Lpg pro lpgisty

prohledat
2672 příspěvků (zobrazeno 2651 až 2672) od 09.05.2007 do 24.09.2024, založil/a spartra
řadit dle data
16:07:27
11.05.2007
spartra
15:56:53
11.05.2007
spartra
-> King: voala obrázek
zvětšit Lpg pro lpgisty - obrázek od spartra vložen 11.05.2007 15:56:53
09:03:55
11.05.2007
King
-> spartra: A nemáš náhodou BRC? am je ten šroub jakoby utopenej v tělese redoktoru a je na imbus....
06:00:09
11.05.2007
spartra
-> King: jo máš recht spíš chudá

mě nejde do hlavy co by se rozštelovalo

ten karburátor se pouze sundal a nandal, přetesnilo se to, nastavil se na zakladní nastavení

to by nemelo vliv snad na lpg

potom to auto jelo, tak za dva dni smrt8

jinak šroub bphatosti směsi sem nikde nenalezl po obvodu8
21:42:51
10.05.2007
King
-> spartra: Tak když "to má snahu" , když zmáčkneš obohacovač, pak ta směs na 99pct chudá. Zkoušel teda aspoň trošku povolit šroub bohatosti na reduktoru?

Jinak o lovtecu se povolí těch asi 10 šroubů po obvodu a sundá se víko s obohacovačem. A pak se opatrně sundá velká membrána a pod ní je ta malá....
21:34:55
10.05.2007
spartra
-> King: tak po zahřátí max do 5 minut, mě přijde jako, že tam jde moc plynu bo nevím, když se zmáčkne obohacovač tak to má snahu.

jinak těsnost bude dobrá to jsem zkoušel na bezín, ucpat díry v mixeru na karbu skoro hned to zdechlo8

systém nevím lovtec

mno se mě nechce odpojovat voda8

dodám foto5
21:22:13
10.05.2007
King
-> spartra: Pokud se to po zahřátí zhorší, pak mám takovou zkušenost, že mi jednou malá membrána netěsnila po zahřátí - stačilo sundat kovový mezikruží, přes který se šroubuje, srovnat ho a znova namontovat. možná bude stačit jenom dotáhnou šrouby obou membrán.Nemýlím-li se, tak si zatím nenapsal, jakej máš typ reduktoru. Každopádně obecně platí, že to jde dělat i na autě. Jde jenom o vyšroubování šroubů po obvodu velký membrány a sundání víka. Jediná záludnost je vinutá pružina pod štelovacím šroubem bohatosti - ta se nesmí za boha ztratit.
19:18:28
10.05.2007
spartra
jo jěště je jnějakej postuppři sundání víka, nějaký pérka, jestli to lze udělat na autě4
19:15:07
10.05.2007
spartra
-> King: další poznatek když ti déle stojí a je to studený chvíli to běží max 5 minut pak je to v perdelce jak jsem psal8

jinak semě zdá, že tam nejde plyn, nebo moc plynu8
18:54:47
10.05.2007
King
-> spartra: Sím, já jsem psal, že při diagnostikování těsnosti se do tý tlustý hadice od mixu musí fouknout, ne cucat4 Tím fouknutím zavřeš ventil 2.stupně a tím by se měl stát prostor pod velkou membránou hermeticky uzavřeným.

Jinak se může stát, že se dostane nečistota na sedlo ventilku 2. stupně reduktoru (viz ten zápach plynu), takže bych zkusil sundat víko reduktoru, udělat inšpekci a případně to pod velkou membránou vyčistit.
18:33:50
10.05.2007
spartra
-> King: takže hadička dle tvého pokusu sem si vzal jinou vysál hubou a zacpal jazykem, nkde nic nebylo slyšet8

