Lpg pro lpgisty

prohledat
2691 příspěvků (zobrazeno 1001 až 1050) od 09.05.2007 do 22.07.2025, založil/a spartra
řadit dle data
16:16:20
08.12.2016
Tomaso435
16:00:03
08.12.2016
srdcar 120L
-> Jarda: Ten můj revizní technik je vyučený plynař a montuje zástavby do téměř všech druhů benziňáků. Znám ho víc jak 30 let. Byl jeden z prvních, který začal LPG tady u nás montovat. Je to starý praktik, už v důchodu, docela mi je líto, že s koncem roku taky úplně končí s montážemi. Razil vždy heslo, když se pod to podepíšu, tak za to i na 100 procent ručím.



Podobnou zkušenost s rádobyplynařem mám jednu taky. Byl jsem u toho, kdy známému měnil nádrž, zůstalo v ní ještě trochu plynu, tak ji vzal a zbytek tekutiny vylil na zem, že se to odpaří. Já mu řekl, že ten plyn je těžší než vzduch a leží na zemi pěkně dlouho, aby zbytečně neriskoval s cigaretou. S klidem si zapálil a když pak odhazoval vajgla, tak to bouchlo a nádrž mu prolítla kolem zadku a zarazila se o zeď garáže. Myslím, že si stříkl pořádně do textilu, nebyl schopný mluvit dobře 10 minut. Pak už si dával vždy pozor. Inu, dokud se nic nestane.
09:03:31
08.12.2016
King
-> Jarda: Jo, mam podobnou zkusenost - ta elektroinstalace provedena "certifikovanym odpornikem " vyvolavala nauseu a protoze jsem nemel silu jet vysvetlovat blbovi, ze je blb, radsi jsem si to za par korun a minut predelal do pouzitelnyho stavu :-)
03:07:36
08.12.2016
Jarda - zrušená registrace
-> srdcar 120L 08.12.16 00:15:45: tak to Te ten revizni technik zna nebo je neobvykle profik, me uz i rekl, ze kdyz mam poskozenou tu schranku multiventilu, tak alespon dyztak budu unikajici plyn citit.

-> King 07.12.16 23:31:03: a kvalitni kabelaz? tomu sami neverite... mam ty fastony zamackane na vsech autech kombinackama (ano specialni kleste na to nemaji) a otresama se to rozpojuje8



A u rapida jsem to fakt vedl pod auto, protoze jsem potreboval do motoroveho prostoru pararelne k ventilu pred reduktorem a pouzil jsem nejakej kablik z origo svazku (asi felicie).
00:15:45
08.12.2016
srdcar 120L
-> Jarda: . To platilo pro SO545, ne na tebe. A proč si myslíš, že jsem až takový detailista, co se týče plynu? Jednoduchá odpověď. Viděl jsem a vyšetřoval dost případů výbuchů plynu,kdy ve velké většině šlo o přímo diletantské provedení zapojení, ignorace veškerých bezpečnostních předpisů atd. Asi tak.

Co se týká elektrického ventilu u nádrže, tak ten je elektromagnetický a pokud je mechanicky správně zapojen, tak tam nemá co jiskřit (přívod k němu)
23:31:03
07.12.2016
King
-> Jarda: Přiznám se, že úzkostný dodržování všech pravidel a zákonů do posledního puntíku taky není můj šálek čaje, ale v případě zástaveb lpg do aut uznávám, že je vhodný/nutný dodržovat aspoň nějaký minimum štábní kultury montáže. To, že nějaký prase provrtá krytku multiventilu kvůli napájení ventilu ještě nutně neznamená, že je to v pohodě a už vůbec ne, když dojde na nějakej průser4

btw: na hermeticky zapouzdřeným elmag. ventilu na multiventilu, napájeným přes kvalitní kabeláž, nevidím žádnej problém.
18:57:19
07.12.2016
Jarda - zrušená registrace
-> srdcar 120L 06.12.16 21:44:28: tak u nivy jsem mel diru v te hermeticke schrance - v plexi - to jsem daval nove, ten kablik nejde dirou v husim krku, ale je tam navrtana pruchodka v tom plastu hermeticke schranky :)

