
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
motorová brzda v Plzni a okolí
-> zdeny10: A nebo smést dvě mouchy jednou ranou a jít do elektronického programovatelného zapalování, které má výstup indikace dosažených otáček. Takže si nastavíš omezovač a indikaci kontrolkou dáš třeba o 200 ot./min. méně......aspoň tak jsem vyřešil problém s řazením do omezovače já

-> zdeny10: Co tam máš za vačku a systém plnění (jeden karb. či 4 klapka) ? Z toho by se dalo odhadovat jaký okamžik pro přeřazení a doporučuji použití :
jfperformance.cz/mereni-i ndikace.html
doporučuji sl-2 či dražší sl-3
Dával jsem to na 2 rally auta a po testovacích jízdách v kopci jsme odhadli docela dobře nejlepší otáčky pro řazení i bez brzdy. Toto zařízení pomohlo známému na rally dosahovat úplně jiné časy, nestresuje ho zda stíhá sledovat otáčkoměr, motor nepřetáží či zda neřadí příliš brzo a využívá jej na max.
jfperformance.cz/mereni-i ndikace.html
doporučuji sl-2 či dražší sl-3
Dával jsem to na 2 rally auta a po testovacích jízdách v kopci jsme odhadli docela dobře nejlepší otáčky pro řazení i bez brzdy. Toto zařízení pomohlo známému na rally dosahovat úplně jiné časy, nestresuje ho zda stíhá sledovat otáčkoměr, motor nepřetáží či zda neřadí příliš brzo a využívá jej na max.
-> Vrba 02.01.14 21:46:26: Co rozhodnou ty výsledky sprintu? To, kdo ta má kratší převodovku, menší/lehčí kola, kdo má v autě kolik zbytečností a váhy navíc, kdo se víc nasnídal, atd.? Určitě si sám pamatuješ dobu, když jsme dali s Mantrou oba dva 4,22, tak jste měli hned o sekundu lepší čas než já, přitom rok před jsme jeli prakticky nastejno. Jediné srovnání je brzda ve stejný den, ale i jakákoliv brzda je víc vypovídající než nějaký čas na sprintu nota bene mačkaný obsluhou.
-> Vrba: No mě už to taky nebaví, to tady řešit, jo asi sem napsal něco navíc, takže to neřeším, ono stejně auto co mam v kartě už je taková luza
a letos se zase chystáme na Želiv, možná i Pohofest takže bude možnost porovnání a všechno se ukáže.
-> zdeny10:
Tady je to tak nějak normální, tak si z toho nedělej hlavu.
-> dragon_cb_cz: my taky doufáme že se sejdem na nějakým sprintu

-> zdeny10:

-> dragon_cb_cz: my taky doufáme že se sejdem na nějakým sprintu

A ake časi ste jazdili na 200m???? aby som sa vedel priblizne sa zaradit,lebo moj prvy merany sprint bol na 200m...ak niekto ma nieco aby som vedel kde sa splham

