Závodní geometrie

prohledat
1007 příspěvků (zobrazeno 710 až 759) od 26.04.2010 do 26.09.2023, založil/a vhml
řadit dle data
22:19:46
30.11.2010
afro100
-> Josifek: zase chyba :D liatinove disky ... no neviem ale jeden by vazil tak 100 kil, ked uz, tak Zliatinove ;)
22:18:17
30.11.2010
Josifek
-> afro100: A ja som mal take tusenie ze to na mna dakto vytiahne aby som to dal do uvodzoviek...3 mal som namysli klasicke liatinove disky...
22:16:50
30.11.2010
afro100
-> Josifek: pozor, nepliest si bezne alu disky s elektronmi ... su to rozdielne kolesa z rozdielneho materialu !!!
22:15:56
30.11.2010
Josifek
-> matoo: Hej ale nakoniec som to zavrhol z dvoch dovodov:

-financie (za cenu takych delitok mam krasne elektrony)

-brzdy, sice najprvy budu 4p ale potom budem ptorebovat laborovat s niecim vacsim, a to sa mi do 13" proste nevojde...



Naprava predna momentalne: skratene pruziny, pritvrdene tlmice, zadna ma len tie tlmice. Bude sa vsak davat vlecka rapid dozadu, vpredu bude hrebenova siroka. Toto je len taky experiment kde sa ucim co a ako, tato naprava ani dlho na aute nebude... Pneu este uvidim podla toho co mi daruju pneuservisy... ale snad take 175tky by som zohnal...
upraveno 1x, naposled 30.11.2010 22:17:20
22:11:11
30.11.2010
matoo
-> Josifek: ale v tom vlakne si spominal nejake co jazdila 130RS na nich...si zabudol? a ake pneu chces nasadit na tieto disky? a aky podvozok? vsetko so vsetkym suvisi, preto nestaci urobit super sutaznu geometriu a ostatne nechat take nijake...
22:08:50
30.11.2010
Josifek
-> matoo: Niesu to delitka, ale klasicke plechace, prevarky, vid skoda-virt.cz/cz/.../3419 5-dnesni-nakup?gotopost=2. ..
upraveno 1x, naposled 30.11.2010 22:09:03
22:04:16
30.11.2010
matoo
-> Josifek: a mas foto tych delitok? zaujimaju ma
21:58:30
30.11.2010
Josifek
Nie nezapisujem, mam plechace 6,5 vpredu a 7,5 dozadu... ale to si asi nespomenul, aj ked si to taktiez precital...
19:56:20
30.11.2010
matoo
-> afro100: skoda ze nema foto, ze ci sa aspon trafil do nazvu, ked uz sa netrafil do vyrobcu...
19:49:13
30.11.2010
matoo
-> afro100: ake? neviem
19:48:25
30.11.2010
afro100
-> matoo: nevies ? ved tie delitka ktore chcel tak velmi zapisat do TP ... velmi vyzivna tema ... :D
19:42:07
30.11.2010
matoo
-> Josifek: a ake pneu bude obuvat na to auto, ked tam robis takuto geometriu?
19:29:16
30.11.2010
Josifek
-> afro100: Dakujem... ved kazdy sa nejak uci...
19:26:03
30.11.2010
afro100
-> Josifek: povolis tu kontramatku u gulaku a pritiahnes/povolis spojovacu tycku ...



kua hlavne ze chces robit zavodnu geometriu ale nevies zakladne veci ...
upraveno 1x, naposled 30.11.2010 19:26:36
19:23:06
30.11.2010
Josifek
-> matoo: A ako inac by som ju mal nastavit ?



-> vhml: Hej dakujem, to som len tak pochyboval na chvilu, uz mi zacina sibat z toho :D



Ja som fakt myslel ze sa to riesi tymi podlozkami :D
upraveno 2x, naposled 30.11.2010 19:24:10
19:22:45
30.11.2010
vhml
-> matoo: jo ták, podlozky na odklon jsou vpredu a vzadu jiné.



No tak to je pekna picovina :-D
19:20:26
30.11.2010
matoo
-> vhml: ale ja mu stale nechapem, preco nastavuje zbiehavost cez podlozky....ja som mu len hovoril, ze na vymontovanej naprave nenastavi taku zbiehavost, ktoru bude mat na zatazenej naprave ked bude uz v aute...
19:16:48
30.11.2010
vhml
-> Josifek: máš jí dobře
19:01:32
30.11.2010
Josifek
-> matoo: No ja som to vlastne nemeral, napisal som 1mm preto lebo tam mam o tu jednu podlozku menej... ako to viem odmerat ?



-> vhml: Oukej, este uvazujem aj o pridani 2mm podloziek pod predne uchyty do kasne, neoslabim tym celkove uchytenie, ak to nebude dosadat na celej ploche ?



