Sedr vs. Lekr

prohledat
564 příspěvků (zobrazeno 401 až 450) od 11.06.2014 do 11.05.2025, založil/a BooCheer
řadit dle data
06:45:46
21.12.2014
Kadelus
Chlapi , teď mně naveďte jak jste zapojili tou vratnou hadici z odlučovače.

Elektriku k tomu kontaktu jsem vypochopil že vezmu tu co mi zbyla po sedru , že?
zvětšit Sedr vs. Lekr - obrázek od Kadelus vložen 21.12.2014 06:45:46
06:41:55
21.12.2014
Kadelus
-> langi93: Díky takhle to asi taky provedu.....
16:35:56
20.12.2014
langi93
05:50:43
19.12.2014
Kadelus
-> langi93: Ahoj, nahoď foto celýho motorovýho prostoru a hlavně jak máš vedený vyhřejvání...... Ty to máš ještě jinak.....
18:08:21
17.12.2014
langi93
tak už také lekřím :-D spokojenost :-)
zvětšit Sedr vs. Lekr - obrázek od langi93 vložen 17.12.2014 18:08:21
16:04:19
17.12.2014
čert
-> Kadelus: přesně, mám to tak udělané:) Dostal jsem ji na vrakači zadarmo
13:53:41
17.12.2014
Kadelus
Jo z týhle asi by to šlo použít.....
zvětšit Sedr vs. Lekr - obrázek od Kadelus vložen 17.12.2014 13:53:41
10:36:19
17.12.2014
Kadelus
-> čert: Aha - to slyším prvně. Kouknu na to.....
08:31:42
17.12.2014
čert
-> Kadelus: od sání je průměr myslím 16mm, od sytiče je menší, ale průměr nevím. Není lepší sehnat trubku od vody z karburatorovýho favorita a uříznout z ní potřebné dvoj téčko?
10:06:07
15.12.2014
Kadelus
Hele lidi jaký průměr trubek máte navařený na tom TT ?Já dneska jedu pro průměr 30 mm ,ale na ty malý jsem sehnal jenom 16 mm neni to hodně?

Taky si dneska vyzvednu zápustný M8 do sání skrze podložku - takže zase kousek udělám .....
20:12:21
01.12.2014
ochoda
-> minno: Odbublinkovač šel do háje, kdysi sem tu psal někomu kdo ho tam taky neměl a řikal, že v pohodě. Tak sem ho tam taky nedal a problém nějakej nepozoruju. Ano, ovládání klapky původní, ale mám upravenej pedál (viz. foto) , původní plast je odpáranej, navařil se kousek pásoviny s dvouma závitama a z hliníku sem si naohejbal pedál inspirovanej dobovým "rychlým plynem" a našrouboval ho. S karburátorem sem spokojenej už teď, a ten automatickej sytič je boží. Keď nemáš, si stracený. 3

-> Kadelus: Ahoj, vyhřejvaný sání nebude (možná časem). Zapojení mám okoukaný od stepan-a. No hele vadí nevadí, i Štěpán řikal, že když je to studený tak tam pozoroval nějaký cukaní, já můžu jen souhlasit. Jak je to studený tak má tendenci se to přidušovat nebo tak něco. Až nebudu línej vyrobit si 2 téčka tak zapojim asi zase i sání, ale spíš uvidím teď co to bude dělat v zimě. I s tímto cukáním apod. je pro mě jízda mnohem příjemnější než se SEDRem (kdyby se toho chtěl někdo chytat, tak pro úplnost měl sem EDSR a třeba nebyl v super kondici, ale pro mě asi nadobro skončil, každopádně tim SEDR/EDSR nehaním, někomu může fungovat líp než LEKR, u mě je to takhle).
zvětšit Sedr vs. Lekr - obrázek od ochoda vložen 01.12.2014 20:12:21
21:01:02
30.11.2014
Kadelus
-> ochoda: Ahoj, to jako že nbudeš mít vyhřejvaný sání? To mně zajímá....

