Závodní geometrie

prohledat
1007 příspěvků (zobrazeno 760 až 809) od 26.04.2010 do 26.09.2023, založil/a vhml
řadit dle data
20:03:02
28.11.2010
105
-> suri: na co ma navarenej ten bazmek na vane?
20:00:23
28.11.2010
suri
19:58:19
28.11.2010
m8rinek
-> suri: kde ty svary taky uvidim? :)))
19:30:34
28.11.2010
Tommyk
-> suri: já jsem asi na tohle alergickej, na ty sváry.. a nevím proč to neudělat pořádně, když už to dělá, ikdyby se to nepovedlo, já osobně bych to přebrousil a zavařil znova... a už vůbec bych to nefotil, ale co, každýho věc ... jinak proti jeho kitovce nic nemám, má to pěkně udělaný, právě proto mě tohle zarazilo..



ale už jsme těžce OT takže kdyžtak sz
19:26:38
28.11.2010
suri
-> Tommyk: viac sa nebudem k tomu vyjadrovať pretože otáčaš to čo som vôbec nepovedal



áno kvalitných zvarov som videl hodne



JirkaF je jeden s tých čo si auto fušujú a chcú sa na ňom asi len zabiť
19:13:29
28.11.2010
Tommyk
-> suri: viděl si někdy kvalitní svár? asi ne...



EDIT: takže co oko nevidí, zákazníka netrápí?.. to máš teda dobrou vizitku 4

takle kdyby mysleli/dělali/ všichni, tak to teda potěš koště..
upraveno 2x, naposled 28.11.2010 19:14:54
19:03:42
28.11.2010
suri
-> Tommyk: napríklad :-) čo je na tomto prasácke? držať to drží a účel plní , nikto to nevidí ,,,
18:58:30
28.11.2010
Tommyk
-> suri: napísej, že mám sprasenej lem? ano mám 3 říkal jsem to sám už
18:51:13
28.11.2010
suri
Tommyk 28.11.10 18:48:22 napsal:

→ suri: to nic nemění na tom že je to prasárna 3

za tím si stojím
aj by som niečo napísal ale nechcem uraziť .-)
18:49:59
28.11.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Tommyk: 158
18:48:22
28.11.2010
Tommyk
-> suri: to nic nemění na tom že je to prasárna 3 za tím si stojím
18:47:51
28.11.2010
Tommyk
-> Matthes, záškodník z TechWebu: vole 3 když to dáš z větší dálky, proč ne 4 3 tak svařovat no 1
18:18:07
28.11.2010
suri
-> Tommyk: dá ale veľa ludí to dobre nevie , na takéto plechy skorej co
18:02:06
28.11.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Tommyk: Varit autogenem? Nevim, to bys asi roztavil hrnec...
17:59:00
28.11.2010
Tommyk
-> suri: a autogenem snad nejde vařit?:D to je fuk no.. OT
17:52:41
28.11.2010
suri
-> Tommyk: je to zvárané autogénom zrejme a veľmi prasácky to zase nevyzerá , jasné s co2 to urobím aj ja krajšie ale toto nie je osoplené ale aspoň privarené
17:48:44
28.11.2010
Tommyk
-> suri: tak ono to bude držet, neříkám že ne.. ale je to prasáckej svár, ještě řekni že ne 4
16:33:47
28.11.2010
suri
-> Tommyk: normálne s tým jazdí 1000 áut a zase sa ti niečo nezdá , viac by ma sralo že sú to vika ramená čínske kde sa vzadu ohýna čep , inak po vystužení no problém
14:00:36
28.11.2010
Tommyk
-> suri: 9

Edit: tak teď na to koukám.. a ty sváry, to je teda něco strašnýho 41 jak to tam může někdo takle naprasit? ... :( 78
upraveno 2x, naposled 28.11.2010 14:15:45
13:58:54
28.11.2010
suri
-> Tommyk: img3.rajce.idnes.cz/d6/.. ./HPIM2592.JPG takto , Jirkafova fotka
12:41:24
28.11.2010
vhml
-> Tommyk: prevaruje se spodni cep dopredu
upraveno 1x, naposled 28.11.2010 12:41:32
12:40:34
28.11.2010
Tommyk
-> afro100: myslis horni? smerem k celnimu sklu?
12:38:14
28.11.2010
afro100
-> Tommyk: prebrus ulozenie tlmica
12:37:45
28.11.2010
Tommyk
A teď babo raď... jak dosáhnout lepšího záklonu na felicii?4
12:33:31
28.11.2010
Vrba
pro ty,co ji chtěli,dávám fotku úpravy na horním ramenu
zvětšit Závodní geometrie - obrázek od Vrba vložen 28.11.2010 12:33:31
12:07:02
28.11.2010
afro100
-> vhml: nepojde, musel by si vymenit ramena za uzovkove
12:06:49
28.11.2010
Vrba
-> Eidy: Na tech 3,5mm jsem ty hlavice jen trošku lízl,ale i kdyby se ubralo 2mm litiny a dala 5mm podložka,tak je to pořád natolik předimenzované,že je to jedno.Další řešení by mohlo byt vhodné "nedolisování" silentbloku do hlavic.Nevýhoda by byla nutnost zůžení hlavice a výhoda,že by se nemusel oslabit silentblok.
upraveno 1x, naposled 28.11.2010 12:09:32
11:04:54
28.11.2010
vhml
Koumák to je, ale je to zbytečně složitý a neodpovídá to mému jednoduchému prasostylu :-D



