Zadření, olej, chladič, jak tomu předejít?

prohledat
680 příspěvků (zobrazeno 151 až 200) od 08.07.2018 do 10.07.2023, založil/a Tuner#2 - zrušená registrace
řadit dle data
21:27:28
01.03.2019
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Antony: Tak u některých motorů to ani jinak nejde, protože maj čerpadlo přímo ozubenym kolem na rozvody...
21:22:13
01.03.2019
Antony - zrušená registrace
-> Matthes, záškodník z TechWebu: moc velký riziko ikdyž bez zátěže
21:13:12
01.03.2019
Matthes, záškodník z TechWebu
Není jednodušší vyndat svíčky a protočit to startérem než zhasne kontrolka?
20:45:59
01.03.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 01.03.19 20:44:55: Ono to právě ztěžkne tím olejem. Aku jsem musel pomalu zamknout, jinak to momenťák nebral.
20:44:55
01.03.2019
-> Tuner#2: musíš tam mít olej 3
20:41:33
01.03.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 01.03.19 20:00:07: To jsem teď dělal s aku a překvapilo mě jaký to začne mít odpor a že to trochu rachtá (je slyšet ozubení) když je absolutní ticho.
20:22:30
01.03.2019
-> vhml: jasný, s tím se počítá 4
20:00:07
01.03.2019
vhml
-> T 01.03.19 19:54:15: snáz se dolejvá než upouští 3 4 Hlavně ten olej do motoru natáhni ( komínkem bez náhonu z vačky + vrtačka ). Ne že ho nastartuješ a budeš čekat až se milostivě naplní chladič :-)
upraveno 2x, naposled 01.03.2019 20:01:39
19:54:15
01.03.2019
Zítra se chystám nalít olej a přemýšlím kolik...
Blok felda s alu vanou a klika 1,4. Samozřejmě jsem si ten chladič nenalil, abych věděl....uvažuji,že naliju 5l a neměl bych snad nic pokazit,ne ?
17:25:53
21.02.2019
MVM
-> T: Já bych tam ten ventilátor dal,přímo se to do kruhovýho otvoru nabízí a je skrytý. Věřit v nápor zboku je dost optimistický. Nucené chlazení je vždycky účinější..( Samotný větrák chladiče 100/110 nasává obrovský množství vzduchu a podtlak kterej tím vzniká si vzduch bočními otvory nasaje.)
17:02:01
21.02.2019
-> Petr Urban: zapojíme,projedeme a uvidíme co to dělá 4
00:42:23
21.02.2019
Petr Urban
-> T: Bude ... ale nejsem si jist aerodynamikou té kapsy... přivázal bych provázky různě na celý průřez kapsy zvenku a namířil na to Gopro a sledoval zda-li ty provázky chodí dovnitř kapsy nebo jen jdou vodorovně s vozem... dle toho bych to možná ještě podpořil podobně pěknou karbon zástěnkou zvenku pro namíření více vzduchu do kapsy, pak by jsi zřejmě ani nepotřeboval přídavných ventilátorů na olej chladiči.
19:28:46
20.02.2019
-> Eidy: díky, snad to bude fungovat 4
22:13:42
19.02.2019
Eidy
-> T 19.02.19 17:22:45: týjo, slušná prácička. 4
20:25:27
19.02.2019
-> Antony: víc jsem nenašel 8 3
19:22:16
19.02.2019
Antony - zrušená registrace
-> T: co ta krátká lemovka? No fuj 1 Ale máš to hezky 4
17:22:45
19.02.2019
Tak takhle...Ještě zavřu původní přívod do chladicove stěny a uvidíme...
zvětšit Zadření, olej, chladič, jak tomu předejít? - obrázek od T vložen 19.02.2019 17:22:45
11:29:34
30.01.2019
Antony - zrušená registrace
-> T: SZ4
10:50:49
30.01.2019
-> Antony: jestli mi to najdeš na netu, tak klidně 4 já jsem byl neúspěšný, proto si ho chci nechat udělat na míru 4
09:50:23
30.01.2019
Antony - zrušená registrace
-> T 30.01.19 07:41:17: Tome a není to zbytečný? Máš šanci 1/3, že povolíš spravný závit, atd. Raději bych šel cestou osazeného šroubu, kterým bys dotahl mezikus k bloku a pak klasicky filtr. 4
09:31:25
30.01.2019
-> mirecek.666: pokrok nezastavíš 3 3 3
08:39:05
30.01.2019
mirecek.666
-> T: kyvky se vzda, petikanalu taky. Kam ta doba speje:-D:-D:-D:-D
07:41:17
30.01.2019
-> Antony - zrušená registrace 29.01.19 21:25:02: hezký 3 chci dotáhnout mezikus a pak při výměnách povolovat jenom filtr 4

