Lpg pro lpgisty

prohledat
2691 příspěvků (zobrazeno 835 až 884) od 09.05.2007 do 22.07.2025, založil/a spartra
řadit dle data
20:34:25
28.01.2018
RadovanSkodovkar
-> Jarda - zrušená registrace 28.01.18 20:26:24: Práveže čo chodím po meste tak dlhšie, že sa stihne zohriať. Na šupu kľudne 60km 3 Snímaš rozhodne skúsim posunúť 6 S mazaním som písal ako to dopadlo. Ako som ju po noci odstátu naštartoval tak odvtedy bez problému. Mazanie zhasíňa už pri štartovaní, chová sa to štandartne. Spravil som na tom odvtedy už asi 200km bez akejkoľvek anomálie 40
20:26:24
28.01.2018
Jarda - zrušená registrace
-> RadovanSkodovkar 28.01.18 20:19:05: ta spotreba, pokud to ani neprohrejes jen po tom meste, muze byt klidne normalni7 zkus kolbabkovu metodu, ale musi to byt radne prohrate4 to posunuti snimace polohy klikovky, jak delal Evž@ pomuze trochu i ve Tvem pripade4

A jak vlastne to dopadlo s tim mazanim?
20:19:05
28.01.2018
RadovanSkodovkar
Votrem sa sem s jedným problémom a to so spotrebou 3 Felda 1.3BMM 50Kw LPG, dnes som šiel tankovať po 200km od plnej nádrže, vošlo sa tam 28L čo je 14L/100km.. Splyňovač Lovtec, na hadici mám len škrťák, membrány menené asi 2 mesiace a 5t. km dozadu, sanie mám ukončené pred termostatom, do polky zaslepené a termostat odstavený spolu s nasávaním teplého vzduchu. Na splyňovači mám 2 skrutky, jednu mosadznú zakrútenú na doraz a plastovú zhruba do polky. V čom by mohol byť problém? Jazdím väčšinou len mesto ale aj tak mi to príde veľa.. A ešte jeden problém, občas keď vychádzam na okresku, rozbieham sa z 60ky na 4ke do 90. Niekedy sa rozbieha krásne svižno a niekedy skoro vôbec neťahá - nutnosť podradiť.. Krokový motorček to byť nemôže keďže tam nie je čiže len nastavenie splynovača (aj to pochybujem) alebo zapaľovanie.. Som vďačný za každú radu 4
19:21:20
28.01.2018
Jarda - zrušená registrace
-> Evž@ 28.01.18 17:16:44: super, ja to mel/ mam jeste o trosku vic - takova prasecinka img.skoda-virt.cz/forum_u pload/.../7_553_179735__20 14-09-04_20-41-42_25.jpg , ale fungovalo to super, felda stoji ted tuknuta na zahrade, pritelkyne s ni nabrala na parkovisti tazny u nejakyho nakladaku a jeste jsem nemel cas ji opravit, ale normalne jezdi... popojizdel jsem s ni pred par dny :)
17:16:44
28.01.2018
Evž@
-> Jarda: Tak sem to dnes spáchal ty úpravy.Čidlo sem posunul o cca 8 mm,probral díru v čidle pro šroubek a jen pootočil,posunul a funguje.Ještě to časem možná proberu a ještě malinko posunu.

Jinak je to opravdu poznat na pružnosti motoru.Není třeba šlapat tolik po plynu jako předtím a nechá se to krásně vytáčet a ani nemusí být pedál na podlaze.Tak uvidíme co spotřeba.
zvětšit Lpg pro lpgisty - obrázek od Evž@ vložen 28.01.2018 17:16:44
11:57:24
28.01.2018
Jarda - zrušená registrace
-> Evž@ 28.01.18 11:13:04: jj, presne, akorat to mam jeste dal za svetlo do ruzku, proste aby to nebralo napor a byl tam co nejchladnejsi vzduch4
11:13:04
28.01.2018
Evž@
-> Jarda: to koleno jsi myslel takhle za filtrbox volně do toho prostoru?A vyšoupnout ten temostat.
zvětšit Lpg pro lpgisty - obrázek od Evž@ vložen 28.01.2018 11:13:04
15:25:55
27.01.2018
Evž@
-> Jarda: jo mel sem to tak na zkousku nastaveny.Od firmy byly na skrtaku 2 otacky od uzavrene polohy.Slo ubrat jeste 1/4 otacky kdy uz to jelo tak nejak hrane vykonu.Ubrani o pul otacky uz slo poznat na vykonu.Zajimave ze u 120 sem mel skrtak povoleny o 0,75 az 1 otacku kdy to jelo nejlepe.U stodvacítky furt plyn na podlaze aby to jelo a spotřeba uplně jinde nez u feldy kde neni treba tolik slapat do kopce a tak.
upraveno 1x, naposled 27.01.2018 15:28:56
13:33:28
27.01.2018
Jarda - zrušená registrace
-> Evž@ 27.01.18 13:26:06: jo lovato bere min... to mam ve zlutem rapidu a spokojenost, kolega kolenovrt s nim dokazal jet za 5,8l, ja mel nejnizsi spotrebu v rumunsku na dobre prohratem asi 6,8l

