Grafy motorů

prohledat
2177 příspěvků (zobrazeno 451 až 500) od 28.10.2011 do 31.05.2024, založil/a Šediváček
řadit dle data
18:27:15
19.11.2020
Petr Urban
-> Bery: I já, nakonec chudák majitel s kámošema přišel na otočený směšovač na jedné komoře, což by mě ani ve snu nenapadlo že to tak někdo složí. To sem 4 hodiny opravoval dalších x věcí, vyskakaný celý systém akcelerace ven apod... No vůbec zajímavé počiny na to jak přísně umí soudit. A tak hodně věřil vlastní práci, že i peníze za ni vracel místo aby šel tu spoušť aspoň zkontrolovat, když majitel jel 400km s autem na vleku přes naši "rozdrbanou" ČR, dost do nebe volajících krp, sebereflexe nula a opět jen kopání kolem sebe, lži a výmluvy... A takový má na všechny ostatní nos nahoru...
17:50:47
19.11.2020
Bery
ja na brzdu pojedu, ale ty ji obsluhovat nebudeš .to bych asi strach měl.

to poslední auto, co jsi mu rozmrdal Webery mam porad v živé paměti4
17:05:43
19.11.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Václav Vašák 19.11.20 13:34:48: píšeš tady o retardaci, ale mám pocit, že by to chtělo nastavit zrcadlo...



Jsi asi jediný, kdo nechápe co tímto vhml myslel... -> vhml 18.11.20 18:54:59: Použil odkaz s datumem a časem, tak je snad jednoznačné, na které video reaguje ne? Víc jasnější to už na virtu být nemůže, když použil odkaz a ne pouze nick.



Jo v Mostě se těším na svezení, ale že bych něco porovnával? Ty jsi mě pořád psal jak dáš Most pod 2:10... Já se tím nikdy nechlubil a přesto sjem se dostal s novou vačkou na 2:12 změřeno alespoň aplikací, když už nic jiného a ne jen odečet od videa.



Co to stále meleš o registraci? Pokud jsi tu 10let, tak je to sotva polovina co ty stránky fungují a co tu jsem třeba já. Pak nechápu, jak někdo takový může soudit co šlo do prdele???



Co se týče p. Čepka, hájil jsem ho spíše proti Chovancovi, který dělá kopie jeho palců na "svých vačkách".



Co jsem proboha otočil?!? Pan Čepek je pro mě pan motorář stále a když se podíváš, jak jedou Kolářovo auta, tak je stále spolu s Fiedlerem, Urbim, Vančíkem na špičce motorářské elity. Navíc jeho vačka byla skvělá, proto jsem si jí i nechal, ale končila o poznání dříve než Urbiho vačka. Ta má při zachování krutu daleko lepší průběh a větší rozsah použitelných otáček. Auto s ní jede o pořádný kus lépe a dravěji což mě subjektivě potvrdilo několik lidí. Ostatně i proti 180HP RSu s kterým pravidelně jezdíme "naše" trasy oba dva víme kde a jak dokážu Kamilovi odjet. Stejně tak to povrzují časy na sprintu. A co se týče měření na brzdě? K tomu jsem se už tady jasně vyjádřil a rozhodně nevím proč bych měl vačku s lepším průběhem chtít Urbimu omlátit o hlavu? To je opět jen a jen tvoje demagogie... Nechutná demagogie kterou tu předvádíš...
upraveno 2x, naposled 19.11.2020 17:08:25
15:36:02
19.11.2020
jate-line
-> Václav Vašák: Ovlivní a to je oč tu běží4

Nicméně trochu jsem chtěl odlehčit debatu, ale stejně se mi to nepovedlo3

Jinak nechcete se na to už vys.at? Debata již je dávno zahrabana balastem a nevede k ničemu. Věřím, že každý máte furu jiných všedních starostí než tady do nekonečna řešit to "zrádné" číslo virtackych poniků a komu to líp jede....od toho vždy byly závody a tam vždy platilo pravidlo...pokud nemáš koně - musíš to dohnat rukama3

Takže práci čest a poníkům klid1
14:45:33
19.11.2020
Petr Urban
-> vhml: To snad vidíš kam směřuje... Ego křičí jedinou věc na všechny strany 1 Tadyyyyy sakra sem borec, tadyyyyy



Mám hromady grafů s velkými čísly z motorky VUT, Vančík, Brázdil, Stolař atd. Hromadu svých závěrů co pak na trati fungují, ale určitě nemusím vůbec nikomu nic dokazovat. Snažil sem se překonávat poslední roky jen své hodnoty a dycky sem se divil, že to pořád a pořád jde cpát nahoru na limit, ale jen když daný člověk počítal s možností že to nemusí dlouhodobě držet. Co si o tom co dělám a jak kdokoliv myslí je pouze v jeho mysli. Já se nemusím ospravedlňovat a nikomu nic dokazovat, protože dokazuji maximálně sobě. To jen někomu ležím v žaludku z mnoha nízkých důvodů.... A ego Veny křičí jen ubohé urážky. On potřebuji konflikt a poměřování, to je ale jeho svět, ne můj.
upraveno 1x, naposled 19.11.2020 16:01:59
13:55:31
19.11.2020
vhml
-> Václav Vašák 19.11.20 13:34:48: o úseku z Pačejova.



