Chlapi, nechci se vás nijak dotknout, ale někdo asi neví, co je malý a velký chladicí okruh, provozní teplota motoru a na co je v chladicím okruhu termostat.
Pokud nepůjde přes reduktor teplá voda, tak zamrzne i v létě, je to vlastnost zkapalněného plynu, že odebírá při vypařování teplo z okolí, a proto se musí reduktor předehřívat. Samotné teplo motoru by na to nestačilo.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Lpg pro lpgisty
22:14:49
05.01.2018
05.01.2018
srdcar 120L
08:59:26
05.01.2018
05.01.2018
Bukaj
-> Jarda: Hele, u první 130 jsem to dělal hlavně kvůli obtoku 4. vložky a osvědčilo se to - chladí to normálně, topí dobře a účel to splňuje...
...a když srovnáš ten průtok nějakých 8 mm - cca 0,5 cm2 vs 30 mm (nebo kolik je vnitřní průsvit trubek pod autem) - cca 8 cm2, tak to moc vliv na teplotu kapaliny před vodním čerpadlem mít nebude...
...a když srovnáš ten průtok nějakých 8 mm - cca 0,5 cm2 vs 30 mm (nebo kolik je vnitřní průsvit trubek pod autem) - cca 8 cm2, tak to moc vliv na teplotu kapaliny před vodním čerpadlem mít nebude...
08:38:09
05.01.2018
05.01.2018
Jarda - zrušená registrace
-> Bukaj 05.01.18 08:05:01: a jo vlastne v zime se topi :))), tak to funfovat bude... Tak jak to namontovali ale paralelne k topeni to opravdu stoji zaprd... predelam to, u rapida na to mrknu a asi to predekam podle Tebe, u LPG mi to prijde super, za reduktorem necham ten vymenik, ale moc to nechapu u toho auta bez LPG, protoze si preci tu cast teple kapaliny, neochlazene, vracis zpet do motoru, ja myslel, ze tam to mas nekam k termostatu a ne zpatky k pumpe
08:05:01
05.01.2018
05.01.2018
Bukaj
-> Jarda - zrušená registrace 05.01.18 07:26:46: Tak reduktoru asi fakt stačí málo - když jsem auto koupil, tak vyhřívání reduktoru bylo od montáže napojeno DO SÉRIE k topení A přesto nikdy nezamrzl - v létě stačilo teplo od motoru a v zimě bylo puštěné topení, takže do reduktoru šla teplá voda...
Jinak já jsem do minulého týdne jezdil s termostatem, který držel 70°C (vyzkoušel jsem za uplynulý rok a půl 3 originál Wahlery a všechny otevíraly při 80°C, ale následně držely nižší teplotu ), teď jsem se rozhodl, že kvůli topení dám na zimu originál Wahler 88°C, co mám připravený do Rapida, ale bylo mi ho líto, tak jsem tam dal MOTORAD 82°C a ten funguje perfektně a auto topí jako zamlada
Jinak místo zátky lze buď použít originál nátrubek z MBčka, nebo bytelnější a dostupnější nátrubek na připojení podtlaku k sacímu potrubí - jen je potřeba provrtat jeho průsvit z těch 3 mm na větší - já vrtal 8, nebo 9 mm - stejný průsvit má nátrubek na 135/6 vodním čerpadle
Jinak já jsem do minulého týdne jezdil s termostatem, který držel 70°C (vyzkoušel jsem za uplynulý rok a půl 3 originál Wahlery a všechny otevíraly při 80°C, ale následně držely nižší teplotu ), teď jsem se rozhodl, že kvůli topení dám na zimu originál Wahler 88°C, co mám připravený do Rapida, ale bylo mi ho líto, tak jsem tam dal MOTORAD 82°C a ten funguje perfektně a auto topí jako zamlada
Jinak místo zátky lze buď použít originál nátrubek z MBčka, nebo bytelnější a dostupnější nátrubek na připojení podtlaku k sacímu potrubí - jen je potřeba provrtat jeho průsvit z těch 3 mm na větší - já vrtal 8, nebo 9 mm - stejný průsvit má nátrubek na 135/6 vodním čerpadle
07:26:46
05.01.2018
05.01.2018
Jarda - zrušená registrace
-> srdcar 120L 04.01.18 18:43:06: To mi teda prijde lepsi reseni, jak to ma Bukaj, budu se muset podivat, jak to mam v rapidu vlastne ja :) vim jen, ze pred felda pumpou mam Tcko, jako spousta lidi, rika, ze tomu reduktoru staci malo, ale to poznaji v mrazech :) a vyparnik by mel byt radne prohraty, takze pokud to bude jen tak nejak nic moc, tak to poznas na spotrebe, jinak u nivy mi ve velkych mrazech uz reduktor zamrzl, jedine reseni potom je vypnout topeni, coz neni moc prijemne :) nevim proc jsem to jeste nepredelal, kdyz ma vyhrivane saci, ale je tam tskova divna hadicka...