Ten skrtak mas nastaven na hranici ztraty vykonu v kopecku? :)
13:26:06
27.01.2018
Evž@
-> Jarda: -> Jarda: ten snímač na klice sem zapoměl zmínit.Ten přinese určitě snížení spotřeby,akorát jak to posunout a o kolik sem ještě nepemýšlel.

Jinak na přání jsem si nechal namontovat jen škrťák.Já právě myslel že teď v zimě je lepší udělat opatření aby spíše motor měl teplý vzduch.Respektive se dříve ohřál protože mu to na plyn trvá o poznání déle.Stodvacítka s podtlakem mi brala na Lovatu 7,5 litru ale tam se dalo čarovat,hlavně ten předstih šel nastavit na max.,úprava karburátoru atd.Dokonce sem přemýšlel zkusit to Lovato místo Lovtecu ale to je asi poslední věc co bych s tím chtěl dělat.

Když to bude jezdit za 8,5 tak neřeším nic ale 10 je moc.
13:08:42
27.01.2018
Jarda - zrušená registrace
-> Evž@ 27.01.18 11:52:14: zaneseny filtr u LPG paradoxne moc nevadi, zvysi se tim podtlak, takze kdyz to k tomu seridis, tak neni problem se spotrebou4, ale samo ho menit, aby se do motoru nedostal bordel...

Ja s 1.3 mpi jezdil dlouhodobe za 7,8 LPG, slo by i za min, ale ja nejzdil nijak usporne...

Blbej je ten Lovtec, ten proste bere vic :/, mel jsem to v combi a vim o cem mluvim, ale i s tim jsem dokazal jezdit pianko do prace za 8l... vic priskrcena a zadne dalsi upravy.

Na 1.3 mpi se mi osvedcilo posunuti cidla polohy klikovky a tim zvyseni predstihu - auto ozilo a spotreba min. o 0,5l dolu.

Dal se mi osvedcili, zruseni naporoveho sani pod svetlem a zruseni predehrevu od svodu, studenej vzduch pote beru do toho mista, kam sel teplej vzduch a privodni hadici mam vyvedenou za svetlo, mam to tak i u 1.6, u 1.3 se mi osvedcilo vicko ze spreje, castecne vyriznute a nasazene na tu hadici, aby se zvetsil prave podtlak... tak to mam i u rapida, pak kdyz k tomu dobre nastavis smes, mas skrtak a servo na hadici? tak to musi dobre fungovat, jestli mas jen skrtak, tak lambda provoz na LPG nijak neovlivnuje.4 Nafotim Ti, jak to mam u 1.6.
11:52:14
27.01.2018
Evž@
Čaute.Nevíte někdo nejčastější příčinu vysoké spotřeby u MPi?Nová instalace Lovtec,škrťák na hadici.Motor v dobré kondici,tlaky na válcích 13 bar.Svíčky Bosch Platinum se zmenšeným odtrhem.Spotřeba na benzín byla 6-6,5 l.

Problém je spotřeba kterou jsem při úsporné jízdě naměřil 2x 9,8/100 km.Při jízdě stylem pedál na podlaze spotřeba narostla jen o 0,8 l na 10,6l.