Jak jsem to udelal u rapida, kdyz jsem menil nadrz uz nepamatuju, ale pod auto jsem to urcite nevedl :) co se tyce zajiskreni, tak mi tam docela nebezpecnej prijde prave ten ventil4

A zadnej plyn mi v zadnem aute citit neni, na to jsi prisel kde? Ja jeste nepoznal plynare, kterej by bral LPG system tak vazne, alespon z poloviny jako Ty :). Teda jeden Ing. se tak tvaril, montoval LPG pritelkyni do fabie, kdyz jsem v tom potom cerstve po revizi v 1500km jel, tak jsem se zhrozil, takovej zapach LPG jsem nikdy nezazil a mel jsem docela strach, na tom systemu snad nebyl dobre dotazenej ani jeden spoj... :)
upraveno 2x, naposled 07.12.2016 19:34:27
12:42:28
07.12.2016
King
-> srdcar 120L: Presne tak. Kdyz jsem si sam prehazoval lpg do novy karoserie, dal jsem si na tom utesneni krku a pruchodek zalezet. U plynivky muze bejt cejtit plyn v interieru jenom kdyz couvam, jinak je neco spatne :-)
21:44:28
06.12.2016
srdcar 120L
-> Jarda: Proboha, který amatér ti dělal kablík z elektrického ventilu přes husí krk? Kabel musí vést husím krkem pod vůz ve zvlášť bužírce a teprve do el. instalace ( konkrétně u 105-130) a ne si to zjednodušit dírou do husího krku. A jinak na revizi mi pravidelně technik kontroluje neporušenost toho krku a řádné upevnění ke krytu multiventilu. Jinak vše ztrácí smysl a mohl bys tam mít jen přivedené trubky bez jakéhokoliv krytí. Když ti odfoukne multiventil, musí to jít pod vůz, ne do prostoru posádky, asi tak. Když mi mění nádrž, vymění i ty husí krky, stojí to pár halířů. Veškeré pokyny k montáži a provozu jsi měl dostat od montážního technika. Pokud to tak nemáš, strašně moc riskuješ. Stačí určité procento koncetrace, sebemenší zajiskření a máš z toho raketu. Prostě uvnitř nesmíš cítit plyn za žádných okolností.
20:50:38
05.12.2016
Jarda - zrušená registrace
-> srdcar 120L 05.12.16 18:23:36: nevim, ze by mi nekdy kontrolovali na revizi ty husi krky... navic, kdyz vidim jak tam je udelana treba pruchodka pro kablik k el. ventilu - kolem toho kabliku je videt, tak o hermetickem utesneni nemuze byt rec4

-> King 05.12.16 10:27:40: uz jsem od elektrody videl trochu otlaceny pist a hlavu, ale vpodstate se tomu nic nestalo a normalne to jezdilo4

U tej moji spi nivy to pry je problem v tom, ze se tim odpali modul zapalovani, pry se natahne potom jiskra, docetl jsem se, ze se svicky nesmi zkouset odpojovanim (ja takhle riskoval jednou v Bulharsku), ze se tim natahne jiskra a modul se znici, je pravda, ze to zapalovani ma obrovskou silu, modul stoji 4tis. kc, ja uz teda mam nasyslene 2ks :).

