skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Vysvetlite mi, prečo...
20:52:37
28.10.2010
28.10.2010
milhaus
Fén: vole tebe potkat a slyšet od tebe ať to dám do šrotu,tak tě asi umlatim....se divim, že tě z virtu ještě nevyhodili
20:49:15
28.10.2010
28.10.2010
Fén
-> ondrej.: A máš představu co se děje v karoserii po 30 a více letech dynamického namáhání? Víš jak to zvyšuje riziko havárie.
Takže si napřed zameť před vlastním prahem, staré auta odevzdej do šrotu a kup si něco nového.
Takže si napřed zameť před vlastním prahem, staré auta odevzdej do šrotu a kup si něco nového.
20:37:28
28.10.2010
28.10.2010
Johannes
Ano, pro mnohé je mechanika s fyzikou a hovno totéž.
20:10:28
28.10.2010
28.10.2010
afro100
bohááá, že sa na to nevyserete ... debata o hovne ...
20:09:08
28.10.2010
28.10.2010
Johannes
Zase se musím zastat Ondreje. Pokud bude auto upravovat někdo, kdo tomu opravdu rozumí a ví co dělá, budiž. Špatně je, když se úpravy dělají stylem... on to tam má Franta, já to musím mít taky, však on mi poradí a pomůže. Hlavně aby tomu vyčuhovaly kola a co nejvíc to řvalo.
A ještě doplnění k podložkám na přední nápravě, nebo diskům s jiným ET. Jejich použitím se mění nejen síly a namáhání závěsů, ale taky poloměr rejdu, což je jeden z dost důležitých parametrů geometrie řízení. Pro mnohé to bude docela určitě novinka.
A ještě doplnění k podložkám na přední nápravě, nebo diskům s jiným ET. Jejich použitím se mění nejen síly a namáhání závěsů, ale taky poloměr rejdu, což je jeden z dost důležitých parametrů geometrie řízení. Pro mnohé to bude docela určitě novinka.
19:51:24
28.10.2010
28.10.2010
minno
-> ondrej.: nechytaj ma za slovíčka opatrnosť a rozum nie sú nikdy na škodu ale s tým, ako to tu píšeš, to už vážne trochu preháňaš.... Áno áno, v svojej podstate je všetko, čo si uviedol pravda, lenže ty to sem podávaš takým spôsobom, akoby všetci, čo nejakým spôsobom zasahujú do konštrukcie auta boli bezmozgovia, ktorí nerozmýšľajú a akýkoľvek, čo i len malý zásah do konštrukcie, musí mať automaticky fatálne následky..... Nejdem to tu rozvíjať, týka so to úprav všetkých áut celkovo, bez výnimiek. Ono zas tak poddimenzované všetko nie je, aby sa automaticky všetko lámalo a bolo to nebezpečné.....Niekedy je nebezpečnejší na ceste vodič s autom s nápravou s 300 tis. km bez údržby, s vôľami, s ložiskami na polorozpade, ako vodič s upraveným autom, ktorý síce zasiahol do konštrukcie, a má auto na ktorom je teraz - keď už o tom je reč - zvýšené namáhanie súčiastok, ale ktorý sa o to auto zároveň aj stará a napríklad spomeniem to ložisko na náprave vymení preventívne aj skôr aby ho to niekde nenechalo.... No a čuduj sa svete nakoniec predsa len ten s autom prevádzkovaným konštrukčne podľa výrobcu ale bez údržby dopadne v konečnom dôsledku horšie ako ten "tuzér", ktorý sa snažil niečo s tým spraviť......
A druhá vec, niekedy ani sériová "výrobcom navrhnutá" konštrukcia nie je práve ideálna, viď. napríklad vlečená náprava a jej vylepšenie "zásahom do konštrukcie" - vyztužením, čo je už rokmi overené desiatkami prevádzkovateľmi, sa vlastnosti a životnosť tejto nápravy zväčšia..... Takže rozhodne nepovažujem za správne omieľať stále dookola "tie tvoje" podložky a vysunuté kolesá a neviem čo ešte, pretože vždy a vždy je to o individuálnom prístupe a treba sa preto na to pozerať trochu z nadhľadu..... Vzhľadové úpravy to je zas kapitola sama o sebe, nemá cenu to tu rozoberať.... Súdny človek robí veci uvážene, a to nemusí mať ani 10 diplomov z konštrukcie automobilov a napriek tomu dokáže urobiť konštrukčnú úpravu múdro....
