Grafy motorů

prohledat
2256 příspěvků (zobrazeno 51 až 100) od 28.10.2011 do 12.11.2024, založil/a Šediváček
řadit dle data
14:49:50
20.10.2024
Bery
-> Václav Vašák: nechci spisovat romány.neco už tu padlo. kde jsme se potkali na závodech?

Od Petra fér nabídka.

jinak jsem jezdil k čepkovi, fiedlerovi, od Mucka jsem měl vacky, s vancikovo motory jsem se vozil ve 2 autech.. nic moc-jak říkáš.

s Urbim zatím nej spoluprace a snad budeme dál pokračovat a posouvat hranice
13:29:19
20.10.2024
Petr Urban
-> Mates: Pochopil sem správně, že jsi nevyměnil pouze vačku + zvýšení komprese ( moje doporučená je 11, 11.2 s 100okt.), ale vyměnil si sání i karburaci, takže posuzování 1 dílu motoru při výměně nemá pak objektivnost.



Nabídnu ti veřejně věc zcela zadarmo jen kvůli zbytečným a lichým pomluvám: Stav se, zjistím kde je zakopaný pes, dám ti brzdě a naladím tvé původní sání s 1 karb., pak vyzkoušíme sání a motokarb. Tvé , případně i mé které používám a také ti ověřím spoustu věcí v mot. prostoru tak jako sem už udělal stovkám lidí, co jak sami říkali, byli velmi spokojení a výsledky od toho jsou každý rok mnoho let.



Jezdí tady v ČR stovky vaček, úspěšně, vykonně a dobře... To tažení co tady dělá jedno ublížené ješitné ego, je směšné.



S zmíněnou 280kou (mimochodem je to zahraniční produkce velmi kvalitní vačky z jiného OHV motoru) bývají velice pěkné, nadstandardní parametry i výkony. To je naznačeno v grafu poměrně plochou křivkou, jen se to celé někde škrtí. Jde to však do krámu silně zaujatému egomaniakovi.



Přikládám graf 1289ccm LR pro MČHR z 2022 s mými komponenty a laděním na přímé a přesné brzdě - výkon ověřen několikrát i na jiných brzdách.
zvětšit Grafy motorů - obrázek od Petr Urban vložen 20.10.2024 13:29:19
11:45:36
20.10.2024
Václav Vašák
-> Petr Urban 18.10.24 14:36:04: jediný,kdo je tady úplně mimo jseš ty chlapče ;-)
11:30:31
20.10.2024
Václav Vašák
-> Václav Vašák 18.10.24 12:38:55: Bery,takže podle tebe auto s tímhle motorem (jeho původní hodnotou z prvního měření) jezdí uplně na hovno?Myslím,že celkem často stojíte proti sobě ve startovním poli,byť neznám jaké jsou kategorie a ani je znát nemusím :-)



PS: co jsem tak letmo našel,tak jsi od něj dostal 14 míst absolutně,...třeba ti upadlo kolo,co já vím,řešit to nechci,ale to jen tak zhruba k těm závodům,jak to každému jede nebo nejede a jak to je s tím vyhráváním...takže se nedivím,že teď třeba budeš mít strach ze 120Hp 1,4 motoru,když jsi předtím jezdil třeba ani ne 100koní,ono to udělá celkem hodně,mám to mnohokráte odzkoušené...ale ze 140Hp v bakelitce jakou máš by ses posral strachy,to ti můžu garantovat :-D
upraveno 1x, naposled 20.10.2024 11:45:05
11:27:14
20.10.2024
Václav Vašák
-> Bery 19.10.24 08:55:04: lidi,kterým ty vačky a zapalování měním za jiné tvrdí celkem něco jiného :-) Ale jo,neumím to naladit,...stačí dát jinou mapu než tu jeho a celkově se mě posunou hodnoty uplně někam jinam,stačí použít jinou vačku do uplně stejně blbě postaveného motoru s rozdělovačem a mám + 15Hp a 10Nm :-)