-> King: -> PeterP136: tak jsem zkusil i velou hadicu se škrtícím ventilem vedoucí od mixeru do reduktoru s tímto výsledkem:

při vdechnutí bylo slyšet syčení

při vcucnutí, jo jinak děkuji jsem ochutnal již lpg nic pro gurmány1 jsem nasál, takže.......9
18:24:35
10.05.2007
spartra
je tam víc cejtit lpg u motoru8
18:14:13
10.05.2007
spartra
-> PeterP136: takže lpg bylo nastavený, s tím nikdo nehejbal, je tam asi 2 otačky od zavřený polohy nastavený a volnoběh cca 1000ot/min

na bezín to neřeším, jezdilo to s tím předtím taky8
17:51:47
10.05.2007
PeterP136
-> spartra: Z tej hadicky mozes kludne potiahnut, ak je je velka membrana pretrhnuta tak potiahnes v pohode, ak je cela tak toho vela nenatahas.
17:50:36
10.05.2007
PeterP136
-> spartra: Ked tu uzku hadicku zo sania odpojis tak nenastartujes, lebo cez nu podtlak odblokuje vystup z reduktoru. ;)

Len mi z uvedeneho nie je jasne ci si sa to pokusal na lpg nastavit, ked na benzin si napisal ze volnobeh ako tak.
05:56:52
10.05.2007
spartra
-> Dušan: -> King: na malou hadicu to nevypadá na vzduch, když jsem ji odpojil od reduktoru, tak si to netuklo už vůbec, ani nechtěl chytit.

-> COL: rada nad zlato3

-> King: -> COL: nehodlám ze sebe dělat sifon1
00:00:01
10.05.2007
COL
No moc prijemny to neni a psoukne to do tebe, ikdyz v male hadicce neni podtlak a ani nemusis nijak moc cucnout :o)
23:53:28
09.05.2007
King
-> COL: Já už se ze srandy napouštěl i NO2 ze šlehačkový bombičky, tak to lpg nemůže bejt nepříjemnější :)
23:50:34
09.05.2007
COL
No halvne z ty tlusty hadice nezkousej nasavat, pac jinak te to pekne napusti LPGckem :o)
23:35:09
09.05.2007
King
-> spartra: Vyzkoušej tu hadičku, jak psal Dušan. Dodávám, že nejlíp se zdiagnostikuje když se přemůže hygienicky smýšlející ego a hadička se veme do huby, sáním se vycucá vzduch a jazykem ucpe, přičemž "vakuum" nesmí utíkat - jinak malá membrána reduktoru blokuje při volnoběhu membránu velkou = volnoběh nevolnoběží. Těsnost velký membrány se už diagnostikuje hůř, ale jde to tak, že na stojícím motoru opět překonáš svůj odpor a zafučíš do tlustý hadice odpojený od mixéru a mělo by to taky těsnit. A co se těsnosti sání týče, po rozborce/sborce bych se zaměřil na těsnost mixu na víku karbu a na těsnění mezi mixem a airboxem....
21:34:08
09.05.2007
Dušan
nevypadla ti hadička podtlaku ze svodů pro LPG ? Jestli ne, tak ti někde přisává hodně vzduch u filtrboxu a proto to na LPG skoro nejede
21:17:55
09.05.2007
spartra
houstone máme problém, jakej jakej asi, že5

po rozborce karbu nu možná něco málo i před ní,

to jest pouz namazané osičky a přetěsnění silikonem

p.s vzduch kolem nesaje zkoušeno na benzin, pouze díramy v lpg mixeru.

když jsem to takhle zkošel ucpat hadrem, tak se ozvala taková malá prda.

nu a nastal problém takhle k večeru:

na benzín to jede drží to volnoběh jakž takž

nastaveno na základ 2 a 4 otáčky.

pojízdné a jede vcelku.

hlavně lpg odmítá držet volnoběh natož se s tím rozjet pohyb možný bud s vytáhlým sytičem, nebo držeti obohacovač, jinak ani tuk.

se ptám, kde tkví jádro pudla, se mě zdá že tam jde nějako blbě lpg, bonse bojím jak to tam šluplo bo by se neposrala nějaká ta membrána8

jináčlpg je 3 roky taré, montované nové
Extreme Tyres