Lpg pro lpgisty

prohledat
2710 příspěvků (zobrazeno 2014 až 2063) od 09.05.2007 do 21.08.2025, založil/a spartra
řadit dle data
21:06:02
15.01.2013
Jarda - zrušená registrace
-> King: to, co tam je, tak je pryc hned

jj, taky to nebylo u nas...
19:54:14
15.01.2013
King
-> Toušík: Pokud byl motor (136ka ve 105), vydržely mi brisky silver i 30tkm.

Zvážil bych ten tip od Vhml s briskama A-line. Používám je v cougaru, kde je zetec, kterej je extrémně citlivej na svíčky a ty A-line mu už 30tkm "chutnaj" :)
19:51:34
15.01.2013
King
-> Jarda: Já jenom, že u některejch typů reduktorů je to nahovno, protože se vypne jenom přívod kapalný fáze do reduktoru, ale to, co už je v něm, se stejně odpaří a spálí. 30km v kuse s bržděním motorem se zas tak často nepoštěstí :)
19:47:17
15.01.2013
vhml
-> Toušík: kolem 20000 max
19:45:42
15.01.2013
Toušík
-> vhml: Ok zkusím. A kolik drží vám svíčky?? Taky odchází.
19:07:40
15.01.2013
Jarda - zrušená registrace
-> King: manualne na prepinaci4 doufam, ze jiskra na prazdno nicemu nevadi, je fakt, ze mi jedno po sobe odesly dve civky (tak doufam, ze to s tim nesouviselo), ale ta soucasna drzi uz pres 40tis. km

jednou jsem takto brzdil nepretrzite 30km :)
19:03:04
15.01.2013
vhml
-> Toušík: já jezdil na briskový A-line se zmenšeným odtrhem a dobrý. Silvery dlouho nevydrželi.
19:01:12
15.01.2013
King
-> Jarda: A jak ten přívod LPG při brždění motorem vypínáš, smím-li se zeptat?
18:28:40
15.01.2013
Jarda - zrušená registrace
-> Toušík: nemas taky bingo lambda? kolik Ti to žere?

do moji feldy dal nejakej tuner 3elektrodovy svicky brisk a byla to s nima tragedie, po vymene za silvery se konalo velke zlepseni, ale stejne kdyz natankuji nejake LPG, tak to v zatezi a nizsich otackach lehounce skube, na jine LPG je to pak zase OK9 je fakt, ze vzdalenost elektrod mam 0,7, takze zkusim zmensit

kdysi jsem mel chip od cimbu.cz a nevedel jsem, co je zpetnej zasleh a i to o trochu lip jelo a min zralo ikdyz spotreba byla stejne o cca litr vyssi nez na rapidu - to si vysvetluji tezsim autem a stale i po chiptuningu pro LPG nizsim predstihem a na rapidu mam denni svetla a vypinam privod LPG pri brzdeni motorem a to vse dohromady ten litrik muze udelat...
07:23:06
15.01.2013
Toušík
-> King:

Takže na benzím mám MPi ale plyn jak píšu si to nasává nad klapkou.



Obyčejné svíčky jsem taky zkoušel a výsledek byl stejnej. Použil jsem nové seriové na feldu a odešli po skoro stejné době.



A ventily jsem možná dělal na studeným tenkrát jsem někomu volal asi VHML aby mě to řekl takže to myslím že je správně.
23:00:57
14.01.2013
King
-> Toušík: Možná by nebylo od věci pochlubit se i systémem vstřikování (BMM/MPI)ю

Ale obecně:

1) Jakou máš elektrodovou vzdálenost na svíčkách - brisky Silver se dodávaj tuším s mezerou 0,7mm, což je pro filcku moc a doporučuje se 0,55-0,6mm. Tohle by mohlo pomoct, ale ještě je varianta, že ty svíce motoru neseděj a líp by se tam chovali třeba obyčejný, předepsaný na benzín...uvidíš.

