Výroba tvrdších předních pružin - uzávěrka

prohledat
471 příspěvků (zobrazeno 401 až 450) od 17.02.2009 do 27.04.2013, založil/a Tuner#2 - zrušená registrace
řadit dle data
14:42:47
25.02.2009
David29
-> Eidy: Já teda nevim jo...ale jak pružina "pozná" jestli je prodloužený rameno nebo tam je jenom podložka? Podle mě, když na náboj přivařim 3m dlouhou tyč, a zvednu za ni auto, tak to bude měkčí, než když to budu zvedat za kolo, ne?



Nechci se hádat, jeno nahlas přemejšlim...
13:37:19
25.02.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Jo to zní logicky4
13:34:30
25.02.2009
Eidy
Vzadu rameno prodlužuješ. Poloosa s kolem se pohybuje společně s ramenem. Takže podložkou prodloužíš rameno páky.

Vpředu rameno neprodloužíš (pokud nedáš místo užovkovýho eMkový). Podložkou zvětšíš namáhání čepu s ložisky, svislého čepu, ale rameno je pořád stejně dlouhé.
10:18:42
25.02.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> radekp: Ano, akorát nevím proč ve předu ne, ale teď jsem přišel do práce, tak mě to ještě nemyslí 1



-> vhml: To Tě nikdo neřekne na 100% Někdo je s těma tlumičema spokojenej, jinej je oddělá za 150km závodní jízdy.
07:56:54
25.02.2009
vhml
-> venni: pozitivní informace :-) Jseš jmenován na testovacího jezdce :-)
06:37:48
25.02.2009
venni
-> vhml: to uvidíme protože mám ty samé tlumiče 6
00:25:01
25.02.2009
Eidy
radekp 24.02.09 19:04:31 napsal: → Tuner#2: Tím pádem když dá člověk rozšiřovací podložky, prodlouží páku a auto mu změkne(při stejných pružinách) Vzadu to funguje jak říkáš, vepředu ne.4
22:35:15
24.02.2009
vhml
Ještě jeden blbej dotaz. Co všechno je schopen snést přitvrzenej tlumič od Kurky v jeho nejtvrdší variantě? Zvládne rozumně pracovat se 70-80kN pružinou, nebo ji neuhlídá? Pořád nad tím nějak rozjímám a vymejšlím si desítky PRO i PROTI 1
21:18:45
24.02.2009
Trax
-> radekp: presne tak4
19:04:31
24.02.2009
radekp
-> Tuner#2: Tím pádem když dá člověk rozšiřovací podložky, prodlouží páku a auto mu změkne(při stejných pružinách)
11:27:22
24.02.2009
vhml
-> Tuner#2: A jo, různý páky, tak dalece jsem nad tím nerozjímal :-D Ty zadky jsou od Féna
11:17:38
24.02.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml: Logické odvození je z páky která ve předu je. Každé dnešní auto má pružinu tak, že "líže" vnitřní bok gumy a tím pádem může být tuhost takové pružiny podstatně nižší, než když jí máš 20cm? od kola a působí na ní tak velká páka.



Ještě jedno vysvětlení je i na zadku. Kyvka má jinou kinematiku než vlečka a proto má vlečka 21kN a kyvka 40kN.



P.S. Odkud máš 45kN pružinu? To je z nějaké Octavie nebo z čeho?
11:11:44
24.02.2009
vhml
-> Tuner#2: já mám vzadu na vlečce tvrdý kyvkový, takže 45N/mm :-) Ale zase vzádu se toho nebojím, tak to má co zatížit. Ale je mi divný, že předek, s poloviční hmotností má dvakrát tak velkou tuhost pružiny. Nějak si to nedokážu logicky odvodit.
11:07:15
24.02.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Saky: Prosím Tě nestraš mě tady budoucí kupce... Znám auta, která na sériovém podvozku bez údržby a renovace/vystužení jezdí speedpro pružiny "okruh", které mají 71kN a jezdí bez problému.



Samozřejmě vystužením nápravy dle L/A nic nezkazíte.
10:45:47
24.02.2009
Saky
-> Tuner#2: pokud nevyztuzej tak je ceho se bat..
10:35:49
24.02.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> radekp: OK, super.



