-> vhml: tak to si teda měl poznat,že to je točené při volném pádu,...zrovna od tebe bych čekal krapet konstruktivnější příspěvek Ale tak holt Virt no.
-> jate-line: ty neumíš spočítat podle maximálky použitý převod a nebo kola?...jako je jedno,jestli mám 3,9 a 175/50 a nebo 4,44 a 165/80...pojede to uplně stejně...je tady daná maximálka u daných aut a hotovo...nevim,co tady dál řešit.
Tady nestačí výsledky sprintu,tady nestačí graf,tady nestačí záběr z venku,tady nestačí záběr na budíky,...až to předjede na Mostě všechny atmosféry se škodováckým motorem,tak se bude tvrdit,jak to zrovna ten den ostatním nejelo,až to vyhraje sprint,tak bude vadná časomíra,...ale 170Hp z 1,4 fábie je reálné pro většinu z vás...to mě tak zde opravdu chcete utvrzovat v tom,že to tady šlo za těch 10-12 let co tyhle stránky znám a to je téměř od počátku,kdy na škodateamu bylo 1000x víc informací uplně do sraček?
skoda.virt.cz odkaz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Grafy motorů
22:30:08
18.11.2020
18.11.2020
Václav Vašák
22:19:14
18.11.2020
18.11.2020
Václav Vašák
-> pavucina: už sem se lekl,že se to tady změnilo
-> MVM: ale já se nepoměřuju,ale nebudu ohýbat hřbet před nějakým joudou,...ať si každý myslí co chce.Proti tobě nic nemám,ale asi by to mělo jet krapet víc a pokud tebe brzdí 40 DCOE,tak na Ladě nám 40 vs. 45 DCOE udělaly rozdíl + 8hp a - 10Nm...tak mě netvrď,že ti 1,3 dusí byť origo Čínský 30mm dif. co tam jsou z výroby.V tom se určitě neshodneme...a míň cestuj a víc jezdi,...já nejel s autem 5-let a jiným to jezdí.
A nevím,proč bych podle ocejchovaného origo otáčkoměru kecajícího max. 100 otáček neměl něco brát?Ano,když si to někdo otočí o 90° jako tuning,tak to pak musí ukazovat kraviny,protože závažíčko není na tohle dimenzováno.
Někam to vytáhni,nebo za mnou přijď,nemám problém cokoliv probrat a třeba zjistíš,že nejsem takový retard,jak o mě Urbi určitě rád povídal
-> Tuner#2: no je to točené na uzavřené trati a rychlostní limit nebyl překonán,...a tohle není ta Lada,co s ní Frei jezdil letošní a asi už i sezonu 2019?Jestli jí má půjčenou nebo ne mě nějak nezajímá,...je to mrtvý.A LR nemá cenu porovnávat vůbec....oboje to jezdí/jezdilo republiku (nebyl 2x mistr s LR a jednou s VFTS?) a nejede to.
-> Mates: jo je to asi tam,kam tě vezl a to tam ještě byl teda 3,9 SP
-> MVM: ale já se nepoměřuju,ale nebudu ohýbat hřbet před nějakým joudou,...ať si každý myslí co chce.Proti tobě nic nemám,ale asi by to mělo jet krapet víc a pokud tebe brzdí 40 DCOE,tak na Ladě nám 40 vs. 45 DCOE udělaly rozdíl + 8hp a - 10Nm...tak mě netvrď,že ti 1,3 dusí byť origo Čínský 30mm dif. co tam jsou z výroby.V tom se určitě neshodneme...a míň cestuj a víc jezdi,...já nejel s autem 5-let a jiným to jezdí.
A nevím,proč bych podle ocejchovaného origo otáčkoměru kecajícího max. 100 otáček neměl něco brát?Ano,když si to někdo otočí o 90° jako tuning,tak to pak musí ukazovat kraviny,protože závažíčko není na tohle dimenzováno.
Někam to vytáhni,nebo za mnou přijď,nemám problém cokoliv probrat a třeba zjistíš,že nejsem takový retard,jak o mě Urbi určitě rád povídal
-> Tuner#2: no je to točené na uzavřené trati a rychlostní limit nebyl překonán,...a tohle není ta Lada,co s ní Frei jezdil letošní a asi už i sezonu 2019?Jestli jí má půjčenou nebo ne mě nějak nezajímá,...je to mrtvý.A LR nemá cenu porovnávat vůbec....oboje to jezdí/jezdilo republiku (nebyl 2x mistr s LR a jednou s VFTS?) a nejede to.
-> Mates: jo je to asi tam,kam tě vezl a to tam ještě byl teda 3,9 SP
20:23:24
18.11.2020
18.11.2020
jate-line
-> Václav Vašák 18.11.20 18:14:28: Já dlouhou jedničku poznám neboj...mne do toho poukazování netahej. Na dotazy si moc neodpověděl...nebo nechceš přiznat ty šlupky R13 či převod 4,44, ale to nevadí - jede ti to všechno pěkně jen jsem prostě nepoznal jak moc A ted si nebudu moct spočítat kolik tam mám dle videa spolu s tvým návodem zhruba koní....chtěl jsem ušetřit za brzdu
19:55:44
18.11.2020
18.11.2020
Mates
Zbytečně nechci prilevat olej do ohně, ale Martinovi hnědá opravdu jede, na podzim mě svezl do kopce a koukal jsem, jak to šlape. Bylo to podobné jako na videu, pořád to tam lezlo.
19:13:32
18.11.2020
18.11.2020
pavucina
-> Tuner#2: Jestli je tomu tak, tak už k tomu nemám říct... A ja to blbec tocil vzdycky na rovine
potom opravdu počkáme na nějaké merené srovnání
potom opravdu počkáme na nějaké merené srovnání
18:54:59
18.11.2020
18.11.2020
vhml
-> Václav Vašák 18.11.20 18:14:28: až po čas 0:40 je to kopec s cca 4% stoupáním což je cca 2x než tchořovický letiště.
18:41:34
18.11.2020
18.11.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Václav Vašák 18.11.20 18:14:28: k tomuto snad jen, že Frei nemá žádnou Ladu... Auto je Martina Klika.
-> pavucina 18.11.20 18:18:13: podle videa hnědá nejde špatně, otázka je kde to je točené. Mám určité tušení a je to hodně z kopce, to pak ručičky lezou úplně jinak, nehledě na to, že to celkem rychle dotoci i pětku.