-> Bukaj 03.01.18 22:29:45: jde tam neco existujiciho nasroubovat nebo jsi provrtal tu zatku a navaril trubicku? Ja mam teda za reduktorem jeste vymenik voda/olej
-> Bukaj 03.01.18 22:29:45: jde tam neco existujiciho nasroubovat nebo jsi provrtal tu zatku a navaril trubicku? Ja mam teda za reduktorem jeste vymenik voda/olej
19:49:01
04.01.2018
04.01.2018
isti
-> srdcar 120L: Chápem pane,musím rozrezať trubku nad napojením na koleno aby som do toho vedel napojiť hadicu.
19:33:16
04.01.2018
04.01.2018
srdcar 120L
-> isti: Napájení reduktoru je nad propojovací trubičkou, aby při zavřeném ventilu topení mohla proudit voda od termostatu propojovací trubičkou do reduktoru. Zpáteční trubka do vodní pumpy je rozříznuta a nad propojovací trubičkou hadicí propojena do reduktoru a z reduktoru hadicí rovnou do vodní pumpy. Snad jsem to popsal srozumitelně.
19:04:10
04.01.2018
04.01.2018
isti
-> srdcar 120L: Napájanie reduktoru je pod spájacou hadičkou či nad?Ja mám pláne nahodiť 136 pumpu.Keď už je to 136gl tak nech aj tak vyzerá.Mohol by som nahodiť aj trubky zo stodvaciatky a zapojiť malý okruh ak je treba.
18:43:06
04.01.2018
04.01.2018
srdcar 120L
-> Jarda: Asi jsi nečetl, co jsem před tebou napsal. Když zavřu kohout topení, tak voda dál proudí přes 6 mm propojovací trubičku do reduktoru a zpět do motoru. Ten průtok bohatě stačí na vyhřívání reduktoru. Jak to půjde, nafotím to, abys byl v obraze.
18:30:16
04.01.2018
04.01.2018
Jarda - zrušená registrace
-> isti 04.01.18 18:05:35: to u auta s kohoutem udelat nemuzes, jak zavres kohout, tak Ti zacne plyn zamrzat, musis to dat nekam do maleho okruhu, kde chladici kapalina proudi stale, u fava treba do serie na vyhrivane saci potrubi u nivy to udelali paralelne k topeni a i to neni nic moc... treba u feldy to do okruhu topeni dat jde, tam neni kohout...
-> Bukaj 03.01.18 22:29:45: tu druhou civku bych si zaspuntoval, kvuli vlhkosti
-> Bukaj 03.01.18 22:29:45: tu druhou civku bych si zaspuntoval, kvuli vlhkosti
18:22:39
04.01.2018
04.01.2018
srdcar 120L
-> Bukaj: Tak jsem to měl jeden čas taky tak zapojené, ale málo mi to topilo, protože v okruhu přes reduktor byl menší odpor v průtoku než přes topení, aspoň mi to tak připadlo. Dnes jsem to předělal a mám to tak, že reduktor je v sérii přes zpátečku z topení, je zachován malý oběh přes 6 mm hadičku, takže normálně stačí i při vypnutém topení proudit horká voda do reduktoru. Topí to, jak má. Ujel jsem s tím přes 200 km v režimu s topením i bez topení a bez problémů, nezamrzá.
