Lpg pro lpgisty

prohledat
2691 příspěvků (zobrazeno 133 až 182) od 09.05.2007 do 22.07.2025, založil/a spartra
řadit dle data
15:53:51
18.01.2023
Bukaj
-> King 18.01.23 14:45:13: Tak 4

-> su.tech – nezodpovědný hajzlík 18.01.23 13:31:27: Zkusil bych spíš změřit tlaky a předtím seřídit ventilové vůle - LPG je háklivější na těsnost ventilů, než béňo...

-> darklord 18.01.23 14:02:25: Vidíš, já jezdím na 130LPG Brisky (NR14S) a minimálně 50 tisíc vždy vydrží - měním je vždy "preventivně" (když už si nevzpomínám, kdy jsem je naposledy měnil)3

Jednou jsem koupil NGK a skončilo to půlgenerálkou motoru(asi padělky nebo vadný kus - po necelých 10 km upadla jedné svíčce elektroda a odnesl to píst a vložka)7
14:45:13
18.01.2023
King
-> Jumbo 18.01.23 14:41:13: Hadam, ze rec je o tlacitku ovladani nucenyho otevreni membrany 2. stupne, kterymu se zjednodusene a nespravne rika lpg "sytic ".
14:41:13
18.01.2023
Jumbo
-> su.tech – nezodpovědný hajzlík: Jen dotaz, jak se na LEKRu drží dlouho sytič?
14:15:36
18.01.2023
su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> darklord: Dobře, zkusím koupit ty NGK. Díky. 4
14:02:25
18.01.2023
darklord
-> su.tech – nezodpovědný hajzlík: vzdy ked mi toto forman robil za to mohli sviecky, brisky vydrzali tak 5-8 tisic a bolo po nich, vymenis a zase mas na dva tyzdne (podla najazdu) pokoj. Alebo das NGK a mas pokoj do konca zivota auta
13:31:27
18.01.2023
su.tech – nezodpovědný hajzlík
Zdar,



kupodivu ještě stále mám Formana a občas se s tím i jezdí. Na benzín vše bez problémů. Na LPG to někdy cuká a jakoby to jede na tři válce. Studený start na LPG je něco co je boj. Už jsem vysledoval, že stačí sytič držet dost dlouho a pak to chytne, ale taky běží na tři, což na benzín nedělá. Kde hledat chybu? Dlouho jsem s tímto typem stroje nezdil a protože to má ještě na rok a půl technickou a 4 zánovní gumy tak to chci ještě sjezdit. Rady?



Díky.
09:49:01
18.01.2023
dragon_cb_cz
-> K.D.B.: Na druhou stranu, to že se vrakárník posral je daleko méně dramatické rozuzlení než že ho nahání mafie kvůli dluhům 3 Ale pro tebe určitě lepší, to chápu 4
09:28:26
18.01.2023
isti
-> Bukaj 16.01.23 10:32:40: Vykonané a fuguje to156
07:19:33
18.01.2023
K.D.B.
He, he, tak příběh s motorem z vrakoviště má rozuzlení...

V pondělí jsem obtelefonovával další motory, a na konec jsem ještě jednou vytočil číslo vrakoviště. Telefon zvonil, byl zvednut - jsem rád, že voláte, máte to tady, vyndáme to, zitra odpoledne si přijeďte. Přijel jsem, musel jsem sice ho pomoct vyndat, ale operace dopadla, pacient je doma 1

Poenta je, že vedoucí vrakárník si minulé pondělí nakoupil salmo nelu, takže byl indisponován a podřízení vrakárníci se na to vysrali... Jejich pracovní morálka byl i důvod, že jsem si motor vyndaval já....

Inu, furt se něco děje1
12:00:54
16.01.2023
isti
-> Bukaj: Aj to je možné.
12:00:17
16.01.2023
Bukaj
-> isti: A přeraženym číslem? 3
11:48:12
16.01.2023
isti
-> Bukaj: Nechceš jeden polomotor s 135 piestmi?3
11:44:22
16.01.2023
Bukaj
-> isti: Tak to nebyl ten pohřešovaný škrťák...