2) Ventilová vůle 0,2mm na teplým motoru je kravina. Předpis je 0,2mm na studeným.
22:04:22
14.01.2013
Toušík
Ahoj prosím možná se to tu řešilo tak kdyžtak mě vynadejte ale mám prosbu :) Jo napíšu to nezkušeně protože se v tom taky moc nevyznám a možná je tohle vše normální a nemá to cenu řešit. Ale...



Mám Feldu 1,3 50Kw, v tom plyn kterej je nataženej nad klapku a je přisávanej, používám svíčky Brisk DR15YS pro LPG je to napsáno na krabičce. Ventilové vůle mám seriové teď si nejsem 100% jistej zda 0,25 za tepla nebo 0,20. Je tam nějaké řízení toho plynu podle Lambdy. Ale prostě když dám nové svíčky jede mi to pěkně všechno v klidu pohodička, ale jak ujedu tak po 5tis. Ujetých Km mě to začne "bouchat" zpět do sání když je motor studenej a nebo když je vlhko a nebo když ten motor " dusím" . Už mě to začíná trošku štvát a chtěl bych to nějak vyřešit určitě to budu nějaká začátečnická chyba protože se S LPG ještě nekamarádím, ale i tak budu moc rád! Děkuju moc všem za rady.
20:38:38
06.01.2013
King
-> Exon: Ten šroub na hadici opět nemá s volnoběhem nic společnýho. Je to škrťák maximálního průtoku plynu a reguluje se tím průběh bohatosti (dtto spotřeba). Volnoběh lpg se překvapivě šteluje karburátorem (u SEDRu šroub přídavnýho vzduchu). Ovšem volnoběh se šteluje na benzín a po přepnutí na lpg se jenom tím "tvým" šroubem nastavěj max. otáčky, který musí bejt stejný jako na benzín.

Pokud z nějakýho důvodu je lpg volnoběh nižší, v první řadě se řešej problémy s těsností sání - hlavně směšovač vůči karbu, filtrbox vůči mixeru, ale i karbec proti sání atd. V extrémním případě může nízkej volnoběh způsobovat opotřebenej motor, kdy odfukem klikovky fučí do sání tolik bordelu, že při volnoběhu už snad ani není podtlak a volnoběh nefunguje (lpg). Pokud máš podtlakový blokování velký membrány (tenká hadička mezi sacím potrubím a reduktorem), problémy způsobuje netěsnost tý hadičky (zteřelá hadice, chybějící hadicový spony - takže zase těsnost)
20:15:01
06.01.2013
Exon
Takže systém lovato auto škoda 120 motor 120 se sníženou hlavou o 1 mm a vačkou z felcky 254. Točil jsem tím šroubem co je na reduktoru což bylo podle toho co jsi napsal blbě... Takže ten šroub na reduktoru je na nastavení bohatosti? a ten šroub na té hadici je na nastavení volnoběhu?
19:17:30
06.01.2013
kure
jarda : mě to jede bez problemu jak studene tak teple žádné střílení apod.
upraveno 1x, naposled 06.01.2013 19:18:27
15:15:07
06.01.2013
King
-> Exon: Ráčej prominout, ale u tvýho popisu problému mi chybí pár "detailů"

1. jakým šroubem si točil

2. co je to za auto (motorizace)

3. co je to za LPG systém



...jinak obecně: šroub, kterej se jako první nabízí ke krucení na většině lpg reduktorů, je šroub bohatosti a na jeho "dráze" je vždycky jeden bod, kdy je směs optimálně bohatá a kroucením na obě strany pak volnoběh bude vždy nižší - kvůli obohacení/ochuzení směsi. Takže tudy cesta nevede...
22:24:24
05.01.2013
Exon
Zdravím mám dotaz dnes jsem zkoušel doladit volnoběh a když jsem točil šroubem do leva tak to začlo chcípat a když doprava tak to taky začalo chcípat tak jsem to nechal tak nejak jak to bylo aby to aspon trochu drzelo volnoběh bude nejspíš membrána v prdeli že? nebo je to normální? a musím doladit směs? na benál to jede normálně...
15:49:44
05.01.2013
Jarda - zrušená registrace
-> kure: me to s odpojenym strili do sani :(
13:31:52
05.01.2013
kure
no nevim v jakém stavu jsou ale myslím se ,že po 10letech provozu nic moc
12:26:34
05.01.2013
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> kure: a membrány???
10:06:27
04.01.2013
kure
menší úspěch ted jezdim z odpojeným aktuátorem a spotřeba z 12l spadla na 10l
21:24:08
01.01.2013
Jarda - zrušená registrace
vhml 28.12.12 10:41:25 napsal:

Jakože udělat kabel LPG->OBD->USB ?