Jen jsem chtěl ještě uvést, že 136 vodní pumpu nemám a vracel jsem vodu T-kusem před vodní pumpu 120-tky
Jen jsem chtěl ještě uvést, že 136 vodní pumpu nemám a vracel jsem vodu T-kusem před vodní pumpu 120-tky
18:05:35
04.01.2018
04.01.2018
isti
-> Bukaj: Až tak s tým nechcem experimentovať.
Zapojím to do hadíc vedúcí od-do kúrenia a basta
Zapojím to do hadíc vedúcí od-do kúrenia a basta
22:29:45
03.01.2018
03.01.2018
Bukaj
-> isti: Já to mám na 130LPG zapojené zcela nezávisle s využitím 135/6 vodního čerpadla a obtokem IV. vložky válce:
...voda k reduktoru je nasávána zpod IV. vložky, kde mám místo zátky nátrubek a odvod z reduktoru mám do bočního vývodu vodního čerpadla. (stejným způsobem mám u druhé 130L řešen obtok IV. válce, ovšem pochopitelně bez reduktoru)
...voda k reduktoru je nasávána zpod IV. vložky, kde mám místo zátky nátrubek a odvod z reduktoru mám do bočního vývodu vodního čerpadla. (stejným způsobem mám u druhé 130L řešen obtok IV. válce, ovšem pochopitelně bez reduktoru)
22:21:15
03.01.2018
03.01.2018
srdcar 120L
-> isti: Já mám taky Fávo motor, se Sedrem, ale vyhřívání sání nemám, jezdím téměř stále na plyn. Vývod skříně termostatu je pod termostatem, takže tudy jde stejně malý okruh jako do topení.
21:17:27
03.01.2018
03.01.2018
isti
-> srdcar 120L: -> Kocvin: Ďakujem,reduktor mám tiež na pravo a vývody vedú z boku ako to má Srdcar.V mojom prípade(motor 136)je u vodnej pumpy na hadici t-čko,odtial vedie voda do sania a zo sania do reduktoru,a druhá hadica je napojená na vývod domčeku termostatu ktorý by v originále viedol na sanie.Ide mi o to že ako by to malo byť správne zapojené.Aby tam bol okruh aj za studena s zatvoreným termostatom.
21:03:26
03.01.2018
03.01.2018
Kocvin
-> isti: Já je měl na modré takhle a mám to tak i na béžové.. Záleží co máš za reduktor, aby šly ty hadice nějak rozumně vést..
20:53:43
03.01.2018
03.01.2018
srdcar 120L
-> isti: No moc tam toho nevymyslíš, já to mám takto, akorát filtrbox mám otočený a převařenou trubičku odvětrávání motoru. Zapojeno je to takto: horní hadice do reduktoru je zapojena do T kusu hadice od termostatu do topení, spodní hadice je zapojená do T kusu vracečky topení do vodní pumpy. Propojovací trubičku jsem tam ponechal.
22:55:15
02.01.2018
02.01.2018
isti
Pri príležitostí výmeny tesnenia pod saním (stále stojí na bloku chladiaca zmes)by som chcel vyriešiť aj to aby tam hadice neboli len tak krížom krážom.Kudykam by mali byť zapojené hadice na ohrev reduktoru?
19:55:37
21.12.2017
21.12.2017
srdcar 120L
-> isti: No to můžeš mít právě problém v tom přiletování k základové desce. Můžeš se podívat do samotného přepínače, jde opatrně rozebrat a vyčisti vlastní kontakty v něm. Ale myslím, že pokud jsi musel na něj tlačit, tak spíš bych nejdřív zkusil to proletování.
