
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Karburátory z motorky
prohledat
791 příspěvků (zobrazeno 301 až 350) od 29.11.2011 do 21.06.2019, založil/a Matysek007
-> Bucin: niekto ekologicky nastavuje, iny dava do motorov pouzite tesnenia, mas fuck 

-> peter l: to vypadá jako ekologicky úsporné nastavení
E. Sorry musel jsem

E. Sorry musel jsem

-> vhml: Nie kazda jedna klapka ma samotny sitic..inak aj dneska rano to iste!!
-> peter l: nemá to vždy na dvě klapky jen jednu se sytičem?
-> darabos: Zeby trebalo nastavit klapky? a co s budikom na turbo ukazuje totiz podtlak,mam ho k dizpozicii len ho potrebujem vymontovat zo svojho golfa
-> elbacil: Neporadil mi nikto,a budiky nemam keby som mal tak neni problem...Ale ide mi hlavne o to ze pri studenom motore mi nejde len na 2 valce do 70stupnovC.
-> peter l: To nastavenie sparomierkou ti poradil kto?Klapky jedine budíkmi nastavíš.

Takze asi potrebujem radu:dnes horkotazko nastartovany motor chytilo ho zo siticom na 2 valce po troska pridani plynu hned aj zdochol,potom opet nastartoval na sitic na 2 valce nechal som to bezat,tak ked bol zohriaty na cca 60-70 c tak samo odrazu naskocil aj treti valec otacky a sa zdvihli otacky, potom aj 4 valec,sitic som vypol,volnobeh mi drzal peknych 800-900ot ale len na tri valce po pridani trocha plynu iz idu vsetky 4valce ale len za tepla krasne do otacok(ako Impreza)..Potom som nechal vychladnut motor po nastartovani TO ISTE ako predtim na 2 valce ,vybral som sviecky a dva valce vobec nedostavaju benzin co to moze byt....klapky nastavene so sparomierkou aj proti svetlu malo ba to byt v poriadku,trysky 120,supatka otvaraju pekne rovnako...moze byt ze je upchata volnob.tryska??-lebo ked som to rozoberal a cistil tak tam bordelo bolo viac nez dost.

-> Lůďa: kdyz vydim ty filtry a stav tech karbcu tak ja osobne bych se bal ze budou vydrene. ale treba se mejlim a pokud jsou OK a jsou nastavene tak asi ok ;-) ale raci bych sel cestou koupit primo z motorky a pohrat si s tim primo na motoru na ktery to stavis. ;-)
-> Lůďa: nastavený karbce za tyhle peníze a se sánim? Za hubičku (pokud je to pravda:)
-> stika87: Drahé? Za kolik se tak dají sehnat...?
-> Lůďa: nevim zda je ta cena prijatelna ;-)
-> ochoda: u stojící auta se ti bude těžko odlejvat karburátor :-)
-> vhml: mm to spis pac to obcas dela i treba dys stojim, takze treba nekde fouka nebo tak neco asi co?
-> ochoda: a nebo posilovač brzd.
-> ochoda: Ano,může za to konstrukce SEDRu
-> Tuner#2: Nikdy jsem to neresil,...jak rikas,vim o tom,tak tomu predchazim stylem jizdy (ale i presto se neubráním střelení do výfuku při ostrých brzdách).Zvednutim hladiny by to teoreticky melo jit částecne potlacit,ale musi se to laborovat v nejakem rozumnem rozsahu,nebo potom by zase hrozilo zahlceni palivem pri jizde do prudkeho kopce nebo ostrem startu-coz je snad ještě horší.
-> Vrba: ahá takze dys prudce brzdim, no nemusim ani moc prudce, tak mi padá volnobeh takze to muze byt tim ze je to SEDR? :D
-> Vrba 05.11.12 11:14:44: To ano, přiznávám to je to jediný problém který jsem pocítil až po přezutí na semislicky. Sériové gumy neunesou takový brzdý moment aby to nějak zásadně vadilo a navíc už jsem se tak nějak naučil pořazovat, takže no problem. Řešil jsi to nějak třeba zvedntím hladiny a nebo je to nemožné?
-> Tuner#2: Odlívání u SEDRa hlavně při prudkém brzdění.Kolikrat pri vyšlaple spojce zdechne motor,určitě se Ti stalo taky.
-> vhml: E85 je nastesti velmi blbuvzdorne palivo, takze nastaveni, ktere by na benzin nafungovalo, mi Ecko v klidu zkousne, takze se nemusim obtezovat nejakym super sofistikovanym ladenim.
-> Alenka: jen o nastavení. Zase je otázka jak nastavíš bohatosti přechodů bez dostupností jinejch emulzek atd.
Vzhledem k tomu, ze na benzin jezdit nehodlam, nejakemu velkemu ladeni bych se stejne nevyhnul, tak me jen zajimalo, jestli skutecne nejake karbecy "jedou" lip nebo je to vsechno jen o nastaveni.
-> Tuner#2: nový měl, dobře nastavený ne. Ale to se vrátíme k předchozímu, kdy u ladění sedru ztratím nějakej čas a polmo tam posadím a jedu skoro na první dobrou. A nepotřebuju ho ani nový, protože se neohejbá, nezadírá klapka atd...
Ale to už jsme řešili mnohokrát.
Ale to už jsme řešili mnohokrát.
-> vhml 05.11.12 08:42:09: zřejmě jsi nikdy neměl nový a dobře nastavený SEDR 