Vyměnil sem včera teda ještě vzduchový filtr.Jinak mě napadá už jen lambda nebo jiný problém s řízením toho systému.Jinak auto jede velmi dobře bez nějakých problémů.
09:27:18
06.01.2018
Bukaj
-> King: -> srdcar 120L: 3
00:48:08
06.01.2018
King
-> srdcar 120L: Ja uz jsem z toho pres deset let vylecenej, tak se do toho nehodlam nechat zase zatahnout :-)
00:41:31
06.01.2018
srdcar 120L
-> King: No a v čem bychom se rejpali, vždyť je to naše potěšeníčko, ne?3
00:38:18
06.01.2018
King
-> Bukaj: Ne, do tohohle se zatahnout rozhodne nenecham!3
00:33:22
06.01.2018
King
-> Bukaj: Ja si uz nepamatuju, jak jsem mel zapojenej reduktor, ale kdyz jsem po nekonecnejch bojich prakticky se vsim v chladicim a topnym sytemu vsechno vychytal, tak jsem nejakou nedostatecnost topeni v zime nepocitoval. Ale kdyz si clovek spocital naklady a cas stravenek hledanim informaci a spinavou praci pred panelakem, zjisti, ze by za ty prachy moh jezdit necim, co treba dokaze odmlzit predni okno hned po vyjeti i ve stavu znacnyho ojeti :-)
00:27:20
06.01.2018
Bukaj
-> King 06.01.18 00:17:45: Rozhodně ano - na 742.13x jsou perfektně navrženy nápravy - škodovácká přední náprava je víceméně nesmrtelná a taktéž vlečka4

Na 130LPG mám aktuálně najeto 222 tisíc Km a nápravy původní - na přední nápravě dělané jen svisláky, tlumiče a manžety hřebene, na zadní jen manžety jedné poloosy, ložiska a bubny. (nepočítám brzdové obložení), jinak vše původní od výroby5
00:22:01
06.01.2018
Bukaj
-> King: Jo, tohle jo, ale srovnávám to s autem bez plynu - a ani u jednoho nemám dojem, že topí nějak hůř, než bez obtoku. A ani u 130LPG nepozoruju rozdíl v ohřívání interiéru při jízdě na plyn vs. na benzín (kdy žádná endotermická změna skupenství v reduktoru neprobíhá). Prostě v celkovém objemu kolující vody je ta ani ne desetina více oclazované vody velkou díru do statistiky neudělá...4
00:17:45
06.01.2018
King
-> Bukaj: Je vubec na ty 742 aspon neco spravne navrzeny?3
upraveno 1x, naposled 06.01.2018 00:17:59
00:16:12
06.01.2018
King
-> Bukaj: No, ono se to nezda, ale ten rozdil v odebiranym teple lpg reduktorem vs. vyhrejvany sani je dost velkej. To skupensky teplo varu PB si traba na dalnici bere trvale stowky wattu tepla...teda, jestli si to dobre pamatuju...nekde v tomhle dredu jsem to Jardovi z nudy pocital :-)
00:13:39
06.01.2018
Bukaj
-> srdcar 120L 06.01.18 00:07:22: Jo, liháče v MB/kilech měly jedinou nevýhodu - byla pakárna je bez deformace nacpat s hadicí do domku (vadila tam stěna kastle a násos k chladiči) a často je někdo blbě namontoval a měch se prošoupal o ohnutou výztuhu...

...ale voskové termostaty fungují také poměrně dobře.

A vada topení u škodovek není ani tak systém klapek - sice se to blbě seřizuje, ale není to nemožné - ale spíš dlouhé vedení, ve kterém kapalina ztratí dost tepla a hlavně - u všech škodovek až do posledních zadomotorů je největším problémem nedostatečný výkon ventilátoru topení...7
00:07:34
06.01.2018
Bukaj
-> srdcar 120L: Zvláštní - toto zapojení mám u obou stotřicítek (130L a 130LPG) a ani u jedné nepozoruji vliv na výkon topení. On tam ani moc velký vliv být nemůže, když malý odběr vody je ve spodní části vložky a voda k topení jde až z hlavy...

Takže jedině, že bys použil nějaké nevhodné Tčko, ale i to se mi nezdá.