19:33:33
21.12.2017
21.12.2017
isti
-> srdcar 120L: U mňa asi bude problém so samotným prepínačom lebo keď som to skúšal prepnúť na benzín musel som to velmi silno stlačiť aby rozsvietila červená kontrolka a iba vtedy cvakol ventil na hadici.
19:29:16
21.12.2017
21.12.2017
srdcar 120L
-> isti: Většinou je právě problém v přiletování přepínače k základní desce. Málokdy odejde samotný přepínač, i když může se to stát. Přes něj totiž jde celkem malý proud, takže se nevypaluje, odejde spíš mechanicky-odlomí se kousek zobáčku kolíbky.
Chtělo by, abys si to zapojil, abys mohl pohodlně ovládat obohacovač z místa řidiče. Já při startování na plyn vytáhnu mechanický sytič na karbu a obohacovačem trochu pustím plyn, po nastartování po chvíli mírně stáhnu mechanický sytič, aby to neletělo ve vysokých otáčkách a vyjedu. Pak stáhnu mechanický sytič úplně a motor drží volnoběh.
Chtělo by, abys si to zapojil, abys mohl pohodlně ovládat obohacovač z místa řidiče. Já při startování na plyn vytáhnu mechanický sytič na karbu a obohacovačem trochu pustím plyn, po nastartování po chvíli mírně stáhnu mechanický sytič, aby to neletělo ve vysokých otáčkách a vyjedu. Pak stáhnu mechanický sytič úplně a motor drží volnoběh.
19:19:01
21.12.2017
21.12.2017
isti
-> srdcar 120L: Myslíš že neodíte samotný prepínač ale ˝˝základná doska˝˝?
19:16:53
21.12.2017
21.12.2017
isti
-> srdcar 120L: Prepnem na prepínači na benzín aby to nepúšťal ply,strčím dozadu kanister od oleja,napojím hadicu na ac a ide sa.Rýchlo to vycucá .U tochto keď je vychladutý motor tak vždy musím pridať plyn obohacovačom(preto je sivý káblik prestrihnutý)lebo bez toho nemám šancu naštartovať.Je to vyskúšané,raz som sedel v aute po šichte skoro hodinu kým som na to prišiel
19:15:49
21.12.2017
21.12.2017
srdcar 120L
-> Bukaj: K těm přepínačům: postačí je řádně proletovat a je po problému. Na tištěných spojích je studeňáků nepočítaně. Vlastní zkušenost, je to všechno šité horkou jehlou. A nekup to za ty prachy.
19:07:55
21.12.2017
21.12.2017
srdcar 120L
-> isti 21.12.17 11:17:39: Jak to přepínáš na benzín? Mě zatím funguje všechno, při delší odstávce-cca týden-musím při startu na plyn obohacovačem párkrát cvaknout, pak motor naskočí bez problémů. Pokud máš elektrickou pumpu na benzin, tak je mi jasné, že to máš jinak zapojené. Ale ten obohacovač by chtělo zapojit na původní krabičku, abys to mohl ovládat z jednoho místa. Když nemáš na benzínové části elektrický ventil, tak ti nemůže svítit kontrolka pro plyn na krabičce.
11:36:37
21.12.2017
21.12.2017
isti
-> Bukaj: Keby som mal zo sebou bandasku s benzínom tak by to bolo za 5 minut,ale to bolo v druhom aute
11:20:59
21.12.2017
21.12.2017
Bukaj
-> isti: Nojo, to jsou ti, kteří všechny vydělané peníze utratí za díly, aby bylo co přidávat do "Dnešní nákup", a na palivo a údržbu vozu už nezbyde...