U skodovek se doufam takto moduly zapalovani znicit nedaji, teda jsem o tom jeste neslysel, napada me jen, ze dvojcivka u 1.3 mpi by mohla byt prave z toho duvodu primo na svickach.
18:23:36
05.12.2016
srdcar 120L
-> SO545: A kam ti to odfouklo? Mě to foukne maximálně pod auto, ne dovnitř.
10:27:40
05.12.2016
King
-> Jarda: No, v nekterejch pripadech nemusi jit o tvrdnuti, proste ta membrana je vystavena nejakym podminkam a namahani a degraduje i v case. Nekomu vydrzet muze, ja jsem treba jednou menil kvuli trhline. Svicky jsou podobna kapitola, ale u zaslouzily h mistryn sportu je jaksi vyssi riziko, ze treba kus elektrody po takovym nabehu spadne do spalovaku a... Jako, i mne je jasny, ze ty intervaly udrzby/vymen jsou mj. soucasti zivobyti vyrobcu, ale i tak vocamcad pocamcad. Taky mam kolegy v praci, co maj v pici na masinach menit kazdej rok nektery dily, o kterejch si myslej, ze jednou rocne je to zbytecny a kdyz pak clovek musi o vikendu jet menit prave tenhle dil na masine onoho kolegy, tak to nasere :-)
19:04:28
04.12.2016
Jarda - zrušená registrace
-> King 04.12.16 17:54:38: tak o tom tvrdnuti jsem slysel, ale me teda prisly spis vytahane, ty nove byly tvrdsi4 a nerikej mi, ze po 20tis. km mam cekat problemy, ikdyz teplotni zatez jsem jim dopral taky peknou, ale to u rapida taky (ale tam je origo lovato a to je asi nejlepsi a nejjednodissi LPG, BRC vypada robustneji, ale je s nim vic problemu - u MTX roa s nim moc spokojen nejsem, ale tam taky neni podtlakova trubicka, ale aktivovane to je od bezkontaktu)... zajimave je, ze uz v te nive nekdo reduktor menil - je tam elpigaz commeta a v papirech je vega a membrany jsem bral primo z HTS Zabreh

Jinak ja mam vetsinou ohnute plovaky a plnim to 90 - 99% a zadny odfuk se nikdy nekonal, je fakt, ze po natankovani auto nikde stat nenechavam, to, ze se mi ve vedru nekolikrat nedarilo natankovat, to uz jsem zde kdysi popisival...



A k tem rekordum - porad me stve, ze jsem po 160tis. km vyhodil nesmrtelne championky, nechal jsem se ovlivnit kecama jako, ze na kolech bez vzorku to auto taky jede apod. a od te doby mi zadne svicky nevydrzely vic nez 30tis. km
upraveno 2x, naposled 04.12.2016 19:17:31
17:59:44
04.12.2016
King
-> SO545: Nepletu-li se, tak ten "odfuk" pri vysoky teplote plny nadrze se realizuje jedinou moznou cestou a tou je multiventi. A tan je hermeticky zapouzdrenej vc. privodnich trubek a odfuk se pak realizuje chranickama trubek pod auto. To je scenar pri belošsky udelany prestavbe. Jestli je pak neco potreba vetrat, tak jedine garaz, ale plynivou škochtli me nikdy v nevetrany garazi parkovat nenapadlo...
17:56:42
04.12.2016
Tomaso435
-> King: aha tak cajk :) sadu mám doma to je cajk, jen ji tam nechci zbytečně brzo dávat
17:54:38
04.12.2016
King
-> Tomaso435: Meni se obvykle, kdyz se objevi problemy napr. s volnobehem (membrana casem degraduje, ztuhne a na to je nejcitlivejsi volnobeh). To by moh bejt i zdroj problemu nekterejch zdejsich rekordmanu :-)

Taky jsem ty intervaly zas tak neprozival, ale tech par stovek za repasni sadu jednou za 60-80tkm je lepsi, nez pak resit problemy, kdyz se to zrovna nehodi.
upraveno 1x, naposled 04.12.2016 17:55:01
16:44:14
04.12.2016
Tomaso435
-> Jarda: jak se vlastně pozná KO membrana? mám na plynu asi 82 000km a prej že to má životnost 50 000km, tak čekám co se bude dít :D
16:41:14
04.12.2016
Jarda - zrušená registrace
-> SO545 04.12.16 14:43:52: ja mam na rapidu s jednema membranama pres 200tis. km a taky nebyl problem, kdyz jsem to auto pred 12 lety koupil, tak jsem ty membrany menil jen v ramci celkove opravy auta4
14:43:52
04.12.2016
SO545
Mal som LPG v skodovke 120 rv78 naazdil som 140000km predal ju a jazdi dodnes.

