skoda.virt.cz odkaz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Grafy motorů
23:04:59
30.12.2019
30.12.2019
Milan 136
-> Michal2101 30.12.19 22:20:20: Člověk, co je schopný ohledně motoru napsat obsah tu bude někoho poučovat?
22:20:20
30.12.2019
30.12.2019
Michal2101
Já nevím co máte s Vaškem za problém.
Postavil motor, naladil, odbrzdil, ukázal vám graf. První reakce - motor na prd, který postaví každý. Docela se bavím. Zde nejvýše uznávaný odborník motor zhodnotí aniž by se o motoru něco dověděl.. Co třeba obsah? Použití motoru? Né, to je zbytečný, dělal to Vašák tak je to blbě a tečka . O té "naladěné" šestnáctce by se dalo taky polemizovat.
Co se týká (ne)podobnosti motoru OHC/OHV. Vašek nenapsal že jsou stejné, to jen zas někteří jedinci mají potřebu se chytat každého slova. Klika, písty, ojnice,vačka v hlavě, vačka v bloku. Tečka. Co víc chcete. Snažíte se udělat z člověka hlupáka za každou cenu. Zbytečně. To se pak můžete hádat že dvě OHVečka rozhodně nejsou stejný protože každý použil pod matičku jinou podložku. Prostě blbost.
Brzda- co furt máte se špatnou brzdou v M+H. Brzdí? brzdí. Když tedy máte pořád řeči jak blbě měří, tak seberte odvahu, domluvme/domluvte se kdy se odbrzdí několik aut v M+H, druhý den se udělá výlet na jinou , výsledky se porovnají. Pak se můžem poprat o to kdo je větší šašek a hotovo, jede se domů. Jen chtít.
Postavil motor, naladil, odbrzdil, ukázal vám graf. První reakce - motor na prd, který postaví každý. Docela se bavím. Zde nejvýše uznávaný odborník motor zhodnotí aniž by se o motoru něco dověděl.. Co třeba obsah? Použití motoru? Né, to je zbytečný, dělal to Vašák tak je to blbě a tečka . O té "naladěné" šestnáctce by se dalo taky polemizovat.
Co se týká (ne)podobnosti motoru OHC/OHV. Vašek nenapsal že jsou stejné, to jen zas někteří jedinci mají potřebu se chytat každého slova. Klika, písty, ojnice,vačka v hlavě, vačka v bloku. Tečka. Co víc chcete. Snažíte se udělat z člověka hlupáka za každou cenu. Zbytečně. To se pak můžete hádat že dvě OHVečka rozhodně nejsou stejný protože každý použil pod matičku jinou podložku. Prostě blbost.
Brzda- co furt máte se špatnou brzdou v M+H. Brzdí? brzdí. Když tedy máte pořád řeči jak blbě měří, tak seberte odvahu, domluvme/domluvte se kdy se odbrzdí několik aut v M+H, druhý den se udělá výlet na jinou , výsledky se porovnají. Pak se můžem poprat o to kdo je větší šašek a hotovo, jede se domů. Jen chtít.
22:06:59
26.12.2019
26.12.2019
Václav Vašák
-> MVM: Vítám profesionální přístup,...já jsi dám 50hp elektromotor do auta a nepředjede mě nikdo,...s menším výkonem a pouze díky lepšímu průběhu křivek...ale poučovat někoho nemám ve zvyku.
Někdy třeba o zbytku pokecáme osobně,možná by to nebylo tak marné.
-> Tuner#2: "Fack or Fiction",...možná by si měl kamarád zajet na brzdu Já na mostě před lety předjel ferrari,ale netvrdím,že mě to jede líp,prostě byl majitel dřevák...zde je snadná pomoc,nech si postavit tu 1,4,protože teď už to budeš mít těžký a když bude osud přívětivý,tak jsi to v roce 2020 můžeš zkusit proti mojí 1,3,jako před lety a myslím,že výsledek bude uplně stejný,jako býval
Novým rokem končí moje zasloužená dovolená,takže zde zase přestane být sranda,ale ono se o to postará někdo jiný
Někdy třeba o zbytku pokecáme osobně,možná by to nebylo tak marné.
-> Tuner#2: "Fack or Fiction",...možná by si měl kamarád zajet na brzdu Já na mostě před lety předjel ferrari,ale netvrdím,že mě to jede líp,prostě byl majitel dřevák...zde je snadná pomoc,nech si postavit tu 1,4,protože teď už to budeš mít těžký a když bude osud přívětivý,tak jsi to v roce 2020 můžeš zkusit proti mojí 1,3,jako před lety a myslím,že výsledek bude uplně stejný,jako býval
Novým rokem končí moje zasloužená dovolená,takže zde zase přestane být sranda,ale ono se o to postará někdo jiný
15:28:12
26.12.2019
26.12.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Václav Vašák: nemám co dodat popřeš i fakta...
Jen taková poslední vsuvka. Já jsem spokojený s motorem i po třetím měření, ba naopak jsem nadšený z jízdního projevu (mám velmi dobré porovnání s kamarádovo O1 1,8 20V turbo s kterým pravidelně jezdíme) a výsledků v letošní sezóně. Ten motor má jednoznačně lepší parametry než měl a průběh výkonu i točivého momentu je na brzdě přímo ukázkový. Absolutní hodnoty neřeším, popsal jsem příčiny a jsem spokojený.
Jen taková poslední vsuvka. Já jsem spokojený s motorem i po třetím měření, ba naopak jsem nadšený z jízdního projevu (mám velmi dobré porovnání s kamarádovo O1 1,8 20V turbo s kterým pravidelně jezdíme) a výsledků v letošní sezóně. Ten motor má jednoznačně lepší parametry než měl a průběh výkonu i točivého momentu je na brzdě přímo ukázkový. Absolutní hodnoty neřeším, popsal jsem příčiny a jsem spokojený.
14:20:07
26.12.2019
26.12.2019
MVM
-> Václav Vašák: Já jsem ochoten vést diskuzi s kýmkoliv pokud to má hlavu a patu a je to smysluplné.
Reagoval jsem na tu uváděnou shodnost/ podobnou konstrukci. Zbytek mě nezajímá.
Co se týká válcových zkušeben, nezavrhuji je,ale pouze na ladění motoru. Toto je můj postoj.
Můj motor není stavěný na max.hodnoty. Auto nezavodi. Víc to rozvádět nechci.
S Petrem Urbanem jsem v kontaktu od dob rozdělovacu,potom mi dělal i jiný dily na motor. Nevidím jediný důvod proč bych s ním nemohl mít dobrý vztahy..
Pokud se někde pletu ,tak mě opravte..
Co se týká průběhu výkonu a pružnost motoru, tak samozřejmě že se to projeví na celkovém čase na kolo..
Víc asi nemá smysl tady řešit.
Reagoval jsem na tu uváděnou shodnost/ podobnou konstrukci. Zbytek mě nezajímá.
Co se týká válcových zkušeben, nezavrhuji je,ale pouze na ladění motoru. Toto je můj postoj.
