-> AlBugni: vďaka
čím sa líši AX od C6?
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Stavba novej prevodovky
-> minno: C6 bych u jednoho ložiska neřešil, leda bys měl netopíří uši.:)
www.google.com/search?hl=
sk&...
tam ten dimexautomarket, v eshope maju, skus sa spytat ci ho maju skladom aj
963020406 Ložisko 30204 C6 prevod.S-105/120 3 € / ks
tam ten dimexautomarket, v eshope maju, skus sa spytat ci ho maju skladom aj
963020406 Ložisko 30204 C6 prevod.S-105/120 3 € / ks
-> Pilot 105: veď práve, vyššia presnosť obrobenia a nižšia hlučnosť....a mne ide pri stavbe novej prevodovky okrem iného aj hlavne o tú hlučnosť :) otázka potom je, či tá vyššia hlučnosť je aj "počuteľná"
-> minno: No, já ho normálně koupil, ale tím, že koupíš ložisko bez označení C6 nic nezkazíš. Označení C6 udává sníženou hlučnost ložiska.
Ložisko 30205 som zohnal normálne ZVL s označením C6, ale ložisko 30204 nikde s označením C6 nemajú, a všetci predajcovia "majú pocit", že 30204 sa s označením C6 už ani nevyrába. Bol som asi v 3 predajniach. Môžem s čistým svedomím použiť toto ložisko bez označenia C6?
-> minno: Stačí ZKL, první stejně odchází NUčko a ložiska diferáku. Nučko jiné než ZKL stejně nekoupíš, je to specialitka právě do starých Škoda převodovek a nikdo jiný ho nevyrábí.
-> Pilot 105: ďakujem, už mi odpovedal aj suri v SZ. Budú stačiť podľa teba tie ZKL, či radšej investovať do SKF?
apropo loziska...nie je to velmi dobre zverejnovat ale nebudem nci konkretizovat...v jednej nemenovanej spolocnosti pouzivaju do jednej prevodovky niekolko znaciek lozisko...co si pametam tak SKF, a ceske proxton? existuje take nieco? dalej sa mi zda ze aj nieco polske tam bolo...nabuduce si to zapisem a potom by som rad vedel co si myslite o ich kvalite
-> minno: Běžně dostupné, ZKL cca 70,-/ks, SKF cca 200,-/ks.
ložiská 30204 a 30205 na hnaciu hriadeľ sú bežne dostupné ložiská, alebo ich zoženiem skôr už len zo starých zásob?
-> minno: Tak nějak, ti co převodovky umí a skládají je již nějaký pátek mají těchto dílů dost.
-> minno: podložky pod 5 kolo je už velký problém
-> Pilot 105: alebo sa spoliehať na to, že "majster skladač" ich bude mať dosť v zásobe :)
-> minno: Ano, jsi optimista.:) Žádnou sadu určitě neseženeš. Budeš je muset pracně shánět po kusech, nebo střádat ze starých převodovek.;)
vymedzovacie podložky potrebné do prevodovky a diferáku sa dajú kúpiť nejako v sade vo všetkých hrúbkach alebo to treba pozháňať po kuse a čo sa použije to sa použije a čo sa nepoužije to mi ostáva? - alebo ešte lepšia otázka: som príliš veľký optimista keď dúfam, že sa to dá ešte kúpiť bežne v predaji? :)
-> petr s: Ď.
-> minno: Vzdálenost A je 58,9 zubová vůle 0,18
-> Syny: Osa difu je dana ale poloha pastorku - hridele ne :)
-> Nwkt: chmm, ale to prece ten venec neovlivni ne? Pastorak tam je "pevne" a osa vence je taky dana.
![132](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/132.gif)
![140](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/140.gif)
-> Syny: nechcel som nič písať, lebo som ten slovný hlavolam nepochopil, ale teraz už môžem, lebo vidím, že nie som sám![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Nwkt: A ted cesky ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> minno: To před lomítkem(58,90) značí vzdálenost broušené čelní plošky pastorku od osy křížení kol v mm
-> minno: 0,18 mm ještěre ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Matthes, záškodník z TechWebu: vďaka
-> Nwkt: 5890/18=327,2222222222222 2222222222222222 stotín milimetra?![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Nwkt: 5890/18=327,2222222222222 2222222222222222 stotín milimetra?