A druhá vec, niekedy ani sériová "výrobcom navrhnutá" konštrukcia nie je práve ideálna, viď. napríklad vlečená náprava a jej vylepšenie "zásahom do konštrukcie" - vyztužením, čo je už rokmi overené desiatkami prevádzkovateľmi, sa vlastnosti a životnosť tejto nápravy zväčšia..... Takže rozhodne nepovažujem za správne omieľať stále dookola "tie tvoje" podložky a vysunuté kolesá a neviem čo ešte, pretože vždy a vždy je to o individuálnom prístupe a treba sa preto na to pozerať trochu z nadhľadu..... Vzhľadové úpravy to je zas kapitola sama o sebe, nemá cenu to tu rozoberať.... Súdny človek robí veci uvážene, a to nemusí mať ani 10 diplomov z konštrukcie automobilov a napriek tomu dokáže urobiť konštrukčnú úpravu múdro....
18:49:11
28.10.2010
28.10.2010
MATTESS
Pivodak 28.10.10 16:30:01 napsal:
→ ondrej.: Za to my nemůžem že vlečky měly Ačka od
výroby my si vyrobíme výstuhy a Ačkam uděláme papá.
tak to mně asi dali nějaký delší pružiny nebo nevím...
→ ondrej.: Za to my nemůžem že vlečky měly Ačka od
výroby my si vyrobíme výstuhy a Ačkam uděláme papá.
tak to mně asi dali nějaký delší pružiny nebo nevím...
18:43:37
28.10.2010
28.10.2010
Kaprof-Pisařík
To radši budu za Tuzéra s lepším podvozkem než se plazit na chemlonech a pŕid mít ve výši jako parník Vyšehrad :o))
17:44:13
28.10.2010
28.10.2010
Kapřík
-> ondrej.: btw. co se děje ve škodováckých nápravách víme moc dobře a věř mi že renovované a vyztužené nápravy i s mega podložkama jsou pořád bezpečnější než 90% těch ostatních škodovek co kde jezdí a ještě se nerozsypaly
-> minno: tak taková řeč se mi líbí..pěkně jsi to napsal Minníku
-> minno: tak taková řeč se mi líbí..pěkně jsi to napsal Minníku
17:39:51
28.10.2010
28.10.2010
Kapřík
-> ondrej.: a večerníček bude kdy? bubububu už se všichni bojíme ach jo ty jsi zase jednou sériovej extrémista Asi to půjdu zapálit nebo shodit ze skály než mi něco "upadne"
16:45:45
28.10.2010
28.10.2010
petr s
-> ondrej.: Proč máš tolik škodovek ? Jseš nebezpečnej pro ostatní
16:43:00
28.10.2010
28.10.2010
Shark
tak vsetko je nebezbecne,ked uz to ma tak clovek vie co moze od toho ocakavat,poprip.je si vedomy co sa moze stat,zase jedna z diskusii onicom,tieto temy a uz boli milionkrat riesene,aj skodovka ako auto je cela nebezpecna a co ma byt?ludia maju skodovky pretoze ich nieco knim taha bud citovo alebo si ich oblubili ako take,mnohy daju prednost jednoduchosti ako auto preplacane elektronikou,odide ti ziarovka a musis s tym do servisu.A niektory mozno nemaju na ine auto a maju prave to a su radi ked ich odvezie do prace alebo ku znamym na navstevu a pod.aj tak to tu vyusti zase do hadok ..Su aj ine auta starsie a nebezpecnejsie a ludia jazdia a vedia ze jazdia v "pojazdnej rakve" ....
16:32:19
28.10.2010
28.10.2010
petr s
-> Shark: Přečti si to vlečka je taky nebezpečná
16:31:38
28.10.2010
28.10.2010
petr s
-> ondrej.: Proto každý dává výztuhy na nápravy
16:30:57
28.10.2010
28.10.2010
Shark
-> ondrej.: a si myslis ze vsetci tu maju kyvky a podlozky na nich ?
16:30:01
28.10.2010
28.10.2010
Pivodak
-> ondrej.: Za to my nemůžem že vlečky měly Ačka od výroby my si vyrobíme výstuhy a Ačkam uděláme papá.
16:26:29
28.10.2010
28.10.2010
ondrej.
minno: "... Keď to človeka baví a nikoho tým neohrozuje a jeho výtvor nie je ani na hanbu, nech si len laboruje a učí sa…"
chlapi - máte vy vôbec predstavu, čo sa deje v takej škodováckej náprave, ak dáte pod koleso podložky? Vy vidíte iba a iba "frajerské" rozšírenie rozchodu, najlepšie, ak kolesá ešte vytŕčajú z blatníkov. Nemáte ale ani najmenšiu predstavu, ako zmeníte rozloženie síl v uložené kolesa a aké to práve môže byť aj nebezpečné!