-> darklord: tak to nekomunikuje :(
21:23:40
29.12.2012
kure
uvidíme
17:56:54
29.12.2012
Jarda - zrušená registrace
-> kure: no nerikam, ze tam mas zavadu, spis si myslim, ze to mas spatne nastavene4
16:44:13
29.12.2012
kure
jarda: z elektronikou problem nemám vše fuguje na 100% jen to trošku více žere ,ted jezdim z odpojeným aktuátorem a chová se to tak jako před tim možná je KO zkusím jej vyměnit
12:33:07
28.12.2012
vhml
-> Jarda: ja radsi počkám :-D
12:31:23
28.12.2012
Jarda - zrušená registrace
-> darklord: jj, jen kdo to prvni odzkousi :), doufam, ze tim neco neodpalim...



me ta BMM redukce uplne nechodi :( pri zapnutem klicku pamet zavad prectu, ale za behu motoru mi to napise chyba v komunikaci a nepripojim se :/, ale to mi dela jen u zelenyho MTX na BMM motoru, k felde BMM se pripojim normalne 9
upraveno 1x, naposled 28.12.2012 12:45:30
11:57:11
28.12.2012
darklord
-> vhml: no kedze v tej scheme co tu visi vidim ze je tam len plus minus a K L linky, tak je to to same co ide aj z obycajneho diagnostickeho kabla. Takze podla mna staci spravne zapojit piny a je hotovo.
10:54:26
28.12.2012
Jarda - zrušená registrace
-> vhml: jj4

-> darklord: hmm, tak ja mam rozbrakovanou az moc starou feldu, ktera ma jeste konektor pro diag. u motoru jako favo :/
upraveno 1x, naposled 28.12.2012 10:56:16
10:41:25
28.12.2012
vhml
Jakože udělat kabel LPG->OBD->USB ?
10:32:08
28.12.2012
darklord
-> Jarda: staci vybrakovat nejaku staru feldu a kanibalizovat OBD konektor odtial, zohnat konektor na pripojenie s LPG a par minut s pajkovackou myslim za tych 1400 ci kolko za to pytaju stoji...
10:13:40
28.12.2012
Jarda - zrušená registrace
-> darklord: vis, ze asi jo... mam redukci na BMW ze ktereho jsem si delal diag. na BMM, tak si udelam jeste na LPG 5 , ale ten konektor me stve, nechce se mi tam zapojovat jednotlive piny... to je nebezpeci, ze neco driv nebo pozdeji odpalim :/
09:32:21
28.12.2012
darklord
-> Jarda 27.12.12 19:57:44: ked sa tak divam na ty schemy, nestaci na to obyc KKL diagnostika napr na VAG? maximalne si zbastlit nejaky konektor ktory by bol s OBD kompatibilny...?
08:39:28
28.12.2012
vhml
1400 není úplně málo no...
21:48:36
27.12.2012
Jarda - zrušená registrace
-> vhml: premejslim, ze si to zbastlim, jeden integrac a jeden stabik... na tom nic neni, horsi jak udelat konektor :( a rdukce USB-COM stoji 59kc
upraveno 1x, naposled 27.12.2012 21:49:33
21:44:26
27.12.2012
Jarda - zrušená registrace
-> vhml: tento by to mel umet...

