skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Budík a čidlo na tlak oleje?
prohledat
284 příspěvků (zobrazeno 251 až 284) od 12.10.2008 do 04.03.2025, založil/a Tuner#2 - zrušená registrace
-> pistaa: To je nějaký průtokový šroub? Ale tam máš jen jedno, já potřebuju na tohle místo dát obě dvě čidla.
-> Nwkt: Díky pane

-> Tuner#2: 60 mm
Ještě dotaz, kolik mají průměr origo budíky palivoměru a teploty chl. kapaliny? Celý týden se k tomu nedostanu.
-> petr s: Díky moc.

-> Tuner#2: Tady máš náhledy jak to vypadá jso o průměru 60mm a 52mm
www.hdkovo.cz/sortiment/p ristroje-a-snimace-ganz-km gy
www.hdkovo.cz/sortiment/p ristroje-a-snimace-ganz-km gy
-> petr s: to zní taky dobře ta avie :)
-> Tuner#2: Obě avia
-> petr s: Tu poslední radu jsem úplně nepochopil. Čidlo Avia a budík taky Avia a nebo ten Jeager jak jsi psal?
-> Nwkt: Liaz
-> petr s: Aha, mě se právě dostal do ruky budík palivoměru a byl na 24V, jsem se divl, že mi ukazoval nějak divně
Tak z čeho to mohlo bejt? Byl úplně stejnej jako škodováckej

-> Nwkt: Avie má 12v
-> petr s: A nemá Avie 24V elektriku?
čidlo tlaku avie a budík stojí kolem 1200 podle prodejce
A jsou mosazná prodejce je obi a baumax cena kolem 80 korun
-> Tuner#2: Jo T a zapojíš čidla 2
-> petr s: Kolínko myslíš jako Téčko, že tam zapojíš jak čidlo na budík, tak origo čidlo na kontrolku? Ten závit v bloku MPI je teda 16tka. Díky za radu.
-> Peklo-Evo-Luboš: Přemýšlím, že na teplotu oleje taky kašlu, pro mě zbytečnost, ale tlak se hodí. Vojtík si tím zachránil motor.
-> rolls: To jsem právě taky už slyšel, proto jsem se ptal
-> vhml: Hledám i estetické řešení a nechci polepy na budíky.
-> havlik: Fakt? To prověřím od známého, zda něco nemají.
-> venni: Asi u nikoho když tady čtu jak je Equus nekvalitní, ale tam za litr je i s čidlem, kdežto VDO je litr jen budím a 2 litky čidlo, což je trojnásobek.
-> Peklo-Evo-Luboš: Přemýšlím, že na teplotu oleje taky kašlu, pro mě zbytečnost, ale tlak se hodí. Vojtík si tím zachránil motor.
-> rolls: To jsem právě taky už slyšel, proto jsem se ptal

-> vhml: Hledám i estetické řešení a nechci polepy na budíky.
-> havlik: Fakt? To prověřím od známého, zda něco nemají.
-> venni: Asi u nikoho když tady čtu jak je Equus nekvalitní, ale tam za litr je i s čidlem, kdežto VDO je litr jen budím a 2 litky čidlo, což je trojnásobek.
No na Equusy jsem zrovna chválu neslyšel,jinak mám rumunský SERI,z Ara,což je licence JAEGERu

-> Peklo-Evo-Luboš: ted jsem teda pohledal na netu a jo jo,najdou se a cena je jen o krapet větší než equus.Teď si jen vybrat.
-> venni: nerikej ze nemuzes sehnat VDOcka, vzdyt jsou k mani bez problemu vsude..
-> rolls: -> vhml:
asi jdu kouknout jak vypadaj ty v traktorech...

-> venni: VDO taky není žádná velká výhra. Při Krumlově nám odešlo na litru čidlo...
-> venni: nestrasim to je realita...cidlo vydrzalo asi jednu jazdu, budik je mozno funkcny ale cidlo nie
som kupil new budiky a hotovo

-> vhml: GOOD IDEA 

-> rolls: nestraš že nevydrží dlouho,máš s tím zkušenosti?Taky jsem měl políčeno na tuhle značku.VDOčka sehnat je dneska docela problém :/
-> Tuner#2: budeš je kupovat ze speedpra nebo u conrada.cz? :)
-> Tuner#2: budeš je kupovat ze speedpra nebo u conrada.cz? :)
A co takhle Pal budíky z traktorů?:) Chystam se to řešit takto jenže nestíham se tam stavět. A prej vypadaj stejně jak škodovácký takže by to ani nerušilo
Já používam čidlo ze žigula a překalibrovanej škodováckej teploměr. Funkční řešení za 100Kč
-> Tuner#2: equus ti nevydrzi dlho, povedal by som vobec. cidlo namontujes namiesto origo skodovackeho cidla tlaku
ked chces zapojit aj teplotu tak to ries tym bazmekom pod olejovy filter

-> Tuner#2: Ja mam cidlo na tlak pridelany na redukci, marne premejslim kde jsme ji vzali..tusim ze je nekde od brzd. Driv jsem tam mel udelanou takovou hlinikovou kosticku. Je to vse nasroubovany v miste kontrolky oleje spolu s ni. Teplotu oleje mam ve vane, ne mi jasny ze pak jde podle plotu, ale stejne tam je do poctu, protoze me moc nezajima, pri dnesni kvalite toho Castrolu Edge kterej jezdim :-)
-> Tuner#2: Existují mosazné kolínka m 16x 1,5 a čidla s budíky jsem používal jeager
-> Tuner#2: Jestli můžu tak se ti sem vetřu
Taky mě to moc zajímá, přez zimu bych rád napojil na motor budíky na tlak a teplotu oleje, takže lidičky dávejte rady, jak to pozapojovat


Sice se tohle téma tady už řešilo, ale mám pár dotazů a chtěl bych znát rady a zkušenosti hlavně těch co jezdí závody.
Jakým způsobem dát čidlo na blok? Koupit tu redukci pod olejový filtr a nebo koupit něco kde je origo čidlo na kontrolku? Pokud to, tak kde se dá sehnat něco pro blok z Felicie, kde je ten větší závit aby tam pak šlo jak originál čidlo na kontrolku, tak ještě přídavné na budík?
Druhá otázka je v jakém rozsahu by budík měl být. Některé jsou "jenom" do 5 barů. Stačí to? Když jsem měřil tlak obyč mechanickým, tak to lítalo až právě k 5 občas i víc.
Třetí otázka je co zvolit za výrobce budíku, co je spolehlivé. Podmínkou je černý budík. Slyšeli jste o firmě Equus?
Jakým způsobem dát čidlo na blok? Koupit tu redukci pod olejový filtr a nebo koupit něco kde je origo čidlo na kontrolku? Pokud to, tak kde se dá sehnat něco pro blok z Felicie, kde je ten větší závit aby tam pak šlo jak originál čidlo na kontrolku, tak ještě přídavné na budík?
Druhá otázka je v jakém rozsahu by budík měl být. Některé jsou "jenom" do 5 barů. Stačí to? Když jsem měřil tlak obyč mechanickým, tak to lítalo až právě k 5 občas i víc.
Třetí otázka je co zvolit za výrobce budíku, co je spolehlivé. Podmínkou je černý budík. Slyšeli jste o firmě Equus?