-> mirecek.666: jak píše Honza.....vzdal jsem to a 5-ti kanál si dám na poličku a půjdu s dobou 40
21:43:41
29.01.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> mirecek.666 29.01.19 21:35:43: Řekl bych, že karbce bude mít na druhé straně 5 4
21:35:43
29.01.2019
mirecek.666
-> T: a nebude ti to takle foukat teplej vzduch do karbce? Nebo to na novým motoru budes krmit jinak? Ja to teď resil taky. Jen teda ne na olej, ale na vodu. Mista jsem vyzkousel vsechny jako ty ☺jak jsem dopadl uvidis u me v karte. A naporem to bude chlazeny taky. Budto z tej diry po vetraku a nebo vyuziju diru v mezistene a necim lehkym to vemu zespodu jako to mam u velkyho chladice.
21:22:10
29.01.2019
Antony - zrušená registrace
-> T: sice nevím přesně co zamýšlíš, ale myslel jsem že potřebuješ udělat dlouhej šroub. Jakýkoliv mezikus dotáhne oil filtr. Mezikus nepotřebuje vlastní zavit 4
21:21:25
29.01.2019
-> MVM: to všechno vím, ale na netu jsem nic nenašel podle mého výkresu a změření zavitu jsem si chtěl ušetřit 8 3
21:13:41
29.01.2019
MVM
-> T 29.01.19 21:10:25: Předpokládám že děláš mezikus pod filtr … Není snažšší to koupit hotový? Jinak samozřejmě ten závit změříš "šuplerou a stoupání měrkama.. Podle mě ten vnitřní závit stejně je lepší řezat závitníkem, nevím nejsem soustružník profík ,ale nožem tak malý vnitřní závit asi ne ..6
21:10:25
29.01.2019
-> Antony: ale k tomu i zavitnik 3
Ale dík 4
19:59:39
29.01.2019
Antony - zrušená registrace
-> T: mám zavitové očko, kdyby ti to pomohlo. 4
19:54:07
29.01.2019
-> vhml: přiznám se, že tomu moc nerozumím 8 4
14:48:30
29.01.2019
-> MOLSO: tak jsem se špatně zeptal, tohle vím a převod na metriku není ? nemůžu najít nikde 4
14:42:34
29.01.2019
MOLSO
-> T: 3/4"-16 unf
13:32:19
29.01.2019
neví někdo závit na olejový filtr ?

-> Petr Urban: dlouho jsem nic nedělal carbonovýho, tak bych docela rád si něco vymodeloval 1
upraveno 1x, naposled 29.01.2019 13:40:43
18:59:10
28.01.2019
Petr Urban
-> T: To místo si vymyslel dobrý, máš to pěkný,určitě je to elegantnější než na pěkným erku řezat čela a mít to na příčce... Kdyby jsi to neuchladil, tak koupíš malý ventilátor z motorky a natáhneš zepředu jeden drát k ventilátoru, ten to uchladí určitě. Dle mě by to ani nemuselo být potřeba. Nebo v letních dnech dáš z karbonu malý oblouček na konec kapsy, aby jsi do ní dostal více vzduchu, ty karbon věci Vás přece baví ne 1
05:25:43
28.01.2019
-> Eidy: to mě napadlo, ale to bych teď mohl tak pustit z kopce 40