Co je v tvých motorech nevím, jen je poněkud odvážné tvrdit, že Honzovo motor nejede, protože nevím o nějakém co by jel zásadně víc. Možná tvoje motory takové jsou, nedovedu posoudit, ale vzhledem k tomu že nejsou nikde vidět, tak je tenhle motor víceméně obecně považovanej za etalon podtrženej tituly.



Vůbec je zajímavé jak se tady přetřásají pořád dokola motory od Urbiho a neřeší se jaký motor má Krejča, Enge, Šubrt...



Co je vlastně tvým cílem takové diskuze? Aby se veřejně prohlásilo a uznalo, že Vašák je lepší, nebo kam tím vlastně směřuješ?
upraveno 1x, naposled 19.11.2020 13:56:26
13:52:13
19.11.2020
Václav Vašák
Jo a všem co to neznají doporučuji shlédnout testy tohoto člověka,...dané video by se sice hodilo do tématu vedle,ale až vám někdo bude tvrdit,že přesazeným klínkem o 2° přidá 20koní na 100hp motoru,tak kecá 3 Podobných kravin jsem se nadělal celkem dost ohledně škoda motorů s podobnýma výsledkama,ale proč by to někoho zajímalo,muselo by to vzejít z klávesnice někoho jiného 2



Effects of Cam Timing on a Big Cam Engine - Dyno tested - 200hp 4AGE
upraveno 1x, naposled 19.11.2020 13:52:35
13:45:57
19.11.2020
vhml
-> Bery 19.11.20 13:28:39: však taky příležitostně učím na základce 3 3 3
13:40:14
19.11.2020
Václav Vašák
-> Bery: pouze jsem vyhověl prosbám,...graf se dá nafejkovat,zvenka to nic neřekne,záběr na rafičky je při volném pádu,Urbi je bůh a já kokot...defakto se tady člověk nedozvěděl nic nového 3 Bože jak já to tady miluju 5



Jo a přijeď na brzdu s rapidem nebo LR?...nebo máš také strach,co by z toho vylezlo a jak málo koní stačí,abys měl konkurence schopné auto jak si zde někde psal?Ale třeba bys byl první,který by mě dokázal překvapit,...zatím to moc nedopadlo,...třeba u Honzy.
upraveno 1x, naposled 19.11.2020 13:44:17
13:34:48
19.11.2020
Václav Vašák
-> vhml: tak trochu vím,co povoluje homologace a ty něco víš o tom,co v oněch motorech ode mě je?..ono mimo to co se dřív jezdilo není co vymýšlet...takže mě tady prosimtě netvrď,že homologace nepovoluje mít sériový spodek motoru,popřípadě T-písty,nějaký karbeci co krmí každá komora jeden válec (výkon neovlivní jestli to je weber,motokarbec nebo 4-klapka vstřik),nějaký svody (ty ovlivňují výkon uplně minimálně) a výfuk s děrovanou trubkou a vatou kolem a upravené ventily se 7mm dříkem (popřípadě 8mm a odkrouhnuté pod vodítkem na 7mm) a trochu udělané kanály,protože sériová MPi hlava jede líp,jak když do ní udělám 32mm sání...



A tys mluvil o mojí testovací dráze a nebo tomu úseku,kde jede Frei?



Jo a o retardaci,...dost lidí to má i naopak,pouze já se tady tím bavím.



-> jate-line: 5km/h je jako rozdíl a ovlivní ti to akceleraci?...1km/h na jednom kvaltu abys měl maximálku o 5km/h větší?



-> Tuner#2: pokud to je zkopce,tak se nech překvapit na Mostu,..budeš mít skládačku,tak nám musíš ujet jako nic...a máš pravdu,že mě neni už 30,protože 10let to bude už od první registrace skoro...každopádně jsem zaregistroval,když to tady tak nějak vzniklo a nebo bylo rok/dva starý a řešily se tady uplně stejný sračky,jako teď...před 10lety to tady mělo úroveň...pak sem se tady objevil já a Urbi a všechno šlo do řitě 1 Ale dobře si vzpomínám,jak si vždy hájil Čepka i proti Urbimu a jak si pak otočil atd...já své názory takto neměním,pokud nemám osobní zkušenost a pokud bych nabrzdil méně s novou vačkou,určitě bych netvrdil,že brzda měří špatně,ale šel bych to výrobci omlátit o hlavu 5 Ale proti Čepkovi nemůžu nic říct,jede to od něj jak se dalo očekávat,já jsem spokojený,stejně tak s Krejbichem,mám tady i Chovancovo vačku a netváří se nijak špatně a jediné,co je šmejd je Urbiho...myslíš,že by mě to nějak vadilo,pochválit jeho práci,pokud by tomu tak bylo?Proč "chválím" všechny ostatní,i když "ostré" vačky beru jenom od Krejbicha,...přece bych je také mohl pomlouvat,že nic neumí...ale opak je pravdou.To,že někdo neumí zkousnout fakt neni můj problém...mám mnohem více takových příběhů,...bohužel mentalita většiny lidí zapříčiní,že pokud to neni napsáno na facebooku,tak to nemůže být pravda.Ale co mě je do Urbiho a jeho zákazníků,ať mu to omlátí o hlavu samy,já nemám důvod dělat někde prostředníka...bohuže ljeho vystupování je natolik arogantní,že se ho dotyční boji.Ale v tomto je zase dobrý obchodník,to se mu musí nechat 4