Vyzkoušel jsi někdy něco jiného,než nějakou sériovku s vačkou jak tvrdíš a potom motor od někoho,kdo to celkem umí?Nebo si šel z lepší série do nějak upraveného motoru,jako většina lidí a biješ se za pověst někoho,když nemáš s čím srovnávat?Už to dělá jeden pán se sedrem,byť v autě neměl nikdy v životě nic jeného,ale tvrdí,jak to funguje stejně jako motokarbec,weber nebo vstřikování,...vlastně to funguje líp jak motokarbec nebo weber :-D



Takže mě chceš tvrdit,že pokud použiju místo 260° vačky vačku 280°,bez ohledu na jakoukoliv jinou úpravu,je normální a automatické,že se mě zhorší parametry výkonu? (obě varianty odladěné jak na směsi tak zapalování).



Vstřikování přidá 30 koní a stejně tak zapalování....pokud mám ideální směs a jiskru,vůbec nezáleží,co mě tyhle dvě věci poskytuje,...jestli karbec nebo vstřik,jestli jednotka nebo rozdělovač,...nevadilo to ani u F1,když se vymýšlel motor škoda,tak proč by to motoru škoda vadilo teď?....tyhle tvrzení oblbují pouze lidi,co nemají mozek a vím,že to na 90% populace platí,...stejně tak moderní dělaní ventilů za tepla,...můžeš mě prosímtě říct,jak jako ten,kdo tomu vůbec nerozumí a neumí ladit motory,bych měl udělat ventily za tepla/tak jak se chovají při běhu motoru,prý to je přesnější :-)
15:21:32
19.10.2024
Bery
-> StepaNoFUN: bál..mam respekt... nikdy jsem nemusel hospodařit u škodovky s plynem. s tím výkonem se tvoří nové krizovky.
12:30:25
19.10.2024
StepaNoFUN
-> Bery: A nebo lichý motory... :-D

Edit: A nepomlouvej. Ty ses bál taky. :-D
upraveno 1x, naposled 19.10.2024 12:30:52
10:37:12
19.10.2024
Milan 136
08:55:04
19.10.2024
Bery
ale to opravdu vypadá, že to neumíš naladit. ty Petra vacky jedou špičkově.

v cmpr i na republice, ale musí se k tomu udělat víc než to jen zasunout do motoru.

sám jsem do r 23 jezdil motor se 110hp a to mi petr říkal, že je to spíš přání...moje..ta převodovka dohánět hendikep motoru. pak se udělala hlava, vykonove posun...pak celý motor a doladění v ignitechu jako podrobný test naladění map. já mám respekt před tím výkonem. a když vidím jak letí Michal Streit, Pavel Kolocansky a mnoho dalsich ve feldach, favoritech- poslechni si Malanika favo - koncert..., jel jsem s H. Freie autem a vidím jak ty auta jedou v porovnání s ostatními, tak si dovolím tvrdit, že problém je v nastavení.

Tolikrát jsem od Štěpána "bojím,bojim" na RZ ještě neslysel:-) a to máme sériové písty, ojnice. žádná kovárna.
upraveno 1x, naposled 19.10.2024 08:57:13
00:08:48
19.10.2024
Václav Vašák
23:53:54
18.10.2024
Václav Vašák
-> Mates 18.10.24 12:31:39: tak když máš změřené obě dvě vačky co se týká verze před motokarbecema,tak proč sem nedát i ten druhý graf,ono tady asi někde zapadlý nejspíš bude,ale ani já už nepamatuju přesnou hodnotu výkonu a kroutícího momentu jaký se z motoru po instalaci vačky vypařil :-D



A tak nějak bych se uplně nebál předložit nějaký důkaz kvality výroby a zbytek příběhu ;-)