-> pavucina 18.11.20 18:18:13: podle videa hnědá nejde špatně, otázka je kde to je točené. Mám určité tušení a je to hodně z kopce, to pak ručičky lezou úplně jinak, nehledě na to, že to celkem rychle dotoci i pětku.
18:38:05
18.11.2020
18.11.2020
MVM
-> Václav Vašák: Ale ja seru na nejaky vaše poměřováni.(To si resite mezi sebou.)Me jde obecně o to, ze někdo vubec tak podle "rafiček" nějakýho Lumelu nebo Palu nebo kdovi jaky sračky otáčkoměru vubec dokáže hodnotit. A uplne jedno co . Dyt to je uplne zcestny. Za urcitych presne danych okolnosti to jeste relativne takto merit jde,ale hodne nepřesně.
Co se myho motoru týká- bez komentáře. Ja mel jasny kritéria, priorita vzhled a hlavne jsem predelaval okruhovy motor z formule,a vic moc rikat nebudu. Kdybych si mel stavet pro sebe neco co v prvni rade by melo proti nekomu jet, stalo by me to o dalších 50tis vic. Na to prozatim kašlu.(Petr uz mi ale konfiguraci udelal). Nejedu mistrak jako Šimurda, svezu se s rodinou pro radost. Povozim nejaky lidi.. Hodne mi ubírá vyfuk, webry 40, tezky pisty.. Ja vim kde je rezerva, a hlavne, ja jezdim po Evropě po zavodech,a v aute jsem sedel letos 3x 20minut.. Asi tak...
Co se myho motoru týká- bez komentáře. Ja mel jasny kritéria, priorita vzhled a hlavne jsem predelaval okruhovy motor z formule,a vic moc rikat nebudu. Kdybych si mel stavet pro sebe neco co v prvni rade by melo proti nekomu jet, stalo by me to o dalších 50tis vic. Na to prozatim kašlu.(Petr uz mi ale konfiguraci udelal). Nejedu mistrak jako Šimurda, svezu se s rodinou pro radost. Povozim nejaky lidi.. Hodne mi ubírá vyfuk, webry 40, tezky pisty.. Ja vim kde je rezerva, a hlavne, ja jezdim po Evropě po zavodech,a v aute jsem sedel letos 3x 20minut.. Asi tak...
18:18:13
18.11.2020
18.11.2020
pavucina
-> MVM: Samozrejme neznam uplne profil trate, kde to bylo natočený, ale muzu porovnávat se svým krámem. A čísla jsou pekný, ale jak říkám čisla nejsou vse, a z tehle videi vidim jak to jede jako celek (motor, prevodovka, hmotnost) a ani jedno z aut co jsem ted Venca nahrál nejede vubec spatne. Chapu, ze je to voda na jeho mlejn co nechcete, ale za me to tak je.
Tak uvidime na Moste, zatím me hneda skoda vzdy v moste dost brzdila, ted uz by nemusela, pokud bude mit i podvozek Vlastne pokud budu mit i já konecne po 9letech nový podvozek.
Tak uvidime na Moste, zatím me hneda skoda vzdy v moste dost brzdila, ted uz by nemusela, pokud bude mit i podvozek Vlastne pokud budu mit i já konecne po 9letech nový podvozek.
18:14:28
18.11.2020
18.11.2020
Václav Vašák
-> MVM: protože graf nestačil,když se dalo video z venku,tak to taky nestačilo a každý chtěl vidět ručičky a teď nestačí ani ty ručičky...mě je konec konců uplně jedno,co si o tom kdo myslí.To,že neni auto na heveru svědčí mihotající se stromy...přesvědčovat zde někoho nemám zájem,jenom je hrozná zábava sledovat,jak se to tady vyvrbí vždycky Jo a 120 i felda je je dvou lidech,kdyby toho tady bylo na místní tuningáře málo,...nechtěl jsem to řikat,ale na okruhu taky nejezdím sám nikdy a nedělám si časy jako většina...přijeď někam poměřit a nebo se svézt,...ale to budeš řikat jako každý tady,jak to neni závodní motor...ale webery,polotovarovou vačku,kovaný ojnice,upravená hlava to tam je,ale je to defakto polosérie Pro mě tady ty stránky nic neznamenají,ale nemám rád,když mě někdo chčije na hlavu a tvrdí,že to je živá voda.
-> jate-line: -> vhml: je fajn zjistit,že takový starý závodníci nepoznají převodovku s dlouhou jedničkou No,že to vyrazí a neuhnije jako většině aut,které vidím na tom rally je asi moje zásluha Já měl ve škodovce normální převodovku a tam ta jednička uměla akorát zahrabat a přetočit se na 10m,...takže za mě tedy dlouhá jednička,co jede 60-70km/h podle možností otáček motoru je mnohem rychlejší,než nutnost během 1-vteřiny po rozjezdu řadit...ale je fajn,že třeba Čokin to hned zdůrazňoval a vy dva na to také poukazujete...ano,motor na to musí hlavně mít,pak se to pouze podpoří převodovkou.Jinak žádný strach,ani já,ani oba další majitelé nehodlají nic jezdit,protože na nějakou republiku v rally nemají už peníze,...lada a felda pojedou max. Běšiny pro zábavu a tím to končí...Martin se 120 nepojede nic,protože neumí řídit
Jo a co se týká kol atd,...má to cenu zde řešit,když napíšu,o kolik kecá tachometr?Buď tomu budete věřit a nebo ne...samo dopočítat si převodovku podle rychlosti je to nejmenší...to,že se konečně využily možnosti,které jsem měl jak dávno a kdybych se nesnažil stále tahat výkon z jednoho karbecu a dal na svůj motor 4-klapku,tak jsem měl místo 102hp třeba 120hp a taky jsem místo 280-ky mohl dát 300° vačku a měl třeba 125hp v době,kdy se Urbi tady ptal,jak seřídit ventily na svojí 125-ce...jo,asi by tady o mě nikdo moc nepochyboval Ale zase vymáčknul jsem co se dalo z obyč karbeců a o to víc zábavnější to je teď,kdy už na něco viz. videa montuju prostě motokarbeci a nebo webery...ono totiž nejde o to,jestli to jede perfektně na Sedru,když to může jet lépe na DCOE...nejezdím závody a nezajímají mě nějaké kategorie,motor musí jet co nejlépe a jediné omezení jsou finance...měl jsem to takto praktikovat už dříve.