-> MVM: fotek tady máš víc než dost a podle toho se dá ledacos poznat,...a že ti to jede ve 2000ot na 5-ku je jako něco extra?...to,že tím kurvíš akorát motor i kdyby to byla série bych bral jako samozřejmost,že tohle víš...dobré obchodování znamená,že z něčeho,co je všudypřítomné udělám něco extra,...já mindrák z nikoho rozhodně nemám,proč bych taky měl?..dávám sem nabídku brzdy zdarma a nikdo toho nevyužije,...protože co kdyby to náhodou byla pravda 1



-> Petr Urban: máš nabídku porovnání aut,vem to nejlepší co máš a sejdeme se na letišti...ale já to chápu,co by nějaký vítěz nějakých závodů se zahazoval s nějakým testem,...znám hodně lidí,kterým nevadí,že jezdí 1-3 v kategorii a nosí domů poháry.Nedopadne to jinak,než že budu muset přesvědčit někoho,kdo má auto pro zábavu a na výlety,aby tam navařil rám,udělal R značky a začal s tím závodit 1
13:28:39
19.11.2020
Bery
Véno, děkujeme za tvé "nové grafy". takový pěkný téma to bylo... ty slohy jsou fakt nezáživný.



-> vhml: ty by jsi mohl být pedagog - jak pěkně jsi to podal:-)
11:34:13
19.11.2020
Petr Urban
Jediný ubožák s mindráky a bez ega, napadající všechny a všechno s měnícími názory jak počasí který sám sebe opěvuje a lační denně po ubohém dokazování si na někom jaký je frajer, kdykoliv lepší a s lepším trapno hodnocením a vy to s ním hrajete...? Pánové dyť je to egoistický zahleďenec do sebe a vy se s ním přete o věcech na hony vzdálených tématu bez jakékoliv úcty. Přitom je to úplně jedno, on se vidí jako ultra alfasamec ať řeknete jakýchkoliv fakt, svůj názor, cokoliv a je to jrn podnět pro : nevěřím a ale, urážky, napadání všech jak jim něco nefumguje a mu jo a zveličování svého ješitneho zamindrákovaného ega nad Vás. To Vám stojí za čas?



I kdyby dokázal cokoliv, přece takovéto chování je úplně strašné, trapné, ubohé, malicherné v jakékoliv komunitě...
07:48:44
19.11.2020
MVM
-> Václav Vašák 18.11.20 22:19:14: No právě mě udivuje jak dokážeš sebejiste říct že by mi temotor mohl jet lip,když ho neznáš.To jako z videa? Hodne zcestné. Jednak netocim max ot,mam menší difuzory, a celková koncepce je takova,ze mam uplne krasnou spotřebu pri nejakym prejezdu,jede to na 1/4 plynu od 2000ot klidne na pětku. A muzu podřadi o dva kvalty a tocit 7,5.. Takze to,ze by mohl jet lip si muzu polozit otazku jen ja,protoze technicky vim (s Petrem) kde jsou rezervy,který ovšem ja jsem pozadoval zamerne. Udělat a koupit jde dneska všecko, je to jen otazka peněz,vůle a času..

Dalsi motor,pokud budu chtit delat s Urbim, tak bude treba..uplňe jiná pisnicka. A nebo taky tento si necham na veky věků. Treti vec je ta, ze auto neni nikde odlehčovaný,ani jsem to nevázil. Spis je naopak těžší .Me staci,kdyz mi lidi kteří se svezou reknou ze to jede hezky,někteří ani netusi ze skodovka tak umi jet.
07:23:16
19.11.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 19.11.20 07:12:03: To asi ano, ale 10-12 let jak psal tady mistr není prvopočátek 4
07:12:03
19.11.2020
vhml
-> Tuner#2 - zrušená registrace 19.11.20 07:08:53: to nerozporuju. Ale věkově je to podobné.
upraveno 1x, naposled 19.11.2020 07:12:11
07:08:53
19.11.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 19.11.20 07:03:22: To ano, ale popravdě nikdy tam nebylo tolik informací a článků jako tady. Stejně tak "život" ve fóru a přehlednost 4
07:03:22
19.11.2020
vhml
-> Tuner#2 - zrušená registrace 19.11.20 00:20:40: ba ne, web Škodateamu ( tehdy ještě jako unicos.cz/skoda ) vzniknul taky někde kolem roku 99
00:20:40
19.11.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Václav Vašák: Honza Ladu nikdy neměl, pouze to auto stavěl a učil s tím Martina což se mu evidentně povedlo podle letošních Martinovo úspěchů, kdy atakoval mnohem silnější vozy.