Predná náprava - koleso je uložené na 2 kuželíkových ložiskách, ktoré však kvôli možnosti montáže nie sú rovnako veľké. Kritické je teda menšie ložisko, lebo to má zákonite aj menšiu únosnosť. Čo nastane, ak dáte pod koleso podložky? Vysuniete koleso smerom von a tým odľahčíte vnútorné ložisko, ale naopak výrazne zväčšíte zaťaženie ložiska vonkajšieho - práve toho malého. Ložiská sa dimenzujú na určitú životnosť a na predpokladaný spôsob namáhania. (ozaj - robil niekedy niekto z vás výpočet a dimenzovanie ložiska!?). Týmto "odborným" zásahom veľmi ľahko môžeme privodiť haváriu ložiska so všetkými z toho vyplývajúcimi dôsledkami. To isté platí aj pre kolesový čap, zvislý čap a ostatné diely nápravy...
Zadná náprava:
U kyvadlovej zadnej nápravy majú kolesá letmé uloženie. Pri vysunutí kolesa smerom von len o niekoľko cm výrazne zvyšujeme ohybové namáhanie hnacieho hriadeľa, namáhaného na krut, ale aj cyklicky a dynamicky na ohyb. Táto životne dôležitá súčiastka, porucha ktorej znamená odpadnutie kolesa, rovnako nie je na takéto namáhanie dimenzovaná a výrazne sa zvyšuje riziko jej poruchy.
U vlečnej nápravy okrem zvýšeného namáhania ložísk, hriadeľa kolesa a náboja unášača zároveň zvyšujeme aj ohybové namáhanie už aj tak nie veľmi predimenzovaných ramien, čoho následkom je ich rýchlejšia deformácia a vznik nadmerného príklonu (tzv. A-čka), čo v extrémnych prípadoch môže viesť až ku prasknutiu takéhoto ramena.
Ak teda niekto tvrdí, že takéto "výtvory" sú iba vecou vkusu a názoru, veľmi sa mýli. Takéto vozidlá výrazne zvyšujú riziko havárie a úrazu nielen posádky, ale aj druhých vozidiel, ktoré môžu byť v nesprávny čas na nesprávnom mieste.
Podobným spôsobom by sa dali analyzovať aj mnohé iné spomínané amatérske "vylepšenia". Ako som však písal hneď na začiatku, sem nespadajú odborne vykonané úpravy športovných/závodných vozidiel, podľa postupov schválených výrobcom.
afro100 - práve preto, že mám svoju hlavu a aj dosť skúseností s konštrukciou a prevádzkou áut, nemôžem úpravy takéhoto druhu, schvaľovať, a považujem aj za svoju povinnosť upozorniť vás tu na riziká, ktoré takéto neodborné zásahy do konštrukcie vozidla prinášajú, a o ktorých väčšinou nemáte ani tušenia...
Pokiaľ si autá upravujete iba farbičkami, dá sa diskutovať o vkuse, alebo nevkuse. Pri zásahoch do konštrukcie sa však už dostávame do úplne inej roviny, ktorá môže v extrémnych prípadoch mať dlhodobé, alebo až tragické následky. A to nikomu neprajem..
chlapi - máte vy vôbec predstavu, čo sa deje v takej škodováckej náprave, ak dáte pod koleso podložky? Vy vidíte iba a iba "frajerské" rozšírenie rozchodu, najlepšie, ak kolesá ešte vytŕčajú z blatníkov. Nemáte ale ani najmenšiu predstavu, ako zmeníte rozloženie síl v uložené kolesa a aké to práve môže byť aj nebezpečné!
Predná náprava - koleso je uložené na 2 kuželíkových ložiskách, ktoré však kvôli možnosti montáže nie sú rovnako veľké. Kritické je teda menšie ložisko, lebo to má zákonite aj menšiu únosnosť. Čo nastane, ak dáte pod koleso podložky? Vysuniete koleso smerom von a tým odľahčíte vnútorné ložisko, ale naopak výrazne zväčšíte zaťaženie ložiska vonkajšieho - práve toho malého. Ložiská sa dimenzujú na určitú životnosť a na predpokladaný spôsob namáhania. (ozaj - robil niekedy niekto z vás výpočet a dimenzovanie ložiska!?). Týmto "odborným" zásahom veľmi ľahko môžeme privodiť haváriu ložiska so všetkými z toho vyplývajúcimi dôsledkami. To isté platí aj pre kolesový čap, zvislý čap a ostatné diely nápravy...
