skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Karburátory z motorky
prohledat
791 příspěvků (zobrazeno 701 až 750) od 29.11.2011 do 21.06.2019, založil/a Matysek007
-> TooM-As: cerveny silikon
jak jsi vyřešil utěsnení v místě trumpetek?
karburátory honda cbr900rr , filtr by tam měl pasovat z p406 1.9td .
Pak jsem dal dohromady ještě druhou verzi s lepšíma rozměrama a filtrem fabie 1.2htp . ale tu mám zatím jen v počítači.
Pak jsem dal dohromady ještě druhou verzi s lepšíma rozměrama a filtrem fabie 1.2htp . ale tu mám zatím jen v počítači.
Ne to rozhodně ne. Zajímá mě spíš nastavení . A jak máš udělaný sání ? Je to jeden průměr trubky nebo je to kuželová trubka ?
-> Matysek007: myslis ze by nemelo? :)
-> exwrcteam: nemel by tomu nic uedelat
-> m8rinek: 7 mm
Jsem zvědavej jak to bude fungovat doufam že se s náma podělíš o žážitky :)
spis bych se zaobiral otazkou zda benzin nerozlepta filtrboxicek....

-> stika87: a jak je silnej probůh?
-> Jirik_Tuňák: ale vždyť to tak vypadá, na stěnu silnou aspoň centimetr :D.
-> Jirik_Tuňák: ale vždyť to tak vypadá, na stěnu silnou aspoň centimetr :D.
-> m8rinek 21.01.12 21:48:55: Ty woe, ty máš někdy taky parádní hesla.
Ale je pravda, že to vypadá jako když je to v šuplíku z psacího stolu. 


-> m8rinek: plast
-> stika87: ten filtrbox je ze dřeva?
Filtr pouzit z crx ma mnohem veci propusnost nez planovanej z feldy. Krmit to budu cerpadlem z 1203. Uvidimeeee
Na upravenou feldu mam v planu montovat 4 karbcu z hondy cbr 600
-> Olgoj Chorchoj: to si teda na omyle že motor ide na cv karbce nepravidelne.Práveže naopak ide ako hodinky.

Dnes jsme namontovali keihiny z cbr900rr ale objevil se problém, vytéká z nich benzín pod trumpetkama. Zasobuje je facetka red top asi. Při zkoušce tlakovala max. 0.5b paliva, tak nevím jestli to není moc.
Nemáte nějaký fotky svých sání na karburátory ? Něco budu stavět a hledám inspiraci.
-> Olgoj Chorchoj: Jak to bude fungovat záleží na tom,jak se ti to povede nastavit.Z principu to fungovat bude.
-> Sejki: nooo, obe je postaveny na jinym systemu, tak bysem to radsi moc nezobecnoval
-> Olgoj Chorchoj: bude fungovat stejne jako jeden weber ne?
Vazeni pratele, resi se tu karbce na osmikanal, ale co takovej petikanalovej setup - tj. dvojkarburator z motky... zkousel nekdo? Mam tu dva constant-velocity karburatory a rad bych je prubnul na upravenou stodvacku. CV-karbce na motkach jsou ale vzdycky v setupu jeden valec=jeden karbec... K tomu skodovka pali 1342, takze jdou vzdycky dva valce po sobe a moc to tudiz plynulymu chodu nenahrava:/ Zkousel nekdo? Slysel nekdo...? Dik
Právě dnes jsme si přivezl karburátory z cbr900rr máte s nimi někdo zkušenosti ? plánuji je použít na favoritu s 280° vačkou.
-> upír 130: faros skoda-virt.cz/cz/.../1554
38-karburatory-honda-cbr90
0
-> Zazaa: z jaký mašiny jsou ??
-> elbacil: kdyby nekdo chtel kupovat tak ja jedny naprodej mam :)
Aby nedošlo k nedorozumeniu,nie su na predaj.Požičiam ich na skušku.
Keby náhodou niekto chcel vyskušať tieto.Su naladené zhruba na 1,3
-> upír 130: Sem rád že na to někdo nahlíží podobně 

-> Zazaa: motokarby vyžadujou minimální seřizování, jen poprvé a pak je klid.. kdo měl jakoukoli motorku s karbama tak ví že se vtom nehrabal po celou dobu provozu nebo jen třeba jednou za X let, a ve weberech by ses mohl hrabat od rána do večera ale netvrdím že po delším ladění nejdou vyladit, to jdou ale pár závodů a ladíme znovu což u motokarbů není.. a hlavně webery moc nefungují od spodních otaček oproti motokarbům ale tím webery nehaním jen říkám zkušenost a ne jako kupa lídí co narvala do weberů kupu peněz a ted to budou ty nejlepší karby..
ja bych to dal nehrotil ... jednou za cas se musi seridit nebo repasnout vsecko at motorkove nebo webry, mel sem oboje a jednou za rok nebo dva serizeni neuskodilo a jelo to pak zas lip :)
-> upír 130: máš pravdu.Všetci čo maju webery sa v nich neustále štourají.Jedna jazda do kopca a už vidíš len nohy spod kapoty.-> Bery: šikovná japonka ti to vie spraviť lepšie ako bársktorá talianka