Soudit jak auto jede z videa, kde jak psal Venca Horn je to hodně silně do kopce je stejná blbost jako se nás tady snažit upoutat videm z kopce pohledem na budíky...



Mimochodem virt je tady od roku 99/2000? Evža mě kdyžtat opraví a i přes veškerou úctu co mám k Romanovi byl na hony před škodateamem a stále je... Co příspěvek to perla, nebo spíš sračka?...
23:54:49
18.11.2020
jate-line
-> Václav Vašák: Nepojede to stejně, rozdil bude 5,248Km/h při 7000ot/min....co pojede rychlejc si spočítej....1
22:39:47
18.11.2020
vhml
-> Václav Vašák 18.11.20 22:30:08: tak že je tam 4% kopec je čirý konstatování protože jsme se tam sami mohli po startu dlouze kochat, protože těch 55kW co máme v techničáku už to auto dávno nemá 3
22:36:56
18.11.2020
vhml
-> Václav Vašák 18.11.20 22:19:14: víš Véno, ono je těžký si o tobě nemyslet, že jsi retard, když tomu jdeš sám celkem úspěšně naproti.

Chápu tvůj mindrák z Urbiho, ale tady slohama a videama otáčkoměru to úplně nenarovnáš a nakonec to zabiješ hláškou, že Honzovo motor nejede. Osobně teda nevím o jiným motoru ( odpovídajícím homologaci! což je potřeba zdůraznit ) který by jel nějak převratně víc.
upraveno 1x, naposled 19.11.2020 07:04:05
22:30:08
18.11.2020
Václav Vašák
-> vhml: tak to si teda měl poznat,že to je točené při volném pádu,...zrovna od tebe bych čekal krapet konstruktivnější příspěvek 8 Ale tak holt Virt no.



-> jate-line: ty neumíš spočítat podle maximálky použitý převod a nebo kola?...jako je jedno,jestli mám 3,9 a 175/50 a nebo 4,44 a 165/80...pojede to uplně stejně...je tady daná maximálka u daných aut a hotovo...nevim,co tady dál řešit.



Tady nestačí výsledky sprintu,tady nestačí graf,tady nestačí záběr z venku,tady nestačí záběr na budíky,...až to předjede na Mostě všechny atmosféry se škodováckým motorem,tak se bude tvrdit,jak to zrovna ten den ostatním nejelo,až to vyhraje sprint,tak bude vadná časomíra,...ale 170Hp z 1,4 fábie je reálné pro většinu z vás...to mě tak zde opravdu chcete utvrzovat v tom,že to tady šlo za těch 10-12 let co tyhle stránky znám a to je téměř od počátku,kdy na škodateamu bylo 1000x víc informací uplně do sraček?
22:19:14
18.11.2020
Václav Vašák
-> pavucina: už sem se lekl,že se to tady změnilo 3



-> MVM: ale já se nepoměřuju,ale nebudu ohýbat hřbet před nějakým joudou,...ať si každý myslí co chce.Proti tobě nic nemám,ale asi by to mělo jet krapet víc a pokud tebe brzdí 40 DCOE,tak na Ladě nám 40 vs. 45 DCOE udělaly rozdíl + 8hp a - 10Nm...tak mě netvrď,že ti 1,3 dusí byť origo Čínský 30mm dif. co tam jsou z výroby.V tom se určitě neshodneme...a míň cestuj a víc jezdi,...já nejel s autem 5-let a jiným to jezdí.



A nevím,proč bych podle ocejchovaného origo otáčkoměru kecajícího max. 100 otáček neměl něco brát?Ano,když si to někdo otočí o 90° jako tuning,tak to pak musí ukazovat kraviny,protože závažíčko není na tohle dimenzováno.



Někam to vytáhni,nebo za mnou přijď,nemám problém cokoliv probrat a třeba zjistíš,že nejsem takový retard,jak o mě Urbi určitě rád povídal 5



-> Tuner#2: no je to točené na uzavřené trati a rychlostní limit nebyl překonán,...a tohle není ta Lada,co s ní Frei jezdil letošní a asi už i sezonu 2019?Jestli jí má půjčenou nebo ne mě nějak nezajímá,...je to mrtvý.A LR nemá cenu porovnávat vůbec....oboje to jezdí/jezdilo republiku (nebyl 2x mistr s LR a jednou s VFTS?) a nejede to.