Akurat som nezanedbaval servis a vymenne intervaly dielov ako hadice , membrany a filtre.

Nikdy nebol jediny probem.

No jeden bol. Nikdy netakujte do plna a nenechajte auto v lete na slnku 8h.

To si poistak odfukne... a vetrat treba dlho. 1
12:38:16
04.12.2016
Jarda - zrušená registrace
-> Bukaj 04.12.16 12:31:35: no reduktor byl poradne prohratej - na vstupni trubce zadne omrzliny, ale na ten filtr teda radeji jeste asi mrknu, nekde bych mel mit i novej...
12:31:35
04.12.2016
Bukaj
-> Jarda: A nezamrzá Ti náhodou plyn v zaneseném filtru?
12:19:39
04.12.2016
Jarda - zrušená registrace
-> King: Tak jsem si s tim vcera hral celej den a bez uspechu, asi to opravdu bude bohatsi, protoze i strileni do vyfuku. Zkouse jsem i odpojit injektor a pak i cerpadlo, jestli se tam nedostava benzin, daval jsem tomu na prdel v terenu a nic (vlitnul jsem 60kou do zaveje vysoke jako to auto a pak jsem to musel rozhrabat na vsechny strany, abych vyjel...), jednou to teda nejak bezduvodne chciplo, ale to byla teplota na 120°C - chladic plnej snehu, pak uz to neudelalo. Potom jedu poklidne na silnici, riznu zatacku a rozskube se to9 mel jsem akorat odpojene cerpadlo, tak jsem to prepnul na benzin, (asi prebytecne LPG se vyjelo) tak jak to prestalo tahnou, jsem tam cvaknul LPG a zas to jelo normalne7 i ten aktuator jsem zkousel odpojit a nechat jen sroub a chova se to uplne stejne :/. V reduktoru jsou nove membrany, teda ted maji asi 20tis. km :).

Divne je, ze jak to zacne skubat, tak to skube porad, dokud treba clovek nepodradi a neprotoci to...

-> srdcar 120L 29.11.16 17:07:32: tu podtlakovou hadicku jako u rapida tam nemam, tu nemam ani u feldy 1.3 mpi, s tim ventilem jsem mel taky problemy, kdyz jsem natankoval nejakou srajdu treba na UA, tak se zalepoval, tak jsem nakonec koupil ten silnejsi novej a ten uz to snad dava...

Zkousel jsem i odkalit reduktor, neco malo vyteklo... fakt uz nevim, mel bych mit nekde takovej vetsi reduktor BRC tusim snad do 90kW, tak ho tam asi zkusim, jen u toho auta tam je k tomu teda pristup :(
upraveno 2x, naposled 04.12.2016 12:35:39
18:01:14
29.11.2016
King
-> Jarda: Uz tady par tipu zaznelo, ale jeste dodavam, ze to neni bug, ale ficura. Reduktor se nejcastejc montuje tak, aby rovina membrany byla ve smeru jizdy. Pokud by byla kolmo, setrvacnosti priakceleraci/deceleraci byto ochuzovalo/obohacovalo smer. Nalezato by to zase chcipalo na hrbolech. U prvniho zpusobu montaze se tise predpoklada, ze malokdo reze zatacky na volnobeh, kterej je bohuzel na vykyvy bohatosti hodne citlivej. Pokud to driv nechcipalo, muze to znamenat, ze je bohatost volnobehu rozstelovana na jednu nebo na druhou stranu od optima (klasika pri prechodu na zimni smes) a tak je to v jednom smeru zataceni haklivy s tendenci chcipnout...ale to asi nebude tvuj problem, protoze to blbne se zarazenym kvaltem. Me to jednou takhle kuriozne blblo, kdyz blbe tesnil ventil zavirani privodu benzinu do sedru a byla v nem nejaka hladinka, ktera obcas obohatila smes (skubani muze znamenat i moc bohatou smes).