Nechce se mi bastlit origo sání a to tvoje řešení je jednodušší než dělat dvojtéčko na vodu a vývod na sání.

Bude to takhle fungovat?Respektive čemu bude vadit když to sání odpojím od vody? Myslím že ničemu. Rapid je jen jarňo-letní stroj a zimu už asi nezažije tak se mi toto řešení líbí....
17:25:38
30.11.2014
minno
-> ochoda: Pekne. Verím, že s tým karburátorom budeš spokojný. Odbublinkovač si dal preč? A čo ovládanie klapky? Vidím, že si ponechal pôvodné riešenie.
13:33:37
29.11.2014
ochoda
Tak už taky LEKŘím. 3 Konečně! Včera sem ho tam pasoval za světla baterky a dnes impozantní první nastartování, ještě, že se mi minno-vi slova rozležely v hlavě a nátahl sem do sytiče vodu. Sytič už nikdy. 1 Zatim sem s tim moc nenajel a ani nemam udelanej filtrbox, ale mam z toho fakt radost. 6
zvětšit Sedr vs. Lekr - obrázek od ochoda vložen 29.11.2014 13:33:37
14:29:00
26.11.2014
minno
-> Peckin: ten karburátor bude na 120 asi príliš veľký (veľké difuzory na veľký motor) a teda nevhodný. Kúp normálne LEKRa / Pierburg z favorita, všade je ich kopec za pár korún, diely sa na to dajú zohnať úplne v pohode.



Vodu sa inšpiruj napríklad sem: skoda-virt.cz/cz/.../7908 -discovera-skoda-105 alebo sem: skoda-virt.cz/cz/.../975- jenik120-s120l
13:09:00
26.11.2014
Peckin
Právě měním karburátor ve Škodě 120 a zajímá mě pár věcí které budu muset ještě doladit a zde jsem je nenašel.

První věc je, že tu nemám už žádný plonkový LEKR ale pouze několik karburátorů Pierburg 2E z 1.8 OHC fordů Sierra. Záměnné jsou, akorát nevím jak je to s dostupností náhradních dílů a z ,,repasovatelností" tohoto karburátoru a vhodnosti použití do Škodovky. Vím že na jednom začala téct akcelerační pumpička a membránka z LEKRa použít nešla, je jiná. Pan Kratochvíl co dělá karburátory mi též tvrdil že nějaké díly jsou jiné a u nás takřka nesehnatelné a doporučil mi jeho náhradu za LEKR.

Druhá věc co mě leží v hlavě je, kde vzít vodu u pětikanálu protože zde vyhřívané sání není. Jde přerušit hadice k topení a vést jí přes sytič? Popřípadě dá se sehnat sada na přestavbu na ruční sytič? Vím že jsem to kdysi někde viděl ale nevím jak je to s dostupností dneska.
12:27:56
26.11.2014
Kadelus
-> su.tech – nezodpovědný hajzlík: aha - a jak s tim ven? Nechat zmrznout!1
10:04:14
26.11.2014
su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> Kadelus: Není, je to naklepnutý hliník pojištění lepícím tmelem - podobně je řešená mrazovka.
09:57:36
26.11.2014
Kadelus
-> minno: Vono je tam to boční čůro šroubovací?

U tebe jsem viděl jak to děláš. Já měl radost že jsem na to vyzrál s Fa. sáním3

No tak ne ,no.

Jak to z toho vyndat? Je to lepený nějakym lepoxmetalem?
08:14:59
26.11.2014
minno
-> Kadelus 25.11.14 22:42:58: sa nečuduj, keď tam máš 10 redukčných podložiek.