-> Mates: jo je to asi tam,kam tě vezl a to tam ještě byl teda 3,9 SP 4

upraveno 1x, naposled 18.11.2020 22:20:57
20:23:24
18.11.2020
jate-line
-> Václav Vašák 18.11.20 18:14:28: Já dlouhou jedničku poznám neboj...mne do toho poukazování netahej. Na dotazy si moc neodpověděl...nebo nechceš přiznat ty šlupky R13 či převod 4,44, ale to nevadí - jede ti to všechno pěkně jen jsem prostě nepoznal jak moc 3 A ted si nebudu moct spočítat kolik tam mám dle videa spolu s tvým návodem zhruba koní....chtěl jsem ušetřit za brzdu 1 3
19:55:44
18.11.2020
Mates
Zbytečně nechci prilevat olej do ohně, ale Martinovi hnědá opravdu jede, na podzim mě svezl do kopce a koukal jsem, jak to šlape. Bylo to podobné jako na videu, pořád to tam lezlo.
19:13:32
18.11.2020
pavucina
-> Tuner#2: Jestli je tomu tak, tak už k tomu nemám říct... A ja to blbec tocil vzdycky na rovine

potom opravdu počkáme na nějaké merené srovnání
18:54:59
18.11.2020
vhml
-> Václav Vašák 18.11.20 18:14:28: až po čas 0:40 je to kopec s cca 4% stoupáním což je cca 2x než tchořovický letiště.
upraveno 1x, naposled 18.11.2020 18:56:27
18:41:34
18.11.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Václav Vašák 18.11.20 18:14:28: k tomuto snad jen, že Frei nemá žádnou Ladu... Auto je Martina Klika.



-> pavucina 18.11.20 18:18:13: podle videa hnědá nejde špatně, otázka je kde to je točené. Mám určité tušení a je to hodně z kopce, to pak ručičky lezou úplně jinak, nehledě na to, že to celkem rychle dotoci i pětku. 4
18:38:05
18.11.2020
MVM
-> Václav Vašák: Ale ja seru na nejaky vaše poměřováni.(To si resite mezi sebou.)Me jde obecně o to, ze někdo vubec tak podle "rafiček" nějakýho Lumelu nebo Palu nebo kdovi jaky sračky otáčkoměru vubec dokáže hodnotit. A uplne jedno co . Dyt to je uplne zcestny. Za urcitych presne danych okolnosti to jeste relativne takto merit jde,ale hodne nepřesně.

Co se myho motoru týká- bez komentáře. Ja mel jasny kritéria, priorita vzhled a hlavne jsem predelaval okruhovy motor z formule,a vic moc rikat nebudu. Kdybych si mel stavet pro sebe neco co v prvni rade by melo proti nekomu jet, stalo by me to o dalších 50tis vic. Na to prozatim kašlu.(Petr uz mi ale konfiguraci udelal). Nejedu mistrak jako Šimurda, svezu se s rodinou pro radost. Povozim nejaky lidi.. Hodne mi ubírá vyfuk, webry 40, tezky pisty.. Ja vim kde je rezerva, a hlavne, ja jezdim po Evropě po zavodech,a v aute jsem sedel letos 3x 20minut.. Asi tak...
upraveno 1x, naposled 18.11.2020 18:45:19
18:18:13
18.11.2020
pavucina
-> MVM: Samozrejme neznam uplne profil trate, kde to bylo natočený, ale muzu porovnávat se svým krámem. A čísla jsou pekný, ale jak říkám čisla nejsou vse, a z tehle videi vidim jak to jede jako celek (motor, prevodovka, hmotnost) a ani jedno z aut co jsem ted Venca nahrál nejede vubec spatne. Chapu, ze je to voda na jeho mlejn co nechcete, ale za me to tak je.



Tak uvidime na Moste, zatím me hneda skoda vzdy v moste dost brzdila, ted uz by nemusela, pokud bude mit i podvozek 3 Vlastne pokud budu mit i já konecne po 9letech nový podvozek.
18:14:28
18.11.2020
Václav Vašák
-> MVM: protože graf nestačil,když se dalo video z venku,tak to taky nestačilo a každý chtěl vidět ručičky a teď nestačí ani ty ručičky...mě je konec konců uplně jedno,co si o tom kdo myslí.To,že neni auto na heveru svědčí mihotající se stromy...přesvědčovat zde někoho nemám zájem,jenom je hrozná zábava sledovat,jak se to tady vyvrbí vždycky 3 Jo a 120 i felda je je dvou lidech,kdyby toho tady bylo na místní tuningáře málo,...nechtěl jsem to řikat,ale na okruhu taky nejezdím sám nikdy a nedělám si časy jako většina...přijeď někam poměřit a nebo se svézt,...ale to budeš řikat jako každý tady,jak to neni závodní motor...ale webery,polotovarovou vačku,kovaný ojnice,upravená hlava to tam je,ale je to defakto polosérie 5 Pro mě tady ty stránky nic neznamenají,ale nemám rád,když mě někdo chčije na hlavu a tvrdí,že to je živá voda.