... kdybys ještě nějaký 130 věci vykopal, tak sem s nimi 3
11:39:17
16.01.2023
isti
-> Bukaj: Je to alu s jedným vývodom na tenkú hadicu a škrťák je z tenkej na hrubú.

No vidíš,za ten opieskovaný 135 karb som dal dve 130 motory v stave archeologická vykopávka.3
11:31:46
16.01.2023
Bukaj
-> isti: Možné to je 3 Tuším, že byl šedej plastovej (nebo černej) a na obou stranách cca 18-20 mm vývody. Jinak dostávám se pomalu ke karburátorům a našel jsem tu bednu s nápisem "Isti" a v něm dva SEDRy - jeden 3222 (už někým "repasován" - je opískovaný a má nové šroubky) a jeden 2934... A pak ten nedodělanej LEKR z předloňska

3
11:16:34
16.01.2023
isti
-> Bukaj: Rozkaz,idem hladať3 Inak jeden škrťák si dal mne aj s mixerom,či si nehladal ten3
10:32:40
16.01.2023
Bukaj
-> isti 16.01.23 10:17:39: Pásku bych neriskoval. To dej spíš tu dvojitou hadici, jak jsem psal...
10:31:58
16.01.2023
Bukaj
-> K.D.B. 15.01.23 20:22:24: Vím, řešil jsem to, když jsem kupoval sady na repas. Když jsem kupoval naposledy (cca 2,5 roku zpět), tak už neměli komplet sadu s tou starší verzí (LPG je v autě od roku 2006), tak mi dali k novější sadě membrán tu starší "vodní" sólo...

-> isti 15.01.23 21:05:49: To není, že by to nepasovalo ze 742, jen různí výrobci měli různě tlusté hadice, některé škrťáky mají dokonce jeden vývod tenčí, než druhý...

Na BRC jsem ve 130LPG po nějakou dobu provozoval směšovač jiného výrobce, který má tenčí přívodní trubku a než jsem se vrátil k původnímu, jen vylepšenému a upravenému mixu, tak jsem někam zašantročil původní škrťák, takže jsem to vyřešil navlečením kousku hadice vhodného průměru na ten tenčí vývod škrťáku a přes ni jsem teprve navlékl origo hadici ke směšovači a tak to mám dodnes...4
10:17:39
16.01.2023
isti
-> King: Napadlo ma ešte väčšia prasačina3 namotám trochy pásky na vývody škrťáku aby to držalo v hadici a tak to vyskúšám či sa s tým má vôbec zmysel zaoberať.
09:19:37
16.01.2023
King
-> isti 15.01.23 21:05:49: Tak to na prasaka provizorne vyres tenci hadickou na vyvodech skrtaku (jako redukce). Ten prutok plynu neni u feldy o moc vetsi.
21:05:49
15.01.2023
isti
Dnes som skúsil prehodiť elektroventil za klasický škrťák na felicii ale zo zadohrabu to nepasuje,fel má hrubšie hadice.Nemáte niekto navyše?Alebo ak sa to dá kúpiť nové poraďte e-shop.
20:22:24
15.01.2023
K.D.B.
Takhle vypadaj
zvětšit Lpg pro lpgisty - obrázek od K.D.B. vložen 15.01.2023 20:22:24
22:21:15
13.01.2023
K.D.B.
-> Bukaj:

mám model z roku 1998-9, někdy záhy potom udělali změnu právě na té divně tvarované membráně (asi o 1cm posunuli úchyt páčky + asi i to víčko), jinak je to shodné. A tohle už nedělají,

Někde bylo nedostupné i to novější provedení a můj plynař mi radil, ať dám od Lovata, že tam nedělají změny a navíc se stále vyrábí...

Vrakáč... jsem sice realista (většinou pesimistickej), ale obvykle lidem věřím, když mi intuice nedává varovnej signál (a ta mě málokdy zklame).