V originálním zapojení 135/6 je také obtok (přes sání) a vliv na chlazení to nemá...
00:07:22
06.01.2018
srdcar 120L
-> Bukaj: První termostaty v litrech a hundrtkách byly lihové s harmonikou a dokud byly v pořádku, bezvadně držely teplotu v úzkém rozmezí, reagovaly totiž daleko rychleji a přesněji, nez současné voskové. U stodvácy se vyplatilo v zimě chladič zakrýt při větších mrazech. Další kapitolou je systém klapek v topení 120-tek. Katastrofa. Když by tam byl systém topení, co měl třeba žigul, topila by daleko líp. Já to mám upravené tak, že obtoková klapka je trvale zavřená a ovádám jen průtok vody kohoutem. A topí.
upraveno 1x, naposled 06.01.2018 00:12:22
23:56:16
05.01.2018
srdcar 120L
-> Jarda: Právě že původně celá léta od plynaře to bylo paralelně k trubkám topení, na hadici od termostatu a na vracečce do vodní pumpy byla téčka se stejným průchodem a topení tak nějak topilo, voda se rychleji vracela přes reduktor než přes těleso topení. Když jsem to prvně předělal a reduktor jsem zapojil na vývod ze 4. válce a zpět přes téčko z druhé strany vodní pumpy do přívodu velkého okruhu, tak to topilo ještě hůř.
23:46:33
05.01.2018
Bukaj
-> King: Tak tak 4
23:46:26
05.01.2018
King
No, vzdyt to rikam :-)
23:45:30
05.01.2018
King
-> Jarda: Ono to zakrejvani chladice v mrazu udajne ma neco do sebe. Cet jsem na TW takovou teorii, ze z hlediska optimalni regulace teploty by od chladice mela do motoru vstupovat voda ochlazena asi o 10C (?), coz je ve skochtli s tim silenym chladicim systemem v mrazu udajne problem.
23:40:46
05.01.2018
Bukaj
-> Jarda: No, teď je to bezpředmětné, ale smysl to má při velkých mrazech, aby nezamrzal chladič - to se mi kdysi stávalo u Dacie -furt tam byl s něčím problém, musel jsem jeden čas dolívat chladicí kapalinu a nekontroloval jsem poměr, pak bylo týden -25°C a nejdřív mi zamrzl reduktor, pak při jízdě na benzín chladič, až jsem uvařil3

Jezdil jsem pak do konce mrazů s bundou před cladičem...1
23:37:56
05.01.2018
MVM
-> Jarda: Ono taky jde o to kolik je objem chladící náplně,jak je výkonná pumpa a taky jak rychlej je ten termostat co se otvírání a zavírání týká. Jak píšeš dobře - řídí to termostat. Ale určitý množství teplé vody nahradí studená. V mrazech je ten rozdíl/spád obrovskej a teplota kolísá ve velkým rozsahu než (pokud vůbec ) se chladič neprohřeje cca 50-60°C)



Taky jsem tomu nevěřil ale už tři zimy zadělávám půlku chladiče a je to lepší..
23:34:21
05.01.2018
Jarda - zrušená registrace
-> Bukaj 05.01.18 23:30:13: podle me to mam smysl tam, kde je vepredu motor, tata to mel u zigula, u skodovky to muze slouzit tak leda k mirnemu prehrati, ktere musis hlidat, abys to neuvaril, tata v te decce mel takova okynka oteviraci
23:30:13
05.01.2018
Bukaj
-> Jarda: Já mám u škodovky taky v zimě zakrytej chladič3
23:26:30
05.01.2018
Jarda - zrušená registrace
-> srdcar 120L 05.01.18 22:14:49: no bejvalej sef nepochopil funkci termostatu a nechape ji ani ted v duchodu, pry kdyz mel skodovku s motorem vzadu, tak celou zimu musel mit zakrytej chladic, aby to topilo :) rikam mu, ale to si ridi termostat, napred se prohreje motor a do chladice to jde az, kdyz je potreba chladit , no a no na to: to mozna tak v lete, ale v zime to tak nemuze fungovat a pry to vi jiste, ze mel kolik skodovek a u kazde musel mit zakrytej chladic :))) jinak by zmrznul

-> srdcar 120L 05.01.18 22:49:51: preferoval bych reduktor a ne topeni, ale tak kdyz Ti jde vic o komfort ... ja na to koukal u rapida a mam reduktor, topeni, vymenik, ale predelam to podle Bukaje, reduktor a vymenik... ikdyz u zlutyho rapida nejak topit nebudu asi potrebovat, vim, ze pri -20°C uz moc netopil, to bylo vevnitr tak do 15°C
upraveno 2x, naposled 05.01.2018 23:31:48
22:49:51
05.01.2018
srdcar 120L
-> Bukaj: No vidíš, já to mám ale tak, že reduktor je až za topením, tudíž jde horká voda od termostatu do topení a přes reduktor se vrací do motoru, ne opačně.



