Tu som :-) Tak s LEKRom môžeš určite čakať lepšiu spotrebu, perfektný studený štart a chod motora za studena, automatický sytič, trochu horší štart motora za tepla po miernom vychladnutí motora (môže za to odparovanie benzínu do filterboxu a nie do atmosféry ako u SEDRa), ale celkovo je to omnoho lepšie ako SEDR.... Lepšie sa s tým jazdí, vyrovnanejší chod, dobrý výkon, karburátor sa ľahko nastavuje (voľnobežné otáčky, bohatosť, odpadáva nastavovanie výšky hladiny - je konštantná a nemenná). LEKR je z hliníkovej zliatiny, má minimálne 2x väčšiu životnosť ako SEDR zo zinkovej zliatiny, s čím súvisí aj to, že LEKR sa nedeformuje, je stále rovný (príruba, veko), nehrozí tým pádom tak ľahko ani nasávanie falošného vzduchu skrz vybehané / deformované diery osiek klapiek, atď....je toho veľa. V podstate len samé výhody. Neváhaj.
Nevýhodou asi len to, že LEKR sa nedá tak ľahko "konfigurovať" (trysky, vzdušníky", ako u SEDRa, ale to samozrejme ani nie je u sériového (mierne upraveného) motora potrebné.
A druhou nevýhodou je to, že sa ťahšie zháňajú a sú drahé originál náhradné diely na tento karburátor (na repas).
Trochu inšpirácie z repasu a zástavby do škodovky:
minno120.rajce.idnes.cz/2
013.10.29_-_2013.11.26_-_r
epas_a_zastavba_karburator
a_LEKR
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Sedr vs. Lekr
19:10:57
11.06.2014
11.06.2014

minno
19:00:11
11.06.2014
11.06.2014

Klubko_
-> BooCheer: SEDR hnn, LEKR lepší. Sám jsem měl a paráda. Spotřeba rozumná, výkon taky dobrej. Hlavně automatickej sytič
zeptej se Minna třeba, ten to jezdí.
zeptej se Minna třeba, ten to jezdí.18:53:45
11.06.2014
11.06.2014

BooCheer
Zdravím vás. Už jsem z toho na prášky a nebaví mě experimentování se sedrem. Mám v užovce motor z favorita 136 osazený sedrem otryskovaným na 136ku. Je po kompletní GO,jsem si jistý že motor je 100%ní .At dělám co dělám. Přijde mi ten motor výkonově asi stejně jako původní vyhrkaný 120kový a žere to jako tank at to nastavuju jak to nastavuju. Bud to jede dobře ale žere to 10 litrů (nedej bože když tomu párkrát dupnu tak to vezme snad i 15) a nebo to jede za 9 ale absolutně líně . Rozhodl jsem se přejít na karburátor LEKR protože to už na první pohled vypadá snad trochu jako karburátor a né jako průtokáč :D a chci se zeptat zkušených lidí na váš názor. Jaký má tento karbec oproti sedru výhody a nevýhody? Nechcu dělat ze škodovky závodáka ale chtěl bych aby to dobře jelo a zároven to mělo rozumnou spotřebu. Díky předem
