![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Laufen aus Virt
-> vhml 28.03.15 11:13:14: No, pokud dobře koukám, vidím 130 blok, takže stejně bys pře TK vyndaval motor, ne?![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Nwkt 28.03.15 11:15:43: taky řešení ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> vhml: Dvoutisícovku? ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Můj současný ,,Laufen" od Hlušičky. Jen nevím co do toho tlumiče před STK nacpu, protože vyměnit to za normální svody znamená vyndat motor... ![8](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
-> DEKODOVAC 18.01.15 18:24:27: Slyšel jsem už od několika lidí, že ty Ulter Sporty jsou i po roce až dvou hrozně opelíchaný. Je to pravda?
mel jsem na facku takovej závodní výfuk.. :-D
-> m8rinek 10.01.14 21:49:40: chladičový neumí?
-> vhml: Nezapomeň na chladič ;).
-> Petr Urban 09.01.14 21:18:48: výborně :-) hned si jdu jedny objednat :-)
-> vhml: Už ano. Tzn. že je tady asi nikdo nemá.
-> vhml: Mluvil o tom už asi před 3m rokama, že je to ve fázi vývoje...
-> Petr Urban 09.01.14 18:28:44: bohouš dělá 5k svody?
Kdo z vás jezdí nebo by měl foto na svody k pětikanálu od B.Krejčího ? Děkuji.
-> stepan: sakra ja budu milionar ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> castrol: že bych moh třeba prodávat sání a svody z vodoinstalatérskýho materiálu, viď? Bylo by to na výrobu snadnější i levnější, tak bych měl větší vejvar z toho.
A pro tebe samozřejmě nějaký procenta za nápad, to se dohodneme.
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> stepan: kludne to zrealizuj a nezabudni sa pochvalit ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> castrol: To ale vůbec není špatnej nápad. ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> darabos: ty brdo to uz zrovna mohol spravit z vodoinstalacie ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> m8rinek: neviem, asi nejaky sikovny domaci kutil ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> darabos: čípato je práce?
-> m8rinek: hej hej, som si to odložil na pamiatku ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> darabos: Veliká parádička a ty příruby z 2ky plechu.. bomba...
Síce nie je to výfuk, ale jemné opracovanie stoji za povšimnutie :D
-> Eidy: ![47](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/47.gif)
![47](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/47.gif)
-> castrol: hoooodně slušný.![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> stepan: ale funguje to tak co ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> stepan: plyny si najdou cestu ven vždycky :D
-> Urbi: -> Evž@: cize cele zle ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Urbi: Stejně tam žádná lambda není, jen spasovaná zátka. Dal sem to tam jenom kdyby náhodou někdy. Víc fotek tady: stepan1234.rajce.idnes.cz
/Vyroba_svodu
-> stepan: pokud vidím správně šroubení na výfuku, tak tu lambdu by bylo lepší brat až ve spojení všech větví, většinou to dávám na vstupní kolýnko do tlumiče, kdyby si to tam totiž jednou nechtěl, stačí jen převařit kolýnko nebo při výměně za jiný výfuk - trubka, tě "neomezuje" záslepka po lambdě.
-> stepan: ty svody vypadaji super.
Kdybych jeste mel naladu s necim experimentovat, presne neco takoveho bych si predstavoval pro svuj motor :)
Kdybych jeste mel naladu s necim experimentovat, presne neco takoveho bych si predstavoval pro svuj motor :)
-> Urbi: Jj, COčkem vařený. Vnitřní průměr 32mm, mám to na tý 1.4, popis v kartě auta.
-> stepan: docela pěkné, vařeno CO ? TIG by byl nejlepší, neudělá velké sváry a nevteče dovnitř....ale není nad správně naohýbanou trubku bez přechodů od hlavy až ke koncovému tlumiči. Jaká je vnitřní tloušťka trubek a pro jaký motor to bude ?
-> Evž@: Jj, to je zalomení kanálů o 30°. ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Urbi: To můžou bejt jen různě tlustý stěny trubek, mám to tak taky, vnitřní průměr je stejnej, ale tenkostěnná trubka nešla tak pěkně splácnout.
-> Urbi: i ten výstup kolmo k hlavě nebude ideál
-> castrol: husté jsou i ty přechodky u hlavy...takové snížení výkonu v praxi ![2](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/2.gif)
![2](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/2.gif)
-> MOLSO: sak vzduch treba
-> castrol: ale taaa hrubááá na sanie ! ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> matoo: dost tenke rury na vyfuk
-> peter l: paráda
-> Pavel P@nkáč: Asi jedině u rádoby odborníka Hriciny...
Nevite nekdo kde se da objednat příčná trubka v lestenem nerezu? za nejakou normální cenu nejlepe i se svodem na klasicke litinové svody?
-> peter l: ![157](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/157.gif)
![157](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/157.gif)