skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Karburátory z motorky
prohledat
791 příspěvků (zobrazeno 451 až 500) od 29.11.2011 do 21.06.2019, založil/a Matysek007
-> Majklsto: Nejdřív vyházej ty třísky. Ucpou karbec a nejede to,
Tak som po hlbkovej analýze zistil že trisky mám 125 a 60
V dohladnej dobe chcem na výfuk hodit lambdu aby som sa vedel od niečoho odpichnúť a zrejme začnem zvečovat hlavnú trisku, no ešte vôbec neviem ako, neviem či zoženiem výstružníky alebo čo. To sa ešte uvidí. Myslíte že volnobežná triska môže zostat, alebo bude treba riešit aj tú? Aby som vedel aké priemery vrtákov zhánat
V dohladnej dobe chcem na výfuk hodit lambdu aby som sa vedel od niečoho odpichnúť a zrejme začnem zvečovat hlavnú trisku, no ešte vôbec neviem ako, neviem či zoženiem výstružníky alebo čo. To sa ešte uvidí. Myslíte že volnobežná triska môže zostat, alebo bude treba riešit aj tú? Aby som vedel aké priemery vrtákov zhánat
neviete mi niekto poradit, prečo mi benzín striela do filtrov? Auto bežalo ako má pokial som ho neprevetral v daždi počas cesty domov začalo cukat a nechcelo ist viac nad 3000? Včera som zistil ked som rozobral facetku že je dost špinavý benzín ,v nádrží mám ale viac ako polku? čo to može robit(rozdelovač) benzín špina v karbikoch???dík
-> Majklsto: pokud máš origo trysky bude urcitě chudý.. musiš zjistit jaky mají vrtání..
ja mam zmerany prietok trysiek do 400 ml odmerky, velskoti 130 a 140, keby si to chcel porovnat,,,,inac neviem poradit 

Ták a je tu problém. Moje karby som po vyčistení nahodil na motor. Nejak to naštartovalo, ohrial som to no zvuk to malo ako impreza a kažú chvílu strelba, raz zo sania raz z výfuku, ked som tomu popridával. Tak sme dali ihly celkom dole, ide to teraz kultivovanejšie ale cez 3500 otáčok to nechce íst. Motor pred tým, zo sedrom šlapal ako hodinky. Ihly sme dávali dolu, pretože sviečky boli totálne čierne. Šupátka pri zvyšovaní otáčok trochu poskakujú, ale čo som pozeral videá iných motokarbov tak sa to deje tiež. Klapka má 37mm, ihla má max.3mm
Čo s tým? Trisky na sebe nemajú žiadne číslo
Čo s tým? Trisky na sebe nemajú žiadne číslo
-> elbacil: i ja som si myslel,,,,skusim dat 140 a uvidim co to spravi
-> bigfavo: stále tam máš malu trysku
-> peter l: taku malu trysku tam zase nemam
je tam 132, rozmyslal som ze kupim 137 a potom 140,,,,ale rad by som pocul aj rady skusenejsich

-> bigfavo: Podla mna urcite,podla toho ake mas difuzor-respektivne klapku ak mas cca40-ku tak tam bude treba dost velku trysku,ziadne 110...
chlapi taka vec,,,,startuje to paradne, len treba prist na princip, do otacok to ide tiez super, ale po prekroceni 4300 to uz netaha,,,,,,myslite zeby to chcelo trochu vacsiu hlavnu trysku ??
-> Bezamichal1: tak zjisti jakej je tam předstih.
takze rozdelovač ?
-> Bezamichal1: Záleží na čem to je... Zkus zjist kdy ti pálí válec. Návod najdeš na fóru...
no ale jak ted nejlepe poznat co z toho je špatně ? ... ventilove vule muzu přeměřit ale ten zbytek ... rozdel bez stroboskopu nevim nevim ...
-> Bezamichal1: podpalene ventily,spatne nastaveny rozdel.,mala vola ventilov,...