EDIT: prave som pri pohlade na foto zistil ze tu podlozku mam vpredu a mala by byt vzadu takze to mozem zase rozoberat :D
upraveno 1x, naposled 30.11.2010 19:10:14
18:57:54
30.11.2010
vhml
-> matoo: já jezdím sbíhavost 0,5mm. Sice je to trošku neklidnější ale jde to hned za volantem



-> Josifek: Poreferuj jak to pak bude fungovat s tím záklonem zvětšeným o 2,9 stupne
18:56:59
30.11.2010
matoo
-> Josifek: nie, ale ak si merat tu zbiehavost na volnej naprave tak po zatazeni sa ti zmeni....
18:55:56
30.11.2010
Josifek
-> matoo: Asi nie, preco, mal by som ubrat este jednu podlozku aby som mal 3mm ?
18:54:19
30.11.2010
matoo
-> Josifek: tu zbiehavost uz nebudes menit?
18:36:24
30.11.2010
Josifek
Tak sa s vami podelim o moje terajsie nastavenie:



-podlozky pod ramenom vpredu 4x2mm + 1x1mm, vzadu 4x2mm = odklon 9mm, zbiehavost 1mm

-podlozky na zvislaku hore vpredu 2x2mm, dole vzadu 3x2mm = zaklon 1cm



som zvedavy co to urobi na aute, potom sa podelim o dojmy...
zvětšit Závodní geometrie - obrázek od Josifek vložen 30.11.2010 18:36:24
18:12:36
29.11.2010
Zazaa
-> Eidy 29.11.10 15:37:25: no tak vykresy bych na to i mel :) jen ne do skodovky :)
17:17:21
29.11.2010
Eidy
-> m8rinek: Asi jsem tam měl dodat smajla, ale v podstatě je to pravda.
16:57:23
29.11.2010
m8rinek
-> Eidy: to jsem neřekl, nicméně chceš-li bejt ,,hustej,, :))), tak asi jo, Haugland to umí i na kejvačce osazený vyteklejma Sachsema :D.
16:54:34
29.11.2010
Eidy
-> m8rinek: Tak o tom žádná. My tady pořád ladíme podvozky jenom proto, že většina z nás jsou kopyta a ten zbytek úplní blbci, protože pořádnej pilot zalítá i na vratech od stodoly.
16:50:48
29.11.2010
m8rinek
-> Eidy: dík za radu :))) Link si schovám. Nicméně ty vymyšlené věci nejsou dostatečné? Když jsem viděl Hauglanda se 120S.... podvozek taky nebude vše...
16:44:29
29.11.2010
petr s
-> m8rinek: Proč málo muziky? Jde seřizovat cokoliv na trubkové nápravě
16:38:00
29.11.2010
Eidy
-> m8rinek: Tak to je těžký. Jestli chceš spoustu muziky za málo peněz, tak stahuj mp3 z www.ulozto.cz. Jinak ti neporadím. 4

Jednoduchý věci jsou už vymyšlený a do lepších/drazších se nikdo nehrne.
16:26:52
29.11.2010
m8rinek
-> Eidy: aha, v tom případě asi jo. Nicméně pořád moc práce a málo muziky :)))
16:21:10
29.11.2010
suri
-> m8rinek: ale zase ušetríš na zvislákoch a robote , gulák ťa prežije
16:20:07
29.11.2010
afro100
Tak tak, aj v serii je v ramene dole cap, kt. je vlastne gulak a vydrzi kludne 200 tkm ...
16:18:48
29.11.2010
Eidy
-> m8rinek: Jo, a jak často měníš kuláky na normálním autě? Po 150-200 000km? To škodovka nevydrží. Hlavně je to háklivý na přesnost vystružení, na utažení svisláku, na namazání atd. Zatímco kulák namontíš, nestaráš se a jezdíš a funguje to perfektně.
16:11:47
29.11.2010
m8rinek
-> Eidy: aha, tyjo, ale to mi přijde škoda řešení trvanlivější...
16:08:26
29.11.2010
Eidy
-> m8rinek: Třeba, že dáš nahoru a dolů kulák. Takže je to o dost lehčí a hlavně si můžeš víc hrát s geometrií narozdíl od škodovky.
16:04:12
29.11.2010
m8rinek
-> Eidy: a v čem je hlavní výhoda? Krom pevný páky řízení?
15:50:59
29.11.2010
Eidy
-> havlik: Asi jako na každym lepším autě.
zvětšit Závodní geometrie - obrázek od Eidy vložen 29.11.2010 15:50:59
15:49:01
29.11.2010
david 136 - zrušená registrace
nemelo by nahodou byt v tom fackovym rameni jeste vevnitr nabodovana vystuha, vzdyt takhle jenom z vrchu se to nema varit!!
15:41:14
29.11.2010
havlik
-> Zazaa: a jak to vypadá?:)) pro predstavu
15:37:25
29.11.2010
Eidy
-> Zazaa: Svaříš trubkový ramena?
15:02:34
29.11.2010
Zazaa
-> Eidy: coz me privadi na myslenku ze tu mam tehlice z Fordu Cortina ktere se pouzivaji na replikach Lotusu Seven a jinejch kitcarech i se spodnima cepama a vecma kolem :)



nechce do toho nekdo jit ?
14:39:52
29.11.2010
Eidy
-> petr s: Ale na těhlice z jinýho auta. Jinak to nemá smysl.
14:17:47
29.11.2010
petr s
-> Eidy: To už je rychlejší udělat trubkové ramena
14:14:42
29.11.2010
Eidy
Nikdo na to nepřišel, tak já vám to řeknu, páč vím, že to stejně nikdo neudělá.

Posunout spodní rameno dopředu nebo horní dozadu, případně kombinace obojího. Pak převrtat hlavice svisláku pod větším úhlem, vyvložkovat na klasický silenty a nebo to hodit rovnou na pouzdra. A máte záklon hned o několik stupňů víc. A to se vyplatí.
08:20:12
29.11.2010
105
aha1
20:04:11
28.11.2010
suri
-> 105: neviem ti povedať , nepametám si už
20:03:58
28.11.2010
Tommyk
-> 105: kvuli merce oleje (blok z fabie) tusim
Extreme Tyres