A ono to zas tak malé množství vody přes tu spojovací trubičku při zavřeném kohoutu topení nejde. Jde o to, aby hadička byla průchozí v celém průměru, dost ráda zarůstá, hlavně když se dolévá místo destilky obyčejná voda, že.
upraveno 1x, naposled 05.01.2018 22:52:23
22:34:41
05.01.2018
Bukaj
-> srdcar 120L: Ale my víme, jak to funguje...4

...a reduktor při původním zapojení (do série k topení) nezamrzal jenom díky tomu, že skrz něj při zavřeném kohoutu topení proudilo malé množství kapaliny skrz tenkou propojku trubek topení (ten "malý okruh"), nicméně nepovažoval jsem to za šťastné řešení, zvláště proto, že v případě otevřeného kohoutu topení reduktor odebíral teplo z vody, proudící k výměníku topení...7
22:14:49
05.01.2018
srdcar 120L
Chlapi, nechci se vás nijak dotknout, ale někdo asi neví, co je malý a velký chladicí okruh, provozní teplota motoru a na co je v chladicím okruhu termostat.



Pokud nepůjde přes reduktor teplá voda, tak zamrzne i v létě, je to vlastnost zkapalněného plynu, že odebírá při vypařování teplo z okolí, a proto se musí reduktor předehřívat. Samotné teplo motoru by na to nestačilo.
08:59:26
05.01.2018
Bukaj
-> Jarda: Hele, u první 130 jsem to dělal hlavně kvůli obtoku 4. vložky a osvědčilo se to - chladí to normálně, topí dobře a účel to splňuje...

...a když srovnáš ten průtok nějakých 8 mm - cca 0,5 cm2 vs 30 mm (nebo kolik je vnitřní průsvit trubek pod autem) - cca 8 cm2, tak to moc vliv na teplotu kapaliny před vodním čerpadlem mít nebude...4
08:38:09
05.01.2018
Jarda - zrušená registrace
-> Bukaj 05.01.18 08:05:01: a jo vlastne v zime se topi :))), tak to funfovat bude... Tak jak to namontovali ale paralelne k topeni to opravdu stoji zaprd... predelam to, u rapida na to mrknu a asi to predekam podle Tebe, u LPG mi to prijde super, za reduktorem necham ten vymenik, ale moc to nechapu u toho auta bez LPG, protoze si preci tu cast teple kapaliny, neochlazene, vracis zpet do motoru, ja myslel, ze tam to mas nekam k termostatu a ne zpatky k pumpe9
08:05:01
05.01.2018
Bukaj
-> Jarda - zrušená registrace 05.01.18 07:26:46: Tak reduktoru asi fakt stačí málo - když jsem auto koupil, tak vyhřívání reduktoru bylo od montáže napojeno DO SÉRIE k topení9 A přesto nikdy nezamrzl - v létě stačilo teplo od motoru a v zimě bylo puštěné topení, takže do reduktoru šla teplá voda...

Jinak já jsem do minulého týdne jezdil s termostatem, který držel 70°C (vyzkoušel jsem za uplynulý rok a půl 3 originál Wahlery a všechny otevíraly při 80°C, ale následně držely nižší teplotu 8 ), teď jsem se rozhodl, že kvůli topení dám na zimu originál Wahler 88°C, co mám připravený do Rapida, ale bylo mi ho líto, tak jsem tam dal MOTORAD 82°C a ten funguje perfektně a auto topí jako zamlada5

Jinak místo zátky lze buď použít originál nátrubek z MBčka, nebo bytelnější a dostupnější nátrubek na připojení podtlaku k sacímu potrubí - jen je potřeba provrtat jeho průsvit z těch 3 mm na větší - já vrtal 8, nebo 9 mm - stejný průsvit má nátrubek na 135/6 vodním čerpadle4
07:26:46
05.01.2018
Jarda - zrušená registrace
-> srdcar 120L 04.01.18 18:43:06: To mi teda prijde lepsi reseni, jak to ma Bukaj, budu se muset podivat, jak to mam v rapidu vlastne ja :) vim jen, ze pred felda pumpou mam Tcko, jako spousta lidi, rika, ze tomu reduktoru staci malo, ale to poznaji v mrazech :) a vyparnik by mel byt radne prohraty, takze pokud to bude jen tak nejak nic moc, tak to poznas na spotrebe, jinak u nivy mi ve velkych mrazech uz reduktor zamrzl, jedine reseni potom je vypnout topeni, coz neni moc prijemne :) nevim proc jsem to jeste nepredelal, kdyz ma vyhrivane saci, ale je tam tskova divna hadicka...

