to nic nemění na tom že je to prasárna
za tím si stojím

-> Matthes, záškodník z TechWebu: vole
když to dáš z větší dálky, proč ne
tak svařovat no 




-> Tommyk: dá ale veľa ludí to dobre nevie , na takéto plechy skorej co
-> Tommyk: Varit autogenem? Nevim, to bys asi roztavil hrnec...
-> suri: a autogenem snad nejde vařit?:D to je fuk no.. OT
-> Tommyk: je to zvárané autogénom zrejme a veľmi prasácky to zase nevyzerá , jasné s co2 to urobím aj ja krajšie ale toto nie je osoplené ale aspoň privarené
-> suri: tak ono to bude držet, neříkám že ne.. ale je to prasáckej svár, ještě řekni že ne 

-> Tommyk: normálne s tým jazdí 1000 áut a zase sa ti niečo nezdá , viac by ma sralo že sú to vika ramená čínske kde sa vzadu ohýna čep , inak po vystužení no problém
-> suri: 
Edit: tak teď na to koukám.. a ty sváry, to je teda něco strašnýho
jak to tam může někdo takle naprasit? ... :(

Edit: tak teď na to koukám.. a ty sváry, to je teda něco strašnýho


-> Tommyk: img3.rajce.idnes.cz/d6/..
./HPIM2592.JPG takto , Jirkafova fotka
-> Tommyk: prevaruje se spodni cep dopredu
-> afro100: myslis horni? smerem k celnimu sklu?
-> Tommyk: prebrus ulozenie tlmica
A teď babo raď... jak dosáhnout lepšího záklonu na felicii?

-> vhml: nepojde, musel by si vymenit ramena za uzovkove
-> Eidy: Na tech 3,5mm jsem ty hlavice jen trošku lízl,ale i kdyby se ubralo 2mm litiny a dala 5mm podložka,tak je to pořád natolik předimenzované,že je to jedno.Další řešení by mohlo byt vhodné "nedolisování" silentbloku do hlavic.Nevýhoda by byla nutnost zůžení hlavice a výhoda,že by se nemusel oslabit silentblok.
Koumák to je, ale je to zbytečně složitý a neodpovídá to mému jednoduchému prasostylu :-D
A mam dotaz, aplikace ála Vrba, půjde to úzkou nápravu, kde je dole čep v železe bez silentbloku? tam se mi to asi nenatočí což? A půjde tam dát silentblok? Protože úzká má jiný díry v ramenu na čep.
A mam dotaz, aplikace ála Vrba, půjde to úzkou nápravu, kde je dole čep v železe bez silentbloku? tam se mi to asi nenatočí což? A půjde tam dát silentblok? Protože úzká má jiný díry v ramenu na čep.
-> venni 27.11.10 22:11:44: To už má Eidy delší dobu a nikdy se s tím netajil, tak mě zajímá na co nového zas přišel
je to stejně koumák 


-> Eidy: podložit nápravnici?

-> Vrba: Jen taková technická. Když ubereš ze silentu ještě víc, musíš už ubrat i z hlavic svisláku. Vhml jsem poradil technicky čisté řešení záklonu místo kroucení ramen, ale je to strojařsky náročnější. Možná to bude moje další evoluce, ale až za dlouho ;)
Jestli to někdo uhádne :oD
Jestli to někdo uhádne :oD
-> vhml: Poberou,nebyl zadny problem to tam dat,uplne volne to slo-proto bych dal klidne i 5mm podlozky at je to znát.-> matoo: Vetsi stabilita pri vyšších rychlostech,vetší odpor přizátáčení,víc se vrací volant a líp drží stopu.
Jak jsem pochopil tak pak dojde k vyoseni sroubů proti ramenum, coz by ale meli silentbloky pobrat
-> Vrba: k comu konkretnemu, alebo co konkretne ovplyvnuje zvacseny zaklon?
-> havlik: obe strany at je to co nejvic.V podstate jsem ubrousil jen to protazeni te pruchodky v tom silentbloku,takze gumu jsem neubral,ale myslim si,ze kdyz uberes i dva tri milimetry gumy,nic se nedeje.
-> Vrba: a to jsi odbrousil jen zespoda nebo jen ze zhora nebo z obou stran?
-> Vrba: to právě nemám sebemenší tušení
-> vhml: Jak jednoduché,...a kolik by jsi roporucil jako maximum pro "bezne jezdeni"
-> Vrba: dýlka svisláku cca 200mm-jedna odvěsna, přidáno 7mm- druhá odvěsna. A pak už jenom sinus či tangens dle vlastní chuti
-> vhml: cokin to delal na moji radu a asi to ojebal,kdyz dal tak malo
2stupně jsi spočítal jak?Já jsem to nijak nepočítal,me jen stacilo vědět,že jsou zvětšené :-)