A Lada a 120 má R13 a felda R15
-> Eidy: já nechápu,jak můžeš složit převodovku a pak nastavovat vůli SP...ano,diferák doleva a doprava uděláš,ale samotnou "hrušku" už neposuneš,protože jak utáhneš půlky k sobě,tak se stáhne ložisko a nejde s tím hnout....takže asi tak.Jo,žes měl 3,9 ve 4Q vím a že se musí zakrátit hřídel taky...a to nemá nikdo v okolí soustruh a ty s tím neumíš?Zase to neni nějaká věda,pokud jsi to dával do silného 4Q obalu.
-> Petr Urban: protože od tebe jezdí 200 vaček a od Krejbicha tisíce,...a to určitě ne z důvodu,že píše víc na Virt a facebook...jo a pokud si pustím Freiovo Ladu v onboardu,tak když Michal v Ladě vytáčí 5-ku na 7000ot,tak Frei dává zhruba 4-ku a to ta jeho 1,6 má nabržděno aspoň 180hp co?...moje motory nejezdí závody,v tom je jediný rozdíl mezi náma
Zde určitě drží stále plný plyn až do 4-ky...a nebudu kokot,takže Frei je kousek,tak se sejdeme na letišti se svědky,obě auta se kolama napřevodují na stejnou maximálku a jednou pro vždy to rozseknem ne?Jestli tvoje motory vyhrávají závody jenom z důvodu,že tam nejezdí ty moje Já nemám co ztratit,max. se ukáže,že seš lepší,což o sobě také stále tvrdíš a budeš to mít "tuplovaně"
-> jate-line: -> vhml: je fajn zjistit,že takový starý závodníci nepoznají převodovku s dlouhou jedničkou No,že to vyrazí a neuhnije jako většině aut,které vidím na tom rally je asi moje zásluha Já měl ve škodovce normální převodovku a tam ta jednička uměla akorát zahrabat a přetočit se na 10m,...takže za mě tedy dlouhá jednička,co jede 60-70km/h podle možností otáček motoru je mnohem rychlejší,než nutnost během 1-vteřiny po rozjezdu řadit...ale je fajn,že třeba Čokin to hned zdůrazňoval a vy dva na to také poukazujete...ano,motor na to musí hlavně mít,pak se to pouze podpoří převodovkou.Jinak žádný strach,ani já,ani oba další majitelé nehodlají nic jezdit,protože na nějakou republiku v rally nemají už peníze,...lada a felda pojedou max. Běšiny pro zábavu a tím to končí...Martin se 120 nepojede nic,protože neumí řídit
Jo a co se týká kol atd,...má to cenu zde řešit,když napíšu,o kolik kecá tachometr?Buď tomu budete věřit a nebo ne...samo dopočítat si převodovku podle rychlosti je to nejmenší...to,že se konečně využily možnosti,které jsem měl jak dávno a kdybych se nesnažil stále tahat výkon z jednoho karbecu a dal na svůj motor 4-klapku,tak jsem měl místo 102hp třeba 120hp a taky jsem místo 280-ky mohl dát 300° vačku a měl třeba 125hp v době,kdy se Urbi tady ptal,jak seřídit ventily na svojí 125-ce...jo,asi by tady o mě nikdo moc nepochyboval Ale zase vymáčknul jsem co se dalo z obyč karbeců a o to víc zábavnější to je teď,kdy už na něco viz. videa montuju prostě motokarbeci a nebo webery...ono totiž nejde o to,jestli to jede perfektně na Sedru,když to může jet lépe na DCOE...nejezdím závody a nezajímají mě nějaké kategorie,motor musí jet co nejlépe a jediné omezení jsou finance...měl jsem to takto praktikovat už dříve.
A Lada a 120 má R13 a felda R15
-> Eidy: já nechápu,jak můžeš složit převodovku a pak nastavovat vůli SP...ano,diferák doleva a doprava uděláš,ale samotnou "hrušku" už neposuneš,protože jak utáhneš půlky k sobě,tak se stáhne ložisko a nejde s tím hnout....takže asi tak.Jo,žes měl 3,9 ve 4Q vím a že se musí zakrátit hřídel taky...a to nemá nikdo v okolí soustruh a ty s tím neumíš?Zase to neni nějaká věda,pokud jsi to dával do silného 4Q obalu.
-> Petr Urban: protože od tebe jezdí 200 vaček a od Krejbicha tisíce,...a to určitě ne z důvodu,že píše víc na Virt a facebook...jo a pokud si pustím Freiovo Ladu v onboardu,tak když Michal v Ladě vytáčí 5-ku na 7000ot,tak Frei dává zhruba 4-ku a to ta jeho 1,6 má nabržděno aspoň 180hp co?...moje motory nejezdí závody,v tom je jediný rozdíl mezi náma
Zde určitě drží stále plný plyn až do 4-ky...a nebudu kokot,takže Frei je kousek,tak se sejdeme na letišti se svědky,obě auta se kolama napřevodují na stejnou maximálku a jednou pro vždy to rozseknem ne?Jestli tvoje motory vyhrávají závody jenom z důvodu,že tam nejezdí ty moje Já nemám co ztratit,max. se ukáže,že seš lepší,což o sobě také stále tvrdíš a budeš to mít "tuplovaně"
15:22:15
18.11.2020
18.11.2020
MVM
-> Václav Vašák: Vysvětlíš prosim jak z videa ručiček na palubce ma človíček neznalý mít ponětí o tom jak to jede/nejede.
Tohle delal kámoš,na D1 jak ve stoupacim pruhu předjížděl jinej kamion, natáčel si to,a vsem tvrdil jak předjel 500 Scanii..
Tohle delal kámoš,na D1 jak ve stoupacim pruhu předjížděl jinej kamion, natáčel si to,a vsem tvrdil jak předjel 500 Scanii..
13:29:37
18.11.2020
18.11.2020
Václav Vašák
12:32:29
18.11.2020
18.11.2020
jate-line
-> Václav Vašák 17.11.20 15:07:25: Jaké jsou tu prosím použité pneu a stálý převod?