-> jate-line: -> vhml: je fajn zjistit,že takový starý závodníci nepoznají převodovku s dlouhou jedničkou 5 No,že to vyrazí a neuhnije jako většině aut,které vidím na tom rally je asi moje zásluha 3 Já měl ve škodovce normální převodovku a tam ta jednička uměla akorát zahrabat a přetočit se na 10m,...takže za mě tedy dlouhá jednička,co jede 60-70km/h podle možností otáček motoru je mnohem rychlejší,než nutnost během 1-vteřiny po rozjezdu řadit...ale je fajn,že třeba Čokin to hned zdůrazňoval a vy dva na to také poukazujete...ano,motor na to musí hlavně mít,pak se to pouze podpoří převodovkou.Jinak žádný strach,ani já,ani oba další majitelé nehodlají nic jezdit,protože na nějakou republiku v rally nemají už peníze,...lada a felda pojedou max. Běšiny pro zábavu a tím to končí...Martin se 120 nepojede nic,protože neumí řídit 3



Jo a co se týká kol atd,...má to cenu zde řešit,když napíšu,o kolik kecá tachometr?Buď tomu budete věřit a nebo ne...samo dopočítat si převodovku podle rychlosti je to nejmenší...to,že se konečně využily možnosti,které jsem měl jak dávno a kdybych se nesnažil stále tahat výkon z jednoho karbecu a dal na svůj motor 4-klapku,tak jsem měl místo 102hp třeba 120hp a taky jsem místo 280-ky mohl dát 300° vačku a měl třeba 125hp v době,kdy se Urbi tady ptal,jak seřídit ventily na svojí 125-ce...jo,asi by tady o mě nikdo moc nepochyboval 5 Ale zase vymáčknul jsem co se dalo z obyč karbeců a o to víc zábavnější to je teď,kdy už na něco viz. videa montuju prostě motokarbeci a nebo webery...ono totiž nejde o to,jestli to jede perfektně na Sedru,když to může jet lépe na DCOE...nejezdím závody a nezajímají mě nějaké kategorie,motor musí jet co nejlépe a jediné omezení jsou finance...měl jsem to takto praktikovat už dříve.



A Lada a 120 má R13 a felda R15 4



-> Eidy: já nechápu,jak můžeš složit převodovku a pak nastavovat vůli SP...ano,diferák doleva a doprava uděláš,ale samotnou "hrušku" už neposuneš,protože jak utáhneš půlky k sobě,tak se stáhne ložisko a nejde s tím hnout....takže asi tak.Jo,žes měl 3,9 ve 4Q vím a že se musí zakrátit hřídel taky...a to nemá nikdo v okolí soustruh a ty s tím neumíš?Zase to neni nějaká věda,pokud jsi to dával do silného 4Q obalu.



-> Petr Urban: protože od tebe jezdí 200 vaček a od Krejbicha tisíce,...a to určitě ne z důvodu,že píše víc na Virt a facebook...jo a pokud si pustím Freiovo Ladu v onboardu,tak když Michal v Ladě vytáčí 5-ku na 7000ot,tak Frei dává zhruba 4-ku a to ta jeho 1,6 má nabržděno aspoň 180hp co?...moje motory nejezdí závody,v tom je jediný rozdíl mezi náma 4



Onboard Lada VFTS - Invelt Rally Pačejov 2020 RZ3




Zde určitě drží stále plný plyn až do 4-ky...a nebudu kokot,takže Frei je kousek,tak se sejdeme na letišti se svědky,obě auta se kolama napřevodují na stejnou maximálku a jednou pro vždy to rozseknem ne?Jestli tvoje motory vyhrávají závody jenom z důvodu,že tam nejezdí ty moje 3 Já nemám co ztratit,max. se ukáže,že seš lepší,což o sobě také stále tvrdíš a budeš to mít "tuplovaně" 5
upraveno 1x, naposled 18.11.2020 18:17:21
15:22:15
18.11.2020
MVM
-> Václav Vašák: Vysvětlíš prosim jak z videa ručiček na palubce ma človíček neznalý mít ponětí o tom jak to jede/nejede.

Tohle delal kámoš,na D1 jak ve stoupacim pruhu předjížděl jinej kamion, natáčel si to,a vsem tvrdil jak předjel 500 Scanii..
13:29:37
18.11.2020
Václav Vašák
Ať to máme komplet,na víc nemám čas,otázky zodpovím později 1



Felicia 1,3 Mpi acceleration
12:32:29
18.11.2020
jate-line
-> Václav Vašák 17.11.20 15:07:25: Jaké jsou tu prosím použité pneu a stálý převod?
11:27:40
18.11.2020
vhml
-> Václav Vašák 18.11.20 11:16:33: u rallyovýho auta je třeba brát v potaz dlouhou jedničku... Na 0-100 bude propadající bez ohledu na výkon.
11:16:33
18.11.2020
Václav Vašák
-> marra_rwd: tam neni nic tajného,oboje to je spodek série (u škody jsou T-písty z důvodu ceny origo 136 sady,kde je levnější použít O.K. staré vložky a do nich koupit písty) a oba motory mají udělanou pěknou hlavu,vačku přebrus od Krejbicha a 4-klapku.Lada má webery,120 motokarbeci,ale na tom nezáleží...prostě je každý válec krmen zvlášť.Lada má ještě velkou rezervu v KP k dané vačce,ale bohužel konstrukce tohoto motoru moc nedovoluje zvětšit KP s použitím sériových pístů,je snižovaný i blok a stejně to je málo.



Takže je v daném případě ještě v obou motorech možnost nějakého zlepšení a to použitím polotovarové vačky a H-ojnic v případě 120 a toho samého + jiných pístů pro navýšení KP v případě Lady.Vačka a KP udělají s výkonem svoje,ojnice to celé podrží pohromadě.