-> vhml: Ano 260L/A má úplně stejnou tuhost jako série 284mm a to lehce přes 44kN (N/mm). Ale když tu sérii řízneš na 260mm, tak už bude mít větší tuhost (nepatrně protože je to malé zkrácení) než ta L/A. Pokud se bojíš toho, že 80kN je 80% nárůst, tak si spočítej kolik lidí jezdí na vlečce vzadu kyvkové pružiny a pochvaluje si to a tam je rozdíl 90% takže dle mě se opravdu z hlediska tuhosti není čeho bát - viz. to co psal Zazaa a potom i já.
21:52:31
23.02.2009
Trax
-> Tuner#2: Penize odeslany
19:08:58
23.02.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Zdeněk.: Po kolejich to nedrnca 6 Jede auto krasne klidne, ale krouti se to jak had 3
19:06:29
23.02.2009
Zdeněk.
-> D29 - Pěknej debil: I ty jo? Si po Praze vymlátíš zuby při jízdě po dlažebních kostkách a kolejích40
18:47:19
23.02.2009
vhml
Jenom blbej dotaz ohledně tuhosti. Koukal jsem na pružinu L/A a našel tam akorát tuhost c = 45N/mm. Předpokládám, že je to to, co T2 uvedl. Akorát že psal 45kN(4,5tuny). Tudíž tuším jenom chybu v jednotkách, jinak koukáme na stejnej údaj?



-> radekp: pokud za předběžnou dobu počítáš cca. duben tak by mi to vyhovovalo. Teď to u mě sice není aktuální, ale předpokládám, že se můžou nějaký pružiny objevit, když se objednávaj jiný...
18:18:35
23.02.2009
radekp
-> Tuner#2: Tak z našich jsem se rozhoupal jen já, peníze posílám.

-> vhml: Teď mám 250ky, které nevyužiju, časem...ale je to hoodně předběžně
15:54:45
23.02.2009
venni
-> Tuner#2: peníze poslány ...
15:54:34
23.02.2009
vhml
-> Tuner#2: jj, o tom vím, jenže to bylo v době kdy jsem si ještě myslel, že budou v blízké době peníze na HP. Pak jsem ti psal, že už to neplatí 4
15:35:36
23.02.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml: Chyba v Matrixu není rozhodně u mě.



10:40:04

08.02.2009vhml

vložit: [nick] [datum] [oboje] [citovat] ! online zpráva id karta odkaz↑

→ Tuner#2: až ho seženeš tak dej vědět a beru taky jedny :-) Resp do budoucna kdyby sis nechal tyhle dělat, tak bych taky do jedné sady nejspíš šel…



Obesílal jsem všechny, kteří projevili zájem ať už jakýkoliv. Nechceš - nenutím a díky za info do mailu.
15:26:13
23.02.2009
vhml
-> Tuner#2: Jak už jsem ti psal do mejlu, někde je chyba v Matrixu, já ty pružiny nechtěl.



Spíš se zeptám ostatních co si je objednali. Nebudete je někdo měnit za 250mm + 10pct? Měl bych o ně pak zájem si je vzít. Sice teď mám taky 250 ale bez 10pct navíc a jelikož bude auto těžší o rám a předek o nádrž, tak by to chtělo mírně přitvrdit. Ale zase tyhle od T2 jsou pro mě na rychlostky moc tvrdý. Kdyžtak napište, dík.

A T2 se omlouvám za přisrání do tématu. 4
14:53:41
23.02.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
Takže pozor! Dostali jste e-mail s pokynama co a jak:



TUNER: 001

Trax: 002

radekp: 003

David29: 004

Venni: 005

vhml: 006



Čísla u nicku jsou variabilní symboly. Kdo z Vás má opravdu 100% zájem, tak prosím o zaslání zálohy hned jak to půjde ve středu je poslední termín, v pátek by měli být všechny zálohy na místě a příští týden objednávám.



Pokud někdo na seznamu chybí a nebo nedostal e-mail, tak mě hned kontaktujte na mailu a nebo zde.
19:48:51
22.02.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> bflm: Zatím 3 na 100% dva až tři váhají, takže cena by měla být snad pod 2000,- (mám naceněno jen 1, 2 a 10 párů). Zítra všem co projevili jakýkoliv zájem obešlu e-mailem s číslem účtu.
19:34:05
22.02.2009
bflm
-> Tuner#2: Tak kolik je objednávek?
19:19:52
22.02.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: 4
22:35:47
21.02.2009
TUNER
-> Tuner#2: .....což my másla nejezdíme..... 1
upraveno 1x, naposled 21.02.2009 22:36:08
15:14:57
21.02.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Fifa: Jako Zazaa. Navíc tohle už je odzkoušená pružina, měl jí Eidy na eRku a mě se to při svezení líbilo. Teď tam dokonce skoro o 200% tvrdší.