11:27:40
18.11.2020
18.11.2020
vhml
-> Václav Vašák 18.11.20 11:16:33: u rallyovýho auta je třeba brát v potaz dlouhou jedničku... Na 0-100 bude propadající bez ohledu na výkon.
11:16:33
18.11.2020
18.11.2020
Václav Vašák
-> marra_rwd: tam neni nic tajného,oboje to je spodek série (u škody jsou T-písty z důvodu ceny origo 136 sady,kde je levnější použít O.K. staré vložky a do nich koupit písty) a oba motory mají udělanou pěknou hlavu,vačku přebrus od Krejbicha a 4-klapku.Lada má webery,120 motokarbeci,ale na tom nezáleží...prostě je každý válec krmen zvlášť.Lada má ještě velkou rezervu v KP k dané vačce,ale bohužel konstrukce tohoto motoru moc nedovoluje zvětšit KP s použitím sériových pístů,je snižovaný i blok a stejně to je málo.
Takže je v daném případě ještě v obou motorech možnost nějakého zlepšení a to použitím polotovarové vačky a H-ojnic v případě 120 a toho samého + jiných pístů pro navýšení KP v případě Lady.Vačka a KP udělají s výkonem svoje,ojnice to celé podrží pohromadě.
Prostě to jsou motory,které dělám nejčastěji,aby to co nejlíp jelo a stálo co nejmíň peněz.
A pro všechny jsem to sem dával z jednoho prostého důvodu,...aby bylo vidět,jak stejně napřevodovaná auta se stejnou maximálkou,podobné váhy a pouze rozdílným motorem jedou jinak...stačí stopnout dosažení maximálky.Rozdíl je 25hp a 40Nm ve prospěch Lady...takže ano,nevěřím a nikdy nebudu věřit 160-170hp 1,4 škoda motorům,protože by daný rozdíl musel být uplně stejný při stejné maximálce,...takže pokud má Lada z 0-150km/h za 12s a 120 za 19s (samo se musí brát ohled i na převodovku) tak by auto se 170hp muselo akcelerovat za cca 8s a v případě odlehčení ještě lépe...a pokud si někdo zde chce hrát na "škoda Veyron",tak může,ale beze mě.
Jsou pouze dvě možnosti,buď brzda v M+H opravdu brzdí méně a tím pádem se v klidu vyrovnám ostatním "motorářům" a nebo to mají ostatní co se týká výkonu "na papíře" V opačném případě čekám na video,kde škodovka akceleruje z 0-150km za max. 10s a pak připustím,že to možné je...v tomto mě napadá zde jedině Eidy,který má váhu auta batohu na záda a teoreticky slušný výkon,ale už ne motor ze škodovky.Další adept na pokus je "T"...potom jedině něco s turbem,třeba Pavučina,Milan-rapid atd.Upřímně nevím,jestli by se zde našlo auto s cca 700kg a 180hp třeba,aby se to jednou pro vždy rozseklo,co je a neni fyzikálně možné.
Ještě doporučuji si pustit onboard nějaké škody a Lady na youtube,co má 5Q a pokud se jedná o start na RZ a rovný úsek,tak porovnat zrychlení...okruh je irelevantní,protože tam ty auta neváží už vůbec nic.Nechci sem dávat video sám,bylo by to podjaté
Takže je v daném případě ještě v obou motorech možnost nějakého zlepšení a to použitím polotovarové vačky a H-ojnic v případě 120 a toho samého + jiných pístů pro navýšení KP v případě Lady.Vačka a KP udělají s výkonem svoje,ojnice to celé podrží pohromadě.
Prostě to jsou motory,které dělám nejčastěji,aby to co nejlíp jelo a stálo co nejmíň peněz.
A pro všechny jsem to sem dával z jednoho prostého důvodu,...aby bylo vidět,jak stejně napřevodovaná auta se stejnou maximálkou,podobné váhy a pouze rozdílným motorem jedou jinak...stačí stopnout dosažení maximálky.Rozdíl je 25hp a 40Nm ve prospěch Lady...takže ano,nevěřím a nikdy nebudu věřit 160-170hp 1,4 škoda motorům,protože by daný rozdíl musel být uplně stejný při stejné maximálce,...takže pokud má Lada z 0-150km/h za 12s a 120 za 19s (samo se musí brát ohled i na převodovku) tak by auto se 170hp muselo akcelerovat za cca 8s a v případě odlehčení ještě lépe...a pokud si někdo zde chce hrát na "škoda Veyron",tak může,ale beze mě.
Jsou pouze dvě možnosti,buď brzda v M+H opravdu brzdí méně a tím pádem se v klidu vyrovnám ostatním "motorářům" a nebo to mají ostatní co se týká výkonu "na papíře" V opačném případě čekám na video,kde škodovka akceleruje z 0-150km za max. 10s a pak připustím,že to možné je...v tomto mě napadá zde jedině Eidy,který má váhu auta batohu na záda a teoreticky slušný výkon,ale už ne motor ze škodovky.Další adept na pokus je "T"...potom jedině něco s turbem,třeba Pavučina,Milan-rapid atd.Upřímně nevím,jestli by se zde našlo auto s cca 700kg a 180hp třeba,aby se to jednou pro vždy rozseklo,co je a neni fyzikálně možné.
Ještě doporučuji si pustit onboard nějaké škody a Lady na youtube,co má 5Q a pokud se jedná o start na RZ a rovný úsek,tak porovnat zrychlení...okruh je irelevantní,protože tam ty auta neváží už vůbec nic.Nechci sem dávat video sám,bylo by to podjaté
18:14:33
17.11.2020
17.11.2020
marra_rwd
-> Václav Vašák: co prozradíš o úpravách?
15:23:02
17.11.2020
17.11.2020
Michal2101
15:07:25
17.11.2020
17.11.2020
Václav Vašák
20:12:20
13.11.2020
13.11.2020
Eidy
-> Václav Vašák: Tu v autě jsem si skládal sám. Ono na tom nic není. Vrba mi "pouze" nastavil vůli na SP, neb k tomu nemám přípravky.
A ty předchozí mi Vrba skládal a seřizoval. A víš proč? Protože nemám doma soustruh a neznám nikoho, kdo by to udělal. A víš proč? Protože to byly 4Q se SP 3,9. Chápeš?
A ty předchozí mi Vrba skládal a seřizoval. A víš proč? Protože nemám doma soustruh a neznám nikoho, kdo by to udělal. A víš proč? Protože to byly 4Q se SP 3,9. Chápeš?