Vrakáč s 20letou historií, normál provoz - žádnej signál, o tom, že to zítra zabalej. Naštěstí záloha není velká a nejvíc mě štve, že motor sháním znova....
21:08:28
13.01.2023
dragon_cb_cz
-> saskyn2 13.01.23 20:59:26: No spíš jsem myslel něco z kategorie děvky, drogy, automaty, chlast...
20:59:26
13.01.2023
saskyn2
-> dragon_cb_cz 13.01.23 20:24:33: No to máš asi pravdu, jen to musí být pak nenažraný idiot. Ještě pochopím když třeba přijde o smlouvu na nájem na plac.
20:24:33
13.01.2023
dragon_cb_cz
-> saskyn2 13.01.23 15:42:48: No vrakáč třeba zkrachovat nemusí, úplně stačí, že majitel začne mít spotřebu větší než ten vrakáč generuje...
15:42:48
13.01.2023
saskyn2
Já asi nikdy nepochopím jak může vrakáč zkrachovat, to musí vést idiot s inteligencí houpacího koně. Když se kouknu na kámoše co před 20 lety začínal od nuly u mámy v garáži, nebo Ukrajinskou, Dádu ve Štěrboholech, nevím co dělají jinak3
15:30:46
13.01.2023
Bukaj
Tak mne by v životě nenapadlo na vrakovišti dávat "zálohu"...9
14:23:14
13.01.2023
dragon_cb_cz
-> K.D.B. 12.01.23 21:08:36: To s tou vrakárnou je taky "dobrá story" teda 8
13:45:04
13.01.2023
Bukaj
-> King: Chladicí okruh vozidla, nikoli reduktoru1 A nemám osmikanál, kde chladicí okruh zároveň i vyhřívá. A topení je pouze efektivní využití odpadního tepla3
12:54:59
13.01.2023
King
-> Bukaj 13.01.23 11:04:08: Chladici? Spis "ohrivaci ", no ni?1
11:04:08
13.01.2023
Bukaj
-> K.D.B. 12.01.23 21:08:36: Starej mám v autě a občas měním membrány, ale už má nalítáno pár set tisíc (cca 270) a po rozborce už ho musím dotěsňovat tmelem (víko má ulomené jedno očko a bojím se i o závity v tom hliníku...

Tak když jsem objevil na netu za rozumnou cenu komplet nový, tak jsem neváhal...



...trochu jsi mne znervózněl informací, že už nejsou k sehnání ani membrány.9

Mám zkušenost, že jediná membrána, která trpí provozem a je nutná častější výměna, je ta podivně tvarovaná tlustá, oddělující vodní chladicí okruh od reduktoru - ta ztvrdne a popraská. Už jsem ji asi dva roky nekontroloval, předpokládám, že už bude taky po smrti... 8
09:53:12
13.01.2023
Bukaj
-> King 13.01.23 08:08:28: Jo, objednal jsem podtlakový 70 kW a přišel elektronický 140 kW...7

Psal jsem o tom tady...

-> Bukaj 15.10.22 10:15:09:
08:08:28
13.01.2023
King
-> Bukaj 12.01.23 10:56:47: Ale tenhle (AT90E) je podtlakovej. Jako, ze poslali neco uplne jinyho, nez je na fotkach?
21:08:36
12.01.2023
K.D.B.
-> Bukaj:

Ty jsi chtěl koupit novej ? Starej nechceš repasovat ? Bohužel mám starší verzi, na kterou se už kompletní repas sada nedělá. Mám doma repas sadu na tu novější verzi a nechce se mi to předělávat na Lovato (který mám doma:), tak proto poptávám jetej reduktor...

...no dobrej eshop10 , a protože cizí neštěstí potěší...., potřebuju 50kw hlavu, v pondělí jsem dal zálohu vrakáči na celej motor 136M a od úterý nedostupný telefony a na vratech cedule Nesete peníze...? a telefony asi vymahačů.

Takže není záloha, není motor....1
10:56:47
12.01.2023
Bukaj
-> K.D.B.: Válí se mi v autě, kterým jezdím.