-> Bukaj 03.01.18 22:29:45: jde tam neco existujiciho nasroubovat nebo jsi provrtal tu zatku a navaril trubicku? Ja mam teda za reduktorem jeste vymenik voda/olej
upraveno 2x, naposled 05.01.2018 07:30:38
19:49:01
04.01.2018
isti
-> srdcar 120L: Chápem pane,musím rozrezať trubku nad napojením na koleno aby som do toho vedel napojiť hadicu.
19:33:16
04.01.2018
srdcar 120L
-> isti: Napájení reduktoru je nad propojovací trubičkou, aby při zavřeném ventilu topení mohla proudit voda od termostatu propojovací trubičkou do reduktoru. Zpáteční trubka do vodní pumpy je rozříznuta a nad propojovací trubičkou hadicí propojena do reduktoru a z reduktoru hadicí rovnou do vodní pumpy. Snad jsem to popsal srozumitelně.
19:04:10
04.01.2018
isti
-> srdcar 120L: Napájanie reduktoru je pod spájacou hadičkou či nad?Ja mám pláne nahodiť 136 pumpu.Keď už je to 136gl tak nech aj tak vyzerá.Mohol by som nahodiť aj trubky zo stodvaciatky a zapojiť malý okruh ak je treba.
18:43:06
04.01.2018
srdcar 120L
-> Jarda: Asi jsi nečetl, co jsem před tebou napsal. Když zavřu kohout topení, tak voda dál proudí přes 6 mm propojovací trubičku do reduktoru a zpět do motoru. Ten průtok bohatě stačí na vyhřívání reduktoru. Jak to půjde, nafotím to, abys byl v obraze.
18:30:16
04.01.2018
Jarda - zrušená registrace
-> isti 04.01.18 18:05:35: to u auta s kohoutem udelat nemuzes, jak zavres kohout, tak Ti zacne plyn zamrzat, musis to dat nekam do maleho okruhu, kde chladici kapalina proudi stale, u fava treba do serie na vyhrivane saci potrubi4 u nivy to udelali paralelne k topeni a i to neni nic moc... treba u feldy to do okruhu topeni dat jde, tam neni kohout...

-> Bukaj 03.01.18 22:29:45: tu druhou civku bych si zaspuntoval, kvuli vlhkosti
upraveno 1x, naposled 04.01.2018 18:42:52
18:22:39
04.01.2018
srdcar 120L
-> Bukaj: Tak jsem to měl jeden čas taky tak zapojené, ale málo mi to topilo, protože v okruhu přes reduktor byl menší odpor v průtoku než přes topení, aspoň mi to tak připadlo. Dnes jsem to předělal a mám to tak, že reduktor je v sérii přes zpátečku z topení, je zachován malý oběh přes 6 mm hadičku, takže normálně stačí i při vypnutém topení proudit horká voda do reduktoru. Topí to, jak má. Ujel jsem s tím přes 200 km v režimu s topením i bez topení a bez problémů, nezamrzá.



Jen jsem chtěl ještě uvést, že 136 vodní pumpu nemám a vracel jsem vodu T-kusem před vodní pumpu 120-tky
upraveno 1x, naposled 04.01.2018 18:25:15
18:05:35
04.01.2018
isti
-> Bukaj: Až tak s tým nechcem experimentovať.

Zapojím to do hadíc vedúcí od-do kúrenia a basta1
22:29:45
03.01.2018
Bukaj
-> isti: Já to mám na 130LPG zapojené zcela nezávisle s využitím 135/6 vodního čerpadla a obtokem IV. vložky válce:

...voda k reduktoru je nasávána zpod IV. vložky, kde mám místo zátky nátrubek a odvod z reduktoru mám do bočního vývodu vodního čerpadla. (stejným způsobem mám u druhé 130L řešen obtok IV. válce, ovšem pochopitelně bez reduktoru)4
zvětšit Lpg pro lpgisty - obrázek od Bukaj vložen 03.01.2018 22:29:45
22:21:15
03.01.2018
srdcar 120L
-> isti: Já mám taky Fávo motor, se Sedrem, ale vyhřívání sání nemám, jezdím téměř stále na plyn. Vývod skříně termostatu je pod termostatem, takže tudy jde stejně malý okruh jako do topení.
21:17:27
03.01.2018
isti
-> srdcar 120L: -> Kocvin: Ďakujem,reduktor mám tiež na pravo a vývody vedú z boku ako to má Srdcar.V mojom prípade(motor 136)je u vodnej pumpy na hadici t-čko,odtial vedie voda do sania a zo sania do reduktoru,a druhá hadica je napojená na vývod domčeku termostatu ktorý by v originále viedol na sanie.Ide mi o to že ako by to malo byť správne zapojené.Aby tam bol okruh aj za studena s zatvoreným termostatom.
Extreme Tyres