14:46:00
13.11.2020
13.11.2020
Petr Urban
-> Václav Vašák: A to ti je čoveče zajímavý, že s těmi mými špatnými vačkami je spokojeno cca 200 lidí a hromady z nich s nimi vyhrává a hromada lidí při přechodu z česana staré 280ky co Krejbich brousí 40 letou starou vačku na 280ku s větším zdvihem, že jich cca 20 bylo náramně spokojeno s lepším průběhem výkonu, ale jen vždy ti, co měli správně i zbytek motoru a nechali si poradit, připadně doladit motor.
Frei vyhrával 3 roky po sobě kat. E5 a někdy i celkově historiky nad všemi velký mistrák ČR s správným průběhem krutu. Volena 2 roky po sobě vrchy do 1400 sjel všechny vč. 16V. Molso vyhrával slalomy nad všemi i mnohem novějšími auty a to jak to vypaluje po plynu je i pro mě dost neskutečný do teď s tou polosériovou Fabia hlavou, 2 různý auta - áčka vyhráli republiku v rally v kat. 14. Š1100 Mozola vyhrál v kat. 17 a tento rok v kat. 18 vyhrává Malaník s mým celým motorem a vačkou. Rozsíval vyhrává autocross do 1600ccm proti 16V motorům. Těch závodních motorů jsou již teď nějaký desítky a všechny jedou hezky a za mě správně, když dotyční poslouchali co udělat se zbytkem mot. prostoru nebo vůbec koncepcí na to použití auto co bylo potřeba. Tak nevím kdo vaří z vody, závidí a jen uboze fabuluje a lže.... A čtu že mám tvoje uznání ... trošku trapná reakce po tom co sem o tobě řekl jak úzkoprsně a malicherně přemýšlíš, jednáš a píšeš zmaty a urážky na všechny a všechno, co se ti zrovna hodí pokaždé jiné tvrzení.
Frei vyhrával 3 roky po sobě kat. E5 a někdy i celkově historiky nad všemi velký mistrák ČR s správným průběhem krutu. Volena 2 roky po sobě vrchy do 1400 sjel všechny vč. 16V. Molso vyhrával slalomy nad všemi i mnohem novějšími auty a to jak to vypaluje po plynu je i pro mě dost neskutečný do teď s tou polosériovou Fabia hlavou, 2 různý auta - áčka vyhráli republiku v rally v kat. 14. Š1100 Mozola vyhrál v kat. 17 a tento rok v kat. 18 vyhrává Malaník s mým celým motorem a vačkou. Rozsíval vyhrává autocross do 1600ccm proti 16V motorům. Těch závodních motorů jsou již teď nějaký desítky a všechny jedou hezky a za mě správně, když dotyční poslouchali co udělat se zbytkem mot. prostoru nebo vůbec koncepcí na to použití auto co bylo potřeba. Tak nevím kdo vaří z vody, závidí a jen uboze fabuluje a lže.... A čtu že mám tvoje uznání ... trošku trapná reakce po tom co sem o tobě řekl jak úzkoprsně a malicherně přemýšlíš, jednáš a píšeš zmaty a urážky na všechny a všechno, co se ti zrovna hodí pokaždé jiné tvrzení.
11:42:25
13.11.2020
13.11.2020
Václav Vašák
-> Bery: jo u Mikova jsem tvoje auto tuším i několikrát viděl,...v době,kdy už naše vztahy nebyly uplně TOP,...důvod je snad jen ten,že nebudu platit za něco,co umím udělat sám lépe
No řekněme,že mojí práci jsi nikdy neviděl (že by sis něco objednal přímo u mě) znáš jí max. od Péti,který lže jako když tiskne a některé dotyčné,které jsi zmínil znám osobně,docela pěknou řádku let + mnoho lidí okolo,kteří jsou v tom zákulisí a na internetu najít nejdou
A nechápu blázna,který přejde třeba z vaček od Krejbicha k vačkám od "urbiho"...(zná m je moc dobře od nešťastníků,kteří uvěřili slibům),který je může brousit max. flexou ve sklepě a vačku točit na kokotu...v opačném případě doporučuji Krejbicha vyzkoušet
-> Eidy: tu v autě sis skládal sám?Pokud vím,dělal ti to vždy Vrba,ale tak jestli ses to už naučil,tak sorry...a to myslím vážně.Kdo se učí a chce se posunout,tak má moje uznání
No řekněme,že mojí práci jsi nikdy neviděl (že by sis něco objednal přímo u mě) znáš jí max. od Péti,který lže jako když tiskne a některé dotyčné,které jsi zmínil znám osobně,docela pěknou řádku let + mnoho lidí okolo,kteří jsou v tom zákulisí a na internetu najít nejdou
A nechápu blázna,který přejde třeba z vaček od Krejbicha k vačkám od "urbiho"...(zná m je moc dobře od nešťastníků,kteří uvěřili slibům),který je může brousit max. flexou ve sklepě a vačku točit na kokotu...v opačném případě doporučuji Krejbicha vyzkoušet
-> Eidy: tu v autě sis skládal sám?Pokud vím,dělal ti to vždy Vrba,ale tak jestli ses to už naučil,tak sorry...a to myslím vážně.Kdo se učí a chce se posunout,tak má moje uznání
07:34:32
12.11.2020
12.11.2020
Bery
současný motor v rapidu jsem skladal ja. Ano,taky se divím, že to jezdi...už nestiha, ale slušný výkon ma.
jinak za ty roky mi proslo rukama hodně věcí od různých motorářů.
jezdil jsem pro veci k Cepkovi, Kreibichovi i Fiedlerovi. od Tomu jsem mel 2 vacky.. u Mikova jsem taky strávili nejaky čas...od Bohouska K. jsem mel nejaky motor...
ale to si pan Václav hrál ještě v uhláku na hornika. a s Urbim delam posledních pár let. protože znam praci jiných, vidím Petra progres a posun. navíc už má své místo mezi tou "starou motorarskou gardou"
až tebe Vancik pusti k sobe do dílny a budeš mu pomáhat s laděním,věnuju ti svou sbírku aut a budu jezdit na kole.
jinak za ty roky mi proslo rukama hodně věcí od různých motorářů.
jezdil jsem pro veci k Cepkovi, Kreibichovi i Fiedlerovi. od Tomu jsem mel 2 vacky.. u Mikova jsem taky strávili nejaky čas...od Bohouska K. jsem mel nejaky motor...
ale to si pan Václav hrál ještě v uhláku na hornika. a s Urbim delam posledních pár let. protože znam praci jiných, vidím Petra progres a posun. navíc už má své místo mezi tou "starou motorarskou gardou"
až tebe Vancik pusti k sobe do dílny a budeš mu pomáhat s laděním,věnuju ti svou sbírku aut a budu jezdit na kole.