Můj motor není stavěný na max.hodnoty. Auto nezavodi. Víc to rozvádět nechci.
S Petrem Urbanem jsem v kontaktu od dob rozdělovacu,potom mi dělal i jiný dily na motor. Nevidím jediný důvod proč bych s ním nemohl mít dobrý vztahy..
Pokud se někde pletu ,tak mě opravte..
Co se týká průběhu výkonu a pružnost motoru, tak samozřejmě že se to projeví na celkovém čase na kolo..
Víc asi nemá smysl tady řešit.
13:10:28
26.12.2019
26.12.2019
Václav Vašák
-> venni: reklamu opravdu nepotřebuji a baví mě,jak to zde každý žerete plnou pusou.Co se týká "samolepky",zat
im každé auto nebo stroj,kde je nalepena se za ní stydět nemusí,ať na závodech a nebo v "tuningu"...to znamená,že už bylo více nebo méně pohárků a úspěchů.
Víš pokud by zde byl někdo,kdo má v hlavě síť neuronů a ne kašovitou hmotu,tak by hned v prvním příspěvku pochopil,že zde nejde o mě,protože mě je většina lidí zde naprosto volná,ale o pomluvu,kterou zde vypustil váš "guru" Urbi na stranu p. Krejbicha,že jeho přebrusové vačky nejedou a věčné téma "brzda brzdí blbě".Když jsem zde měl svůj první motor 1,3 na jednom dvoukomoráku s 280 vačkou a 102HP a 138Nm,tak to byl nesmysl,když se stejně upravený motor osadil motokarbeci a měl 122hp a 142Nm,také to byl nesmysl....bohužel to bylo bržděno na dvou různých brzdách zde v Plzni,takže jak to vypadá,když to neumí "guru",tak nikdo.První motor bude už záležitost před 10lety,v té době se mnou Urbi kamarádil a na srazech tahal informace Jedná se zde o veřejnou pomluvu třech lidí,které znám,spolupracuji s nima a i když jim to je jedno,nechci to za ně ani řešit,...když tyhle sračky čtu a vím,kde je pravda o druhé straně,chtěl jsem na to reagovat.Samozřejmně se zde řeší opět uplně něco jiného,...kouzlo klávesnicové diskuze
-> MVM: ano,motor lada má jinde vačku,to je pravda K čemu číst diplomové práce,když jsi to můžu zkoušet v praxi a jako účastník VŠ vím,jaká může být jejich kvalita.Co se týká menšího výkonu a rychlejšího auta vs. použitelný rozsah otáček,...no zrovna Vy,pokud je pravda co o sobě píšete,bych řekl,že s tímto budete souhlasit,já se na toto téma bavím docela často a shodnu se s hodně úpravci v ČR.Ono náhodou nejedná se třeba v "chiptuningu" o zlepšení použitelnosti motoru,bez navýšení výkonu a auto pak jede lépe,tudíž rychleji?Na to zde je odborník "Alenka" bych řekl...bohužel dát mě za pravdu by znamenalo odvrátit se od svých nových přátel.
Víte my dva se tak nějak známe a známe se z doby,kdy jste o někom jako je Urbi ani neměl tušení. Zvláštní,že v té době jsme si docela rozuměli a dalo se diskutovat,teď se jedná pouze o úrážky,ale tak svět se mění a lidé s ním Někdy možná bude čas vyrazit do Brna na DOD okruhu a najít si Vás a vyzkoušet,jak Vaše 1,3 s TOP věcma v ČR obstojí proti mojí 1,3,jak jí dělám "nejvíc muziky za nejmíň peněz" Nebo přijeďte do Mostu třeba,...přijet se podívat do Letňan nebyl čas
Ale aby se to zde uzavřelo a neřešily se nesmysly ohledně mojí "maličkosti"... pravdou je,že p. Krejbich je nejlepším výrobcem vaček v ČR z mojí zkušenosti v oblasti škodovek i lada motorů.Vyzkoušel jsem osobně každého výrobce a to včetně "guru" Urbiho a profesionální přístup mě nedovoluje veřejně hodnotit "jeho" práci,i když on neni evidentně stejného názoru.Obě dvě brzdy,respektive tři (když budu počítat i přestavbu) brzdy měří stejně pro každého a troufnu si tvrdit,že dobře.Honza - tuner, byl také na všech a jak na prvním,tak na druhém měření byl spokojen,když ale udělal změny na motoru a jel potřetí,už spokojen není a může za to obsluha,brzda atd.To mě příjde trošku dětinské + je mnoho dalších aut,které tam jsou odbržděné a každý má možnost zajet si kam chce a i porovnávat různé brzdy.Já to tak dělám a odchylka neni nijak výrazná + je v mém osobním zájmu mýt vypovídající hodnoty,protože mnohem více potěší,když motor co má nabržděno téměr o 1/4 menší výkon než konkurence umí vyhrát,než kdyby to bylo naopak Ale papír prodává
Víš pokud by zde byl někdo,kdo má v hlavě síť neuronů a ne kašovitou hmotu,tak by hned v prvním příspěvku pochopil,že zde nejde o mě,protože mě je většina lidí zde naprosto volná,ale o pomluvu,kterou zde vypustil váš "guru" Urbi na stranu p. Krejbicha,že jeho přebrusové vačky nejedou a věčné téma "brzda brzdí blbě".Když jsem zde měl svůj první motor 1,3 na jednom dvoukomoráku s 280 vačkou a 102HP a 138Nm,tak to byl nesmysl,když se stejně upravený motor osadil motokarbeci a měl 122hp a 142Nm,také to byl nesmysl....bohužel to bylo bržděno na dvou různých brzdách zde v Plzni,takže jak to vypadá,když to neumí "guru",tak nikdo.První motor bude už záležitost před 10lety,v té době se mnou Urbi kamarádil a na srazech tahal informace Jedná se zde o veřejnou pomluvu třech lidí,které znám,spolupracuji s nima a i když jim to je jedno,nechci to za ně ani řešit,...když tyhle sračky čtu a vím,kde je pravda o druhé straně,chtěl jsem na to reagovat.Samozřejmně se zde řeší opět uplně něco jiného,...kouzlo klávesnicové diskuze
-> MVM: ano,motor lada má jinde vačku,to je pravda K čemu číst diplomové práce,když jsi to můžu zkoušet v praxi a jako účastník VŠ vím,jaká může být jejich kvalita.Co se týká menšího výkonu a rychlejšího auta vs. použitelný rozsah otáček,...no zrovna Vy,pokud je pravda co o sobě píšete,bych řekl,že s tímto budete souhlasit,já se na toto téma bavím docela často a shodnu se s hodně úpravci v ČR.Ono náhodou nejedná se třeba v "chiptuningu" o zlepšení použitelnosti motoru,bez navýšení výkonu a auto pak jede lépe,tudíž rychleji?Na to zde je odborník "Alenka" bych řekl...bohužel dát mě za pravdu by znamenalo odvrátit se od svých nových přátel.