Já fakt doufám, že se všichni na jednom sprintu sejdete, radši bych koukal na časy odměřený stejným způsobem a všech těch motorů si říkal "hezký, umí", než číst tyhle hovna...
Já to téma nezakládal kvůli hádkám, kdo má rychlejší auto na sprintu ani kvůli tomu, kdo nabrzdí víc. Mně šlo jen o průběh výkonu mého závodního auta a o optimální okamžik přeřazení. Buď jsem úplnej debil nebo nevím, čím to je, ale fakt v tom frmolu mezi dalšíma pěti autama nedokážu ten správnej okamžik přeřazení bez omezovače odhadnout. Ale co určitě vím je to, že jsem nechtěl mezi váma "virťákama" vyvolávat nějaký konflikty. Tam jsem ten příspěvek opravdu nesměřoval chlapy ;-)
-> Šediváček: Ze jsem něco psal. Je to směšné,jak to tady dokážete hrotit. Já jsem nikdy o žádném autě neřekl,že to je lůza. Pro srovnání,... Molsův čas a můj čas odpovídá tomu,jak se vždycky umistujeme(i když byla časomíra taková jaká byla,tak to stejne dopadlo jako vždycky).A to se nase sériová těžká auta,která mají daleko ke 100koním umístila docela vysoko. Ale je mi to fakt jedno,...uplně.Rešíte tady dokola nějakou brzdu,stejně kulový vyřešíte a stejně nakonec rozhodnou ty výsledky ze sprintu.
Taky jste se na to mohli už vyprdnout na to hádání, spíš někde zachlastat. Nevadí nám nebejt první ale jinak je to dobrej pocit
Kdyby všichni nebyli odněkud z daleka tak jsme si to mohli vyřikat někde na nějakej společnej akci, není důvod hádat se kvůli kravinám i když je to dobrý čtení když je nuda
hlavně to po každý dopadne stejně, něco se objeví a většinou se to neschoduje z názorem většiny a už je oheň na střeše, holt člověk je tvor soutěživý a nedůvěřivý
na Virtu jsou tuty situace každou chvíli.
Taky už to neni taková sranda jako zezačátku a nikdo nemá rád když se mu haní jeho práce.
-> Alenka: Jestli nepiješ pivo tak nějakou domácí samohonku určitě jo
my už taky trochu zbrojíme, jedno auto nemá karbec a druhý motor
a až budem někde psát nějaký ty řeči, že se jezdilo (Pohofest nebyl ten případ, byly ještě malý difuzory), na ne 100% funkční druhou komoru kvůli podtlaku, tak se toho nevšímej :-D
S 1300ccm atmosférou a sériovou váhou auta neexistuje motor, co by dokázal zajet 15s na regulérních 400m. I kdyby měl kouzelnou převodovku a úpravy jaký chtěl. Takže to je spíš do budoucna, třeba s jiným motorem a odlehčeným autem. Ale pod 16s by se dalo dostat v téhle sezoně, jestli to teda vydrží motor



Taky už to neni taková sranda jako zezačátku a nikdo nemá rád když se mu haní jeho práce.
-> Alenka: Jestli nepiješ pivo tak nějakou domácí samohonku určitě jo


S 1300ccm atmosférou a sériovou váhou auta neexistuje motor, co by dokázal zajet 15s na regulérních 400m. I kdyby měl kouzelnou převodovku a úpravy jaký chtěl. Takže to je spíš do budoucna, třeba s jiným motorem a odlehčeným autem. Ale pod 16s by se dalo dostat v téhle sezoně, jestli to teda vydrží motor

-> Alenka: To mas pravdu, tak nepij ani jedno.
Ono staci az tam nainplantuju vstriky 384 nedej boze 660 na E85
. Ale napred to budu muset svarit dohromady, aby do cile nedojel jen motor s napravou.
Ono staci az tam nainplantuju vstriky 384 nedej boze 660 na E85

-> pavucina: z piva se netloustne, jo?
Myslim, ze az nahodis ten velkej fen do 136, budes jezdit 14s ani nevis jak :)

Myslim, ze az nahodis ten velkej fen do 136, budes jezdit 14s ani nevis jak :)
-> Alenka: Na kofolu se vyser budes tlustej !
15,5s to abych se obaval i já
s tim rozpadajicim se srotem.
-> Šediváček: 1200,- brzda mi teda neprijde nic draheho...
Ale jinak plati, kdyz chcete jit na tech 15s, tak to napiste, kde se o to budete pokouset, at to vidim, jak to jede jako E36 328
15,5s to abych se obaval i já

-> Šediváček: 1200,- brzda mi teda neprijde nic draheho...
Ale jinak plati, kdyz chcete jit na tech 15s, tak to napiste, kde se o to budete pokouset, at to vidim, jak to jede jako E36 328
-> Šediváček: pivo nepiju, ale kofolu si dam rad
Jinak doufam, ze si ty moje srance neberete prilis osobne, me se do vas jen hrozne dobre rype. Vzdycky si rikam, ze uz stacilo, pak ale nekdo zahlasi jak to meri +30k a uz to jede cele odznova
Kazdopadne na letosni rocnik samozrejme zbrojim, doufam, ze nejaka setinka nebo desetinka se jeste podari stahnout a ze me nepojedete s casem nekde u 15.5s, to bych mel z osudy kabat