11:17:39
21.12.2017
21.12.2017
isti
-> Bukaj: V mojom prípade všetky káble z prepínača vedú do bužírky a stratia sa pod kobercom smerom dozadu..A zase od zadu od reduktoru vedu pri kábeláži dopredu ktorý sa stratia pod kobercom pod zadnými sedačkami.A to sú káble ktorí sa používali k reproduktorom.Nerieším lebo to funguje.
-> srdcar 120L: Vďaka ale to je už príliš vela informácií
-> srdcar 120L 20.12.17 23:20:16: Dostanem na hubu?To som spravil ja aby to fungovalo Už viem že darmo je to prepnuté na plyn keď to ventil na benzínovej hadici nezavrie(ani nie je tam) a ani strana obohacovača nefunguje preto je to riešené ˝˝manuálne˝˝
S tým spojené mám aj príhodu z minulého týždňa.Zabudol som tankovať v meste na benzínke,myslel som že nevadí,o desať kilometrov bude ďalší.Samozrejme som nedošiel ,Po cca 20 minutách som chytil auto ktorý ma dotiahol k čerpacej stanici,vysvetloval som mu že kde má odbočiť ale samozrejme neodbočil a nechal ma pri frekventovanej ceste v autobusovej zastávke v zákrute 50metrov za stanicou Chvýlku som nad tým dumal že čo teraz,tam by som netrúfol otočiť ani s naštartovaným autom,napadlo ma že kúpím benzín do nejakého kanistra,hadicu mám,a hurá natankovať lpg.Ale nič nie je také jednuduché lebo čerpaciu stanicu prerobili tento rok a hoci všetko nasvedčovalo k tomu že už je otvorená stále nie je Tak som šiel pešo na ďalšiu benzínku pre tri litre benzínu
Ak to nie je zrozumitelné tak prosím o pochopenie,sú vianoce
-> srdcar 120L: Vďaka ale to je už príliš vela informácií
-> srdcar 120L 20.12.17 23:20:16: Dostanem na hubu?To som spravil ja aby to fungovalo Už viem že darmo je to prepnuté na plyn keď to ventil na benzínovej hadici nezavrie(ani nie je tam) a ani strana obohacovača nefunguje preto je to riešené ˝˝manuálne˝˝
S tým spojené mám aj príhodu z minulého týždňa.Zabudol som tankovať v meste na benzínke,myslel som že nevadí,o desať kilometrov bude ďalší.Samozrejme som nedošiel ,Po cca 20 minutách som chytil auto ktorý ma dotiahol k čerpacej stanici,vysvetloval som mu že kde má odbočiť ale samozrejme neodbočil a nechal ma pri frekventovanej ceste v autobusovej zastávke v zákrute 50metrov za stanicou Chvýlku som nad tým dumal že čo teraz,tam by som netrúfol otočiť ani s naštartovaným autom,napadlo ma že kúpím benzín do nejakého kanistra,hadicu mám,a hurá natankovať lpg.Ale nič nie je také jednuduché lebo čerpaciu stanicu prerobili tento rok a hoci všetko nasvedčovalo k tomu že už je otvorená stále nie je Tak som šiel pešo na ďalšiu benzínku pre tri litre benzínu
Ak to nie je zrozumitelné tak prosím o pochopenie,sú vianoce
10:14:08
21.12.2017
21.12.2017
Jarda - zrušená registrace
-> King 21.12.17 08:28:25: tak to je u toho napr. meho lovata, jak jsme se o tom bavili, ale u BRC bych rekl, ze to srdcar 120L napsal spravne
-> isti: ja bohuzel nevim barvy, cisla pojistek... nic, ja vezmu V-metr a zkousim to, pamatuju, jak pri vyhoreni prepinace jsem to natahl od baterky primo na tendle ventil -> isti 20.12.17 21:53:36: a z benzinovyho jsem radeji dratek vytahl, aby se nomohl prepnout...
edit: -> King: aha, tak jsem si to precetl poradne a pise na vsech podtlakovych systemech, tak to opravdu bych rekl u poloviny starsich systemu neni, lovato, lovtec...