upraveno 1x, naposled 29.11.2016 18:06:49
17:07:32
29.11.2016
srdcar 120L
-> Jarda: Nevím, jestli máš podtlakový nebo vstřikovací systém. Při podtlakovém se ti mohlo stát, že v hadičce ovládání ze sání je někde prasklina a odstředivou silou se díra víc otevře. Takovou závadu jsem měl já, proto ji popisuji. Taky nevím, kdy jsi vyměňoval filtřík plynového ventilu. Další závada je, že je špatná kostra plynového ventilu a ventil se sám přivírá. Tuto závadu jsem měl taky a ještě se k ní přidala další, kdy mi u 120-tky zkorodovala pod přístrojovkou pod čalouněním samostatná pojistka, zatékalo mi trochu přes okno. Trápil jsem se stím asi 2 měsíce, než jsem na to přišel.
13:32:26
29.11.2016
Jarda - zrušená registrace
-> Dušan 29.11.16 12:53:38: no a myslis to jako zavadu nebo jako vlastnost?, vim ze se mi obcas stalo u LPG aut, ze kdyz jsem riznul zatacku s vyrazenou rychlosti, tak to chciplo, ale takoveto skubani jsem nikdy nepozoroval a trva to i delsi dobu, jako by melo problem si to LPG natahnout

-> Tomaso435 29.11.16 12:59:13: u karbecu to asi mozny je, ale toto je spi
12:59:13
29.11.2016
Tomaso435
-> Jarda: to mi dělá fávo po přepnutí na lpg první dvě zatáčky. pak už né. vidím to na zbytky benzínu co někde byly a natečou až po náklonu auta, no a jelikož lpg a benzín společně nehoří, tak to pocuká chvilku nepálí a pak už to jede.
upraveno 1x, naposled 29.11.2016 13:00:26
12:53:38
29.11.2016
Dušan
-> Jarda: to dela membrana v reduktoru.
11:08:54
29.11.2016
Jarda - zrušená registrace
LPG na nive mi zase zacalo zlobit, kdyz jedu rovne, dokonce i po hrbolate ceste, tak neni problem, ale jakmile riznu zatacku, tak se to projevuje jako velmi chuda smes :/ (zacne skubat) nevim, jestli je problem mechanickeho nebo elektrickeho razu, zatim muzu jen konstatovat, ze na benzin to nedela9
22:12:05
19.11.2016
Bukaj
-> zajoch: To by mne zajímalo, jaké jsou všechny varianty mixérů na škodovku (EDSR, SEDR) - zatím jsem se setkal jen s těmito dvěma: -> Bukaj 03.05.16 23:17:11:

Jinak na BRC jsem měl ten jednodírový a nebýt podělané montáže (zmršenej filtrbox a taky se při vrtání nějak netrefili do pacek mixeru na přidělání ke karburátoru, takže zmršenej i ten mix), tak mi přišel lepší. Je to tento: www.fedorauto.cz/smesovac ---mix-lpgcng?epc=691
19:42:43
19.11.2016
zajoch
No jo no. 3 Tak nadrz bude co nejvetsi. Ted mi napsal borec ze nemaji skladem mixery na BRC, takze uvidime v pondeli co jejich dodavatel :D
22:49:12
18.11.2016
Bukaj
-> zajoch:

Nádrž také doporučím co největší se vejde4

Já mám 45 litrovou, tedy oficiálně by se do ní mělo vejít 36 litrů, ale u většiny čerpaček je maximum, co tam dostanu, 30 litrů. Pak to buď stopne, nebo začne rachotit multiventil a když vydržím, často tu nádrž naplním celou (maximum se mi podařilo 44,6 litrů). Ale bohužel na čerpačce, kde tankuji nejčastěji, mají slabé čerpadlo a víc, než těch 30 litrů tam nedostanu.8

A je opruz každých 300 km tankovat (při mém stylu jízdy a technickém stavu motoru je 10 l/100 Km ještě v pohodě, i když jsem kdysi jezdíval za 8) - vychází to na 2-3 tankování týdně.