PS: ono to máš koukám v kartě,tak sem si dovolil to zkopčit :-D 67kW/122Nm....tak tomu říkám kšeft století,přijít o 2kW a 11Nm přechodem z 260° na 280° vačku,holt je Čepek šikovnější no :-)



img.skoda-virt.cz/vase_au ta_upload/.../2674_2015-09 -14_15-49-35_90.jpg
upraveno 1x, naposled 19.10.2024 00:08:13
19:44:39
18.10.2024
Jirik_Tuňák1983
-> Milan 136 18.10.24 16:14:48: Podle mého v těch vyšších výkonech musí hrát nějakou roli ten mullet, to ať mi nikdo neříká. 1
16:14:48
18.10.2024
Milan 136
-> Václav Vašák 18.10.24 13:17:11: Vidím termín obsah a dál nečtu.
14:36:04
18.10.2024
Petr Urban
-> Václav Vašák: 3 3 3 úplně mimo jsi.
13:17:11
18.10.2024
Václav Vašák
A teď trochu teorie,...jak Mattesovo motor tak tenhle druhý jsou defakto totožné,obsah 1,4,výfuk od stejného výrobce,hlava s většíma kanálama jede na sériových ventilech,oba krmené 4-klapkovým sacím potrubím,...tak proč má jeden o 10kW a 10Nm méně,...jediný "podstatný" rozdíl je ve vačkovém hřídeli a byť tam je rozdíl v časování,tak prostě vačka neudělá 10kW ani omylem,pokud se jedná o 280 a 300 zkoušené v podobném motoru,ovšem pokud není rozdíl ve výrobci a ta výkonnější nebude taky žádný zázrak,protože její původ není znám a je to nejspíš nějaká kopie-kopie co se pohybují netem.Když to vezmu do důsledků,tak motokarbeci tohoto typu mají větší potenciál než 40-ky Webery,takže motory měly být defakto stejné do nějakých 5Hp ve prospěch "větší vačky".



A v neposlední řadě,když jsi někdo chce brát do huby kolik si za to nechávám platit a jak to stojí ode mě za hovno,tak za zvýšení výkonu u Mattesa o skoro 7kW a 11Nm jsem dostal 200kč (čas na brzdě) a u druhého motoru to máme o 6kW a 18Nm a to z finanční stránky bylo zrovna tak ;-) Nemám problém vyúčtovat 10x tolik,ale zde to bylo uděláno z čisté zvědavosti,nikoliv pro peníze :-D



Takže jestli tady chce někdo machrovat,jak jeho motory vyhrávají závody a to je tedy značkou kvality,tak nemá vůbec ponětí,o čem mluví a já mám celkem dobře zjištěno,jaké reálné hodnoty ty motory mají a že pro tuning účely stavím mnohem výkonnější :-)



9. Podbrdské setkání legend 2024 - onboard RZ3 Kovar - Hurka st.45 - 1.misto H3




To co tlačí vpřed tohle auto má maximálně 110koní a 130Nm (ve vlhkých snech) a mělo to jít do šrotu,ale řidič nemá mozek,takže to místo hutí vozí poháry :-D Ale dle mínění některých to je super závodní motor,protože jezdí na bednu a je pravda,že je radost na to koukat,ale vidět motor co má reálně 130Hp a 140Nm v historikovi 1300ccm je uplně jiná podívaná,bohužel takových motorů je u nás možná na prstech jedné ruky,...protože všechny ostatní mají těch 140+koní :-D