Víte my dva se tak nějak známe a známe se z doby,kdy jste o někom jako je Urbi ani neměl tušení. Zvláštní,že v té době jsme si docela rozuměli a dalo se diskutovat,teď se jedná pouze o úrážky,ale tak svět se mění a lidé s ním Někdy možná bude čas vyrazit do Brna na DOD okruhu a najít si Vás a vyzkoušet,jak Vaše 1,3 s TOP věcma v ČR obstojí proti mojí 1,3,jak jí dělám "nejvíc muziky za nejmíň peněz" Nebo přijeďte do Mostu třeba,...přijet se podívat do Letňan nebyl čas
Ale aby se to zde uzavřelo a neřešily se nesmysly ohledně mojí "maličkosti"... pravdou je,že p. Krejbich je nejlepším výrobcem vaček v ČR z mojí zkušenosti v oblasti škodovek i lada motorů.Vyzkoušel jsem osobně každého výrobce a to včetně "guru" Urbiho a profesionální přístup mě nedovoluje veřejně hodnotit "jeho" práci,i když on neni evidentně stejného názoru.Obě dvě brzdy,respektive tři (když budu počítat i přestavbu) brzdy měří stejně pro každého a troufnu si tvrdit,že dobře.Honza - tuner, byl také na všech a jak na prvním,tak na druhém měření byl spokojen,když ale udělal změny na motoru a jel potřetí,už spokojen není a může za to obsluha,brzda atd.To mě příjde trošku dětinské + je mnoho dalších aut,které tam jsou odbržděné a každý má možnost zajet si kam chce a i porovnávat různé brzdy.Já to tak dělám a odchylka neni nijak výrazná + je v mém osobním zájmu mýt vypovídající hodnoty,protože mnohem více potěší,když motor co má nabržděno téměr o 1/4 menší výkon než konkurence umí vyhrát,než kdyby to bylo naopak Ale papír prodává
09:11:41
26.12.2019
26.12.2019
MVM
-> Václav Vašák: Doporučuji návštěvu lékaře. Zároveň se stavte u očního - Motor Lada/Vaz opravdu není stejný jako Škoda. Měření a zkušebny výkonu taky nejsou Vaše parketa a doporučil bych více se věnovat prostudování dostupných diplomových prací na téma měření výkonu motorů.. No další majstrštyk pokud s nižšími parametr motoru máte lepší časy. Stálo by za to,kontaktovat nekteré z fabrických vývojových nebo motorsport oddělení. Mám kontak na Porsche případně..
Kdyby nebyly Vánoce,ale Apríl,bral bych to,jako že si tady děláte z nás prdel.
Toto už není schůdný ani večer po flašce vína a nezlepšuje se to ani během dne ..
To fakt s prominutím nejde.
Kdyby nebyly Vánoce,ale Apríl,bral bych to,jako že si tady děláte z nás prdel.
Toto už není schůdný ani večer po flašce vína a nezlepšuje se to ani během dne ..
To fakt s prominutím nejde.
08:44:57
26.12.2019
26.12.2019
venni
-> Václav Vašák: podle idiotské reakce to je tady Tvoje reklama.Podle toho jak se k ní hlásíš,se za ní vůbec nestydíš
00:48:23
26.12.2019
26.12.2019
Václav Vašák
-> Tuner#2: o motoru nevím vůbec nic a co jsi nezměřím a nevidím,tomu nevěřím a krom toho,z jakého auta by měl původně pocházet a byl majitelem koupen.Kromě sání,karburace a rozdělovače s motorem nemám nic společného a ladění?...chtěl jsem zkontrolovat bohatost,když už jsem tam byl (byla naprosto v pořádku) a tak nějak jsem se s aktuálním majitelem shodl,že předchozí majitel v nějaké z úprav udělal chybu...věc,kterou jsem řešil už několikrát se stejným projevem a v polích je opravdu neopravitelná a rýpat ve funkčním motoru co nejede zase tak špatně,viz. výsledek...víc bych to nerozmazával bez souhlasu majitele,popřípadě se k tomu může vyjádřit on sám,pokud bude chtít.Řešit třetí osobu bez jejího vědomí neni slušné.
...a ty seš třeba zkušenejší jezdec,rychleji řadíš,umíš se lépe rozject,...i tohle má svůj význam...proto já s 96hp na konci života motoru porážel kategorii "sériové" 1,4,v které kraloval Vrba,ale díky karbecu,kde jsem měl dif. jako ve 130,abych nemusel vydělávat jenom na benzín,jezdil mezi speciály s DCOE,skládanýma převodovkama,vykuchanýma autama a i tak sem tam se zadařilo na bednu.Neni to jenom o výkonu,pokud ho neni tolik,že můžeš být uplný lempl a spasí tě na těch 400m...zde tolik nenáviděný žigul byl nejrychlejší atmosférické auto na Pohofestu a kdyby se to dokázalo normálně rozjet a přenést výkon,mohl být výsledek mnohem lepší.A to je "pan plech" ten materiál a neni z toho vyrabováno nic.Ale to už je hranice výkonu,kde si nějakou tu chybu můžeš dovolit,...což ukázala i první účast na okruhu a zajetý čas a ani tam se krom rovinek nedá ten motor využít na aktuálních 205/50R15,ale o to je s tim větší sranda.
Ale zde se bavíme o výkonu motoru,ne času na sprintu,kde je X-faktorů,které ovlivní výsledek...uplně stejný příklad jako u mě,...ubral jsem si 6hp,25Nm a přidal 1000ot na špičce výkonu,s autem neudělal vůbec nic a sprinty jsem jezdil jako nikdy předtím.Ale měl jsem k dispozici větší rozsah otáček a uměl jsem ho využít.Já nepopírám,že jezdíš lepší časy a z vlastní zkušenosti vím,že to prostě možný je,...ale ty nepopírej,že máš klidně stejně a nebo míň koní,brzda nejde ovlivnit,má to moc chytrý program.Pokud myslíš,že jo,tak si zajeď třeba k Čepkovi,který bude určitě nestraný a nějak si na něj zapoměl a porovnej výsledek,pak můžeš spekulovat,který je O.K...ale brzdí to pro každého stejně a to je nepopiratelný fakt,video máš a sám můžeš zhodnotit,jestli tam je něco zle.Já tam byl chvilku před tebou s 1,3 a měla 80kW,tak nevim,co dělám špatně..."víc úprav",ale je to rozdíl 1/3 výkonu.
-> venni: ne,to je ten druhej z toho odkazu o pašování moučkovýho cukru
...a ty seš třeba zkušenejší jezdec,rychleji řadíš,umíš se lépe rozject,...i tohle má svůj význam...proto já s 96hp na konci života motoru porážel kategorii "sériové" 1,4,v které kraloval Vrba,ale díky karbecu,kde jsem měl dif. jako ve 130,abych nemusel vydělávat jenom na benzín,jezdil mezi speciály s DCOE,skládanýma převodovkama,vykuchanýma autama a i tak sem tam se zadařilo na bednu.Neni to jenom o výkonu,pokud ho neni tolik,že můžeš být uplný lempl a spasí tě na těch 400m...zde tolik nenáviděný žigul byl nejrychlejší atmosférické auto na Pohofestu a kdyby se to dokázalo normálně rozjet a přenést výkon,mohl být výsledek mnohem lepší.A to je "pan plech" ten materiál a neni z toho vyrabováno nic.Ale to už je hranice výkonu,kde si nějakou tu chybu můžeš dovolit,...což ukázala i první účast na okruhu a zajetý čas a ani tam se krom rovinek nedá ten motor využít na aktuálních 205/50R15,ale o to je s tim větší sranda.