23:38:02
11.11.2020
11.11.2020
Eidy
-> StepaNoFUN: Neser.
23:32:31
11.11.2020
11.11.2020
StepaNoFUN
-> Eidy 11.11.20 23:29:42: snad bys to nevyhodil jako celek. Pekne vyndat stefty atd...
23:29:42
11.11.2020
11.11.2020
Eidy
-> StepaNoFUN: Chjo, zase práce navíc. Fakt díky.
23:26:56
11.11.2020
11.11.2020
StepaNoFUN
-> Václav Vašák 11.11.20 21:33:02: jestli myslis ten aktualni konkurenceschopnej Beryho motor v rapidu, slozenej z dilu co zbyly pod ponkem... Tak ten neskladal zadnej svetoznamej motorar. Proste je to zalozni motor ze zbytku a presto to jede. Kdo to tenkrat sesadil si nepamatuju. Ale mam takovej dojem, ze Martin osobne, maximalne podle instrukci.
23:19:52
11.11.2020
11.11.2020
StepaNoFUN
-> Eidy: prosim nejdriv roztridit na zelezo a hlinik. Za prvy za to davaj vic, za druhy prispejes k jednodussi a plny recyklaci. :-D
22:47:47
11.11.2020
11.11.2020
Eidy
-> StepaNoFUN: Přesně. Že to poznal takhle na dálku je úžasný. Blbý je, že mi to neřekl dřív. Teď tu mám rozebraný 2 převodovky. Ale když je neumím složit, tak je asi naložím a odvezu do šrotu.
21:33:02
11.11.2020
11.11.2020
Václav Vašák
-> MVM: O.K. beru to,...já se v hewlandu nikdy nehrabal,ani v jakékoliv jiné bezsynchronní převodovce,takže nemám důvod nevěřit ti a stejně tak pochybovat,žes to viděl...vím,že máš něco za sebou a pravda,asi nikdy znát "hewlanda" do šroubu potřebovat nebudu,protože tohle je jedna z věcí,kterou se nebudu stydět koupit
-> Eidy:
-> Bery: kdo ti dělal motory? Pro nechápající to bylo myšleno tak,že věřit pouze jednomu názoru je krátkozraké atd...pokud nesouhlasíš,tak seš živoucí důkaz toho,že mám pravdu,ale budeš stále zastávat jeden a ten samý názor...
-> Petr Urban: že já ty e-maily sem překopíruju,aby bylo vidět,kdo si vymýšlí Od tebe sem dostal rozdělovač upravený důlčíkem a na oplátku si chtěl vědět třeba i to,o kolik mám odlehčené ojnice,...zvláštní přístup.
Stejně tak je zvláštní,že tady nikdo nechce mít brzdu zadarmo,...to je nabídka,kterou nikde nedostanete,...ale strach je evidentně horší,...já jsem s brzdou v M+H maximálně spokojen,důvody byly řečeny už několikrát...ale uděláme to jinak,...kdo mě nabídne brzdu zdarma,abych se u něj ztrapnil,že nic neumím?
-> Eidy:
-> Bery: kdo ti dělal motory? Pro nechápající to bylo myšleno tak,že věřit pouze jednomu názoru je krátkozraké atd...pokud nesouhlasíš,tak seš živoucí důkaz toho,že mám pravdu,ale budeš stále zastávat jeden a ten samý názor...
-> Petr Urban: že já ty e-maily sem překopíruju,aby bylo vidět,kdo si vymýšlí Od tebe sem dostal rozdělovač upravený důlčíkem a na oplátku si chtěl vědět třeba i to,o kolik mám odlehčené ojnice,...zvláštní přístup.
Stejně tak je zvláštní,že tady nikdo nechce mít brzdu zadarmo,...to je nabídka,kterou nikde nedostanete,...ale strach je evidentně horší,...já jsem s brzdou v M+H maximálně spokojen,důvody byly řečeny už několikrát...ale uděláme to jinak,...kdo mě nabídne brzdu zdarma,abych se u něj ztrapnil,že nic neumím?
22:31:22
10.11.2020
10.11.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Bery 10.11.20 22:16:43: když jde v pátek na porážku... To říkal už můj děda.
-> Václav Vašák 10.11.20 17:47:10: Tohle je skutečně festival trapnosti...
-> Václav Vašák 10.11.20 17:47:10: Tohle je skutečně festival trapnosti...
22:16:43
10.11.2020
10.11.2020
Bery
vaclave, tebe těžko poučit. a ja bych si na to ani netroufal.
bav se s volem o sobotě, když ho v patek zabijou..
bav se s volem o sobotě, když ho v patek zabijou..
22:08:31
10.11.2020
10.11.2020
Petr Urban
-> Václav Vašák: Nevymýšlej si stále... Ani sem tě neznal a nikdy sem ti nic takového neřek. I kdyby klidně kdokoliv ano, někteří se mění, snaží, rozvíjí a pak jsou ti duchem chudí egoisti co to nikdy nebudou příjmat.
Ty si tak obří samolibá hrouda ega že to by člověk nepohledal a jedeš jen samolibé směšně napsané hlouposti na všechno a všechny, pokaždé jinak jak se to zrovna hodí a co slovo, to lež, arogance, trapnost, machrování, hejt, nařčení, urážení ...
Za mě : nejnižší forma člověka co zde kdy přispíval. Strašně se divím zde klukům, že vůbec s takovým sdělením co máš s tebou vedou jakýkoliv dialog.
Ty si tak obří samolibá hrouda ega že to by člověk nepohledal a jedeš jen samolibé směšně napsané hlouposti na všechno a všechny, pokaždé jinak jak se to zrovna hodí a co slovo, to lež, arogance, trapnost, machrování, hejt, nařčení, urážení ...