Ten vývod na vodu by sa mal dať preskrutkovať z Favo sania.... Ale ja som to nerobil.
06:26:42
26.11.2014
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
koncernovej nádech je bohužel i tak dost vysokej, jak seřežeš jeho přírubu, musíš pak vařit, abys tam nějakou měl. Navíc horní díry jsou pokud vím spíš na 1body, už si nepamatuju, zda to pasuje nebo ne... chce to zkusit... Já kdysi když dělal lekra tak jsem si udělal svůj plechovej box a bylo hotovo



skoda-virt.cz/cz/.../1669 98-rucny-plyn-do-s105-rapi d?gotopost=3...
23:04:03
25.11.2014
Vojťas
A co nejakej koncernovej nadech sani? neco jak prodaval Tomaso nedavno
22:59:21
25.11.2014
Kadelus
Takže by to znamenalo udělat podle minna to čůro z boku parohů..... No asi jo no.
22:51:06
25.11.2014
su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> Kadelus: Polož to na origo sací 136, dej tam podložku a přechodku a upravený filtrbox ti tam vleze. Upravit se dá jak FA, tak 120. 4 Osobně zkušenosti s tímto typem mezipodložek na sací FA nemám.
upraveno 1x, naposled 25.11.2014 22:53:06
22:46:09
25.11.2014
stepan
-> Kadelus: Je tam prostě málo místa no. Můžeš kouknout ke mě do karty, mám nižší sání, vyrobenej box a jde sundat jenom když se spustí o pár cm motor.
22:45:25
25.11.2014
Kadelus
Takhle to je líp vidět.
zvětšit Sedr vs. Lekr - obrázek od Kadelus vložen 25.11.2014 22:45:25
22:42:58
25.11.2014
Kadelus
Tak se do toho začínám pouštět a jak to tam tak skládám dohromady tak zjišťuju že potom všem tam už nezbyde moc místa na nějakej filtr či filtrbox. A to tam nemám ani žádný těsnění ještě. Vlastně se tam nevejde už nic....

Teď jsem to měřil a je tam cca 5,5 cm. Co s tim?
zvětšit Sedr vs. Lekr - obrázek od Kadelus vložen 25.11.2014 22:42:58
upraveno 2x, naposled 25.11.2014 22:44:50
12:01:24
17.10.2014
Kadelus
Aha vlastně je fáčko jinak nakloněný......
11:54:52
17.10.2014
dragon_cb_cz
-> Kadelus: Jako 136 vzadu? Samozřejmě, že potřebuješ, jinak by ten karburátor byl nakřivo.... Pokud ho teda plánuješ dát na favoriťácký sání. Pokud bys dělal redukční podložku a la minno na sání 742.136, tak ne.
11:52:48
17.10.2014
Kadelus
Hele zeptám se.... S karburatorem LEKR,sáním favorit mi přišla i ta 10°podložka tu ale na 136 nepotřebuju,že jo?
16:18:22
12.10.2014
stepan
-> Nwkt: To cukání za studena trochu asi může bejt, pokud to není něčim jinym.
16:14:16
12.10.2014
Nwkt
-> ochoda: Neplynulý přechody, cukání za studena a tak
13:29:33
12.10.2014
ochoda
-> Nwkt: Co je například menší problém? 1
12:46:36
12.10.2014
Nwkt
-> ochoda: zásadní ne, menší se můžou projevit
12:45:29
12.10.2014
stepan
-> ochoda: Funguje to normálně.
12:43:55
12.10.2014
ochoda
-> minno: To sem si myslel, ale tak na vyzkoušení by to asi použít šlo. 6 ...a ještě k zapojení vody u stepan-a sem viděl že nemá vyhřejvaný sání, je nějakej problém pokud bych ho nevyhřejval?
21:56:59
10.10.2014
minno
-> ochoda 10.10.14 20:18:16: bez vody to samozrejme funguje, ale zbytocne to potom dlho bezi na sytic.
20:18:16
10.10.2014
ochoda
Jedna technická, někde sem se tu dočetl, nevim už kde, že v podstatě na vyhřejvání bimetalu nepotřebuju vodu, že by to mělo makat jen s elektrikou? Jak to teda je? Díky
20:29:17
26.07.2014
ondrej.
Prečítal som si so záujmom toto vlákno. Je tu veľa názorov, skúseností, poznatkov, ale aj omylov a nepresností.