Ale zde se bavíme o výkonu motoru,ne času na sprintu,kde je X-faktorů,které ovlivní výsledek...uplně stejný příklad jako u mě,...ubral jsem si 6hp,25Nm a přidal 1000ot na špičce výkonu,s autem neudělal vůbec nic a sprinty jsem jezdil jako nikdy předtím.Ale měl jsem k dispozici větší rozsah otáček a uměl jsem ho využít.Já nepopírám,že jezdíš lepší časy a z vlastní zkušenosti vím,že to prostě možný je,...ale ty nepopírej,že máš klidně stejně a nebo míň koní,brzda nejde ovlivnit,má to moc chytrý program.Pokud myslíš,že jo,tak si zajeď třeba k Čepkovi,který bude určitě nestraný a nějak si na něj zapoměl a porovnej výsledek,pak můžeš spekulovat,který je O.K...ale brzdí to pro každého stejně a to je nepopiratelný fakt,video máš a sám můžeš zhodnotit,jestli tam je něco zle.Já tam byl chvilku před tebou s 1,3 a měla 80kW,tak nevim,co dělám špatně..."víc úprav",ale je to rozdíl 1/3 výkonu.
-> venni: ne,to je ten druhej z toho odkazu o pašování moučkovýho cukru
23:57:00
25.12.2019
25.12.2019
Šediváček
-> Eidy: Jo tak to jsem se upsal nojo psaní na mobilu
23:32:36
25.12.2019
25.12.2019
Eidy
-> Šediváček 25.12.19 23:25:10: to ses jen upsal nebo je to opravdu kužel?
23:25:10
25.12.2019
25.12.2019
Šediváček
-> Petr Urban 25.12.19 18:29:13: nechci ti do toho kecat ale o tom zklamání jsem psal já k těm difuzórům, to je mi taky podezřelý, s Vénou jsme dělali i difuzor u mě na karburátoru a neni to určitě rovná díra. Ale pěknej difuzor tak proč by to jinde dělal jinak.
23:12:47
25.12.2019
25.12.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Václav Vašák 23.12.19 21:51:59: jseš asi jediný, kdo si myslí, že posun na mém motoru je k horšímu. Proti hovoří velmi dobré výsledky v letošní sezóně, ale vyvracet tě to nebudu. Jen jedno takové malé porovnání...
Moje auto vs. tohle: skoda-virt.cz/cz/.../1100 0-ad-mos-tuzexride
Cituji z jeho popisu: Původní motor 1174 cm nahrazen Favoritem 136B s obsahem 1390 cm. Klika, pístní sada, ojnice a řemenice Fábie 1,4 8v. Odlehčená řemenice a setrvák. Kovokeramická spojka a přítlačný talíř 1,6MPi Fel. Vačka 307/307 MTX a na 7.3 zdvih , úprava ventilu, vodítek, spalovacích prostorů. Zvětšené sací a výfukové kanály + sací potrubí. svody od hlavy 4 in 1 a celonerezový příčný tlumič by pan Krejčí . Odvětrávaná kliková hřídel. Olejový chladič Š120Ls. Karburátor upravený Polmo 34DCHD. Sání originál sací zvětšené by ohvracing
Takže proti mě větší objem (1,3 vs. 1,4), podle toho co tvrdíš rozhodně "lepší" hlava, "lepší" vačka (307 vs. mých 280), "lepší" karbec (tebou dodaný upravený Polmo vs. můj zastaralý Sedr), výfuk totožný, hmotnost auta totožná (na Pohofestu měl vybrakovaný celý zadek a trocha toho asfaltu už neudělá nějaký drastický rozdíl), menší kola na obvod než já...
Já tam vidím samá pozitiva a jistoty (ještě bych zmínil ladění kolem Pohofestu sem/tam půl dne) a přitom měl na setinu stejný čas (já měl navíc jen jeden pokus, který se úplně nepovedl start a v druhém mě praskla páka řazení)...
Tak nevím kde dělám něco špatně, ale pořád jsem byl nejrychlejší 1289ccm a to ten motor podle některých po loňském defektu a výměně jedné vložky ani nemůže jet.
Moje auto vs. tohle: skoda-virt.cz/cz/.../1100 0-ad-mos-tuzexride
Cituji z jeho popisu: Původní motor 1174 cm nahrazen Favoritem 136B s obsahem 1390 cm. Klika, pístní sada, ojnice a řemenice Fábie 1,4 8v. Odlehčená řemenice a setrvák. Kovokeramická spojka a přítlačný talíř 1,6MPi Fel. Vačka 307/307 MTX a na 7.3 zdvih , úprava ventilu, vodítek, spalovacích prostorů. Zvětšené sací a výfukové kanály + sací potrubí. svody od hlavy 4 in 1 a celonerezový příčný tlumič by pan Krejčí . Odvětrávaná kliková hřídel. Olejový chladič Š120Ls. Karburátor upravený Polmo 34DCHD. Sání originál sací zvětšené by ohvracing
Takže proti mě větší objem (1,3 vs. 1,4), podle toho co tvrdíš rozhodně "lepší" hlava, "lepší" vačka (307 vs. mých 280), "lepší" karbec (tebou dodaný upravený Polmo vs. můj zastaralý Sedr), výfuk totožný, hmotnost auta totožná (na Pohofestu měl vybrakovaný celý zadek a trocha toho asfaltu už neudělá nějaký drastický rozdíl), menší kola na obvod než já...
Já tam vidím samá pozitiva a jistoty (ještě bych zmínil ladění kolem Pohofestu sem/tam půl dne) a přitom měl na setinu stejný čas (já měl navíc jen jeden pokus, který se úplně nepovedl start a v druhém mě praskla páka řazení)...
Tak nevím kde dělám něco špatně, ale pořád jsem byl nejrychlejší 1289ccm a to ten motor podle některých po loňském defektu a výměně jedné vložky ani nemůže jet.
19:03:03
25.12.2019
25.12.2019
venni
-> Petr Urban: Péťo já se divim,že na to vůbec reaguješ...
-> Václav Vašák: Tvoje motory jezdí v autech,kde je reklama OHV racing nebo tak něco??
-> Václav Vašák: Tvoje motory jezdí v autech,kde je reklama OHV racing nebo tak něco??