Jinak doufam, ze si ty moje srance neberete prilis osobne, me se do vas jen hrozne dobre rype. Vzdycky si rikam, ze uz stacilo, pak ale nekdo zahlasi jak to meri +30k a uz to jede cele odznova

Kazdopadne na letosni rocnik samozrejme zbrojim, doufam, ze nejaka setinka nebo desetinka se jeste podari stahnout a ze me nepojedete s casem nekde u 15.5s, to bych mel z osudy kabat

-> dragon_cb_cz: No měření stojí dost, proto možná čim to je dražší, tím přesnější z toho lezou čísla
Proto nám to měří úplný sračky
My to máme jako stálý zákazníci za přijatelnou cenu. A chtělo se měřit na Tuningu v Příbrami, ale brzdař se na ně vysral. Asi tam už není výdělek jako dřív. Hele než něco brzdit, tak si radši dáme na Pohofestu pár piv
Pokud se tam sejdem a nebo na nějakým jiným sraze. Ono jim to prvenství nevydrží na věky
-> Vrba: A ty tvoje 0,43s k dobru je rozdíl mezi lůzou a super károu? Jo pokud se budem pohybovat v čase okolo 10s tak ano, ale ne tohle. To je prakticky nastejno s docela odlišným autem.
-> Alenka: S tebou si taky dáme pivo klidně, ale nebo taky něco jinýho. Trochu se nad sebou zamysly, nepopíráme, že si byl nejrychlejší v sériovkách s nesériovým autem. Ale co bylo už být nemusí




-> Vrba: A ty tvoje 0,43s k dobru je rozdíl mezi lůzou a super károu? Jo pokud se budem pohybovat v čase okolo 10s tak ano, ale ne tohle. To je prakticky nastejno s docela odlišným autem.
-> Alenka: S tebou si taky dáme pivo klidně, ale nebo taky něco jinýho. Trochu se nad sebou zamysly, nepopíráme, že si byl nejrychlejší v sériovkách s nesériovým autem. Ale co bylo už být nemusí

-> Alenka 02.01.14 17:53:12: Takže my máme generátor náhodných čísel a sprinty na Pohofestku, když Ondrovi selhala technika a vše bylo o lidské faktoru jsou dogma? ROFL, to sem se teda fakt pobavil