Zadná náprava:
U kyvadlovej zadnej nápravy majú kolesá letmé uloženie. Pri vysunutí kolesa smerom von len o niekoľko cm výrazne zvyšujeme ohybové namáhanie hnacieho hriadeľa, namáhaného na krut, ale aj cyklicky a dynamicky na ohyb. Táto životne dôležitá súčiastka, porucha ktorej znamená odpadnutie kolesa, rovnako nie je na takéto namáhanie dimenzovaná a výrazne sa zvyšuje riziko jej poruchy.
U vlečnej nápravy okrem zvýšeného namáhania ložísk, hriadeľa kolesa a náboja unášača zároveň zvyšujeme aj ohybové namáhanie už aj tak nie veľmi predimenzovaných ramien, čoho následkom je ich rýchlejšia deformácia a vznik nadmerného príklonu (tzv. A-čka), čo v extrémnych prípadoch môže viesť až ku prasknutiu takéhoto ramena.
Ak teda niekto tvrdí, že takéto "výtvory" sú iba vecou vkusu a názoru, veľmi sa mýli. Takéto vozidlá výrazne zvyšujú riziko havárie a úrazu nielen posádky, ale aj druhých vozidiel, ktoré môžu byť v nesprávny čas na nesprávnom mieste.
Podobným spôsobom by sa dali analyzovať aj mnohé iné spomínané amatérske "vylepšenia". Ako som však písal hneď na začiatku, sem nespadajú odborne vykonané úpravy športovných/závodných vozidiel, podľa postupov schválených výrobcom.
afro100 - práve preto, že mám svoju hlavu a aj dosť skúseností s konštrukciou a prevádzkou áut, nemôžem úpravy takéhoto druhu, schvaľovať, a považujem aj za svoju povinnosť upozorniť vás tu na riziká, ktoré takéto neodborné zásahy do konštrukcie vozidla prinášajú, a o ktorých väčšinou nemáte ani tušenia...
Pokiaľ si autá upravujete iba farbičkami, dá sa diskutovať o vkuse, alebo nevkuse. Pri zásahoch do konštrukcie sa však už dostávame do úplne inej roviny, ktorá môže v extrémnych prípadoch mať dlhodobé, alebo až tragické následky. A to nikomu neprajem..
12:18:08
28.10.2010
28.10.2010
MOLSO
-> Matulo:
12:07:08
28.10.2010
28.10.2010
Maťulo
-> minno: Minko ale niekto by ti na toto mohol povedat ze si tuzer! Tak bacha!!!
12:02:23
28.10.2010
28.10.2010
minno
omg, to je zas diskusia. ono je to strašne individuálne, niekomu vyhovuje to, inému ono, nedá sa to takto zovšeobecňovať, že smrť nehanebníkom, čo majú pod kolesami podložky a rezané pružiny k tomu. dnes už aj tak väčšina z tých, čo s týmito autami pracujú aspoň trochu vážne a aspoň trochu s rozumom už väčšinou len renovuje a pri takej renovácii už nie je na škodu použiť aj určité zmeny a vylepšenia podvozku hlavne s účelom funkčnosti. nie všetko čo je nesériové je automaticky zlé a naopak sériovka môže byť do stavu ďaleko horšia. Je to len a len o každom jedincovi, ktorý niečo také robí - čo robí, a ako to spraví. stodvaciatok boli dva milióny, nemôžu všetky skončiť ako veterány hodné múzea. Keď to človeka baví a nikoho tým neohrozuje a jeho výtvor nie je ani na hanbu, nech si len laboruje a učí sa....
11:24:04
28.10.2010
28.10.2010
MOLSO
-> darklord:
11:18:02
28.10.2010
28.10.2010
darklord
-> MOLSO: sme.sk si sa prezradil
11:07:30
28.10.2010
28.10.2010
MOLSO
-> MATTESS: k+
11:00:19
28.10.2010
28.10.2010
MATTESS
Johannes 28.10.10 10:55:10 napsal: a jezdit se dá daleko pohodlněji, bez starostí o téměř každodenní údržbu.
To musel být nějaký střep, když se kolem něj muselo skákat téměř denně
To musel být nějaký střep, když se kolem něj muselo skákat téměř denně
10:55:10
28.10.2010
28.10.2010
Johannes
Na úvod, škodou 1000MB počínaje jsem kromě Superbu a Yetiho jezdil se všemi typy škodovek. Ve stodvacítce jsem strávil, dá se říct, kus života. Sem občas nakouknu, trochu z nostalgie a taky proto, že se nad některými příspěvky neskutečně bavím.