A mam dotaz, aplikace ála Vrba, půjde to úzkou nápravu, kde je dole čep v železe bez silentbloku? tam se mi to asi nenatočí což? A půjde tam dát silentblok? Protože úzká má jiný díry v ramenu na čep.
22:25:44
27.11.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> venni 27.11.10 22:11:44: To už má Eidy delší dobu a nikdy se s tím netajil, tak mě zajímá na co nového zas přišel 5 je to stejně koumák 3
22:11:44
27.11.2010
venni
-> Eidy: podložit nápravnici?1
19:49:24
27.11.2010
Eidy
-> Vrba: Jen taková technická. Když ubereš ze silentu ještě víc, musíš už ubrat i z hlavic svisláku. Vhml jsem poradil technicky čisté řešení záklonu místo kroucení ramen, ale je to strojařsky náročnější. Možná to bude moje další evoluce, ale až za dlouho ;)

Jestli to někdo uhádne :oD
20:21:53
26.11.2010
Vrba
-> vhml: Poberou,nebyl zadny problem to tam dat,uplne volne to slo-proto bych dal klidne i 5mm podlozky at je to znát.-> matoo: Vetsi stabilita pri vyšších rychlostech,vetší odpor přizátáčení,víc se vrací volant a líp drží stopu.
20:19:15
26.11.2010
vhml
Jak jsem pochopil tak pak dojde k vyoseni sroubů proti ramenum, coz by ale meli silentbloky pobrat
20:18:35
26.11.2010
matoo
-> Vrba: k comu konkretnemu, alebo co konkretne ovplyvnuje zvacseny zaklon?
20:15:24
26.11.2010
Vrba
-> havlik: obe strany at je to co nejvic.V podstate jsem ubrousil jen to protazeni te pruchodky v tom silentbloku,takze gumu jsem neubral,ale myslim si,ze kdyz uberes i dva tri milimetry gumy,nic se nedeje.
20:11:43
26.11.2010
havlik
-> Vrba: a to jsi odbrousil jen zespoda nebo jen ze zhora nebo z obou stran?
19:45:57
26.11.2010
vhml
-> Vrba: to právě nemám sebemenší tušení
19:14:27
26.11.2010
Vrba
-> vhml: Jak jednoduché,...a kolik by jsi roporucil jako maximum pro "bezne jezdeni"
19:10:27
26.11.2010
vhml
-> Vrba: dýlka svisláku cca 200mm-jedna odvěsna, přidáno 7mm- druhá odvěsna. A pak už jenom sinus či tangens dle vlastní chuti
upraveno 1x, naposled 26.11.2010 19:10:45
19:08:05
26.11.2010
Vrba
-> vhml: cokin to delal na moji radu a asi to ojebal,kdyz dal tak malo 4 2stupně jsi spočítal jak?Já jsem to nijak nepočítal,me jen stacilo vědět,že jsou zvětšené :-)
19:02:30
26.11.2010
vhml
-> Vrba: až tolik? čokin mi říkal že dával 2mm.



tech 3,5 nahore i dole dela 2stupne zaklonu navic.



Taky půjdu touhle cestou, sice už mám zaklonenou nápravu, ale jeste takhle pridam.
18:57:31
26.11.2010
Vrba
-> vhml: Na mojí nápravě jsem zvětšil záklon nakloněním svisláku přídavnýma podlozkama.Musí se zbrousit silentblok z jedne strany o tlostku podlozky,která se pak dá na druhou stranu nez se brousilo.Pridal jsem 3,5mm nahoru i dolu.Přínos byl jednoznačný a vůbec bych se nebál použít ještě víc-třeba 5mm. Změřeno to nemám,protoze jsem s tím po upravě ještě nebyl na geomce.
18:51:29
26.11.2010
pistaa
-> vhml: motokara to ej extrem.. ale rozbiehave to je na vode niekedy az 12mm na to male kolecko :))
18:03:42
26.11.2010
vhml
Jakej že záklon maj motokáry? www.ewrc.cz/ewrc/inzerce. php?advert=174... 1





A jeden dotaz můj. K čemu vlastně slouží sbíhavost. Nebo řeknu-li to jinak, uložením zadních ramen místo buchet na unibali můžu sbíhavost snížít, když mi kolo nebude nikam pochodovat?



Měl jsem asi 3mm a dost to žralo gumy
22:38:19
23.11.2010
Josifek
hmmm tak potom kde dostanem tie zvysne stupne ?
22:21:18
23.11.2010
vhml
-> Tuner#2: v tý době jsem nevěděl že by se to mělo ubrušovat a na první pohled mi to nepřišlo zásadní :-) Nikdy nic netlouklo a nevrzalo, takže se to asi vešlo.
22:04:00
23.11.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Josifek 23.11.10 21:57:19: Vhml má pravdu podložkama a excentrem se dostaneš tak na -1°



-> vhml 23.11.10 21:58:19: Jo tam nemám strach že by ten plíšek na rameni nepovolil, případně se to místo nevyšoupalo, ale není to úplně košér řešení.4
21:58:19
23.11.2010
vhml
-> Josifek: výrobní tajemství



-> Tuner#2: hele na stovku jsem to dal nadoraz a jezdí to :-D Jestli se to tam vejde, nebo si to místo udělalo časem to nevím :-D
21:57:19
23.11.2010
Josifek
-> Tuner#2: Myslis zaoblenie rohu drziaku napravnice ?

-> vhml: hmmm tak odkial ma eidy tie tri stupne ? 9
21:19:24
23.11.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 23.11.10 20:16:13: Podívej se na mou fotku, představ si tam ostrý roh a jsi na ramenu + k tomu v těch silenblocích to rameno pracuje jak blázen, takže mezera tam musí bejt. Je to dokonce v L/A dokumentaci, sice jinak seřízlé, ale je.
Extreme Tyres