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> minno: zubová vůle v setinách mm
-> minno: Ano vi to petr s, stelujes podle toho vuli SP.
vie niekto, čo značí to druhé číslo 5890/18? podľa Andrta je to akési zvláštne označenie bohviečoho :)
-> minno: tak to uz ti bohuzel neporadim![10](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/10.gif)
![10](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/10.gif)
-> OJOUCH: Ano, o mnoho lepsi, az neco takovyho napises obchodnimu partnerovi nebo zakaznikovi tak z tebe nebudou nadseni...![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Matthes, záškodník z TechWebu: tak promin no vyroba uz je to lepsi?![36](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/36.gif)
![36](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/36.gif)
-> Matthes, záškodník z TechWebu: je to vidlica z 3/4 takže skôr asi tá ruka na páke... vidlica 1/2 je na tom lepšie
len pre zaujímavosť, takto vyzerali valčeky z ložiska diferáku prevodovky, čo som rozobral na diely, zaujímavé že takéto boli len na strane pri tanierovom kole, na druhej strane OK
-> minno: Asi byla vidlicka blbe sestelovana nebo nekdo jezdil s rukou na pace. Dal bych jinou, ale videl sem fungovat i vice ojete...
-> OJOUCH: Ty si taky vIroba madare![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Nwkt: Ajeje![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> OJOUCH: Ty si taky vIroba madare
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Nwkt: Ajeje
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> OJOUCH: tiež si myslím, že len iná výroba, otázka teraz znie, či je to originál, alebo nejaký šmejd.
takéto opotrebenie vidličky je ešte dobré - menej dobré - horšie - dosť zlé, alebo ju mám rovno vyhodiť? :)
-> minno: je to jenom jina viroba opotrebeny to neni
![18](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/18.gif)
![10](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/10.gif)
![18](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/18.gif)
Matthes, záškodník z TechWebu 21.02.10 23:23:09 napsal: Kdyz debilove radi zpatecku kdyz auto este jede dopredu, tak zoubky jsou zakulaceny na ty
hrane a vylamany…Musim
jakmile zastavim tak je vysoká pravděpodobnost, že už nezařadim nic
a je to čim dál tim horší, tý převodovce nedávam víc jak měsíc života ![8](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
hrane a vylamany…Musim
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
-> Matthes, záškodník z TechWebu: však hej, len mi ide o to, prečo na novom tam tá hrana nie je ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> minno: To nevypada olamane, takze dle me ok. Kdyz debilove radi zpatecku kdyz auto este jede dopredu, tak zoubky jsou zakulaceny na ty hrane a vylamany...
miesto označené šípkou je opotrebenie, alebo je to len ináč obrobené koleso z výroby? :-)
(vľavo nové, vpravo jazdené)
(vľavo nové, vpravo jazdené)
Robte si srandu, len sa snažím nazbierať nejaké informácie.
-> darklord: práveže neviem či boli ZKL alebo ZVL, na pôvodných ložiskách už nevidno nápisy....
-> darklord: práveže neviem či boli ZKL alebo ZVL, na pôvodných ložiskách už nevidno nápisy....
-> darklord: -> minno: Bude dělat převodovky
-> minno: povodne boli ZKL nie? ono sa to asi lisi od vyrobcu, ale ja by som tie slovenske asi ani nekupoval... inak prevodovku si skladas sam? casom to vidim ze by sa mi hodilo know-how ak nebudem mat na to dat to spravit niekomu ala sixta
vyrábalo sa viacero verzií ložisiek diferenciálu 32014 AX? Mám kúpené nové ložiská ZVL Made in Slovakia, a na nich sú tie kúželiky o niečo dlhšie a povedal by som aj hustejšie naukladané ako na originál ložisku z roku 88-89....
-> minno: Podle vůle
Podľa čoho sa volí hrúbka nábehových krúžkov medzi kolesami hnanej hriadele? Podľa katalógu sú hrúbky od 3,3 do 3,8 mm.
-> minno: vím)
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)