Za mě : nejnižší forma člověka co zde kdy přispíval. Strašně se divím zde klukům, že vůbec s takovým sdělením co máš s tebou vedou jakýkoliv dialog.
19:28:09
10.11.2020
10.11.2020
StepaNoFUN
-> Eidy: Chtěl jsi doufám napsat génius :-D
18:48:30
10.11.2020
10.11.2020
Eidy
-> Václav Vašák: Ty jsi prostě ...
18:14:54
10.11.2020
10.11.2020
MVM
-> Václav Vašák: Az nekdy uvidíš vnitrky pořádaných prevodovek, tak zjistíš ze na prvni pohled vypadaji stejně. Ale na druhý pohled zjistíš že Hevland je o "něco" lepší. A navrhnout čelní zubovy spojky tak,aby to fungovalo .. Takze ja si budu stat za svým, a tim padem některy konstrukce, by se vubec hew. ani přiblížit nesměly. To samy jako Almet a Mahle..
17:47:10
10.11.2020
10.11.2020
Václav Vašák
-> Eidy: viděl jsi mě snad někdy peskovat někoho za to,že něco pojmenovává podle svého,i když je všem naprosto jasné,o čem mluví,jenom za to,že to není podle encyklopedie?
A já jsi na odborníka nehraju,udělám vše co potřebuji a to mě k životu stačí...ty možná víš,jaký je rozdíl v bezsynchronních převodovkách podle výrobce,ale převodovku ze 120-ky udělat neumíš...já teoretiky moc neuznávám Taky možná víš,jak holku přivézt k orgasmu,ale pokud o tom budeš jenom mluvit,určitě jí tím neuděláš
-> Bery: pouč mě Ono totiž určitě strašně záleží na tom,jestli tam ty T-písty od Almetu dá třeba Joža z Vidlákova a nebo Vančík (ať jsi Péťa trochu odfrkne),...pokud bude dodržen montážní postup,pojedou uplně stejně,nebudou ovšem stát stejný peníze a samo bude rozdíl ve "výkonu"...v neprospěch Joži,pokud by to bylo opačně,Joža bude upálen na hranici za potlesku stojícího davu,protože "evoluce" neexistuje a není přece možné,aby se někde objevil jedinec šikovnější,než stávající elita...kdo ti dělal motory,když se mě Péťa před 10 lety ptal,co mám s motorem,že mě to tak jede a byl hrozný kamarád Teda je třeba možné,žes ještě neměl řidičák,ale pokud jsi už závodil,tak kdo?...každý myslím pochopí,co tím chci říct
A já jsi na odborníka nehraju,udělám vše co potřebuji a to mě k životu stačí...ty možná víš,jaký je rozdíl v bezsynchronních převodovkách podle výrobce,ale převodovku ze 120-ky udělat neumíš...já teoretiky moc neuznávám Taky možná víš,jak holku přivézt k orgasmu,ale pokud o tom budeš jenom mluvit,určitě jí tím neuděláš
-> Bery: pouč mě Ono totiž určitě strašně záleží na tom,jestli tam ty T-písty od Almetu dá třeba Joža z Vidlákova a nebo Vančík (ať jsi Péťa trochu odfrkne),...pokud bude dodržen montážní postup,pojedou uplně stejně,nebudou ovšem stát stejný peníze a samo bude rozdíl ve "výkonu"...v neprospěch Joži,pokud by to bylo opačně,Joža bude upálen na hranici za potlesku stojícího davu,protože "evoluce" neexistuje a není přece možné,aby se někde objevil jedinec šikovnější,než stávající elita...kdo ti dělal motory,když se mě Péťa před 10 lety ptal,co mám s motorem,že mě to tak jede a byl hrozný kamarád Teda je třeba možné,žes ještě neměl řidičák,ale pokud jsi už závodil,tak kdo?...každý myslím pochopí,co tím chci říct
22:56:30
09.11.2020
09.11.2020
Bery
ano, proc platit za značku, když je to z 99% stejný.
takže pokud to budu aplikovat na x komponentů v motoru, asi vím kde se nastřádá výkonový rozdíl.
takže pokud to budu aplikovat na x komponentů v motoru, asi vím kde se nastřádá výkonový rozdíl.
21:47:52
09.11.2020
09.11.2020
Bukaj
-> Tuner#2 - zrušená registrace 09.11.20 20:33:43: Tak například já doma luxuju (i když vlastně rowentuju) Ale znám i pár lidí, kteří prostě vysávají
Takže (ač jako laik nejsem kompetentní hodnotit obsahovou stránku zdejších textů) z jazykového hlediska je "hewland" de facto správně, stejně, jako "komaxit", "lux", "cola" nebo třeba "crocsy" - vše jsou zažitá jednoduchá synonyma pro jinak obšírně či zdlouhavě popsatelnou skupinu věcí.
Jiná situace by byla, kdyby ta slova byla napsána s kapitálkou - pak by to bylo označení výrobce - značky
Takže (ač jako laik nejsem kompetentní hodnotit obsahovou stránku zdejších textů) z jazykového hlediska je "hewland" de facto správně, stejně, jako "komaxit", "lux", "cola" nebo třeba "crocsy" - vše jsou zažitá jednoduchá synonyma pro jinak obšírně či zdlouhavě popsatelnou skupinu věcí.
Jiná situace by byla, kdyby ta slova byla napsána s kapitálkou - pak by to bylo označení výrobce - značky
21:34:26
09.11.2020
09.11.2020
Eidy
-> Václav Vašák: Pořád si hraješ na odborníka a přitom to tady mícháš jak babica kulajdu.