-> isti: ja bohuzel nevim barvy, cisla pojistek... nic, ja vezmu V-metr a zkousim to, pamatuju, jak pri vyhoreni prepinace jsem to natahl od baterky primo na tendle ventil -> isti 20.12.17 21:53:36: a z benzinovyho jsem radeji dratek vytahl, aby se nomohl prepnout...
edit: -> King: aha, tak jsem si to precetl poradne a pise na vsech podtlakovych systemech, tak to opravdu bych rekl u poloviny starsich systemu neni, lovato, lovtec...
08:28:25
21.12.2017
21.12.2017
King
-> srdcar 120L: Dovolil bych si malinko nesouhlasit. “Sytic “ napriklad u podtlakovyho Zavolli (klon Lovata) jenom znasilnuje stredy obou membran a tim nasilne otevre ventil druhyho stupne a pousti plyn do hadice ke karbu - tzn. zadny spesl kanalky.
23:52:28
20.12.2017
20.12.2017
srdcar 120L
-> MOLSO 20.12.17 21:57:13: Sytič na zplynovači je úplně nezávislý na membránách, má samostatný kanálek, viz schéma BRC. Na všech podtlakových systémech je to stejné. Je to obdobné jako na karbech, kdy sytič je vlastně další nezávislý karburátor s vlastní tryskou benzinu, vzduchu a škrticí klapkou.
23:22:49
20.12.2017
20.12.2017
srdcar 120L
-> isti 20.12.17 21:51:23: Na obrázku je elektromagnet ten obohacovač (sytič). Při zmáčknutí vratného tlačítka se ventil otevře a pustí plyn přímo do hadice, co vede do karbu. Je nezávislý na poloze membrány v reduktoru, viz schéma reduktoru.
23:21:12
20.12.2017
20.12.2017
Bukaj
-> isti 20.12.17 21:46:52: přepínač mám stejný. Jeden káblík je pokud si dobře pamatuju nezapojený. A nožová pojistka bude viset na kabelu někde z té bužírky pod volantem, nebo přímo u pojistkovky...
23:20:16
20.12.2017
20.12.2017
srdcar 120L
-> isti 20.12.17 21:46:52: Jak tak na to koukám, tak se u tebe nějaký amatér pořádně vyřádil. Dal bych mu akorát přes hubu. Ten přepínač pro podtlak funguje takto: jsou u něho celkem 4 dráty. Bohužel, barvy si nepamatuji. Jeden je přívod od pojistky č.2 v kabeláži vozu a je na něm většinou ještě kabelová pojistka. Od přepínače benzin-plyn vedou celkem 3 dráty do bužírky a to jeden na ventil v nádrži a na ventil, který otvírá plyn do reduktoru. Druhý vede k ventilu, který uzavírá benzin do karburátoru. A třetí vede k obohacovači, to je ten bazmek na reduktoru. Ve tvém případě je oranžový. Na přepínači obohacovač je ten, který má zpětnou pružinku. Když zapneš klíček zapalování a máš přepnuto na plyn, má svítit zelená dioda. Když přepneš na benzin, má svítit červená dioda.
22:58:37
20.12.2017
20.12.2017
srdcar 120L
-> isti 20.12.17 21:53:36: To je elektrický ventil, otvírá plyn do zplynovače-reduktoru, ve spodní části je filtřík plynu. Je potřeba ho po asi 30.000 km zkontrolovat, zda není zanešený, vyčistit, popřípadě vyměnit. Usazuje se v něm uhlíkový prášek a zanáší ho. Záleží totiž na čistotě plynu, kde tankuješ.
22:52:30
20.12.2017
20.12.2017
srdcar 120L
-> isti: Takto vypadá reduktor BRC v řezu, takový mám, jedná se o podtlakový systém.
22:04:05
20.12.2017
20.12.2017
isti
-> MOLSO: Vďaka za vysvetlenie.