Ať si kdo chce co chce říká, škodovky řady 742 jsou v dnešní době auta už ne příliš vhodná na každodenní ježdění. Doba pokročila a jezdit se dá daleko pohodlněji, bez starostí o téměř každodenní údržbu. Tím ale tyto auta nezatracuji, pro mnohé, včetně mě samotného znamenají moc. A fandím všem, kteří se je snaží udržovat ve slušném stavu.
Ale na druhou stranu mám stejný názor jako Ondrej. Jsem proti pseudosportovním tuzingovým úpravám. Jejich tvůrci se, možná i v dobrém úmyslu, snaží ze svého stroje vytvořit něco, co oslní. Bez ohledu na základy mechaniky, fyziky a mnohdy i zdravého rozumu. A vůbec si neuvědomují, že i auta pro sport musí splňovat jisté předpisy a normy. Nemám nic proti stavbám replik dobových závoďáků. Ale i tato auta by měla být v přísně dobovém stavu, bez palubovek z fábie a aparatury schopné ozvučit václavák.
Škodovky jsou krásné. Ale jen pokud jsou ve stejném stavu, jako když opustily brány továrny
Ať si kdo chce co chce říká, škodovky řady 742 jsou v dnešní době auta už ne příliš vhodná na každodenní ježdění. Doba pokročila a jezdit se dá daleko pohodlněji, bez starostí o téměř každodenní údržbu. Tím ale tyto auta nezatracuji, pro mnohé, včetně mě samotného znamenají moc. A fandím všem, kteří se je snaží udržovat ve slušném stavu.
Ale na druhou stranu mám stejný názor jako Ondrej. Jsem proti pseudosportovním tuzingovým úpravám. Jejich tvůrci se, možná i v dobrém úmyslu, snaží ze svého stroje vytvořit něco, co oslní. Bez ohledu na základy mechaniky, fyziky a mnohdy i zdravého rozumu. A vůbec si neuvědomují, že i auta pro sport musí splňovat jisté předpisy a normy. Nemám nic proti stavbám replik dobových závoďáků. Ale i tato auta by měla být v přísně dobovém stavu, bez palubovek z fábie a aparatury schopné ozvučit václavák.
Škodovky jsou krásné. Ale jen pokud jsou ve stejném stavu, jako když opustily brány továrny
23:36:49
27.10.2010
27.10.2010
palinator
-> Kaprof:
Proč ne? Wartburg, Fiat Polski, Dacia, Lada?
Proč ne? Wartburg, Fiat Polski, Dacia, Lada?
17:43:29
27.10.2010
27.10.2010
afro100
-> Kaprof: tu je skoda nieco pisat, aj tak -> ondrej. ma svoju hlavu ...
17:42:08
27.10.2010
27.10.2010
Kaprof-Pisařík
Pekne udržiavaná Škodovka vydáva svedectvo o dobe svojho vzniku a aj pri
spätnom porovnaní s jej vtedajšími súčasníkmi na tom vôbec nie je
zle.
Pardon Já mám škodovky rád a nostalgii kolem nich taky ale srovnávat je s tim co vyráběly ostatní automobilky...to asi ne .-))
spätnom porovnaní s jej vtedajšími súčasníkmi na tom vôbec nie je
zle.
Pardon Já mám škodovky rád a nostalgii kolem nich taky ale srovnávat je s tim co vyráběly ostatní automobilky...to asi ne .-))
17:37:53
27.10.2010
27.10.2010
ondrej.
Ja si nemyslím, že udržiavať staré Škodovky (aj iné autá) v dobrom stave a jazdiť na nich je strata času a že nepatria na cesty. Pre mňa osobne je to relax a návrat dávnych spomienok - mám tie autá rád. A že sa ma snaží každý a za každú cenu predbehnúť, ak sa veziem na Škodovke? (je jedno, či na Š-105, alebo na Rapide 136) - no s tým už treba rátať, ľudia sú skrátka takí a veľmi-veľmi mnohí so sebou v autách vozia aj poriadny ten komplex menejcennosti...
Pekne udržiavaná Škodovka vydáva svedectvo o dobe svojho vzniku a aj pri spätnom porovnaní s jej vtedajšími súčasníkmi na tom vôbec nie je zle.
S čím sa ale neviem stotožniť, sú mnohé nezmyselné diletantské úpravy týchto áut - viď môj prvý príspevok v tomto vlákne. Som presvedčený, že všetci, ktorí si napr. pod kolesá dávajú široké podložky, alebo ktorí si urezávajú z nasávačov vzduchu, nemajú ani najmenšej predstavy o tom, čo táto ich úprava znamená z technického hľadiska pre konštrukciu a prevádzku auta...
Pekne udržiavaná Škodovka vydáva svedectvo o dobe svojho vzniku a aj pri spätnom porovnaní s jej vtedajšími súčasníkmi na tom vôbec nie je zle.