Pro mě je tohle uzavřená záležitost,pár lidí pochopí,kde je pravda,ten kdo ne,ať utrácí za kraviny a sedí si dál na uších,je to konec konců jeho svaté právo...ale jestli má někdo za to,že budu věřit každému blábolu co kdo kde napíše a budu to tolerovat,tak se plete...ale doba je taková,že veřejné mínění je holt důležitější jak realita,takže ženský si vycpávají kozy,chlapy nosí nástavce na penis,všechny pohlaví používají AI programy na retuš fotek na sociální sítě a "pravý" motoráři musí mít ty "pravé" výkony :-) Ale já jsem na tohle uvažování poněkud staromódní.
12:38:55
18.10.2024
Václav Vašák
A dál už jsem nechtěl jít s taháním výkonu,protože pořád se jedná o to vyhrát celkově a ne být první jednu RZ a pak motor oddělat,až bude +40°C v létě,tak tam musí být nějaká rezerva...
zvětšit Grafy motorů - obrázek od Václav Vašák vložen 18.10.2024 12:38:55
12:37:33
18.10.2024
Václav Vašák
Tady to už je krapet lepší :-)
zvětšit Grafy motorů - obrázek od Václav Vašák vložen 18.10.2024 12:37:33
12:36:35
18.10.2024
Václav Vašák
Když už tedy neumím naladit upravený motor,tak jsem byl požádán,abych se podíval na jeden závodní,co už hromadu let vozí poháry z rally a poráží 90% startovního pole :-) První graf je už s vyřešením ulejvání se v nižších a středních otáčkách,které to bohužel dělalo celou dobu :-(
zvětšit Grafy motorů - obrázek od Václav Vašák vložen 18.10.2024 12:36:35
12:31:39
18.10.2024
Mates
Vím, že si Venca občas do někoho rýpne, já to nedělám.



Ohledně mapy od Petra, hodnoty předstihu byly zamčené, chápu, že je to jeho práce a chce, aby dotyčný jel k němu na odladění a nastavení mapy. Mám to k němu přeci jenom dál, tak jsem si hodnoty zjistil za jizdy na letišti podle otáček, kdy mi na notebooku hodilo body. Nemusí to být úplně přesné, ale cca 2° tam bude max. rozdil.



Na motoru je větší komprese 11,8, zvětšené kanály, origo ventily i pružiny.



Čekal jsem od té vačky trochu jiný hodnoty. Pocitově, když jsem ji nandal, tak jela podobně jako od Čepka 265/258 na předchozím weberu



Tahle vačka začla jet vic od 4000 ot.



S karbeci je to o dost jiný projev, takže nemohu srovnat s původní vačkou. Jen jsem to podle grafu utlumil výfukem1, tak se dá asi jiný.
12:02:45
18.10.2024
Bery
-> Petr Urban: podle mě Vena neumí naladit upravený motor a neumí to spojit s parametry vačky a hlavy.

jak už jsem mockrát psal. moc upravený motor už není pro každého tunera a maximální výkon už vůbec ne .
10:54:51
18.10.2024
Václav Vašák
-> Petr Urban 18.10.24 09:04:25: tebe měli místo věčnýho chválení doma víc řezat,potom by z tebe nevyrostl takový namyšlený fracek ;-) A jasně,chyba je vždycky někde jinde než v tobě že ano :-D Neboj se,mám nachystaný další graf,který vyvrací tvoje pohnutky...
10:48:49
18.10.2024
Petr Urban
Mohl by napsat sám ten člověk, co to má....

Zřejmě tam má nějaký další problém hlava - sání - délka - průměr, druh motokarb. a jeho naladění - mísící poměr, kompresní poměr - tlaky v válcích, výfukový systém atd., ale ono se to někomu velice hodilo k pomluvám 1



Na 4 klapce z motorky když je vše jak má být, je vždy přes 100 HP ...

Prakticky tam musí být veliký problém nebo hned několik, pokud je to vůbec změřeno správně a celé toto sdělení není jen lživým výmyslem... 5
09:04:25
18.10.2024
Petr Urban
-> Václav Vašák: A nepřijde ti to už hodně trapný? Možná bych poprosil admina o zásah po takovém počtu lichých pomluv:

2. Žádám dodržování dobrých mravu a spolecenských pravidel. Za porušení se bere například: pomlouvání ostatních členů nebo jejich aut, vkládání pornografie (zobrazení genitálií)