18:29:13
25.12.2019
25.12.2019
Petr Urban
-> Václav Vašák: Nic sem nedokazoval. Ty si psal jak někteří budou brečet... proč jako a že si zpět, no jen z hejty a trapno řečmi s tuny nesmyslů a dezorientací protože ani nevíš co říkáš, nemá to nikdy hlavu patu... Tak to tak někomu je tady platný. Navíc ještě data z brzdy kde to každému měří diamentrálně jiné věci taky nevypovídá o ničem... A ještě rýpeš domyšlené nesmysli... Stavím dva motory lada, oba pojedou republiku v rally. Graf sem dal, protože pro mě jsou takové hodnoty na pořádném motoru "normální" a ty si z nich udělaný, dáváš to na odiv a cpeš lidem jak mokrým hadrem do ksichtu s povýšeným machrováním a valíš k tomu takový mozkomíšní ejakulát, jak kdyby si fakt něco bral. Vašku dej si pohov trochu.
Bylo tady už několik lidí u kterých sem po tobě opravoval karb. a byla to jedna velká hrůza, místo tvaru difuzoru děláš jednu hnusnou rovnou díru, nebo ti někdo řekne že chceš áčkový karb., dá ti 5 tis. a ty mu difuzory zvětšíš o půl milimetru a hnusně, natryskuješ tak, že svíčky bílý a motor udetonovaný a lidi si u tebe běžně platí za věci které si jim tam ani neudělal. Další lidi mě psali na FB, že u tebe mají věci a ty na ně sereš, nezvedáš tel. a neodepisuješ, několik měsíců jim nedáváš věci co si slíbil. Si normální chudák co má máslo na hlavě a budeš psát takové hlouposti... 2017 a 2018 mám 5 motorů co vyhrávalo první místa rally, vrchy, autocross, slalomy a volají si mě lidi ladit jakékoliv karb. motory na brzdu atd., to neříkám z machrování ale že to snad zvládám dělat na jakési úrovni už delší čas. Jen zřejmě z svých nízkých vlastností plácáš závistivé nesmysli.
Bylo tady už několik lidí u kterých sem po tobě opravoval karb. a byla to jedna velká hrůza, místo tvaru difuzoru děláš jednu hnusnou rovnou díru, nebo ti někdo řekne že chceš áčkový karb., dá ti 5 tis. a ty mu difuzory zvětšíš o půl milimetru a hnusně, natryskuješ tak, že svíčky bílý a motor udetonovaný a lidi si u tebe běžně platí za věci které si jim tam ani neudělal. Další lidi mě psali na FB, že u tebe mají věci a ty na ně sereš, nezvedáš tel. a neodepisuješ, několik měsíců jim nedáváš věci co si slíbil. Si normální chudák co má máslo na hlavě a budeš psát takové hlouposti... 2017 a 2018 mám 5 motorů co vyhrávalo první místa rally, vrchy, autocross, slalomy a volají si mě lidi ladit jakékoliv karb. motory na brzdu atd., to neříkám z machrování ale že to snad zvládám dělat na jakési úrovni už delší čas. Jen zřejmě z svých nízkých vlastností plácáš závistivé nesmysli.
18:01:37
25.12.2019
25.12.2019
Václav Vašák
-> Jozka: ještě že mě to stihlo vydělat aspoň na plastiku ksichtu,...člověk se chce začlenit,seká dobrotu,snaží se naučit něco o motorech aby se živil poctivě a ještě mu to tady předhazujete...až by mě slza z koutku kanula.
17:59:02
25.12.2019
25.12.2019
Milan 136
17:58:47
25.12.2019
25.12.2019
Václav Vašák
-> Petr Urban: moje reakce byla uplně normální,k věci a bez nějakého machrování,ty si po vložení Žigul grafu musel opět ukázat,že to umíš "lépe" a mě to nijak neurazilo,protože si zde nehoním ego,tak sem reagoval pouze "jak zajímavé srovnání to je" a ty reaguješ na příspěvek k Honzovi,který ti myslím může být uplně volný a může se k němu vyjádřit on.Chápu,že když si mu nacpal věci za tisíce a bez efektu,že se tě to dotýká,co píšu,ale je to pravda...tak nechápu,proč se zas chováš jako nekulturní hovado,ono jak nejspíš svým chováním dopadneš už zde zmínil někde níže Čokin,...tvoje volba,já někoho jako seš ty nemám čas řešit a neholdám na tebe více reagovat,takže klidně napiš,že sem kokot a já ti předem děkuji
Proč tedy ty sem cpeš Ladu,kterou si pouze naladil a nejspíš ani nevíš,jak ten motor vevnitř vypadá,jinak bys zde neblábolil nesmysly,jak hrozně rozdílný to lada OHC a OHV škoda je...ale když si zákazník bude myslet,že to je uplně jiný motor,zároveň si i myslí,že toho umíš 2x tolik,takže chápu tvojí marketingovou strategii,protože ten kdo platí o tom většinou ví kulový Asi se doptám známých na majitele a řeknu mu,že mu to zdarma naladím lépe a ono by to lépe určitě šlo
Proč tedy ty sem cpeš Ladu,kterou si pouze naladil a nejspíš ani nevíš,jak ten motor vevnitř vypadá,jinak bys zde neblábolil nesmysly,jak hrozně rozdílný to lada OHC a OHV škoda je...ale když si zákazník bude myslet,že to je uplně jiný motor,zároveň si i myslí,že toho umíš 2x tolik,takže chápu tvojí marketingovou strategii,protože ten kdo platí o tom většinou ví kulový Asi se doptám známých na majitele a řeknu mu,že mu to zdarma naladím lépe a ono by to lépe určitě šlo
17:56:47
25.12.2019
25.12.2019
Matthes, záškodník z TechWebu
14:16:51
25.12.2019
25.12.2019
Bukaj
-> Jozka:
14:13:56
25.12.2019
25.12.2019
ondie
-> Jozka: Určitě měl hlubokej kastlík z úžovky,ale zvenku to vypadalo jako polozapuštěný eMko s plastovým krytem
13:37:01
25.12.2019
25.12.2019
Jozka
11:56:29
25.12.2019
25.12.2019
Matthes, záškodník z TechWebu
Kdo to zas je?
11:02:08
25.12.2019
25.12.2019
Petr Urban
-> Václav Vašák: proč si nehoníš pindíka na žigul foru? Jen hrozně meleš a každým tvým slohem si chceš něco a někomu dokazovat a dokazuješ tím jen svou neznalost a mindráky... dokonce už plácáš OHV a OHC do jednoho pytle a vůbec z toho co píšeš ani netušíš jaké to jsou pitomosti. Připojil bych se k eidyho otázce s zvýšeným podezřením po tom jak se projevuješ.
23:10:41
23.12.2019
23.12.2019
Šediváček
-> Tuner#2: Ja obsluze nic nečetl. Jak psal Václav snad pokaždé je tam jiná obsluha. Takže možné je všechno, ale já bych jim věřil.
