-> Toušík: zkus to obohatit, me střílela chudá směs.
Kompres je lepsi vetsi. Ja jezdil asi 10,5. S tím nemá problém ani N95
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Lpg pro lpgisty
11:33:23
28.02.2013
28.02.2013

vhml
07:57:37
28.02.2013
28.02.2013

Toušík
Prosím potřeboval bych trošku objasnit čím vznikají ty "výbuchy" detonace do sání u LPG. Už jsem zjistil že to nedělá jen mě. Mám Fedu, stříkačku, ale plyn si to přisává nad klapkou. Takže podtlakově. Začíná mě to bouchat v sání pokud mám na svíčky najeto tak 5tis. km a pokud je vyměním tak se to zas zlepší což mě začíná přicházet jako hodně často. Je to například carbonem v hlavě? Vyčisti ji? Nebo něco aby mi to začalo lépe fungovat. Nebo předělat plyn? A ještě pokud bych chtěl aby plyn lépe fungoval jaká je teorie? Větší nebo menší komprese?
20:42:03
17.02.2013
17.02.2013

King
-> Exon: To zni, jako bysme byli na foru amaterskych pyrotechniku ;-) Ale jestli jde o vyndani NADRZE, pak ten ventil by mel stacit (pokud tam neni jeste schovanej druhej). Pocitej ale s tim, ze pri povolovani trubek na tebe bude chvili sycet lpg, kterej se z nich bude odparovat.
19:49:26
17.02.2013
17.02.2013

Exon
Zdravím zastavuje se tím šroubem co je na obrázku přívod do obou hadic? Potřebuju bombu vytáhnou a nechci aby plyn utekl... Díky
00:02:30
09.02.2013
09.02.2013

King
-> ToMi: Obecně takový průměry, aby nebyly menší než průměry difuzorů karbu - pokud je řeč, jak doufám, o motoru 130 se sedrem....
20:40:31
08.02.2013
08.02.2013

ToMi
Mam otazocku aky mixer ma byt na motore 1.3 myslim priemery. Vdaka
08:16:19
07.02.2013
07.02.2013

Jarda - zrušená registrace
jsou mozne detonace na favo motoru (LEKR) tim, ze je prilis chuda smes LPG, kdyz se otevre druha komora? uvazuji proto bud o tom dvojitym mixeru, kde se pro kazdou klapku nastavuje smes zvlast (to teda nevim, jak bych seridil) nebo sprahnout mechanicky obe klapky, tusim, ze to tak mel baghira na 130, ale to byl SEDR...
23:06:32
06.02.2013
06.02.2013

King
-> Karel.: Je to simply clever

08:30:42
06.02.2013
06.02.2013

Karel.
-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček: to by mě zajímalo, kde je problém, že při 100tis se musí dělat hlava

22:44:47
05.02.2013
05.02.2013

King
-> oojirka: Palubní počítač plácá hausnumera, který kalkuluje z nepřesnýho údaje ujetý vzdálenosti a z fiktivní dýlky vstřiku, kterou ECU odvozuje od falešných oblbovacích signálů z LPG ŘJ - takže mluvíme o cca 7-8l/100 LPG spotřeby při hodně lehký noze, protože na fóbii moc nehrozí nastavit směs na mírně chudou jako u jednoduchejch podtlakovejch systémů

19:45:22
05.02.2013
05.02.2013

Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> Karel.: ta převodovka je v podstate stejná jako 74kw ..
s tesnenim pod hlavou a spotřebou oleje je to jak píše -> oojirka:
s tesnenim pod hlavou a spotřebou oleje je to jak píše -> oojirka:
14:58:48
05.02.2013
05.02.2013

Karel.
s 1.8T jsem toho najezdil dost a vím co je to za motor, ale nějak se bojím mých krátkých cest po Brně, navíc motor se dýl ohřívá, nevím no jsem z toho nerozhodnej.
14:53:08
05.02.2013
05.02.2013

Jarda - zrušená registrace
-> Karel.: bral bych 1.8T urcite, spotreba bude podobna a pojede to

14:44:45
05.02.2013
05.02.2013

vhml
-> Karel.: 1,8T je hodnej motor. Žádná výrazná špička a aby to fakt jelo tak to musíš dost točit. Tudíž bych se toho nebál ani pro ruku nezkušenou.
14:29:32
05.02.2013
05.02.2013

Karel.
-> oojirka: mám ještě v merku 1.8T, ale tu nechci, protože v tom bude jezdit i mladá a ta by si s tím výkonem nemusela umět úplně poradit
K nám teda těch 75kW moc nejezdí, tak právě nevím co a jak
Je mi jasný, že drak to nebude, stejně to bude za chvíli jako rodinný, no budu muset se v tom svézt jak to jede.