Jinak se mi několik lidí snažilo namluvit, že to, kolik do nádrže natlačím plynu předtím, než to multiventil stopne, závisí na plováku, ale plovák u mého multiventilu má opravdu pouze funkci mechanického posouvače ručičky palivoměru a jeho poloha absolutně nemá vliv na množství natlačeného plynu...
19:16:35
18.11.2016
Tomaso435
-> zajoch: já tam mám mixér pro BMM a je to na spotřebu i výkon asi to nej, než ono dvouoko co se dávává všude jinde na karbce.
19:11:00
18.11.2016
zajoch
Ok, ok. S tou nádrží sem to asi přehodnotil 3 Pujde tam co největší. BRC systém.

A nedá mi se ještě zeptat, jak tak koukám tak sem si všiml že na škodovky se montuje celkem dost typů mixérů, nějaký preferovaný? co sem koukal dá se to rozdělit na s jednou dírou nebo dvěma, vyšší a nižší, spousty průměrů. No mám v tom maglajs 5 Tak to asi nechám na těch co budou dělat zástavbu a děj se vůle boží 33
18:09:36
18.11.2016
MOLSO
-> zajoch: určite daj namontovať najväčšiu nádrž aká sa zmestí za sedačky. čo by som dal za 10 - 15 litrov navyše 1



otec má vo felde 50ku nádrž a tankuje raz za mesiac 3 a ja každý týždeň 8 aj keď nabehám viac, stále ma serie to časté tankovanie
14:46:14
18.11.2016
zajoch
-> MVM: zni zajimave. Necham si to projit hlavou 3 Dobra pripominka. Zatim sem nejak uvazoval o lithiu, ale to je cenove uplne mimo...
14:24:13
18.11.2016
MVM
-> zajoch: Nepřemýšlels o použití trakční baterie AGM třeba Exide,Varta? Ty aku vydrží neskutečný vybíjecí proudy - ovšem za trošku vyšší pořizovací cenu. Jen k zamyšlení..
14:18:24
18.11.2016
zajoch
-> Tomaso435: druha baterka neni spatny napad, ale pro me je proste jedna 75/100Ah vepredu pohodlnejsi reseni. A tim ze auto delam od zakladu tak uz s tim tak nejak pocitam a je podle toho udelana cela elektroinstalace. A aspon se zatizi ten lehky predek 2*
14:12:38
18.11.2016
Tomaso435
-> zajoch: na 45Ah baterku vysdřím svítit v interieru a vysílat cca 8hodin :-D pak pravda nenastartuju a nebo jen málem nenastatuju :-D takže bych to zas tak nehrotil:) Když vysílám tak beru sebou druhou 55Ah baterku a na tu celej večír vydržím.
13:56:07
18.11.2016
zajoch
-> Tomaso435: přihly plovak na ventilu? :D
13:54:57
18.11.2016
zajoch
-> Dušan: ten tam je taky. Ale mam hodne spotrebicu ktere potrebuju krmit i kdyz zrovna nebezi motor... Treba vysilacky, menic, lampu, zesik... No a nechci startovat aby se mi dobila baterka. Jeste neni koupena stovka, ale drzak je na stovku. Mozna bude stacit 75Ah. Uvidime 3
13:35:48
18.11.2016
Tomaso435
-> zajoch: nádrž co největší. mám 39L nacpu tam 38,6 (hehe) a je to celkem málo.. strop dávám 500km na tankování.
13:10:22
18.11.2016
Dušan
-> zajoch: nechce to místo baterky spíš silnější alternátor ?
12:09:47
18.11.2016
zajoch
-> King: Zbytrcne prevazeni zateze to urcite je. Ale vetsi baterku vim z praxe ze potrebuju. Ted kdyz jezdim s fabii s 55Ah baterkou tak citim hluboky nedostatek. A u sade uz sem to chtel vyresit jinak, abych nemusel porad startovat coby nahrada kapacity byterky... :D a navic ji jen tak pri startovani nevytriskam :D