21:51:59
23.12.2019
23.12.2019
Václav Vašák
-> Tuner#2: jo vidíš dobře a nemůžu za to,že v PC to mám na celou obrazovku normálně a sem se to vloží miniaturní,...a je to žigul,ale pro mě to neni moc podstatný zjištění,ale možná by si mě to mohl osvětlit,jak jsi to myslel?Pro mě to má pořád jednu kliku,4 válce,8 ventilů a i když to je OHC,tak to má vahadla a rozvoďák těžký jako kráva,který plně nahradí škodovácká zdvihátka.Takže pro mě na úpravu to je uplně stejný a parametry to prostě potvrzují.Nevim,v čem tak jinym ten motor je,podle tebe možná v hodně věcech,ale asi se pleteš.Jediná výhoda je ta,že se dá přebrousit vačka na něco,co škodovka bez prasáckýho podbroušení prostě nedá.A možná proto i když se jedná o tuningový motor s malým KP,má defakto stejné hodnoty,jako škodovky postavené stejným způsobem + KP na max. k dané vačce,protože aby to nějak jelo,moc jinak se to udělat nejde...pokud by si mě nepochopil,tak mě je jedno jestli mám 88hp/100Nm u 100MB,150hp/170Nm z žigula a nebo 440hp/500Nm z nějaký ameriky.Jsou to prostě stejně výkonné motory se stejně úspěšnou úpravou a jsem rád,že i když to byl můj první žigul,dostal jsem se hned na parametry škodovek,kterých už jsem pár udělal.
A nutno podotknout,že to prostě stačí i na závodění a tento způsob co nejlevnější komplexní úpravy je zatím velice úspěšný.Pořád čekám na svých 100Hp z litru,už od toho nejsem daleko,ale evidentně konkurence,která to má dávno dělá něco špatně.Ale to je celým spektrem "motorismu",nem yslim nikoho konkrétního.Ale určitě sem to neslyšel jenom já,když si ten,co má 170Hp stěžuje,že ho pojelo 140Hp na rovince.Ale to je onen problém,který jsem řikal níže a každého věc,komu dá svoje prachy.
Takže porovnávat s 1,3 škodovkou klidně,ale netvrdím,že to jsou hodnoty 1,3 škodovky a mám dost grafů i škodovek s daným výkonem a kroutícím momentem jako onen žigul a prostě něco tak mizernýho jako si měl ty a "T" jsem dlouho neměl...nejhorší motor pod mým dozorem má vlastně Martin ,ale v tom už se moc hrabalo a je to takový kočkopes...kompromisní motor a to je chyba,ty máš dá se říct to samý a zkus udělat prostě zásahy,co maj význam,u "T" nevim,asi něco špatně,tam by mělo být 110-115hp teď nebo 120-125hp podle dalších úprav co maj cenu.Ale jede to,je to lehký,stačí to,...to samý u tebe,i když je znát jiný projev auta a za mě k horšímu,ale doženeš to váhou,to samý "T",takže ve výsledku to jede.Ale pokud beru čistý výkon a o tomto zdejší téma je = mizérie.
Stejně tak ne každý chce tady mít vyvěšený auto,protože i kůli konkurenci a mě to reklamu neudělá,spíš naopak.Takže toto respektuji a bez povolení majitele to prostě neudělám a zahozený grafy v koutě žerou někde myši Jsou auta,co se nesmí ani fotit,...zbytek už jsem taky psal a za vysvětlování proč to nestojí.
Brzda ojebat nejde,nebo myslíš,že sem to nezkoušel?Byl sem tam doskrát,abych si vyzkoušel režim,který bude optimální a nejreálnější a ono ať se s tim udělá téměř cokoliv,tak to nelze ovlivnit o víc jak nějaké zanedbatelné procento.Takže se s výsledkem prostě smiř a neřeš obsluhu,výmluvy atd.Mě to zatím brzdilo asi 4-5 lidí různých za tu dobu a pořád stejný.Ano,je rozdíl jeden a dva válce,ale podle mě ty dva jsou přesnější,protože tyhle 100Hp motory umí zatížit stejně,jako celé auto.Ale řešit starou a novou brzdu nemá cenu,už se to nevrátí a realita je taková,že máš o něco horší hlavu,než Martin a tim pádem i horší výkon,i když máš "lepší" vačku a že tam jde nabrzdit 130Hp 1,4,kde se jedná o sériový spodek,pěknou hlavu,vačku,krmení = komplexní úprava.Prostě jako každý motor,co dělám a možná s pár kovanýma věcma by tam bylo víc,ale třeba by to za těch 30 litrů navíc už nestálo.Jestli by to na jiný brzdě mělo 150hp,mě to je jedno,já jsi porovnávám úpravy,průběhy křivek a kde je realita na "poměřování šulina" je mě uplně ukradené,ale věřím,že se moc neliší od toho,co se brzdí...lidi totiž neví,co by od toho chtěly a zdvojnásobit výkon motoru neni zase uplně taková sranda,ale když to umim já
-> Eidy: hele zatim ne,chceš mě snad doporučit něco z vlastních zkušeností?
-> Milan 136: -> Bery: -> palinator: -> MVM: nepochopil jsem,jestli mělo být něco i mě,kdyžtak nic
-> Petr Urban: jo pěkný,kdyby to zde fungovalo normálně a nefakovalo by se jenom (ale tak holt to jinak nejde),bylo by pěkný porovnání,co daná úprava motoru může mít za následek.Zde bych předpokládal motor co neni ze sériových dílů a chce se po něm maximum.Ale umí to o něco víc koní,kde už prostě u mě buď nestačí vačka,je malý KP a nebo karburace a proto tak náhlý konec výkonu a zde to je posunuté ještě dál,ale už to nemá zas takové Nm,i když rozdíl minimální.Ale motor viz. níže měl po vykroužení na letišti,najetí nějakých km u majitele a osazení 45DCOE původně 189Nm a 104kW,když se pak šlo trochu za výkonem,něco se najelo a motor už nebude co býval za nova,protože si zažil pár nepěkných věcí,které se na něm musely podepsat,je výsledek takový Ale pružnost motoru je fenomenální a u tebe je výkon vykoupen zase propadem Nm,ale na závody to je buřt,mě by to hrozně sralo a musel jsem to mít dokonalé...dva rozdílné motory,dvě uplně jiná použití,dobré porovnání..."tvůj&qu ot; by se na sérii převodovce utýral,můj by zase hewland s maximálkou 160 uplně zabil...vidíš,jde to taky normálně,ale pokud mě budeš fakovat,akorát mě nasereš...jak se řiká "oko za oko,zub za zub" a já se toho snažim držet jak to jen jde A když už sou ty Vánoce
A nutno podotknout,že to prostě stačí i na závodění a tento způsob co nejlevnější komplexní úpravy je zatím velice úspěšný.Pořád čekám na svých 100Hp z litru,už od toho nejsem daleko,ale evidentně konkurence,která to má dávno dělá něco špatně.Ale to je celým spektrem "motorismu",nem yslim nikoho konkrétního.Ale určitě sem to neslyšel jenom já,když si ten,co má 170Hp stěžuje,že ho pojelo 140Hp na rovince.Ale to je onen problém,který jsem řikal níže a každého věc,komu dá svoje prachy.