21:59:44
20.12.2017
20.12.2017
isti
Po hodine válani v a pod autom chyba nájdená pod zadnými sedačkami.Ďakujem všetkým za názory Ale na to som neprišiel že odkial dostává sistém šťavu a ani poistku som nenašiel v kabeláži.Od prepínači idú káble hneď do bužírky a do preč pod koberec.
21:57:13
20.12.2017
20.12.2017
MOLSO
-> isti 20.12.17 21:51:23: selenoid na splynovači dostáva impulzy od RJ, resp. od indučky, pri každom "zápale" na okamih otvorí prívod plynu.
-> isti 20.12.17 21:53:36: toto je ventil pre LPG, po prepnutí na LPG sa tento ventil trvalo otvorí a plyn putuje do splyňovača
Sytič LPG by mal byť riešený ako ďalší, menší selenoid na splyňovači, ktorý pri "sýtení" tlačí na tenkú membránu čím nútene uvoľní plyn do hadice ku karbecu
-> isti 20.12.17 21:53:36: toto je ventil pre LPG, po prepnutí na LPG sa tento ventil trvalo otvorí a plyn putuje do splyňovača
Sytič LPG by mal byť riešený ako ďalší, menší selenoid na splyňovači, ktorý pri "sýtení" tlačí na tenkú membránu čím nútene uvoľní plyn do hadice ku karbecu
21:51:23
20.12.2017
20.12.2017
isti
Aby som bol múdrejší.Keď otočím klúč na zapalovanie tak cvakne magnet na nádrži a tento elektromagnet pridá plyn pred štartovaním?
21:46:52
20.12.2017
20.12.2017
isti
Môj prepínač vyzerá takto,myslíš že sa na tom niečo svietí? Mimochodom,kam by mal smerovať oranžový káblik zo sitiča?Ten končil po 20 centimetroch.
23:49:18
19.12.2017
19.12.2017
Bukaj
-> isti 19.12.17 18:38:18: A když přepneš, rozsvítí se na přepínači příslušná LEDka? Ty přepínače dost odcházejí, zvláště při vzestupu, či poklesu teplot (v létě, nebo v mrazech)
22:25:36
19.12.2017
19.12.2017
srdcar 120L
-> isti 19.12.17 18:38:18: Jestli máš podtlak, tak je tam ještě jedna pojistka zvlášť. Nevím, jak to je řešeno u vstřikování plynu. Nejdřív ze všeho vyzkoušej, jestli ti jde při zapnutém zapalování a přepnutí na plyn, elektrika do ventilu, který pouští plyn do reduktoru.
Mezi pojistkou č.2 a přepínací skřínkou benzin-plyn je další pojistka přímo na kabelu a montážníci ji zastrkují za čalounění podběhu. Já měl podobný problém, kdy mi během jízdy po nerovnostech na plyn vysazoval motor. Přičítal jsem to všemu možnému i nemožnému, až jsem na cívce naměřil místo 12 V jen 7,5 V. Napětí sice otevřelo plynový ventil, ale na nerovnostech se ventil, díky slabší síle, zavíral sám. Zapomněl jsem totiž, že je tam ještě uváděná pojistka. Když jsem si na ni vzpomněl a vytáhl zpoza čalounění, našel jsem kouli oxidace. Tam byl zakopaný pes. Vyměnil jsem celý držák i s pojistkou a od té doby to zase funguje, jak má.Plyn mám ve své škůdce téměř 22 let a jen tak něco mě nepřekvapí.