-> Bezamichal1: ventile mas nastavene dobre ?
ok ale ono i tak se bude to sáni ořehjvat ne ? ... ted mi v sání lítaj plameny ... co to muze zapříčinit ?
odstiň to od výfuku tenkým plechem, ten požere hodně tepla.
Daj tak minimálne dve termo. pásky inak bez šance.
na svody dy přijde jeste thermoizolační páska ... ale i tak se sání ohřejvá
-> Bezamichal1: ten spoj mas strasne blizko vyfukovym zvodom, tam bude fakt horuco, neviem ci najdes vhodny material, mozno tie silikonove hadice odolavaju teplu, ale s takymi nemam skusenost.
a jeste mi poradte co mám koupit za hadice ... aby netrpěly na teplotu ...
Majklsto 10.07.12 13:57:35 napsal:
Zaujmalo by ma ký dôraz treba klásť na poloho motokarburátorov.
polohu radši dodrž , mohl bys pak mít problém se správným zavíráním plovákovky nehledě na změněnou hladinu. určitě by to fungovalo i v jiných polohách ale vyvaruješ se tím problémům že to třeba nepůjde naladit protože je karbec v poloze se kterou se nepočítalo.
Zaujmalo by ma ký dôraz treba klásť na poloho motokarburátorov.
polohu radši dodrž , mohl bys pak mít problém se správným zavíráním plovákovky nehledě na změněnou hladinu. určitě by to fungovalo i v jiných polohách ale vyvaruješ se tím problémům že to třeba nepůjde naladit protože je karbec v poloze se kterou se nepočítalo.
-> Rossowich: ja vo svojich keihinoch z hondy 1100 mam 142/140hlavne trysky, pokial nevyskusas nejaku velkost tak nebudes vediet ze co ti treba,,,,nikto ti tu nepovie ze kup tie alebo tie
-> Majklsto: Rozhodujem sa ešte len nad kupou. Chcem sa proste vyvarovať tomu že ked kupim daku blbost bude ma stať vela to pretryskovať a veci spojene s tým preto sa pytam aka je ideal značka a model.
Zaujmalo by ma ký dôraz treba klásť na poloho motokarburátorov. Mám karburátory z Yamahy FZR 1000. Na motorke sú tieto karby takmer zvislo. Do auta ich tiež viem dostat v takejto polohe to keby som ich viac sklopil tak by som to mal jednoduchšie, len sa bojím aby potom všetko fungovalo ako má. Ale zase na druhej strane, motorka jazdí aj po zadnom kolese a všetko funguje, jazdí v extrémnych náklonoch a všetko bez problémov. Treba sa bát tej zmeny polohy či nie?
-> Rossowich: záleží od toho aké karbece máš
Čaute ake karbece sa možu použiť minimálne(myslím tým aby sa nemusel pretriskovávať) na motor fel 1,3 ?
-> Bezamichal1: navrtávej původní a zkoušej , když navrtáš moc zaletuj a vrtej znova . pár příspěvků níž se to probíralo.
-> TooM-As: malá tryska.
V nízkejch otáčkách to běží podle polohy jehly. Tam je 12 celkem rozumný, popř. můžeš dát jehlu níž, abys trochu ochudil. Nahoře je to chudší, když je to celý otevřený, tudíž dle mě větší trysku.
V nízkejch otáčkách to běží podle polohy jehly. Tam je 12 celkem rozumný, popř. můžeš dát jehlu níž, abys trochu ochudil. Nahoře je to chudší, když je to celý otevřený, tudíž dle mě větší trysku.
a o kolik je tak mam přibližne zvětšit ... zas nechci vyhodit buh ví kolik penez za trysky který nakonec budou malý :D
konečně jsem si udělal čas a vyzkoušel motokarby na wb lambdu , a výsledky ?
na testovacím kopci při plném plynu ve 2000ot lambda cca 12:1 a pak plynule rostla s otáčkama a při 6000ot tam bylo 15:1 .