aukro.cz/lpg-interface-us b-ac-stag-300-plus-isa2-pr emium-i2903783100.html



jen skoda, ze neumi jeste AG sekv. :(
21:42:10
27.12.2012
Jarda - zrušená registrace
21:11:23
27.12.2012
vhml
Nechá se sehnat diagnostika a kabel k Magic 3 ?
19:57:44
27.12.2012
Jarda - zrušená registrace
schema kabelu, horsi, ze uz mam na notebooku jen USB a nemam seriovej port :(
zvětšit Lpg pro lpgisty - obrázek od Jarda - zrušená registrace vložen 27.12.2012 19:57:44
19:16:42
27.12.2012
Jarda - zrušená registrace
-> kure: no mam ted s feldou podobne problemy :( benzinu 6,5 a plynu 11



uz jsem si stahnul soft k diagnostice...

chomikuj.pl/molekos/Bingo +S+3.08+soft+i+drivers+na+ usb



ted jeste kabel, v polsku se necha kolupit i za 25zl cca 150kc
11:49:09
23.12.2012
kure
at z tim jedu do 2tis nebo do 4tis furt 12na100:-)
11:11:49
23.12.2012
vhml
-> kure: nejezdi ,,eko" do 2000 ale jezdi s tím normalně jako clovek, tj. 2500-3500
11:08:06
23.12.2012
kure
takhle nějak vypadá muj reduktor zn. Tartariny sestava už bude mit pomalu 10let provozu za sebou
zvětšit Lpg pro lpgisty - obrázek od kure vložen 23.12.2012 11:08:06
11:06:39
23.12.2012
kure
nazdar všichni měl bych menší problémek se spotřebou lpg jde o vuz GIII 1,4 i když jedu eko do 2tis tak pořád cca 12litru/100km , pokud u beru nebo přidám na bohatosti stale stejne ne-li horší dnes jsem zjistil že když to nastartuju nechám běžet na plyn tak drží otáčky cca 800 ot/min někdy vyskočí na cca2tis a to přes to že mám odpojený akruátor (i když jej připojím beze změn) přidám pár fotek dik za reakce :-)
zvětšit Lpg pro lpgisty - obrázek od kure vložen 23.12.2012 11:06:39
upraveno 2x, naposled 23.12.2012 11:08:56
22:02:08
16.12.2012
King
-> vhml: Takže stop ventil v multiventilu nádrže asi není úplně ve formě, jako v Zazově případě, a jeden stojan se způsobně zastaví na 80pct nádrže, ale na druhým to vesele napere do nádrže maximum.

S novým a funkčním multiventilem jsem moh s filckou přijet kamkoliv a plnění se utnulo na 70pct (nějak to při výměně nádrže nevychytali a mě se to nechtělo řešit).
15:56:47
16.12.2012
vhml
Střídám dvě benzínky a pořád tankuju za 8,5 a 12,5. Pokud dvakrát za sebou na stejné benzínce tak 10,5.
15:40:49
16.12.2012
Zazaa
ja mam teda zkusenost ze skoro vsude tankuju +- litr nebo dva , ale na dvou benzinkach tu nadrz naslapu skoro na 100%

az me to napoprve prekvapilo a skoro sem se hadal jak je to mozne ze sem prijel jeste na plyn a natankoval 57l do 60ky :)
15:06:45
16.12.2012
King
-> vhml: Myslim, ze pokud je vsechno v cajku v nadrzi a na multiventilu, pak tankovanej objem je stejnej na libovolny cerpacce. Plneni nadrze stopuje ventil ovladanej plovakem v nadrzi. Samozrejme mel jsem i instalaci, kde pri dosazeni 80pct jenom ventil priskrtil plneni, vetsina stojanu za hlasityho rachtani pokracovala v plneni dal. A pak moje slavna filcka, ktera sla naladovat skoro na 100pct objemu nadrze a tam uz hral roli i max. Tlak, kterej bylo cerpadlo schopny vyvinout.
12:55:25
16.12.2012
myschaak AZNP K.Hora
mám už čtrvrý auto na plyn a dělám to tak pokaždý...komu by se chtělo pořád dívat na bobmu kolik tam toho ještě je
11:32:59
16.12.2012
vhml
-> King: tankovanej objem není vzdy uplne stejnej. Kazda cerpacka má jinej plnící tlak, takze jinak zavírá ventil. Na prumerny spotrebe i 2 litry rozdíl, samozrejme natankujes po druhy a zase se to vyrovna.
Extreme Tyres