S čím sa ale neviem stotožniť, sú mnohé nezmyselné diletantské úpravy týchto áut - viď môj prvý príspevok v tomto vlákne. Som presvedčený, že všetci, ktorí si napr. pod kolesá dávajú široké podložky, alebo ktorí si urezávajú z nasávačov vzduchu, nemajú ani najmenšej predstavy o tom, čo táto ich úprava znamená z technického hľadiska pre konštrukciu a prevádzku auta...
11:18:04
27.10.2010
27.10.2010
petr s
-> Xhanz: Pořád nechápete proč to napsal Na blbý dotaz se dává jaká odpověd?
10:56:22
27.10.2010
27.10.2010
Xhanz
-> Fén: Tak proč na tuhle stránku vůbec chodíš? To by se mohly zrovna sešrotovat sbírky muzeí a zakázat srazy veteránů. To jsou všechno taky starý krámy, který na silnici nemají co dělat. A jejich emise? Jejda!
10:28:43
27.10.2010
27.10.2010
HanzST
-> Fén: Každému dle jeho uvážení, pokud neohružuje ostatní účastníky provozu - ať už technickým stavem anebo tím, že je to prostě debil za volantem - nemam rád zatracování Škodovek, jakýchkoli, jsou to auta a na silnici mají své místo, pochybuju, že tě ohrozí víc Škoda 100, která je věrná svému názvu a tuto rychlost nepřekročí než nějakej kretén v jakymkoli moderním, crash testy donucenym, dvoutunovým tankem jedoucí jako prase... probuď se :)
23:11:00
26.10.2010
26.10.2010
Fén
-> palinator: Nemůžu soudit, už jsem dlouho žádnou nepotkal.
22:42:45
26.10.2010
26.10.2010
palinator
-> ondrej.:
Má barevný nápravy a každou řemenici jinou barvou, to se dá taky považovat za papagája.
Má barevný nápravy a každou řemenici jinou barvou, to se dá taky považovat za papagája.
22:39:50
26.10.2010
26.10.2010
palinator
-> Fén:
Ano, je to nemoc vyjma důchodců, kteří to s nimi už nějak dojezdí. Na silnici nemá co dělat každé auto, které je v bídném technickém stavu. Takže lidé s horšími příjmy by si stejně koupí jiného šrotu moc nepomohly, vzhledem k tomu, že udržovat 742 v provozuschopném stavu je za hubičku. Každej nemá na Fábii HTP.
Jinak tě asi škodovky šíleně zdržují a dusí tě, když je tak zatracuješ.
Ano, je to nemoc vyjma důchodců, kteří to s nimi už nějak dojezdí. Na silnici nemá co dělat každé auto, které je v bídném technickém stavu. Takže lidé s horšími příjmy by si stejně koupí jiného šrotu moc nepomohly, vzhledem k tomu, že udržovat 742 v provozuschopném stavu je za hubičku. Každej nemá na Fábii HTP.
Jinak tě asi škodovky šíleně zdržují a dusí tě, když je tak zatracuješ.
20:49:04
26.10.2010
26.10.2010
Fén
-> palinator: Ale i tak si stále myslím, že škodné nemají v normálním silničním provoze co dělat a investování do nich považuji za nemoc. :o)
20:44:25
26.10.2010
26.10.2010
MOLSO
-> ondrej.: volant z kolinskej nastrojarny :o)) mam teraz taky volant neznameho povodu
20:42:08
26.10.2010
26.10.2010
ondrej.
MOLSO - žiaľ neviem, čo je to "pekný kolíňák"..
20:31:20
26.10.2010
26.10.2010
MOLSO
-> ondrej.: provokatére
20:27:28
26.10.2010
26.10.2010
ondrej.
Dobre chlapi - vďaka za vaše názory. Ten môj prvý príspevok bol zámerne trocha provokačný, aby vás naštartoval a som rád, že ste sem napísali. :-)
palinator - tá Škodovka od Tomáš#K je podľa mňa spravená veľmi vkusne a verím, že je taká aj po mechanickej stránke. Voči takej úprave sa dá ťažko niečo namietať. Takéto úpravy som vo svojom prvom príspevku nekritizoval, čo by si zistil, ak by si si ho prečítal pozorne a aj keď ja by som si auto takto neupravil, beriem to, chalan si dal naozaj záležať - gratulujem!
palinator - tá Škodovka od Tomáš#K je podľa mňa spravená veľmi vkusne a verím, že je taká aj po mechanickej stránke. Voči takej úprave sa dá ťažko niečo namietať. Takéto úpravy som vo svojom prvom príspevku nekritizoval, čo by si zistil, ak by si si ho prečítal pozorne a aj keď ja by som si auto takto neupravil, beriem to, chalan si dal naozaj záležať - gratulujem!