Na druhou stranu znám RSo, které má sériové pružiny a k tomu ty závodní HP s velkou pístnicí a na tom autě můžeš viset na blatníku a ani se nehne. Takže tohle v kombinaci s HP těma sériovýma a nebo přišponovanýma Spaxama, GAZama a nebo i chvíli s přitvrzenou sérií bude fungovat slušně. Je to samozřejmě pružina spíš na silnici, na rally/šotolinu se jezdí měkčí pružiny.
13:41:21
21.02.2009
Eidy
-> Fifa: Nezdá. Zazaa má pravdu.
21:03:16
20.02.2009
Zazaa
tuhost delaj hlavne tlumice ...

i sebetvrdsi pruzina bez tlumice je houpacka takze bych se toho nebal
20:24:42
20.02.2009
TUNER
-> Fifa: Nezdá.
20:04:46
20.02.2009
Fifa
Nic proti, nebo tak. Nezdá se vám že jsou ty pružiny až moc tuhé? Nebude se díky nim už ničit karoserie? Jako že by se mohla začít trhat nebo praskat. Tohle řešení se mi zdá vhodné na okruhy a na vrchy, ale na silnici do provozu nevim nevim.

Zkuste a třeba to bude v pohodě. Jsem potom zvědav na reference..
09:45:18
20.02.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Majkl: Jak vidíš, tak níž než 250, lépe řečeno 245mm to není. Ale je pravda že co auto to se to projeví trochu jinak.



-> All: Včera jsem ještě cestou domů přemýšlel, že jsem neřešil barvu, sám plánuju, že to chci bez barvy a dám si to pak společně se zadníma do stejného odstínu, ale jinak Invel na to dává i komaxit a nabízí se buď černá a nebo červená.



V pondělí když se k tomu dostanu rozešlu všem co měli zájem číslo účtu a postup jak to bude a upřesníme si ty barvy osobně.
upraveno 1x, naposled 20.02.2009 09:45:33
09:40:10
20.02.2009
Majkl
vypada to dobre a zni jeste lip, ale uz takhle s 250kama od sakyho mam kolo jen asi 3cm od lemu a niz uz ani jit nemuzu :((
10:44:53
19.02.2009
bflm
-> Tuner#2: Rozjedeš ještě velkovýrobu
10:43:43
19.02.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> D29 - Pěknej debil: OK tím pádem je cena už kolem 2.100,- za pár, poslali mě rozpočet a vcelku příjemně to klesá s množstvím.



-> Čokin: Bude to něco jako speedpro pružina okruh jako měl Ivan a tvrdost pak udělají ještě tlumiče - na nich taky hodně záleží.



-> All: V pondělí sem dám číslo účtu na zálohy.
06:37:26
19.02.2009
MATTESS
-> Čokin: stále HP sporting
23:16:57
18.02.2009
Čokin
-> Tuner#2: Tak to jsem zvědav, rád se pak svezu, zajímá mě jak to bude tvrdé. V kombinaci s jakýma tlumičema to budeš dávat?
20:48:52
18.02.2009
David29
-> Tuner#2, bflm: Aha... já čet jenom ten úvodní..



Ale stejně do toho du...
17:12:49
18.02.2009
suri
-> Tuner#2: no uvidíme čo bude ale tie zo speedpra mali peknú cenu
15:46:43
18.02.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> D29 - Pěknej debil: Přečti si celou diskuzi a hlavně první můj příspěvek.4
15:45:40
18.02.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> suri: Ty ze speedpra okruhové mají 71kN, zvažoval jsem je že je vezmu, neb je to lepší než Sakyho, ale tím, že nemají závěrné závity, tak se těžko odladí výška na autě. Já jsem perfekcionalista a proto raději volím vlastní o trochu tužší a navíc s dvěma závitama na možné zkrácení.
15:44:45
18.02.2009
bflm
-> D29 - Pěknej debil: Zkus číst a nemusíš moc daleko
15:40:25
18.02.2009
David29
-> Tuner#2: Já bych do toho šel...předek i zadek (vlečka)



Jinak jedna upřesňující otázka - kdy plánuješ nechat zahájit namotání, nebo jakej předpokládanej termín? Stačí měsíc...
upraveno 1x, naposled 18.02.2009 15:40:58
15:11:39
18.02.2009
suri
-> Tuner#2: aha lebo ja potrebujem aj kyvkové tak som myslel že on robí aj tie aj tie no čo tak aspoň Hp budú a predné pružiny asi speedpro zadok na zákazku. čo myslíš o tých speedpro?
14:54:42
18.02.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> suri: Hušek dělá pružiny a nerozděluje zda kyvka či vlečka což je divné, neb kinematika obou náprav je jiná a to je důvod proč vlečka má tak diametrálně měkčí pružiny. Křistek rovnou říká, že to má spočítané na nápravu "LR ala Molčan"
10:35:16
18.02.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> radekp: OK, uzávěrka pevný termín nemá, ale dejme tomu do týdne, tedy 25.2.2009 abych to pak objednal.
Extreme Tyres