Takže porovnávat s 1,3 škodovkou klidně,ale netvrdím,že to jsou hodnoty 1,3 škodovky a mám dost grafů i škodovek s daným výkonem a kroutícím momentem jako onen žigul a prostě něco tak mizernýho jako si měl ty a "T" jsem dlouho neměl...nejhorší motor pod mým dozorem má vlastně Martin ,ale v tom už se moc hrabalo a je to takový kočkopes...kompromisní motor a to je chyba,ty máš dá se říct to samý a zkus udělat prostě zásahy,co maj význam,u "T" nevim,asi něco špatně,tam by mělo být 110-115hp teď nebo 120-125hp podle dalších úprav co maj cenu.Ale jede to,je to lehký,stačí to,...to samý u tebe,i když je znát jiný projev auta a za mě k horšímu,ale doženeš to váhou,to samý "T",takže ve výsledku to jede.Ale pokud beru čistý výkon a o tomto zdejší téma je = mizérie.
Stejně tak ne každý chce tady mít vyvěšený auto,protože i kůli konkurenci a mě to reklamu neudělá,spíš naopak.Takže toto respektuji a bez povolení majitele to prostě neudělám a zahozený grafy v koutě žerou někde myši Jsou auta,co se nesmí ani fotit,...zbytek už jsem taky psal a za vysvětlování proč to nestojí.
Brzda ojebat nejde,nebo myslíš,že sem to nezkoušel?Byl sem tam doskrát,abych si vyzkoušel režim,který bude optimální a nejreálnější a ono ať se s tim udělá téměř cokoliv,tak to nelze ovlivnit o víc jak nějaké zanedbatelné procento.Takže se s výsledkem prostě smiř a neřeš obsluhu,výmluvy atd.Mě to zatím brzdilo asi 4-5 lidí různých za tu dobu a pořád stejný.Ano,je rozdíl jeden a dva válce,ale podle mě ty dva jsou přesnější,protože tyhle 100Hp motory umí zatížit stejně,jako celé auto.Ale řešit starou a novou brzdu nemá cenu,už se to nevrátí a realita je taková,že máš o něco horší hlavu,než Martin a tim pádem i horší výkon,i když máš "lepší" vačku a že tam jde nabrzdit 130Hp 1,4,kde se jedná o sériový spodek,pěknou hlavu,vačku,krmení = komplexní úprava.Prostě jako každý motor,co dělám a možná s pár kovanýma věcma by tam bylo víc,ale třeba by to za těch 30 litrů navíc už nestálo.Jestli by to na jiný brzdě mělo 150hp,mě to je jedno,já jsi porovnávám úpravy,průběhy křivek a kde je realita na "poměřování šulina" je mě uplně ukradené,ale věřím,že se moc neliší od toho,co se brzdí...lidi totiž neví,co by od toho chtěly a zdvojnásobit výkon motoru neni zase uplně taková sranda,ale když to umim já
-> Eidy: hele zatim ne,chceš mě snad doporučit něco z vlastních zkušeností?
-> Milan 136: -> Bery: -> palinator: -> MVM: nepochopil jsem,jestli mělo být něco i mě,kdyžtak nic
-> Petr Urban: jo pěkný,kdyby to zde fungovalo normálně a nefakovalo by se jenom (ale tak holt to jinak nejde),bylo by pěkný porovnání,co daná úprava motoru může mít za následek.Zde bych předpokládal motor co neni ze sériových dílů a chce se po něm maximum.Ale umí to o něco víc koní,kde už prostě u mě buď nestačí vačka,je malý KP a nebo karburace a proto tak náhlý konec výkonu a zde to je posunuté ještě dál,ale už to nemá zas takové Nm,i když rozdíl minimální.Ale motor viz. níže měl po vykroužení na letišti,najetí nějakých km u majitele a osazení 45DCOE původně 189Nm a 104kW,když se pak šlo trochu za výkonem,něco se najelo a motor už nebude co býval za nova,protože si zažil pár nepěkných věcí,které se na něm musely podepsat,je výsledek takový Ale pružnost motoru je fenomenální a u tebe je výkon vykoupen zase propadem Nm,ale na závody to je buřt,mě by to hrozně sralo a musel jsem to mít dokonalé...dva rozdílné motory,dvě uplně jiná použití,dobré porovnání..."tvůj&qu ot; by se na sérii převodovce utýral,můj by zase hewland s maximálkou 160 uplně zabil...vidíš,jde to taky normálně,ale pokud mě budeš fakovat,akorát mě nasereš...jak se řiká "oko za oko,zub za zub" a já se toho snažim držet jak to jen jde A když už sou ty Vánoce
12:33:43
23.12.2019
23.12.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Šediváček 23.12.19 12:14:25: a četl jsi to opravdu té obsluze a možné chybě zadaných dat?
12:16:23
23.12.2019
23.12.2019
Šediváček
-> Petr Urban: Taky moc pěkné hodnoty. Na porovnání ideál.
12:14:25
23.12.2019
23.12.2019
Šediváček
-> Tuner#2 - zrušená registrace 21.12.19 22:04:04: Ano vim že jsme mezi škodovkami, ale v tematu grafy motorů. Tak snad nevadí graf ze zhruba stejně starého auta. Které i u nás hodně jezdily. Někteří členové je mají i dnes. Nejen Jarda. Zklamání jsem myslel spíš proto že ta brzda v Plzni meří dobře. Kdo na ní zejede, může být zklamán z výsledku.
19:48:18
22.12.2019
22.12.2019
Petr Urban
Žigul 1.6 vfts v homologaci, motor Martina Klika, stavba p. Kouřil, má karburace weber, rozdělovač + ladění po 1 hodině zajíždění nesedlý motor ...172Nm a 116 kw.
22:04:04
21.12.2019
21.12.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Šediváček 21.12.19 21:44:08: Martine, nevím zda jsi si všimnul na jakých seš stránkách? Ladu tady má akorát Jarda (ještě ke všemu Nivu) a tak nechápu, proč by tady měl být někdo zklamaný? Koukám, že můj tip byl velmi přesný, dál nemá cenu komentovat...
21:44:08
21.12.2019
21.12.2019
Šediváček
Konečně se to tu rozjíždí a je co číst. Je to téma grafy motorů, tudíž každý graf je vítán. Z knížky jsou hladší ale nereálný na normálním motoru. Hádky jsou zajímavější, ale co. :-) Aspoň je tady porovnání ze stejné brzdy, sice to není škodovka ale ukazuje to reálné hodnoty. Já když jsem sem hodil graf tak jsem se dočkal posměšku ale to už jsem tu psal. Takže jinak, komentujte to jak chcete ale realitu to nezmění. Ten graf od Václava je tak jak je z brzdy. To že jiní jsou zklamání z výsledku je jejich boj.
14:07:04
21.12.2019
21.12.2019
MVM
-> Alenka: Po pravdě řečeno jsme seriový motor nezkoušeli,tam ani moc není důvod. Ale těmi grafy z fabriky, tim jsem myslel postavený závodní motor.
13:48:47
21.12.2019
21.12.2019
Alenka
-> MVM: protože ve skutečnosti je zubatej jak pila a proti ofiko materiálům tam chybí 20 kW, nebo takhle funguje jen BMW?