-> Vrba: Evidentně jsi ani nečetl o tom, že před Pohofestem byl motor nově postaven, neseřízen a s jiným osazením karburace...
Když už si tady chcete honit triku jedním výsledkem z Pohofestu, kde nešla Ondrovi časomíra a vše to bylo o lidském faktoru, tak se laskavě podívejte na výsledky z běšin, kde byla časomíra plně funkční. Výsledný čas lehce přes 16s viz. 3. místo ve skupině.
Když už si tady chcete honit triku jedním výsledkem z Pohofestu, kde nešla Ondrovi časomíra a vše to bylo o lidském faktoru, tak se laskavě podívejte na výsledky z běšin, kde byla časomíra plně funkční. Výsledný čas lehce přes 16s viz. 3. místo ve skupině.
-> kury: ja ale porovnavam jenom sprinty z jedine akce, "vystup" z plzenskeho generatoru nahodnych cisel byl zminen pouze pro pobaveni :)
-> Vrba: O něco lepší znamená, že rozdíl mezi časy se smrsknul na 38% toho co ta původní tabulka naznačovala, prakticky na úroveň chyby měření pokud časomíra byla ruční....
Nevím kolik to měření stojí, ale když to tady občas čtu, tak mám fakt chuť Vaškovi zaplatit odbrždění toho auta ještě někde jinde, abych tyhle žabomyší války už dál sledovat nemusel.
Nevím kolik to měření stojí, ale když to tady občas čtu, tak mám fakt chuť Vaškovi zaplatit odbrždění toho auta ještě někde jinde, abych tyhle žabomyší války už dál sledovat nemusel.
-> Alenka: Ale jak mužeš srovnávat sprinty a brzdu z ruznych obdobi.
-> Vrba: proste to ty parametry ma a hotovo. Je to napsane na papirku z brzdy, tak to musi byt pravda.
Ze to jede hur nez papirove srovnatelna nebo slabsi auta je dilem sabotaze frustratu, kteri se nedokazi smirit s tim, ze se nekomu motor povedl lip :)
Ze to jede hur nez papirove srovnatelna nebo slabsi auta je dilem sabotaze frustratu, kteri se nedokazi smirit s tim, ze se nekomu motor povedl lip :)
-> Tuner#2: Promin,ne vždy mám chut číst to,co je furt dokola to samé jinak řečené. Ten čas toho auta je v té druhé tabulce (vyhlledal jsem si to) a je o něco lepší,ale taky žádná sláva.
My jsme nikdy otáčky neřešily a dělalo se to podle otáčkoměru-(zjištěná nepřesnost na Pal-testu). Zatím nebyl důvod to moc prožívat, ale podle diagnostiky by to neměl být problém, ale musíš se s nim domluvit.
-> pavucina: jako na ME to nefunguje?
-> milanekprek: Na MPi by to mohl vzit z diagnostiky, v horsim pripadne je veme z otackomeru, tak si over kolik to ukazuje..
-> Tuner#2: ma... dozvedeli jsme se, ze upravene facko jede lip nez seriove :-)
-> Vrba 02.01.14 07:39:16: Četl jsi vubec diskuzi dál? Zejmena moje a Sedivackovo posty? Tabulka srovnává 1,4 s vackou 278° a zcela sériové favo... To má opravdu "vypovídající" hodnotu.
-> Alenka: Dobrej argument s tou tabulkou. U těch auto,které znám se dalo předpokládat ,že to dopadne takto. Takze i kdyz byla casomira orientační,tak to zhruba odpovídá.
Dík za odpověď:) Ok, nebudu řešit tedy převodovku. Ještě mám jeden pitomej dotaz. Jak brzda snímá otáčky motoru? Mám MPI zapalování..lištu na svíčkách.
Dobrá tedy chlapi ;-) Já se tam pojedu zítra domluvit. Pokud by to stálo za to, zajedem tam s oběma závodníma autama :-) Jak s mým, tak i s autem týmového kolegy, tzn. autem uživatele "milanekprek" :-)
-> milanekprek: nic nepočítej, je to dost chytrý na to aby si to zjistilo samo.
Spíš -> milanekprek: nebo -> zdeny10: dejte vědět až tam pojedete, přijeli by jsme se podívat
Spíš -> milanekprek: nebo -> zdeny10: dejte vědět až tam pojedete, přijeli by jsme se podívat

-> milanekprek: Ať mě případně někdo zkušenější opraví, ale brzda spíš měří vykonanou práci, tzn převodové poměry by neměly být podstatné.
Díky za odpověď. Ještě bych měl dotaz, budu muset před bržděním spočítat převodové poměru jednotlivých rychlostí? Protože jestli chápu fungování brzdy správně, tak funguje na principu valivého odporu a pokud budu mít kratši převodovku, vznikne pro brzdu iluze, že je motor výkonější, protože bude mít větší sílu a s menším odporem bude otáčet válci. Takže by bylo logické, nadiktovat do PC poměry krátké převodovky. Počítám, že v základu PC pracuje s tím, že používám seriovou převodovku.
-> zdeny10: -> milanekprek: Ano to je ta brzda a jak už jsem psal, brzdila tam řada kamarádů. Přístup na jedničku a parametry bych řekl odpovídající díky několika porovnáních s jinou brzdou.
-> zdeny10: Má to vypovídající hodnotu úplně normální a kdo se boji nesmí do lesa, v tomto případě kdo se bojí malýho výkonu, nesmí na brzdu
Jinak ano my brzdíme u Jirky L. ono v okolí asi moc brzdařů nebude.
Všechny grafy od nás jsou z téhle jedné brzdy. Prostě není se čeho bát.