Kdybys náhodou chtěl koupit - tak varuju před tímto e-shopem - místo podtlakového poslali elektronický, ten jsem vrátil a ač je to už víc, jak dva měsíce, tak nemám ani reduktor, ani peníze...8

www.auto-diel.sk/Karburat or-BRC-AT90E-ECO-reduktor- VAKUUM-100-KW-d260808.htm
08:19:21
12.01.2023
K.D.B.
Neválí se někomu doma podtlakovej reduktor BRC AT90P ?
16:37:07
10.01.2023
Jarda/felda
-> isti 06.01.23 21:32:57: jak píše King u jednobodu mám obojí, jak servo tak mechaniku
13:13:59
07.01.2023
isti
-> King: Vyskúšám.
00:00:42
07.01.2023
King
-> isti 06.01.23 21:32:57: Proste misto servoventilu das normalni skrtak a postupne ho budes utahovat, dokud motor neztrati alceleracni pruznost a vykon ve vysokejch otackach. To servo muze zustat zapojeny, kdyby nahodou ŘJ drzkovala, ze ho nevidi.
21:32:57
06.01.2023
isti
Otázka znie či sa to môže vymeniť za tupé mechanické bez hrabnutia do nastavení?Totiž dostal som radu že by to mohlo pomôcť ale dotyčnému to robil plynár a nevedel povedať že čo to obnášal.
zvětšit Lpg pro lpgisty - obrázek od isti vložen 06.01.2023 21:32:57
21:29:45
06.01.2023
isti
S feliciou som nepokročil lebo som sa k tomu ani nedotkol ale teraz už úplne prestal fungovať na lpg.

Je tam tento riadený ventil
zvětšit Lpg pro lpgisty - obrázek od isti vložen 06.01.2023 21:29:45
17:19:08
29.11.2022
isti
-> 11mAjA11 28.11.22 21:37:18: Je to lovato,na ostatné si pozriem v priebehu týždňa.
07:01:30
29.11.2022
King
-> darklord 28.11.22 23:01:13: I polska Stako muze mit zivotnost treba 50 let, ale kazdych 10 let by se musela delat tlakova zkouska, coz je vomrd, co se udajne nevyplati, takze lpg nadrz je v praxi spotrebka. Jak to maji osefovany vyrobci aut s fabrickym lpg je zahada.
00:11:35
29.11.2022
Dauntless24
-> darklord: pravda nevím jak Opel ale u té Dacie je doživotnost dána asi čistě jen tím, že není předepsaný interval výměny. Z legislatvního hlediska je to čekám posichrovaný tím, že to s tím bylo homologovaný a tudíž je to braný jako nedílná součást auta. Ale jestli je za tím nejaká hlubší technická rozvaha ohledně reálné životnosti těžko říct.
23:01:13
28.11.2022
darklord
-> Dauntless24: a ako konkretne to zalezi? Opel Astra J 2014 103kW LPG



A teda pokial je to "dozivotne" co presne tento vyraz znamena? To akoze jedna polska STAKO nadrz ma zivotnost 10 rokov, a ta ista len namontovana do opla je zrazu nesmrtelna a vydrzi 40 rokov?
upraveno 1x, naposled 28.11.2022 23:02:30
22:42:39
28.11.2022
Dauntless24
-> darklord 28.11.22 21:47:38: záleží co to je za auto, třeba nový Dacie s fabrickým LPG mají doživotní
21:47:38
28.11.2022
darklord
Viete niekto ako je to s fabrickym LPG, kde neni napisana zivotnost nadrze? Manzelka zdedila auto kde je LPG z fabriky, a v protokole o TK sa pise poznamka ze na nadzri neni datum platnosti, auto zatial nema 10 rokov. Bere sa tam proste 10 rokov od vyroby auta, alebo je tato nadrz legislativne dozivotna?
21:37:18
28.11.2022
11mAjA11
Na nadrzi není multiventil s civkovym (elmag.) Ventilem ? Jaký je to systém ? Značka a typ multiventilu ? Jednotky ?
10:54:02
28.11.2022
isti
-> 11mAjA11: Aký ventil a kde?1

-> Bukaj: Prepínač odvtedy funguje normálne.
Extreme Tyres