-> Vrba: až tolik? čokin mi říkal že dával 2mm.
tech 3,5 nahore i dole dela 2stupne zaklonu navic.
Taky půjdu touhle cestou, sice už mám zaklonenou nápravu, ale jeste takhle pridam.
tech 3,5 nahore i dole dela 2stupne zaklonu navic.
Taky půjdu touhle cestou, sice už mám zaklonenou nápravu, ale jeste takhle pridam.
-> vhml: Na mojí nápravě jsem zvětšil záklon nakloněním svisláku přídavnýma podlozkama.Musí se zbrousit silentblok z jedne strany o tlostku podlozky,která se pak dá na druhou stranu nez se brousilo.Pridal jsem 3,5mm nahoru i dolu.Přínos byl jednoznačný a vůbec bych se nebál použít ještě víc-třeba 5mm. Změřeno to nemám,protoze jsem s tím po upravě ještě nebyl na geomce.
-> vhml: motokara to ej extrem.. ale rozbiehave to je na vode niekedy az 12mm na to male kolecko :))
Jakej že záklon maj motokáry? www.ewrc.cz/ewrc/inzerce.
php?advert=174...
A jeden dotaz můj. K čemu vlastně slouží sbíhavost. Nebo řeknu-li to jinak, uložením zadních ramen místo buchet na unibali můžu sbíhavost snížít, když mi kolo nebude nikam pochodovat?
Měl jsem asi 3mm a dost to žralo gumy

A jeden dotaz můj. K čemu vlastně slouží sbíhavost. Nebo řeknu-li to jinak, uložením zadních ramen místo buchet na unibali můžu sbíhavost snížít, když mi kolo nebude nikam pochodovat?
Měl jsem asi 3mm a dost to žralo gumy
hmmm tak potom kde dostanem tie zvysne stupne ?
-> Tuner#2: v tý době jsem nevěděl že by se to mělo ubrušovat a na první pohled mi to nepřišlo zásadní :-) Nikdy nic netlouklo a nevrzalo, takže se to asi vešlo.
-> Josifek 23.11.10 21:57:19: Vhml má pravdu podložkama a excentrem se dostaneš tak na -1°
-> vhml 23.11.10 21:58:19: Jo tam nemám strach že by ten plíšek na rameni nepovolil, případně se to místo nevyšoupalo, ale není to úplně košér řešení.
-> vhml 23.11.10 21:58:19: Jo tam nemám strach že by ten plíšek na rameni nepovolil, případně se to místo nevyšoupalo, ale není to úplně košér řešení.

-> Josifek: výrobní tajemství
-> Tuner#2: hele na stovku jsem to dal nadoraz a jezdí to :-D Jestli se to tam vejde, nebo si to místo udělalo časem to nevím :-D
-> Tuner#2: hele na stovku jsem to dal nadoraz a jezdí to :-D Jestli se to tam vejde, nebo si to místo udělalo časem to nevím :-D
-> Tuner#2: Myslis zaoblenie rohu drziaku napravnice ?
-> vhml: hmmm tak odkial ma eidy tie tri stupne ?
-> vhml: hmmm tak odkial ma eidy tie tri stupne ?

-> vhml 23.11.10 20:16:13: Podívej se na mou fotku, představ si tam ostrý roh a jsi na ramenu + k tomu v těch silenblocích to rameno pracuje jak blázen, takže mezera tam musí bejt. Je to dokonce v L/A dokumentaci, sice jinak seřízlé, ale je.