Všechny grafy od nás jsou z téhle jedné brzdy. Prostě není se čeho bát.

www.dragpower.cz/ bavíte se o téhle firmě?
Nooo....chlapci jestli jsem se chtěl ze silvestrovský opice do večera nějak dostat, tak po přečtení příspěvků, které tady přibyli, mi ta šiška bolí zas :-D Dostal jsem nezávislej typ na jednu plzeňskou brzdu a když jsem si prohlížel "printscreeny" z brzdy, které mají na svých webovkách, tak se to prostředí grafů hooooodně podobá grafům, které zveřejňoval "Šediváček" při začátcích nekončícího tématu "Grafy motorů" , na které jste mi odkazovali, abych se podíval. A zrovna grafy motorů od tohoto uživatele mi zas nepřijdou tak úplně zcestné. Teda jestli mluvíme o stejné plzeňské brzdě (vycházím opravdu pouze z podobnosti prostředí, ve kterém byli grafy zpracovávány.....nechci se cíleně ptát na firmu, abych jí nedej bůh nějak nepoškodil). Opravdu teď nevím, zda-li se mám na měření raději vykašlat a šetřit peníze na nadcházející sezónu, nebo to alespoň nějakou vypovídací schopnost mít bude.
-> Alenka: Ano jak už tady někteří píšou ten zaškrtnutej čas je u mého Favorita, který je úplná sériovka o obsahu ,,1300ccm" néé 1400ccm, bez jediného zásahu na čemkoliv.
Véna jel se 136kou ale eMkem a byl hozen do speciálů. motor opravdu nebyl doladěn a hlavně zajet.
Zrovna tuto je ten případ, proč tady Véna nechce mít registraci, protože by měl každou chvíli BAN za někoho kdo má nějaký řeči a nechce se smířit s tím že se někomu poved motor líp. Mýt kartu jenom kvůli hádání nemá smysl.
-> dragon_cb_cz: Véna se tě prej snažil kontaktovat e-mailem ohledně revanžování za difuzor ale neodepsal si mu, tak kdyžtak mu odepiš nebo mužeš přes mě.
Véna jel se 136kou ale eMkem a byl hozen do speciálů. motor opravdu nebyl doladěn a hlavně zajet.
Zrovna tuto je ten případ, proč tady Véna nechce mít registraci, protože by měl každou chvíli BAN za někoho kdo má nějaký řeči a nechce se smířit s tím že se někomu poved motor líp. Mýt kartu jenom kvůli hádání nemá smysl.
-> dragon_cb_cz: Véna se tě prej snažil kontaktovat e-mailem ohledně revanžování za difuzor ale neodepsal si mu, tak kdyžtak mu odepiš nebo mužeš přes mě.
-> dragon_cb_cz 31.12.13 11:50:49: Přesně tak. Véna jel ve speciálech, ale koukám, že bitmap je papežtější nez papež a všechno zná a ví.
Jinak motor byl čerstvě po složení, neodladěný a s jinou konfigurací karburace. Ostatně v Bešinach to zajelo 16s na foto buňku taky, ale to už se asi nehodí do krámu...

Jinak motor byl čerstvě po složení, neodladěný a s jinou konfigurací karburace. Ostatně v Bešinach to zajelo 16s na foto buňku taky, ale to už se asi nehodí do krámu...

-> Alenka: Nebyl nahodou Vasek ve specialech? img.skoda-virt.cz/forum_u
pload/.../7_5_167558__2013
-07-10_21-56-25_42.jpg
Tzn cas 17.22 a 18.06? Tzn rozdil se smrskava (u lepsiho casu) na 1.15 vteriny, coz teda nalazenim jeste dohnat lze bych rekl... A Vasek pokud vim od te doby na aute zase maknul (ze zasahoval do karburatoru vim 100%, protoze jsem mu posilal vhodnejsi difuzor na zvetseni).
EDIT: Jen pro uplnost dodavam, ze ten cas ktery jsi oznacil je dost podobny memu (o dva radky niz), tudiz je konzistentni se zcela seriovou 136kou (jedina neseriova vec na mem aute jsou gumy 175/70 R13 a odlehceni zpusobene korozi).
Tzn cas 17.22 a 18.06? Tzn rozdil se smrskava (u lepsiho casu) na 1.15 vteriny, coz teda nalazenim jeste dohnat lze bych rekl... A Vasek pokud vim od te doby na aute zase maknul (ze zasahoval do karburatoru vim 100%, protoze jsem mu posilal vhodnejsi difuzor na zvetseni).
EDIT: Jen pro uplnost dodavam, ze ten cas ktery jsi oznacil je dost podobny memu (o dva radky niz), tudiz je konzistentni se zcela seriovou 136kou (jedina neseriova vec na mem aute jsou gumy 175/70 R13 a odlehceni zpusobene korozi).
-> Čokin: vysledky jsou samozrejme velmi orientacni, ale 3s jsou 3s, to neni mozne svest na nepozornost obsluhy.
Podstatne je, ze vsichni meli uplne stejne podminky, takze ani neni mozne spekulovat, kde maji drahu o 40m kratsi, kde je do kopce, z kopce a kdesi cosi.
-> kury: vzhledem k tomu, ze "Vena" si dodnes nebyl schopen ani zalozit registraci, rekl bych, ze pod zastitou sveho statneho opatrovnika pusobil i na Pohofestu
EDIT: -> Nwkt: jasne, rozladeny, spatnej karburator, nepalily dve svicky a kufr byl narvanej mrtvyma prostitutkama.
Podstatne je, ze vsichni meli uplne stejne podminky, takze ani neni mozne spekulovat, kde maji drahu o 40m kratsi, kde je do kopce, z kopce a kdesi cosi.
-> kury: vzhledem k tomu, ze "Vena" si dodnes nebyl schopen ani zalozit registraci, rekl bych, ze pod zastitou sveho statneho opatrovnika pusobil i na Pohofestu