Prostě to jsou motory,které dělám nejčastěji,aby to co nejlíp jelo a stálo co nejmíň peněz.



A pro všechny jsem to sem dával z jednoho prostého důvodu,...aby bylo vidět,jak stejně napřevodovaná auta se stejnou maximálkou,podobné váhy a pouze rozdílným motorem jedou jinak...stačí stopnout dosažení maximálky.Rozdíl je 25hp a 40Nm ve prospěch Lady...takže ano,nevěřím a nikdy nebudu věřit 160-170hp 1,4 škoda motorům,protože by daný rozdíl musel být uplně stejný při stejné maximálce,...takže pokud má Lada z 0-150km/h za 12s a 120 za 19s (samo se musí brát ohled i na převodovku) tak by auto se 170hp muselo akcelerovat za cca 8s a v případě odlehčení ještě lépe...a pokud si někdo zde chce hrát na "škoda Veyron",tak může,ale beze mě.



Jsou pouze dvě možnosti,buď brzda v M+H opravdu brzdí méně a tím pádem se v klidu vyrovnám ostatním "motorářům" a nebo to mají ostatní co se týká výkonu "na papíře" 5 V opačném případě čekám na video,kde škodovka akceleruje z 0-150km za max. 10s a pak připustím,že to možné je...v tomto mě napadá zde jedině Eidy,který má váhu auta batohu na záda a teoreticky slušný výkon,ale už ne motor ze škodovky.Další adept na pokus je "T"...potom jedině něco s turbem,třeba Pavučina,Milan-rapid atd.Upřímně nevím,jestli by se zde našlo auto s cca 700kg a 180hp třeba,aby se to jednou pro vždy rozseklo,co je a neni fyzikálně možné.



Ještě doporučuji si pustit onboard nějaké škody a Lady na youtube,co má 5Q a pokud se jedná o start na RZ a rovný úsek,tak porovnat zrychlení...okruh je irelevantní,protože tam ty auta neváží už vůbec nic.Nechci sem dávat video sám,bylo by to podjaté 1
18:14:33
17.11.2020
marra_rwd
-> Václav Vašák: co prozradíš o úpravách?
15:23:02
17.11.2020
Michal2101
Ladovka 1.7 od Vaška doladěna a odzkoušena na kolech R13 kdy tachometr kecá o 10km/h



Lada dog-box testing #3
15:07:25
17.11.2020
Václav Vašák
Tachometr kecá o 10km,víc se rozepíšu až tady bude druhé video 5 Ale nehodlám řešit,jestli to je z kopce nebo ne,to se ukáže na Mosteckém okruhu třeba.



Škoda 120 acceleration
20:12:20
13.11.2020
Eidy
-> Václav Vašák: Tu v autě jsem si skládal sám. Ono na tom nic není. Vrba mi "pouze" nastavil vůli na SP, neb k tomu nemám přípravky.

A ty předchozí mi Vrba skládal a seřizoval. A víš proč? Protože nemám doma soustruh a neznám nikoho, kdo by to udělal. A víš proč? Protože to byly 4Q se SP 3,9. Chápeš?
14:46:00
13.11.2020
Petr Urban
-> Václav Vašák: A to ti je čoveče zajímavý, že s těmi mými špatnými vačkami je spokojeno cca 200 lidí a hromady z nich s nimi vyhrává a hromada lidí při přechodu z česana staré 280ky co Krejbich brousí 40 letou starou vačku na 280ku s větším zdvihem, že jich cca 20 bylo náramně spokojeno s lepším průběhem výkonu, ale jen vždy ti, co měli správně i zbytek motoru a nechali si poradit, připadně doladit motor.

Frei vyhrával 3 roky po sobě kat. E5 a někdy i celkově historiky nad všemi velký mistrák ČR s správným průběhem krutu. Volena 2 roky po sobě vrchy do 1400 sjel všechny vč. 16V. Molso vyhrával slalomy nad všemi i mnohem novějšími auty a to jak to vypaluje po plynu je i pro mě dost neskutečný do teď s tou polosériovou Fabia hlavou, 2 různý auta - áčka vyhráli republiku v rally v kat. 14. Š1100 Mozola vyhrál v kat. 17 a tento rok v kat. 18 vyhrává Malaník s mým celým motorem a vačkou. Rozsíval vyhrává autocross do 1600ccm proti 16V motorům. Těch závodních motorů jsou již teď nějaký desítky a všechny jedou hezky a za mě správně, když dotyční poslouchali co udělat se zbytkem mot. prostoru nebo vůbec koncepcí na to použití auto co bylo potřeba. Tak nevím kdo vaří z vody, závidí a jen uboze fabuluje a lže.... A čtu že mám tvoje uznání ... trošku trapná reakce po tom co sem o tobě řekl jak úzkoprsně a malicherně přemýšlíš, jednáš a píšeš zmaty a urážky na všechny a všechno, co se ti zrovna hodí pokaždé jiné tvrzení. 1
upraveno 1x, naposled 13.11.2020 14:50:51
11:42:25
13.11.2020
Václav Vašák
-> Bery: jo u Mikova jsem tvoje auto tuším i několikrát viděl,...v době,kdy už naše vztahy nebyly uplně TOP,...důvod je snad jen ten,že nebudu platit za něco,co umím udělat sám lépe 2