20:37:17
09.11.2020
09.11.2020
Václav Vašák
-> Eidy: no ono to už je totiž krapet jiná konstrukce,...sedr a DCOE,...to bys měl vědět,měl si v autě oboje tuším...zhruba jako srovnávat manuál a automat,...je to přece taky jenom převodovka Ale spíš se tady někdo zase chytá jak "hovno košile"
-> Čokin: a vem to rovnou přes M+H
-> MVM: na mě nebuď nasranej,...já beztak nemám tušení,odkud to pochází a třeba to "hewland" je,...moje auto to není a já ho nekupoval ani sem to tam nemontoval...pouze prodávám,jak jsem koupil
-> Čokin: a vem to rovnou přes M+H
-> MVM: na mě nebuď nasranej,...já beztak nemám tušení,odkud to pochází a třeba to "hewland" je,...moje auto to není a já ho nekupoval ani sem to tam nemontoval...pouze prodávám,jak jsem koupil
20:33:43
09.11.2020
09.11.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> MVM 09.11.20 19:47:01: stejně tak někdo říká, že má nápravu v komaxitu. Ale chápu, jseš profík a tohke Tě tahá za oči. Beru
19:47:01
09.11.2020
09.11.2020
MVM
-> Tuner#2: Ale on je rozdil kdyz se napíše že je použit system Hewland. A nebo ze je v aute převodovka Hewland. O to mi jde. A uz to nechcu rozebírat. Tečka
18:55:37
09.11.2020
09.11.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> MVM 09.11.20 16:03:45: Tak ale úplně to stejný je s tím Komaxitem. Nicméně ten Hewland není podle mě slengový výraz jen u nás, viděl jsem to i jinde na youtube kde v tom byl třeba Xtrac. Jen to najít...
17:44:57
09.11.2020
09.11.2020
Čokin
-> Václav Vašák: Ja si to raději změřím na brzdě než podle oka....
17:29:11
09.11.2020
09.11.2020
Eidy
-> Václav Vašák: Tak proč těm Weberům neříkáš SEDR? Vždyť je to taky karbec.
16:06:50
09.11.2020
09.11.2020
Václav Vašák
-> Čokin: výtečně,...aspoň bude co porovnávat Tak já přes zimu zapřemýšlím Martinovi dát aspoň stejnou vačku jako máš ty,aby zůstal "handicap" jenom co se obsahu týká Ale tak neřikej,že by tě to 3-místo nepotěšilo
Každopádně já už vím,že plně řiditelný motor jede uplně stejně jako obyčejný (aspoň co se škodovky týká) a nevím,jestli ti 4-klapka něco přidá...vím,jak tyhle fajs tělesa vypadají a 2x40mm díra je na vzduch k takovému motoru plně dostačující a palivo tam vstřikuješ nuceně...jako bude to určitě líp vypadat.
Jinak všechno dobrý,dyť se přece známe dost dlouho Pac a pusu.
-> MVM: berete to moc profesionálně pane Jako je to pouze o značce (nějak hlouběji jsem historii převodovek nestudoval),ale osobně volím funkčnost a raději dávám na motory Fajs karbeci než Weber (Španěly)...je to z 99% stejný,tak proč platit za značku.Předpokládám,že zde to je to samé,...DOG-KIT,protože "hewland" je chráněná registrovaná značka...spotřebitel dnešní společnosti na to ovšem kašle...pokud se pletu,tak mě pouč,docela by mě to i zajímalo.
-> Tuner#2: souhlas
Každopádně já už vím,že plně řiditelný motor jede uplně stejně jako obyčejný (aspoň co se škodovky týká) a nevím,jestli ti 4-klapka něco přidá...vím,jak tyhle fajs tělesa vypadají a 2x40mm díra je na vzduch k takovému motoru plně dostačující a palivo tam vstřikuješ nuceně...jako bude to určitě líp vypadat.
Jinak všechno dobrý,dyť se přece známe dost dlouho Pac a pusu.
-> MVM: berete to moc profesionálně pane Jako je to pouze o značce (nějak hlouběji jsem historii převodovek nestudoval),ale osobně volím funkčnost a raději dávám na motory Fajs karbeci než Weber (Španěly)...je to z 99% stejný,tak proč platit za značku.Předpokládám,že zde to je to samé,...DOG-KIT,protože "hewland" je chráněná registrovaná značka...spotřebitel dnešní společnosti na to ovšem kašle...pokud se pletu,tak mě pouč,docela by mě to i zajímalo.
-> Tuner#2: souhlas
16:03:45
09.11.2020
09.11.2020
MVM
-> Tuner#2: Firma Hewland ma vlastni tvar čelních zubovych spojek. Je to zásadní věc a Xtrac, Sadev, Holinger atd pozivaji v podstate zase svoje vlastni konstrukční odvozeniny. A prostě chapu ze v našem kraji čr je to vžity termín. Lze tak pojmemovat system řazení. Ale na YT to muze vyznit ze je v aute skrin toho vyrobce.. to je celý.
15:15:41
09.11.2020
09.11.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> MVM 09.11.20 14:31:01: Tak u motoru je to trochu něco jiného. Těžko někdo bude mluvit o Cosworthu obecně jako o motoru. Zatímco Hewland je něco jako Komaxit. Také je to název výrobce a správně by jsme se měli bavit o práškových barvách. Ale je to prostě vžité stejně jako ten Hewland
15:09:52
09.11.2020
09.11.2020
Čokin
-> Václav Vašák: Rozhodně odmítám, že jsem se snažil někoho na Pohofestu ,,udělat'' stím to tam opravdu nejezdím. Myslet si, že mám 15ku na vstřiku tak to nutně musím vyhrát je úsměvné. Jednak jezdím semislicky, které přinesli lepší časy na slalomu, ale horší na sprintu, druhák mám horší starty i díky dlouhé 1čce. To že tam zahučela sériová lamela není až takové překvapení, prostě už to nepřenesla a popraskali nýty. Co se týká vstřikování tak pořád porovnáváš 2 klapku s tvojí moto 4klapkou což je při správném nastavení rozdíl i 20 koní. Vstřikování je jen o pohodlném nastavení toho co motor potřebuje v poměru spotřeba / výkon, dané konstrukční řešení má samozřejmě výkonnostní rezery, přeci jen obsloužit 2 vstřikovači 4 válce není úplně jednoduché a vyžaduje to zvláštní režim časování, což se nám povedlo.
V rámci dalšího vývoje už přišli díly na 4 klapky a 4 vstrikovače, tak uvidíme kam se to posune ať máš Vašíku nad čím přemýšlet
V rámci dalšího vývoje už přišli díly na 4 klapky a 4 vstrikovače, tak uvidíme kam se to posune ať máš Vašíku nad čím přemýšlet
14:31:01
09.11.2020
09.11.2020
MVM
-> Václav Vašák 09.11.20 12:09:30: Až na tý skříni bude tento štítek , tak potom se da hovořit ze tam ten Hew je. Tak stejne se tam na motor může napsat Cosworth.
I kdyz vim že je to zažity obecně- správně to neni.
I kdyz vim že je to zažity obecně- správně to neni.