Mezi pojistkou č.2 a přepínací skřínkou benzin-plyn je další pojistka přímo na kabelu a montážníci ji zastrkují za čalounění podběhu. Já měl podobný problém, kdy mi během jízdy po nerovnostech na plyn vysazoval motor. Přičítal jsem to všemu možnému i nemožnému, až jsem na cívce naměřil místo 12 V jen 7,5 V. Napětí sice otevřelo plynový ventil, ale na nerovnostech se ventil, díky slabší síle, zavíral sám. Zapomněl jsem totiž, že je tam ještě uváděná pojistka. Když jsem si na ni vzpomněl a vytáhl zpoza čalounění, našel jsem kouli oxidace. Tam byl zakopaný pes. Vyměnil jsem celý držák i s pojistkou a od té doby to zase funguje, jak má.Plyn mám ve své škůdce téměř 22 let a jen tak něco mě nepřekvapí.
20:32:24
19.12.2017
19.12.2017
Jarda - zrušená registrace
-> Borderer 19.12.17 18:46:02: -> isti: jsou dva, jeden na nadrzi a druhej muze byt na reduktoru nebo na privodni trubce pred reduktorem - podle systemu, me teda nikdy zadnej neodesel, ale nekolikrat se zalepil vevnitr, ze s nim proste civka nehla... u nivy jsem s tim bojoval v albanii a v chorvatsku, letos kupodivu ne, u MTX Roa se mi zalepil pod rilskym monastyrem v Bulharsku, natankujes srajdu a je to no :/
Jinak zlate LPG, pritelkyne dnes natankovala a zjistila, ze s naftovou ocatvou TDi E3, jezdi skoro za dvojnasobek, nez s cukajici fabkou 1.4mpi E4 na lpg :)
Jinak zlate LPG, pritelkyne dnes natankovala a zjistila, ze s naftovou ocatvou TDi E3, jezdi skoro za dvojnasobek, nez s cukajici fabkou 1.4mpi E4 na lpg :)
19:23:45
19.12.2017
19.12.2017
Borderer
-> isti: Jak to má podtlak netuším, ale minimálně je jeden přímo na výstupu z bomby. Ale je možný, že bude i něco na reduktoru - pro zastavení proudění plynu do motoru. Já sám mam sekvenci, kde je to jasný...
19:14:07
19.12.2017
19.12.2017
isti
-> Borderer: To je to modré čosi na reduktore?
18:46:02
19.12.2017
19.12.2017
Borderer
-> isti: Odešel elektromagnet ve ventilu, kterej pouští plyn? :)
18:38:18
19.12.2017
19.12.2017
isti
Mňa už fakt nebavia tieto staré stroje na plyn.Včera ešte všetko fungovalo,dnes sadnem do auta a je to mrtvé.Ak prepínač prepnem na benzín,a potom speť na plyn tak by to malo cvaknúť ale je ticho.Čo sa s tým kurva stalo? .U motora žiadný kabel nie je spadnutý iba prebytočné vysia,hladal som poistku ale v kábeláži som žiadnú nenašiel.
12:31:15
30.08.2017
30.08.2017
Jarda - zrušená registrace
Co myslite o origo champion svickach ve fabii 1.4 mpi na LPG? Dal jsrm je pritelkyni a pry to hodne prohrate skube :(. S brisk silver uz to skubalo stale, mely cca 30tis. km.
Mel jsem jr v rapidu na LPG a bylo to super, vlastne skubalo to jen pri vyjezdu ns Nemrut a to byla teplota v pulce cervenyho. A taky jsem je zkusil do nivy, u Buchary to uz tak skubslo, ze jsem je zamenil za 3 elektrodove brisky, no nepstrily tam, ale chtel jsem je zkusit...
V tom rapidu mi prisly nesmrtelne, byly jeste origo v hlave a zbytecne jsem je menil... po cca 160tis. km
Mel jsem jr v rapidu na LPG a bylo to super, vlastne skubalo to jen pri vyjezdu ns Nemrut a to byla teplota v pulce cervenyho. A taky jsem je zkusil do nivy, u Buchary to uz tak skubslo, ze jsem je zamenil za 3 elektrodove brisky, no nepstrily tam, ale chtel jsem je zkusit...
V tom rapidu mi prisly nesmrtelne, byly jeste origo v hlave a zbytecne jsem je menil... po cca 160tis. km