Je mi jasný, že drak to nebude, stejně to bude za chvíli jako rodinný, no budu muset se v tom svézt jak to jede.
14:23:33
05.02.2013
05.02.2013

oojirka
-> Karel.: Dle mechaniků to prý víc žere olej a při 100.000 km se dělá těsnění po hlavou. Jinak další závady neříkali. No svižný na předjíždění to moc není, ale zase na druhou stranu, pokud jedu v klidu, tak to nejede špatně. Závoďák to prostě není, ale na rodinné ježdění s dětma to je vyhovující....jinak o té spotřebě se nechci hádat, jen jsem napsal co píše palubní PC.
14:09:53
05.02.2013
05.02.2013

Karel.
-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček: tou údržbou myslíš co? Ppouze měnění oleje,svíček a rozvodů, prostě běžný díly ne?
-> oojirka: 6,5l na plyn? to snad ne
To bych to auto fakt koupil hned
Dle palubáku se to moc měřit nedá. Jinak svižnost při předjíždění atd?
Vím, že u 74kW odcházely převodovky, ale ta 75kW by už měla mít jinou převodovku ne? Jinak jsem právě moc o tom motoru neslyšel
-> oojirka: 6,5l na plyn? to snad ne


Vím, že u 74kW odcházely převodovky, ale ta 75kW by už měla mít jinou převodovku ne? Jinak jsem právě moc o tom motoru neslyšel
13:56:50
05.02.2013
05.02.2013

oojirka
-> Jarda: jj, na plyn, je to tedy měřené palubním počítačem( ale už jsem přidal 1 litr navíc, ukazuje jinak 5,5 litru)....auto ale hlavně jezdí delší trasy cca 200 km po dálnici s klidnou nohou
13:51:58
05.02.2013
05.02.2013

Jarda - zrušená registrace
-> oojirka: tu spotrebu myslis na LPG? nejak se mi nechce verit, kdyz fabia 1.4mpi se sekvencnim LPG ma spotrebu 9l
13:44:47
05.02.2013
05.02.2013

oojirka
-> Karel.: mám, spotřeba kombinovaná 6,5 litru. Teď momentálně problém, že auto špatně topí při volnoběhu (už jsem to tu řešil ve foru), ale právě teď je auto u plynařů, kteří to montovali, tak za 2 hodiny uvidím...ale jinak spokojenost. Ale co se týče spolehlivosti motoru, já naopak slyšel ( i od lidí ze Škoda servisu), že motor celkově moc kilometrů nevydrží, ale nevím zatím nemůžu posoudit, mám málo najeto.
13:22:40
05.02.2013
05.02.2013

Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> Karel.: nemám, ale motor při dobré údržbě bezproblémový a reálnou spotřebu bych viděl kolem 9-10litrů..
11:13:09
05.02.2013
05.02.2013

Karel.
je tu někdo kdo má octavia I 1.6 75kw na plyn? Jaká je spotřeba? jsou nějaký problémy s plynem? Je ten motor dostačující?
11:04:25
05.02.2013
05.02.2013

Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> colaczech: jednoduchý - pokud chceš nechat motor 120 na lpg tak do te nové hlavy musíš nechat udelat tvrzená sedla, jinak nevydrží - pokud ne, tak motor favo-felda.
Jiná možnost není. Tečka.
Jiná možnost není. Tečka.
23:03:37
04.02.2013
04.02.2013

King
-> Vojtisek: Pokud reduktor funguje správně (dobrá cirkulace vody na ohřev LPG), není důvod pro vyšší spotřebu plynu při studeným motoru (resp. ta spotřeba je vyšší jenom kvůli např. hustšímu oleji v motoru a převodovce, ale ne kvůli obohacení směsi, která je nutná u benzínu). Stejně tak není důvod, aby to na studeným motoru špatně akcelerovalo a kuckalo - pokud je chladící směs správně namixovaná (aspoň do -30C) a nezamrzá reduktor, může bejt jenom nižší volnoběh, ale auto musí táhnout a plynule zrychlovat. Na plynivý škodivce jsem do -15C nepoznal, že je motor ledovej a až při -20C se muselo trošku opatrně s pedálem plynu na prvních pár metrech, protože tlak plynu v nádrži už vlivem mrazu skoro nebyl :) Do karbu jde samozřejmě plyn a pokud tam prská kapalná fáze, pak je to špatně....
18:44:57
04.02.2013
04.02.2013