-> Tuner#2: zřejmě jezdíš pomalu :-)
-> vhml 05.11.12 07:30:03: Hmm, nezažil jsem ani jedno... Prohnutí udělá jedině blb s origo filtrboxem, který utáhne na krev a odlejvání ani na slalomu, ani na okruhu.
-> Tuner#2: odlévá se, ohejbá se, atd atd.
-> Tuner#2: Ja mam nasazenyho upravenyho EDSRa a pri bocnim prujezdu zatackou se odliva. SEDR mi to delaval taky. To je jediny problem, co jsem zaznamenal a taky duvod, proc zkusim sehnat motokarby.
-> vhml 04.11.12 13:41:04: Tak potom nechápu, co je za problém u SEDRa aneb jsem rád, že tu nejsem sám, kdo má stejný pocit jako Alenka...
A zase u WEBER dara-mas automaticky sytic,vodou chladenu podlozku pod karbec(chlad.karb. vzime vyhrievanie) dif 24/26,dobre natryskovanie,mechanicke otvaranie 2.komor.,a da sa aj na spotrbu!?!ja som s DARA spokojny ide to pekne aj do otacok,mal som aj 130-kovy karbec s prevrtanym dif.na 23/27 a priblizne rovnako natryskovany ako Weber,a neslo to tak- myslim vykonostne



-> Alenka: u polma tím zpravidla strávíš minimum času, difuzory od 23 do 26 , v sérii trysky kolem 150, takže to tam šlehneš a bez větších zásahů to rovnouj ede velmi pěkně. Zatímco na lekru odvrtáváš vzdušníky, převaruješ sání pro použití vzadu atd...
Dik, chlapi, tohle presne jsem chtel slyset.
Vykaslu se teda na nejaky experimenty a zustanu u LEKRa :)
Vykaslu se teda na nejaky experimenty a zustanu u LEKRa :)
Rozdíl je právě v tom času, který tomu musíš věnovat abys ty koně našel...
Ve chvíli kdyj e najdeš už je jedno co to je za karburátor ( pominu-li ulejvání atd )
Ve chvíli kdyj e najdeš už je jedno co to je za karburátor ( pominu-li ulejvání atd )
-> Alenka: Protože většina lidi veme karburátor,dá ho na motor a jezdí ....potom je jasné,že např SEDR ,od vyroby seřízenej na chudou směs,nepojede tak dobře,jak Weber nastavenej z výroby na bohato.Pokud se ale vemou dva různé karburátory,tak je jasné,že při ideálním nastavení pojedou oba stejně.
Umel by mi nekdo vysvetlit cim to je, ze tolika lidem udajne jezdi Polmo, Weber atd. lip nez Jikovy?
Mel jsem vzdy za to, ze karburator jsou proste jen dve diry a pokud jimi protece stejne mnozstvi vzduchu a primicha se k nim spravne mnoztvi paliva, tak musi jet oba stejne a nezalezi na tom, jestli je to Jikov nebo Weber.
Nikdy se mi nezdalo, ze by mi to s LEKRem nejelo, ale koni neni nikdy dost, tak nevim, jestli ma smysl neco zkouset nebo ne :)
Mel jsem vzdy za to, ze karburator jsou proste jen dve diry a pokud jimi protece stejne mnozstvi vzduchu a primicha se k nim spravne mnoztvi paliva, tak musi jet oba stejne a nezalezi na tom, jestli je to Jikov nebo Weber.
Nikdy se mi nezdalo, ze by mi to s LEKRem nejelo, ale koni neni nikdy dost, tak nevim, jestli ma smysl neco zkouset nebo ne :)
-> Olgoj Chorchoj: nie co si!!nemam naladeno len pripravujem do auta aj ja som zvedavy ako to bude slapat,Weber DARA oproti upravenemu sedru je to taky maly brutal a da sa aj s rozumnou spotrebou.
-> peter l: máš naladěno? Zajímalo by mě, jak to chodí oproti Wébru DARA... Díky
-> Majklsto: Zatial vyzera ze drzi dobre,snazil som sa to co najlepsie zavarit takze dufajme ze to bude drzat!!
uvidim to az ked dam na motor...

-> peter l: velmi zaujmavé riešenie. Ako držia príruby na karburátoroch?
-> stika87:




-> myschaak AZNP K.Hora: no to je fakt ty plameny neumim :(((( nooo hochu tak to byl dobrej sok pro kluky a v tom arealu suprova rana 