-> darklord: vykonejsi starter a 7km do skoly? To by snad slo, zajimavy napad :D



No tak BRC mam donluveno za celkem prijatelnou cenu a muzu si vybrat na jaky karbec (sedr/lekr) tedy vyvstava dalsi otazka ohledne te slozite klapky pro lpg. Sedr nebo lekr?
upraveno 1x, naposled 18.11.2016 12:10:50
12:02:58
18.11.2016
King
-> darklord: Jo, po týhle škodivkový fíčuře se mi stejská :-) Ty sračky se startovacím tlačítkem, co sedlám, mě v případě poruchy z průseru nevytáhnou :-(
11:54:57
18.11.2016
darklord
-> King 18.11.16 11:45:33: ked mu to lpg v zime umrzne, vytiahne sviecky a do prace dojde ako elektromobil na starter 3
11:45:33
18.11.2016
King
-> zajoch: Rozdíl ve váze 50l nebo o něco menší nádrže není nijak propastnej a tak bych se nežinýroval dát tam maximum, co se za sedačky vejde. Měl jsem tam myslím 50l tzn. 40l lpg max. a nebyla to ani s vleckou žádná trága. Když máš přesunutou baterku do kufru, jedině dobře a není důvod šetřit na nesprávným místě.

edit: ta 100Ah baterka má nějakej hlubší význam, než zbytečně převážená zátěž? :-)
upraveno 1x, naposled 18.11.2016 11:47:07
09:57:38
18.11.2016
zajoch
-> Chali: Tak že bych chodil často tankovat mě moc nesere, mám čerpačku skoro za barákem.

S tou nádrží fakt nevím... říkám si že každé kilo co nebude vzadu je dobré, už sem přesunul i baterku dopředu (i protože 100Ah by se dozadu nevešla) 3 Ale zase kdyby byla 35 nádrž tak do toho natankuju 30 možná? 7

Chtělo by to nejakou zkušenost někoho kdo jezdil s plynifkou na vlečce a muže posoudit co udělají ty kg vzadu 2
09:44:36
18.11.2016
Chali
-> zajoch:

1-Já bych doporučil BRC,mám ho cca 12 let a krom výměny membrán bez problémů.

2-Mám ve Formanovi toroid a tam se vejde cca 32 litrů a docela mě to sere že musím často tankovat,ale je to na tobě co si dáš akorát tam jseš stejně omezenej prostorem,myslím že 60 l nádrž se do 120cy už nevejde.
09:29:42
18.11.2016
zajoch
Hoši, tázám se zde zkušených. Chci do šáde LPG a ptám se proto na 2 otázečky... a to jaký systém? na výběr je lovtec, lovato, BRC, tartarini. Já osobně se přikláním k tomu BRC.

A druhá otázečka je ohledně velikosti nádrže, říkal sem si radši nějakou menší, kvůli zátěži nad vlečkou. 3 tak 30-40L?? Při dnešní hustotě čerpaček by to nemusel být problém, co?

Motor bude 742.136 s upravenou favo hlavou.

Dýk za rady 2
23:29:57
14.10.2016
Apple STS Chvojkovice-Brod
díkes, tak tedy nejdříve s Laděnou k revizákovi na podvalu...
Extreme Tyres