Pro lidi s zdravým rozumem : Vačkový hřídel jezdí velký počet spokojených lidí, ale jak mnozí dobře víte, motor není jen o vačce - jedna část z mnoha, která ovlivňuje výkonnost a vždy je k ní dobré dodržet další věci a informace předávám, on to ví i ješitný vysmíváček Véna, který si ode mě zapalování kupoval, aby pak věděl co/jak a chtěl milión rad a informací. Místo vděku, dělá jeho ublížené ego neustále tohle. K zapalování programovatelným i rozdělovačům dávám dokument viz. níže, takže se stalo to, co doporučuji. A co už sem tady říkával 10let zpět ... Je fajn auto pořádně ladit a ideální na brzdě. Mám na půl roku dopředu tolik práce a 95% lidí už musím odmítat... Tak snad to tak špatný nebude :P



Myslím že to dělám dlouho a že mi dost motorů vyhrálo MČHR, tento rok 2 a jiný v autocrosu atd., avšak nejde se zavděčit všem a vždy budete trnem v oku ješitných... Přitom má máslo na hlavě a už se nedozvíte kolik lidí přivedl do neštěstí a za jaké horentní sumy, pokud to sami nebudou chtít napsat.
zvětšit Grafy motorů - obrázek od Petr Urban vložen 18.10.2024 09:04:25
upraveno 1x, naposled 18.10.2024 09:11:17
22:00:39
17.10.2024
Václav Vašák
A pro představu,jaký výkon to mělo bez motokarbeců na klasickém sání,moje fungující mapa narozdíl od té původní...já garantoval zvýšení výkonu o 15Hp a také se tak stalo,nevím,co garantoval urban jakož to "výrobce" vačky a zapalování (zde především mapy),ale myslím,že rozdíl v měření s původní vačkou říká vše,...ale to ať zde zveřejní už majitel :-) Opět jsme u toho,že brzda měří špatně,protože já vím,že tam byl nemalý úbytek oproti původní konfiguraci,...ale zase ať svoje zkušenosti řekne sám majitel ;-)
zvětšit Grafy motorů - obrázek od Václav Vašák vložen 17.10.2024 22:00:39
21:42:57
17.10.2024
Václav Vašák
No a co bych k tomu asi tak řekl :-) Ukázalo se,že ten,kdo prodává vačky a zapalování,tak buď neumí a nebo pouze schválně zadává špatné hodnoty,aby nutil lidi trmácet se do prdele světa pro mapu jinou :-( Celkově jsou tyhle hodnoty celkem mizerné i na použitou obyčejnou hlavu,takže celkově "špatný" výsledek na motor v této konfiguraci přisuzuji nekvalitní vačce,...změna předstihu i tlumiče výfuku měla za následek vylepšení celkových parametrů,nikoliv zásadní změnu v průběhu křivek,kde motor nejde vytočit víc jak na 6000ot bez následné ztráty výkonu.Na jednu stranu to nemá špatný průběh,na druhou stranu to je pouze 280° vačka co má jezdit od volnoběhu do 7000ot s vrcholem někde na 6500ot...takže pokud prodávám něco jako super speciální a nejlepší na světě,mělo by to taky i tak fungovat,já pouze ukázal majiteli,že tomu tak není :-( Potom se mě zdá celkem srandovní to,že je tady hodně podobný motor s tou samou vačkou dosahující astronomických hodnot,...ale ono to holt bude tím vstřikováním a hlavně,že jsem to ladil já a ne někdo,kdo tomu rozumí :-D Nebo brzda prostě měří špatně,protože když za něco platím,nemohu přece odcházet nespokojený.
21:29:52
17.10.2024
Václav Vašák
No a do třetice všechno stejné jako minule,ale vyměněný tlumič výfuku :-)
zvětšit Grafy motorů - obrázek od Václav Vašák vložen 17.10.2024 21:29:52
21:28:40
17.10.2024
Václav Vašák
Všechno stejné jako minule,ale mapa moje :-D
zvětšit Grafy motorů - obrázek od Václav Vašák vložen 17.10.2024 21:28:40
21:27:07
17.10.2024
Václav Vašák
1,4,motokarbece,vačka urban 280°/7mm,zapalování urban,mapa urban,...
zvětšit Grafy motorů - obrázek od Václav Vašák vložen 17.10.2024 21:27:07
21:25:39
17.10.2024
Václav Vašák
Dlouho se tady nic nedílo,tak trochu rozvíříme vody a rejpneme si pod žebra :-D
08:05:50
31.05.2024
Dušan
-> OTA-MTX: -> pavucina:
HALE A PACE - V Hospodě
13:04:39
30.05.2024
pavucina
-> OTA-MTX: Jop, pred pár lety (asi 10) jsem to mel taky, napájená patice a do toho flashová přepisovatelná pamět, slušná historie, to už snad ani nejde koupit, ale sama o sobe ta jednotka má hrozné omezení. Ale tak co od ní chtít, vzhledem k tomu na co a kdy vznikla..
12:24:18
30.05.2024
OTA-MTX
-> pavucina: ty di taky doprdele3 3