A teď mě někdo prosím nasměrujte správným směrem.. ještě zítra skusím poměřit s upravenýma pružinama.
na testovacím kopci při plném plynu ve 2000ot lambda cca 12:1 a pak plynule rostla s otáčkama a při 6000ot tam bylo 15:1 .
A teď mě někdo prosím nasměrujte správným směrem.. ještě zítra skusím poměřit s upravenýma pružinama.
-> Bezamichal1: máš malé hlavné trysky

čauwes chapy ... chtel sem se zeptat na dvě veci jaký používáte hadice mezi sání a karbce ? ... ty moje co tam mám ted se po ohřátí motoru deeformují .... a jeste mám dotaz kdyz motor natočím krásne drží volnobeh i bez sytiče ale při přidání plynu se dusí jako by se zahltil ... ale kdyz dám k tomu sytič motor jde do otáček vpohode nekdo rada ?
Tak potom sa nehádam chalani cele sa mi to mýli asik to budu mikuni a tie trisky hlavná je 130 na 100 percent.
-> Urbi: Lanko som použil z felicie otváranie zadných dverí.

-> Urbi: V železářství se dá koupit slabý lanko nebo v hudebninách seženeš klavírovou strunu v metráži.
-> shakinka17: ja mam za to ze na yamahu R1 davali len mikuni do cca 2004 kedy presli na vstrek. Mam tiez Mikuni z R1.
-> shakinka17: Já mám Mikuny a kámoš motocyklový zavodník mi tvrdí že jsou 100% z R1, tak nevím zda měly rozlišený že některý roky se dávaly Mikuny nebo Keihiny nebo možná sám neví, měl je prostě jako náhradní díl v krabici z nějaé bouračky. Každopádně to lanko bude asi nejjdnoduší, ale kde sehnat několik metrů lanko průměru do origo bowdenu, u nás sem zatím nesehnal. Většina jich je krátká. Červíky na obou stranách ? Jak od plynu tak od karbů a dělal si nějaký převod nebo držák bowdenu na karb. nebo ti do jde zhora a lanko tam vyjde ? Ty průměry trysek by se mi hodily vedět, nechceš jednu vyndat ? Já tam mám 130 a řekl bycyh že kolem 130-150 se budu pohybovat při ladění.
Urbi - ja mám z R1 karbiky ale tuším že si to kejhiny.Ja som dal na koniec ocel. lanka červíka ,lanko na bike bolo malé.
-> peter l: najprv to skus rozbehat a tak zistis ci je to male alebo nie, aspon ja si myslim,,,,nech sa vyjadria ty co stym robili viac
-> elbacil: tak teraz som zmeral tu spicku na ihle, ma priemer 1mm, dlzka asi 6-7mm, co je skoro take ako si pisal ze mas ty,,,,,mas vyhodu ked mas tu lambdu na zmes
A mam to z Suzuky 750-ky
-> bigfavo: mne sa podarilo naladit lambdu pri volnobehu na 14,7 ktora potom stupa a pri max.otáčkach mám 12,9. Bohatost som dosiahol práve tým že som osustružil konce na ihlách.Mal som tam predtým lambdu okolo 15 až 16
ja mam karburatory keihin s priem.klapiek 33mm chcem sa vas spitat ci to nieje male na-1.3,hlava -1mm,vacka 270,kanaly 29mm.ci sa mi oplati vymenit za weber 32 dara.
-> elbacil: daco take mam ja, ale zajtra to odofim
-> Urbi: co sa tyka lanka, ja som si kupil v cyklosope teflonovy bowden a do toho lanko, namiesto dratu.
Kdo z váš jezdí mikuny R1 ? Trysky pro výchozí ladění ? 130 nechat tam pro 1500ccm ... Máte fotky jak jste si u motokarb. poradily s táhlem pro plyn nebo jak byste to řešily ? Děkuji.