-> Bery: nepsal jsem po závodě ale po více závodech.. pak už to zas není ono.. to znamená, podle toho co píšeš že webery jsou doživotní věc? nejdýl po třech sezonách zavodění vyžadujou opět repasi a mezitím občasný seřízení.. bez repase nemá ani styrý webery montovat protože nefungujou a nový taky někdy ne, a musí se do nich taky nějaká kačka strčit protože už se dělají ve španělsku myslím a není to ono..
-> Bery: ja bych to spis videl jako reprezentativni lec trochu nakladna Italka vs. skromna japonka ....
kdyz vis kam sahnout tak podaji obe stejnej vykon :)
koneckoncu neni to atomovej reaktor, vstupni predpoklady sou stejne (uplne se bojim zminit velikost klapek :)) takze pri spravnem nastaveni to musi jet stejne a zalezi jen na chuti kazdeho jednotlivce :)
kdyz vis kam sahnout tak podaji obe stejnej vykon :)
koneckoncu neni to atomovej reaktor, vstupni predpoklady sou stejne (uplne se bojim zminit velikost klapek :)) takze pri spravnem nastaveni to musi jet stejne a zalezi jen na chuti kazdeho jednotlivce :)
V plovákové komoře uprostřed hlavní tryska,po bocích nejspíš přívody do volnoběžného a sytičového systému. Srouby s křížovou hlavou pro seřízení bohatosti volnoběhu.Vzadu je vidět přípojka paliva společná vždy pro dva karburátory.Zluté točítko je seřízení otáček volnoběhu-doraz klapek.
Prostřední tlustá přípojka je přípojka přetlaku z náporového sání,dvě menší je odvětrání plovákové komory.V odmontovaném víčku je vidět malinkatý vzdušník otevírání šoupátek-bohužel je napevno odlitý v plastu.
-> upír 130: Co se Ti na weberech rozladí? Benzin Ti promele v tryskách větší lochny? :oO
-> Bery: :D
-> Bery: :D
-> Bery: dost dobry prirovnani mas bod:)
-> Bery: pěkné přirovnání

-> upír 130: nevim proč by se měli po závodě rozladit.To by se rozlaďovalo všechno na světě,včetně moto karbů.
moto karby - jak již bylo řečeno je slušná muzika za málo peněz a webery...??
Jak bych to přirovnal? - to je jako když si budeš hrát s pinďourem nad erotickým časákem - je to dobrý,člověk si to užije....do té doby,než potkáš hezkou a šikovnou holku,která....ti udělá webery:-)
moto karby - jak již bylo řečeno je slušná muzika za málo peněz a webery...??
Jak bych to přirovnal? - to je jako když si budeš hrát s pinďourem nad erotickým časákem - je to dobrý,člověk si to užije....do té doby,než potkáš hezkou a šikovnou holku,která....ti udělá webery:-)
Je vidět že někdo zastává webery jako klasiku a druhej zas na klasiku kašle uznává to lepší za menší cenu.. ono je fakt že webery fungujou když je člověk odladí, ale ta náročnost a hodiny nebo spíš dny lazení jsou někdy unavující, ale pak když se doladí tak fungujou ale musí se jim dát uplný maximum jinak to je oničem, kdežto motokarby se vyčištěj a natryskují a odladí a pak už fungují pořád na rozdíl od weberů který po pár závodech zas jsou rozladěný.. a co se týče ulejvání tak kdo z vás viděl ulejvat motokarby?? a kolik z vás vidělo ulejvat se webery?? jednoznačně z toho vyplývá že webery jsou náročný na odladění podstatně víc ač jdou sice ztěží ale naladit taky..
Já jsem se např. všiml, že některé mají různě řešené hadice. Co z tohoto je přívod paliva, má to i přepad zpět do nádrže? Jsou dvě hadice zleva a zprava + jedno čululu ještě dole uprostřed. Ale vídával jsem právě i Keihiny, které měly hadično řešené jinak a měly jen jeden přívod uprostřed a rozvod pak "lištou". Jak je to tedy např. u modelu na obrázku?
-> m8rinek: že je volnobezka blbe vím. Neumí to ani ject pod 4000 na ctvrt plynu.
-> Matysek007: Doporučuju se v první řadě zabívat výrobou sacího potrubí a namontováním karburátorů na motor se vším všudy.Až tohle budeš mít,tak se můžeš zabívat jak to odladit,protože teprve potom budeš vědět co to dělá a nedělá.Předpokládám,že tyhle karburátory budu ladit někdy na jaře,tak bychom si mohli vymenit zkušenosti.Ale jak jsem psal,....v první řadě je důležité je mít na motoru.Zbytek až potom.
-> vhml: přechodový fáze ovlivňuje volnoběžka, respektive její emulzní trubice, jestli jsou stejné jako u DCOE nevim.
Mě to třeba taky trochu blbne. Pokud nastavím hladinu tak, že to jede hezky odspoda, tak z vejfuku v prvním vracaku vylitne takovej bordel, ze tomu muze lecjaky čiplý TDI závidět. Když jdu s hladinou dolů, tak se to už neublejvá, ale dole po rovině to není takový. Leč jak to naladit nevím a spíš bych to rozesral než doladil