Netrúfol by som si povedať, ktorý karburátor je lepší a ktorý horší. Každý ma svoje špecifiká, nejaké silné stránky a nejaké slabé. Ja osobne mám karburátory DDSR/EDSR/SEDR veľmi rád a myslím, že pri vhodnom zaobchádzaní si dokážu veľmi dobre plniť svoje základné povinnosti pre bežnú prevádzku, ako aj po vhodných úpravách plniť tiež zvýšené nároky na prevádzku športovú. Pri jednom aj druhom však treba karburátorom aj motorom rozumieť a mať aspoň základné vedomosti o jednotlivých systémoch, z ktorých karburátor pozostáva. Len potom sa oplatí pustiť do nejakých úprav, inak amatérske zásahy skoro vždy neprinesú želaný pozitívny efekt, ale dosť citeľné zhoršenie. Nie som si istý, či väčšina ľudí, ktorí sa snažia karburátory amatérsky ladiť, má aspoň základné potrebné teoretické poznatky potrebné pre takúto činnosť. Dosť často sa potom dostavuje sklamanie a hľadanie vinníkov neúspechu všade naokolo len nie tam, kde treba - u seba samého.
14:18:26
25.07.2014
minno
-> Peťa Klíč: Myslíš otvor. Ten je vyrezaný normálne flexkou.
14:04:08
25.07.2014
Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
-> stepan: ď





-> minno: tu velkou jamu do filtrboxu, aby tam sedlo lekří těsnění
13:19:09
25.07.2014
stepan
-> Peťa Klíč: Lanko sem kupoval v obi, to nejtenčí co maj, myslim že 2mm^2.
13:14:19
25.07.2014
minno
-> Peťa Klíč: Nerozumiem otázke. Akú jamu? A aké lanko - plynové? Plynové lanko mám to isté, čo som mal aj na SEDR, nič som nemenil.
23:37:33
24.07.2014
Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
minnoušku, pls, jak jsi dělal tu jamu do filtrboxu ??? a jaké lanko jsi zvolil? díík
22:17:44
13.07.2014
Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
minno --- ty zapuštěný šrouby -- ten čtvrtej jsi obrousil aby nešel do závitu coo :)) sem sehnal zapuštěný s imbusovou hlavou měl jsem strašnou radost ale v jednom případě -- na tom samým místě -- leze do závitu :))
22:04:52
11.07.2014
Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
jinak dík za optání -- LEKRáckou páku táhla plynu jsem ufik, SEDRáckou provrtal, našel pro ni nejvhodnější úhel ,, a přisoplil COčkem
upraveno 1x, naposled 11.07.2014 22:05:21
15:31:23
11.07.2014
Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
-> Klubko_: obdivoval jsem zásobu trysek na sedr a dodal jsem "škoda že se sedrem nadobro končím" když jsem si předtím koupil podložku pod SEDRa a už to bylo 3



nevim kdo vyhrál, já jsem mu vysvětlil že ten samej motor co jezdil na lekru jak drak je na sedru línej jako prase,,, a on oponoval že na sedru se nemá co pokazit, kromě osiček, příruby, víka,,, 3



ale donutil jsem ho shodnout se na tom, že sedry jsou oblíbenější u závodíků jen proto, že se daj snadno převrtat a přetryskovat
15:21:26
11.07.2014
Klubko_
-> Peťa Klíč: a kdo vyhrál?
15:01:36
11.07.2014
Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
-> minno: andrta jsem četl 3×, doufal jsem že vneseš světlo z praxe 47



mimochodem právě jsem se hádal s prodavačem u šrámka, jestli je lepší sedr nebo lekr 9
10:24:52
11.07.2014
Klubko_
-> minno 11.07.14 09:50:54: no to to trvalo 3 doteď tu vládla nejistota a spekulace ty jsi vnesl světlo a řád do našich dní 3
Extreme Tyres