Vojtisek
Dvě rychlé otázky: starty v zimě na lpg zvýší rapidně spotřebu? Při studeném startu mi auto jede líně a jede na druhý stupeň karburace, ten plyn jde do karbecu jako plyn nebo jako čůrek kapaliny?
Kují
Kují

18:51:42
24.01.2013
24.01.2013

colaczech
-> vhml: -> Jarda: tak to jsem nechtel slyset
Je to prvni auto z tech co jsem mel,kde chci ponechat typove shodny motor.
Ty motory feldu i 136 co na plyn i jezdila mam doma, ale auto je civil a prehazovat to kvuli TK se me nechce.

Ty motory feldu i 136 co na plyn i jezdila mam doma, ale auto je civil a prehazovat to kvuli TK se me nechce.
18:35:54
24.01.2013
24.01.2013

Jarda - zrušená registrace
-> vhml: souhlas 742.136 a hlavu felda 50kW

18:31:43
24.01.2013
24.01.2013

vhml
-> colaczech: zahodit celej motor a dat tam favo?
18:23:27
24.01.2013
24.01.2013

colaczech
Chci se zeptat, jestli ma nekdo zkusenosti s timto www.neptun-harfa.cz/Ochra
na-ventilovych-sedel/3467.
html
Mam v planu to pouzit do skody 120 na lpg. Nebavi me porad nastavovat ventily. Mam to jako levnejsi alternativu k vyvlozkovani sedel ventilu. Budu davat fungl novou hlavu, a chtel bych aby vydrzela pokudmozno co nejdyl.
Nebo popripade jestli by mi doporucil nekdo z vas, kde udelaji levne vyvlozkovani sedel.
Mam v planu to pouzit do skody 120 na lpg. Nebavi me porad nastavovat ventily. Mam to jako levnejsi alternativu k vyvlozkovani sedel ventilu. Budu davat fungl novou hlavu, a chtel bych aby vydrzela pokudmozno co nejdyl.
Nebo popripade jestli by mi doporucil nekdo z vas, kde udelaji levne vyvlozkovani sedel.
15:32:01
21.01.2013
21.01.2013

vhml
-> myschaak AZNP K.Hora: jo, měl jsem na feldě a mám je i teď v Sharanu. Oproti klasice asi +10Kč. Vnější elektroda je na konci do špičky.
13:52:13
21.01.2013
21.01.2013

myschaak AZNP K.Hora
-> vhml: to jsem právě myslel....že jsou A-line i jednobodový

11:36:30
21.01.2013
21.01.2013

vhml
-> myschaak AZNP K.Hora: a-line je obecně víc druhů. Obyčejná A-line je jednobod, jen má jinak tvarovanou vnější elektrodu. Pak jsou i 3 bodový, platinový atd.
09:32:29
21.01.2013
21.01.2013

myschaak AZNP K.Hora
ok,dík...já ty vícebody taky nemusim
23:01:32
20.01.2013
20.01.2013

King
-> myschaak AZNP K.Hora: A-line je snad jenom nějaký provedení s dlouhou životností - v cougaru mám normální "jednobody", akorát maj díky použitejm matrošům (Yttrium, Pt) tenkou střední elektrodu, což choulostivýmu zetecu chutná.
20:59:55
20.01.2013
20.01.2013

Jarda - zrušená registrace
-> myschaak AZNP K.Hora: ze vsichni cpou na fabie 3 body, co od toho ocekavaji, ja byl rad, ze jsem se jich z feldy zbavil

21:34:28
18.01.2013
18.01.2013

myschaak AZNP K.Hora
jen pro zajímavost jsem teď měnil svíčky na fábii....koupil jsem silvery...a hle....byly tam ty A-line.....to jsou jen tříbody nebo dělaj i obyč?
20:39:57
18.01.2013
18.01.2013

francomk
-> Jarda: Mám na 136B sviečky NGK BCPR5ES pre 135B s povodným odtrhom 0,7 mm a tak nejako to funguje. Mám v pláne kúpiť predpísané BCPR6ES a na týh ten odtrh asi upravím 
-> myschaak AZNP K.Hora:

-> myschaak AZNP K.Hora:

13:36:35
18.01.2013
18.01.2013

MOLSO
-> myschaak AZNP K.Hora: 

13:01:01
18.01.2013
18.01.2013

myschaak AZNP K.Hora
dřív byly uzávěry bomby mechanický ale pak s tou novou normou dělaj s elektroventilem přímo na bombě....ale blbě se to vypouští....musíš k ní vzít na pole klubo dvou drátů,napojit a o kus dál připojit na baterku....a bacha aby to nejiskřilo




21:47:19
17.01.2013
17.01.2013

King
-> Jarda: Aha, ale před reduktorem se taky jeden montuje(?). S R01 jsem zatím neměl tu čest.
19:45:14
17.01.2013
17.01.2013

Jarda - zrušená registrace
-> King: neni? vzdyt u LPG s R01 byt musi
jj, tak alespon, ze tak

jj, tak alespon, ze tak
19:21:03
16.01.2013
16.01.2013

King
-> Jarda: Na nádrži žádnej elektroventil snad není. Ventily se podle typu auta montujou kousek od reduktoru, ale to nehraje roli - mluvím o lpg v odpařovací komoře reduktoru.
Práskat jiskry do vzduchu by nemlo bejt proti ničemu, protože i na benzín je to jeden z režimů.
Práskat jiskry do vzduchu by nemlo bejt proti ničemu, protože i na benzín je to jeden z režimů.
11:11:59
16.01.2013
16.01.2013

Jarda - zrušená registrace
-> King: tak nesmis to zavirat na nadrzi, ale u reduktoru... :) me cca 2s a pouzivam to jen z delsich kopcu
ale co myslis, ze to hazi jiskru na prazdno? vadi to necemu, nemam si jeste udelat odpojovani civky se zpozdenim cca 3s?

ale co myslis, ze to hazi jiskru na prazdno? vadi to necemu, nemam si jeste udelat odpojovani civky se zpozdenim cca 3s?
07:25:14
16.01.2013
16.01.2013

vhml
-> Toušík: šikula, našel. Dostaneš kostku cukru 

22:50:45
15.01.2013
15.01.2013

Toušík
-> King: Já myslel že mě vhml zkouší :D Tak Asi tohle co www.autotypautodily.cz/cz
-detail-184364-svicka-dr15
ycy-a-line-skoda-favorit-a
-felicia-194-a00012.html
22:32:34
15.01.2013
15.01.2013

King
-> Toušík: Do vyhledávacího okna nejpoužívanějšího českého internetového prohlížeče napíšeme.......
22:26:35
15.01.2013
15.01.2013

Toušík
-> vhml: Nekecej.. prozraď
22:10:59
15.01.2013
15.01.2013

vhml
-> Toušík: hledej šmudlo. Nevím z hlavy :-)
22:07:23
15.01.2013
15.01.2013

King
-> Jarda: Ale, ale! :) Ona se půldecka kapalnýho lpg odpaří na půldeci plynu?
Pokud si pamatuju, tak na BRC reduktoru byl na výstupu ještě ventil, kterej byl zapojenej paralelně k ventiilu přívodu kpalaný fáze do reduktoru. Tam by se dalo o nějakým šetření mluvit, ale spousta reduktorů maká i několik vteřin po vyppnutí přívodu lpg. Na 105ce dokázal reduktor krmit motor při 90tce ještě asi 5 vtečin po přepnutí do mezipolohy. ak sice poklesnul tah, ale ještě chvíli to nějakej plyn dávalo.
Pokud si pamatuju, tak na BRC reduktoru byl na výstupu ještě ventil, kterej byl zapojenej paralelně k ventiilu přívodu kpalaný fáze do reduktoru. Tam by se dalo o nějakým šetření mluvit, ale spousta reduktorů maká i několik vteřin po vyppnutí přívodu lpg. Na 105ce dokázal reduktor krmit motor při 90tce ještě asi 5 vtečin po přepnutí do mezipolohy. ak sice poklesnul tah, ale ještě chvíli to nějakej plyn dávalo.
21:44:50
15.01.2013
15.01.2013

Toušík
-> vhml: A prosím jaké číslo té svíčky?? té A line