18:02:03
26.10.2010
26.10.2010
Alenka
-> Fén: jasny, mozna tak emise CO2 - toho odporneho, vrazedneho svinstva
16:51:24
26.10.2010
26.10.2010
Kaprof-Pisařík
ach bože :o))
16:47:11
26.10.2010
26.10.2010
Kapřík
-> ondrej.: aby ses neposral
16:37:25
26.10.2010
26.10.2010
palinator
-> Fén:
Tak sorry, že jsem tak vyjel, ale mohl jsi to aspoň trochu naznačit, že si děláš aspoň trochu prdel. Takovýhle chytráci hlavně na jiných fórech mě dokážou dost vytočit.
Tak sorry, že jsem tak vyjel, ale mohl jsi to aspoň trochu naznačit, že si děláš aspoň trochu prdel. Takovýhle chytráci hlavně na jiných fórech mě dokážou dost vytočit.
15:19:08
26.10.2010
26.10.2010
Fén
No co, jsem trochu použil sarkasmu. Lepší odpověď na úvodní příspěvek mě nenapadl. :o)
-> aceboss: Na škodnou nic nemám, tak nevím které díly myslíš. :o))
-> Alenka: Ač jezdím v dechtu, tak emise má lepší než jak nějaká parodie na auto (Fáčko). :o)
-> palinator: Viz. první řádek tohoto příspěvku.
-> VeTeV: :o)))
-> aceboss: Na škodnou nic nemám, tak nevím které díly myslíš. :o))
-> Alenka: Ač jezdím v dechtu, tak emise má lepší než jak nějaká parodie na auto (Fáčko). :o)
-> palinator: Viz. první řádek tohoto příspěvku.
-> VeTeV: :o)))
13:40:10
26.10.2010
26.10.2010
VeTeV
-> Fén: ty si vůl - Ok vyhodím to
13:29:07
26.10.2010
26.10.2010
Quest
palinator 26.10.10 13:22:23 napsal:
→ Fén:
To myslíš vážně?
Podívej se do kart aut, které mimochodem snad všechny patří do kategorii
těch tvých šrotů, které na silnici nemají co dělat a řekni mi, kolik
procent lidí do aut něco kloudného investovalo. Teď je to tady samá
sračka, která tady má kartu jenom proto, že je ( a někdy ani není). Jsou
tady samozřejmě kusy, jejichž majitelé je renovují, případně z nich
dělají sportovní náčiní, to je jejich zájem, baví je to a líbí se jim
to. Hodně lidí z téhle skupiny s autem nejezdí každý den.
A ohrožování někoho jiného než posádky? Nehoda jakéhokoliv moderního
auta s měkkou Š742 je „potěšení“, jelikož je pro něj zvětšená
deformační zóna na úkor 742. Chodce přejede starý vůz stejně, jako
nový. A množství nehod? Je to o řidiči, auta chyby nedělají, jen
lidé.
A ekologie? Vyližte mi.
P.S.: Investice do auta je nejhorší investice. Nezastávám se těch, kteří
s takto starými auty jezdí denně, ale plošně je zlikvidovat je blbost.
Mnozí navíc na nové nemají.
Přesně .
→ Fén:
To myslíš vážně?
Podívej se do kart aut, které mimochodem snad všechny patří do kategorii
těch tvých šrotů, které na silnici nemají co dělat a řekni mi, kolik
procent lidí do aut něco kloudného investovalo. Teď je to tady samá
sračka, která tady má kartu jenom proto, že je ( a někdy ani není). Jsou
tady samozřejmě kusy, jejichž majitelé je renovují, případně z nich
dělají sportovní náčiní, to je jejich zájem, baví je to a líbí se jim
to. Hodně lidí z téhle skupiny s autem nejezdí každý den.
A ohrožování někoho jiného než posádky? Nehoda jakéhokoliv moderního
auta s měkkou Š742 je „potěšení“, jelikož je pro něj zvětšená
deformační zóna na úkor 742. Chodce přejede starý vůz stejně, jako
nový. A množství nehod? Je to o řidiči, auta chyby nedělají, jen
lidé.
A ekologie? Vyližte mi.
P.S.: Investice do auta je nejhorší investice. Nezastávám se těch, kteří
s takto starými auty jezdí denně, ale plošně je zlikvidovat je blbost.
Mnozí navíc na nové nemají.
Přesně .
13:22:23
26.10.2010
26.10.2010
palinator
-> Fén:
To myslíš vážně?