EDIT: -> Nwkt: jasne, rozladeny, spatnej karburator, nepalily dve svicky a kufr byl narvanej mrtvyma prostitutkama.
-> Alenka: A? Je to jiný auto, jinej motor a pokud si pamatuju popis, tak na pohofest to měl rozladěný se špatným karburátorem
Tak ono ty výsledky z pohofestu jsou spíše hodně orientační, protože jak všichni víme tak fotobuňky nefungovaly a jelo se na vysílačky stylem 3-2-1-start.....stačí menší nesoustředění obsluhy a 0,5 s je fuč.
Tímto ale nechci tvrdit, jestli onen motor má ten výkon nebo ne případně jestli brzda přeměřuje, můj názor na tuhle věc je ten, že nevěřím že by brzda měřila o 30 koní jinak, ale dokud někdo s jedním autem v jeden den neobjede alespoň 3 brzdy po ČR tak se pravdu nedozvíme.
Tímto ale nechci tvrdit, jestli onen motor má ten výkon nebo ne případně jestli brzda přeměřuje, můj názor na tuhle věc je ten, že nevěřím že by brzda měřila o 30 koní jinak, ale dokud někdo s jedním autem v jeden den neobjede alespoň 3 brzdy po ČR tak se pravdu nedozvíme.
A Šediváček jel na Pohofestu s Vénovo autem? Že už se na to už nevyserete. Jako malý děti

-> zdeny10: jen abych tem lzim tady dodal nejaky kontext, dovolim si par cisel.
Tady jsou vysledky sprintu z Pohofestu.
Motor, kteremu v Plzni "nabrzdili" 138,09Nm a 101.64 PS zajel cas 19,04s oznaceny cervene.
Motor, s podobnymi parametry z jine brzdy 105PS a 136Nm zajel cas 16,07s oznaceny zelene.
Obrazek si udelej sam.
Tady jsou vysledky sprintu z Pohofestu.
Motor, kteremu v Plzni "nabrzdili" 138,09Nm a 101.64 PS zajel cas 19,04s oznaceny cervene.
Motor, s podobnymi parametry z jine brzdy 105PS a 136Nm zajel cas 16,07s oznaceny zelene.
Obrazek si udelej sam.
Kontakt na brzdu mám taky, pokud Tě nevadí, že tady pár týpků nemůže zkousnout hodně dobře udělaný motor jednoho z kamarádů, tak rád předám. Měřilo tam už hodně aut a třeba TUNER naměřil přesně to samé co na brzdě v Děčíně takže se té závistivé fámy netřeba bát 

-> zdeny10: Tak nebyl by problém to domluvit na té brzdě v Plzni ale muže se stát že budeš za blbce stejně jako mi, viz téma Grafy Motoru. Ale neboj měří ta brzda úplně normálně.
nooo....to by tak odpovídalo no :D
-> MOLSO: a bude tam kde je teraz 

-> zdeny10: zabehni si tam odmeraj si to odpocitaj 30 koni a mas vysledok 

no mám čtení na celej večer :-) díky moc ;-)