No řekněme,že mojí práci jsi nikdy neviděl (že by sis něco objednal přímo u mě) znáš jí max. od Péti,který lže jako když tiskne a některé dotyčné,které jsi zmínil znám osobně,docela pěknou řádku let + mnoho lidí okolo,kteří jsou v tom zákulisí a na internetu najít nejdou 4



A nechápu blázna,který přejde třeba z vaček od Krejbicha k vačkám od "urbiho"...(zná m je moc dobře od nešťastníků,kteří uvěřili slibům),který je může brousit max. flexou ve sklepě a vačku točit na kokotu...v opačném případě doporučuji Krejbicha vyzkoušet 5



-> Eidy: tu v autě sis skládal sám?Pokud vím,dělal ti to vždy Vrba,ale tak jestli ses to už naučil,tak sorry...a to myslím vážně.Kdo se učí a chce se posunout,tak má moje uznání 5
07:34:32
12.11.2020
Bery
současný motor v rapidu jsem skladal ja. Ano,taky se divím, že to jezdi...už nestiha, ale slušný výkon ma.

jinak za ty roky mi proslo rukama hodně věcí od různých motorářů.

jezdil jsem pro veci k Cepkovi, Kreibichovi i Fiedlerovi. od Tomu jsem mel 2 vacky.. u Mikova jsem taky strávili nejaky čas...od Bohouska K. jsem mel nejaky motor...

ale to si pan Václav hrál ještě v uhláku na hornika. a s Urbim delam posledních pár let. protože znam praci jiných, vidím Petra progres a posun. navíc už má své místo mezi tou "starou motorarskou gardou"

až tebe Vancik pusti k sobe do dílny a budeš mu pomáhat s laděním,věnuju ti svou sbírku aut a budu jezdit na kole.
23:38:02
11.11.2020
Eidy
-> StepaNoFUN: Neser.
23:32:31
11.11.2020
StepaNoFUN
-> Eidy 11.11.20 23:29:42: snad bys to nevyhodil jako celek. Pekne vyndat stefty atd...
23:29:42
11.11.2020
Eidy
-> StepaNoFUN: Chjo, zase práce navíc. Fakt díky. 3
23:26:56
11.11.2020
StepaNoFUN
-> Václav Vašák 11.11.20 21:33:02: jestli myslis ten aktualni konkurenceschopnej Beryho motor v rapidu, slozenej z dilu co zbyly pod ponkem... Tak ten neskladal zadnej svetoznamej motorar. Proste je to zalozni motor ze zbytku a presto to jede. Kdo to tenkrat sesadil si nepamatuju. Ale mam takovej dojem, ze Martin osobne, maximalne podle instrukci.
upraveno 2x, naposled 11.11.2020 23:30:49
23:19:52
11.11.2020
StepaNoFUN
-> Eidy: prosim nejdriv roztridit na zelezo a hlinik. Za prvy za to davaj vic, za druhy prispejes k jednodussi a plny recyklaci. :-D
22:47:47
11.11.2020
Eidy
-> StepaNoFUN: Přesně. Že to poznal takhle na dálku je úžasný. Blbý je, že mi to neřekl dřív. Teď tu mám rozebraný 2 převodovky. Ale když je neumím složit, tak je asi naložím a odvezu do šrotu. 8 3
21:33:02
11.11.2020
Václav Vašák
-> MVM: O.K. beru to,...já se v hewlandu nikdy nehrabal,ani v jakékoliv jiné bezsynchronní převodovce,takže nemám důvod nevěřit ti a stejně tak pochybovat,žes to viděl...vím,že máš něco za sebou a pravda,asi nikdy znát "hewlanda" do šroubu potřebovat nebudu,protože tohle je jedna z věcí,kterou se nebudu stydět koupit 4



-> Eidy: 4



-> Bery: kdo ti dělal motory? 5 Pro nechápající to bylo myšleno tak,že věřit pouze jednomu názoru je krátkozraké atd...pokud nesouhlasíš,tak seš živoucí důkaz toho,že mám pravdu,ale budeš stále zastávat jeden a ten samý názor...



-> Petr Urban: že já ty e-maily sem překopíruju,aby bylo vidět,kdo si vymýšlí 2 Od tebe sem dostal rozdělovač upravený důlčíkem a na oplátku si chtěl vědět třeba i to,o kolik mám odlehčené ojnice,...zvláštní přístup.



Stejně tak je zvláštní,že tady nikdo nechce mít brzdu zadarmo,...to je nabídka,kterou nikde nedostanete,...ale strach je evidentně horší,...já jsem s brzdou v M+H maximálně spokojen,důvody byly řečeny už několikrát...ale uděláme to jinak,...kdo mě nabídne brzdu zdarma,abych se u něj ztrapnil,že nic neumím? 5
Extreme Tyres