-> MVM: nápor je nápor, to je fakt no...pod auto jsem ho taky různé dával a vyšlo mi jenom tohle místo nebo na příčku a vyříznout čelo... Ještě si pod to lehnu,jestli něco vymyslim a když ne,tak asi zkusím tohle...
21:20:57
27.01.2019
MVM
-> T: Moc dobře víš že je z fáčka a kde a jaký nápor má. Tady to máš vymyšlený hezky,doplnil bych to ventilátorem. V určitý rychlosti se ten vzduch spíš začne efektem vytahovat vzduch. Si vezmi jaký tah má orig, ventilátor3
On ten chladič jde dát i pod auto,třeba jak byl origo 120LS,nebo je mozný i vodorovný umístění a udělat vzduchovou kapsu a brát proudění pod autem.. Na okruhu a s odpovídající síťkou to taky funguje. (Rally a větší otřesy už je zase jiný kafe..)
21:13:43
27.01.2019
Eidy
-> T: Já neměl žádný stínění, navíc mám výfuk vpravo. Tak uvidíš, no. Nejlíp si dát pod kapotu kameru a do toho místa uvázat mašličky a vyzkoušet za jízdy, kam to fouká.
21:06:40
27.01.2019
-> Eidy: že to nechladí vodu vím, ale myslíš,že by to nezvládlo ani tohle ? 8
Ty jsi tam měl jen chladič a žádný stineni nebo něco ne ?

-> zabiakPUK: to se teprve uvidí 4
19:33:03
27.01.2019
zabiakPUK
-> T: skvelé. udeľujem pochvalu.
-> Eidy: asi by som origo mriežky nechal. ono do toho chladiča nejaké enormné množstvo
vzduchu nebude treba.
upraveno 1x, naposled 27.01.2019 19:37:02
18:46:58
27.01.2019
Eidy
-> T 27.01.19 17:54:14: a místo mřízky uřízni půlku kýble. Ty origo mřížky moc nesajou. 8
17:54:14
27.01.2019
Podběh ne ne a na konec jsem vymyslel tohle... s tím,že ještě zadělám prostup vzduchu do chladicove stěny...
zvětšit Zadření, olej, chladič, jak tomu předejít? - obrázek od T vložen 27.01.2019 17:54:14
14:48:41
27.01.2019
vinorak
je to sice auto s motorem v předu, ale francouzi používali výměník u Gtiček napojený rovnou na hadici od termostatu do chladiče. Je v ní jenom clonka na zmenšení průměru aby to odbočilo...
zvětšit Zadření, olej, chladič, jak tomu předejít? - obrázek od vinorak vložen 27.01.2019 14:48:41
13:18:38
27.01.2019
palinator
Řešení, že by byl zapojenej výměník voda-olej přímo do zpětného vedení vody od chladiče, se nikde nepoužívá? Kolik má taková zpátečka při plný palbě? 80°C?
11:23:08
27.01.2019
Antony - zrušená registrace
-> T 27.01.19 09:35:45: mě se zase libí řešení, co měla eLeRka. Díky mřížce v zadním čele, mříži v kapotě, spoilerku nad oknem a odcloněnýmu výfuku. Já chladič posadil za altík a vše doplnil mezikusem s termostatem, nemusím se o nic starat a funguje to paradně. Za cestu z Dromu, a že jsem motor pořádně držel u huby, nepřelezl 90°
11:10:44
27.01.2019
MVM
-> vhml 27.01.19 11:08:02: To je přesně ono, jen mu hledám fotku, někdo to tak už má 6 Nicméně stejně se i já chystám na ventilátor, nejspíš Spal nebo Aliexpres.. 3
11:08:02
27.01.2019
vhml
-> T 27.01.19 10:20:59: jedna z moznejch variant je natáhnout ho k mrizce blatniku
11:02:07
27.01.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 27.01.19 09:35:45: A já tam mám ještě výfuk, toho místa a řešení tam moc není. Mě se líbí řešení co má Šimurda a to chladič celý zakrytý jako má třeba felda 1,6tka vodní a dát na něj vrtulku. Než olej vyleze na 100°, tak ho má krytý a nechladí to ani za chladného počasí tolik a pak při 100°C ho pustí a má nucené chlazení. Ale ještě jsem k tomu taky nedospěl...
upraveno 1x, naposled 27.01.2019 11:02:30

Zamítnuté přispívání mají:

  • MISCHO (udělil Nwkt), důvod: na vlastní žádost
Extreme Tyres