Podívej se do kart aut, které mimochodem snad všechny patří do kategorii těch tvých šrotů, které na silnici nemají co dělat a řekni mi, kolik procent lidí do aut něco kloudného investovalo. Teď je to tady samá sračka, která tady má kartu jenom proto, že je ( a někdy ani není). Jsou tady samozřejmě kusy, jejichž majitelé je renovují, případně z nich dělají sportovní náčiní, to je jejich zájem, baví je to a líbí se jim to. Hodně lidí z téhle skupiny s autem nejezdí každý den. A ohrožování někoho jiného než posádky? Nehoda jakéhokoliv moderního auta s měkkou Š742 je "potěšení", jelikož je pro něj zvětšená deformační zóna na úkor 742. Chodce přejede starý vůz stejně, jako nový. A množství nehod? Je to o řidiči, auta chyby nedělají, jen lidé.
A ekologie? Vyližte mi.
P.S.: Investice do auta je nejhorší investice. Nezastávám se těch, kteří s takto starými auty jezdí denně, ale plošně je zlikvidovat je blbost. Mnozí navíc na nové nemají.
To myslíš vážně?
Podívej se do kart aut, které mimochodem snad všechny patří do kategorii těch tvých šrotů, které na silnici nemají co dělat a řekni mi, kolik procent lidí do aut něco kloudného investovalo. Teď je to tady samá sračka, která tady má kartu jenom proto, že je ( a někdy ani není). Jsou tady samozřejmě kusy, jejichž majitelé je renovují, případně z nich dělají sportovní náčiní, to je jejich zájem, baví je to a líbí se jim to. Hodně lidí z téhle skupiny s autem nejezdí každý den. A ohrožování někoho jiného než posádky? Nehoda jakéhokoliv moderního auta s měkkou Š742 je "potěšení", jelikož je pro něj zvětšená deformační zóna na úkor 742. Chodce přejede starý vůz stejně, jako nový. A množství nehod? Je to o řidiči, auta chyby nedělají, jen lidé.
A ekologie? Vyližte mi.
P.S.: Investice do auta je nejhorší investice. Nezastávám se těch, kteří s takto starými auty jezdí denně, ale plošně je zlikvidovat je blbost. Mnozí navíc na nové nemají.
12:14:21
26.10.2010
26.10.2010
Alenka
Fén 25.10.10 23:58:34 napsal:
Může mi někdo vysvětlit proč lidi jsou schopni investovat peníze a čas
do XX let starých aut, které znečišťují ovzduší a jsou po bezpečnostní
stránce velmi nebezpečné nejen pro posádku? Nechápu co ještě dělají na
silnicích, když už jsou dávno za svým zenitem a dávno patří
sešrotovat.
Waau, vsechno tohle moudro od cloveka, ktery bezpecne a ekologicky hrka po silnicich v dieselove Felicii, ktere pomalu tahne na pulmilionty kilometr?
Může mi někdo vysvětlit proč lidi jsou schopni investovat peníze a čas
do XX let starých aut, které znečišťují ovzduší a jsou po bezpečnostní
stránce velmi nebezpečné nejen pro posádku? Nechápu co ještě dělají na
silnicích, když už jsou dávno za svým zenitem a dávno patří
sešrotovat.
Waau, vsechno tohle moudro od cloveka, ktery bezpecne a ekologicky hrka po silnicich v dieselove Felicii, ktere pomalu tahne na pulmilionty kilometr?
11:10:43
26.10.2010
26.10.2010
aceboss
Fén 25.10.10 23:58:34 napsal:
Může mi někdo vysvětlit proč lidi jsou schopni investovat peníze a čas
do XX let starých aut, které znečišťují ovzduší a jsou po bezpečnostní
stránce velmi nebezpečné nejen pro posádku? Nechápu co ještě dělají na
silnicích, když už jsou dávno za svým zenitem a dávno patří
sešrotovat.
Nebylo by účelnější ti peníze a čas věnovat rodině!? Nechápu.
CHÁPU
PS:Až povezeš do šrotu všechny ty díly co máš tak dej vědět
Může mi někdo vysvětlit proč lidi jsou schopni investovat peníze a čas
do XX let starých aut, které znečišťují ovzduší a jsou po bezpečnostní
stránce velmi nebezpečné nejen pro posádku? Nechápu co ještě dělají na
silnicích, když už jsou dávno za svým zenitem a dávno patří
sešrotovat.
Nebylo by účelnější ti peníze a čas věnovat rodině!? Nechápu.
CHÁPU
PS:Až povezeš do šrotu všechny ty díly co máš tak dej vědět