ano je tam SIMOS MPI, jen ten hlavní intergráč jsme tenkrát vyměnili za přepisovatelný nebo tak něco, už tomu bude pár let
09:43:38
30.05.2024
Eidy
-> pavucina: 3
09:31:26
30.05.2024
pavucina
-> OTA-MTX: Pěkný, ale jdi do prdele (to jen, aby byla splněna podstata tohoto vlákna) 3



A to jezdís na seriové jednotce v chipu ?
17:49:44
28.05.2024
OTA-MTX
-> Petr Urban: 1.5 ...
14:38:56
28.05.2024
Petr Urban
-> OTA-MTX: Průběh velice pěkný, ale 140Nm v 2500ot. na 1.4 v tuningové konfiguraci a maximum 150, asi nebude úplně reálně dobře změřeno, prosím bez urážky, jen říkám dlouholetou zkušenost.
21:38:58
27.05.2024
Eidy
-> OTA-MTX 27.05.24 18:03:52: To by šlo. 4 To ti stačej tři kvalty.
19:27:05
27.05.2024
Václav Vašák
-> OTA-MTX 27.05.24 18:03:52: být to naopak,tak řeknu,že tady musel někdo škubat s volantem,...to je celkem brutální pila ty křivky,dějou se tam nějaké nekalosti s AI jménem ŘJ 3
18:03:52
27.05.2024
OTA-MTX
A teď. Bez posilovače. Další rozdíl je svod 4-1 (předtím sériová litina), delší sání a škrtící klapka z 1.8.

Ještě teda má navic výměník voda-olej, blok není lakovaný do červena, ale to už moc koní nepřidá 6
zvětšit Grafy motorů - obrázek od OTA-MTX vložen 27.05.2024 18:03:52
17:51:39
27.05.2024
OTA-MTX
2010, motor ještě ve felde s posilovačem řízení
zvětšit Grafy motorů - obrázek od OTA-MTX vložen 27.05.2024 17:51:39
23:04:27
26.05.2024
Jirik_Tuňák1983
20:55:22
26.05.2024
pavucina
Delej a nemel. 4
17:39:55
26.05.2024
OTA-MTX
Byl jsem s tím po 14-ti letech na brzde. Jen teď nevím zda sem nahrát graf nebo se mám doprdele poslat sám?3
zvětšit Grafy motorů - obrázek od OTA-MTX vložen 26.05.2024 17:39:55
22:15:49
19.04.2024
m8rinek
-> Jirik_Tuňák1983: nějaký JZD?....lobotom JZD? :D
upraveno 1x, naposled 19.04.2024 22:16:51
21:05:34
19.04.2024
Jirik_Tuňák1983
Kdo to je? 3

Závodní motor s karburátory Weber - proč nejede?
10:00:25
06.04.2024
Karel.
-> Dušan: já to říkám furt,že jses zakomplexovanej a tady to mas3
08:59:18
06.04.2024
Václav Vašák
-> Dušan 06.04.24 08:42:19: a i tak z toho dokáže někdo mít Minderwertigkeitskomplex viď?
08:42:19
06.04.2024
Dušan
-> Václav Vašák: my ti všichni děkujeme, že z tvého příspěvku zase nic nepoznáme. Čtyři odstavce ničeho bez podstatných informací.
Extreme Tyres