13:15:37
21.12.2019
21.12.2019
MVM
-> Alenka 21.12.19 11:53:48: Však já jsem chtěl sem hodit právě omalovánku. Je to přece graf
Bohužel sem nesmím zveřejnit reálný protokol z fabriky Porsche...
Bohužel sem nesmím zveřejnit reálný protokol z fabriky Porsche...
11:53:48
21.12.2019
21.12.2019
Alenka
-> palinator: a hlavně reálný průběh výkonu a toč. momentu u zážehového motoru nikdy nevypadá takhle hladce, resp. ne u motorů, které jsou naladěné na hranici klepání.
Tohle není graf, ale omalovánka a zbožné přání markeťáka jak by chtěl, aby lidi věřili, že to ve skutečnosti vypadá.
Nejhladší průběh, na který se dá reálně dostat s nějakými rozumnými oktany, vypadá asi takhle:
Tohle není graf, ale omalovánka a zbožné přání markeťáka jak by chtěl, aby lidi věřili, že to ve skutečnosti vypadá.
Nejhladší průběh, na který se dá reálně dostat s nějakými rozumnými oktany, vypadá asi takhle:
11:38:22
21.12.2019
21.12.2019
palinator
-> MVM:
Nemám rád grafy s potlačenou nulou. To zkreslení je hrozný, když pak člověk musí dopočítávat, jak moc vyklenutý to vlastně v otáčkách je.
Nemám rád grafy s potlačenou nulou. To zkreslení je hrozný, když pak člověk musí dopočítávat, jak moc vyklenutý to vlastně v otáčkách je.
11:23:24
21.12.2019
21.12.2019
MVM
Celý tohle téma je úplně špatně. Kdo se v problematice vyzná ať už motory nebo zkoušky motorů, tak má na tohle stejně svůj názor.
Za další , jak se k takovymu grafu mám postavit. Buď ten graf používám jako doklad výsledné práce na motoru, nebo to používám k diagnostice závady, nebo to může použít k tomu abych během provozu sledoval stálost parametrů, a nebo abych někoho nasral,a nebo jak už bylo řečeno měřil "šulinky"..
Dávám tomu tady týden než se to na půl roku zas zamkne
Za další , jak se k takovymu grafu mám postavit. Buď ten graf používám jako doklad výsledné práce na motoru, nebo to používám k diagnostice závady, nebo to může použít k tomu abych během provozu sledoval stálost parametrů, a nebo abych někoho nasral,a nebo jak už bylo řečeno měřil "šulinky"..
Dávám tomu tady týden než se to na půl roku zas zamkne
10:52:20
21.12.2019
21.12.2019
palinator
-> Bery:
A hlavně flamethrower failed.
A hlavně flamethrower failed.
10:26:33
21.12.2019
21.12.2019
Eidy
-> Václav Vašák: Jedeš na drogách?
08:33:58
21.12.2019
21.12.2019
Bery
co to je za výkřik do tmy?
21:28:31
20.12.2019
20.12.2019
Milan 136
Mullet is back?
21:20:17
20.12.2019
20.12.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Václav Vašák 20.12.19 21:09:34: Vidím tam dobře 110kW a 177Nm (hrozná fotka a ještě malá)?
Proč není vidět co to je za auto?
Tak nějak tuším, že jde o toho Žigula a v tom případě raději budu dál držet hubu, protože to srovnávat s 1289ccm Škodovkou je hodně mimo.
Proč není vidět co to je za auto?
Tak nějak tuším, že jde o toho Žigula a v tom případě raději budu dál držet hubu, protože to srovnávat s 1289ccm Škodovkou je hodně mimo.
21:09:34
20.12.2019
20.12.2019
Václav Vašák
Znovu vás po letech zdravím
No už mě nebavilo číst žvásty,co se zde píšou a hlavně co se týká lidí,které znám,spíš než co se týká mě.Většina těch nějvětších křiklounů má aspoň představu,jak vypadám a tak neni problém mě oslovit na nějakém srazu,akci,závodech a případné nedostatky vyřešit jak se řiká "z očí do očí".
Jinak,abych to zde uvedl na pravou míru a nebyla tu o svátcích taková nuda,tak ke grafu řeknu asi tohle : vačka přebrus od Krejbicha co nefunguje,hlava ode mě,která je uplně nahovno,motor postaven ze sériových dílů - jinak to totiž neumím,karburace čínský Fajs,rozdělovač jsem taky dělal já,takže okopírované od toho nejlepšího,odladěné to je taky ode mě,...takže celé je to jedno velké páchnoucí lejno zabalené do zlatého pozlátka za nekřesťanskou hromadu peněz,...nechápu,jak sem to vůbec dokázal,když tomu nerozumím a nejspíš má ten motor rezervu dalších 50kw,jenom kdyby to dělal někdo,kdo to umí,bržděné to je v M+H a to aktuálně,takže brzda podměřuje a má to tak o dalších 50% víc,takže realita od TOP ladiče a motoráře by byla nějakých 250kw,...popřípadě jsem si to "nafejkoval",ab ych mohl jako vždy machrovat a být za kokota,že to nejde,dokud se to jinde za čas nestane samozřejmostí a samo sebou,až tam pojede někdo jiný,tak bude zase brečet,že tam má míň,jak předtím ...doufám,že jsem řekl vše a na nic jsem nezapoměl,kdyžtak mě prosím doplňte.
Realita je ovšem taková,že nechápu drzost člověka,co řekne,že Krejbich neumí přebrousit vačku a že ty vačky nejedou.Nejspíš jsem vyzkoušel všechny "výrobce" vaček co v ČR jsou a něco funguje líp,něco hůř,ale pořád si stojím na svém,že jsem se před 10 lety rozhodl nejlíp,jak jsem mohl a neměnil bych.
Další podstatná věc je ta,že brzda prostě měří pro všechny stejně a podle desítek měření,které jsem provedl i na 90% reálně.To jenom poslední dobou začal být standart 100kw z 1,3 na sedru a zakořenilo se to jak mohlo a když někdo nechce stát opodál,tak se vypouští do "éteru" další a další nesmysly,až to graduje na 160-170hp a 200Nm atmosféra z motoru z fáva,nejhůř z fábie a každý to samozřejmě chce....turbo,dusík atd.To je asi cesta k podobným parametrům a už se to pár jedincům povedlo.
V neposlední řadě je nejsnažší svůj neúspěch házet na druhé a jméno dělat pomlouváním,ale tak jsme jenom lidi a co víc by se dalo čekat od druhu,co způsobil dvě světové války Proti tomu je tvrzení "hele máš tam 120hp,ale brzda měří nahovno,když přijedeš ke mě,tak ti nabrzdím co chceš" tak nějak spíš pro zasmání...Samozřejmně závěr lidí,kteří vrazily do motoru X-tisíc a nepřineslo to nic jiného,než "placebo efekt" se dá také pochopit,...nikdo neřekne "to jsem ale debil,že jsem vyhodil tolik peněz" a přiznám si realitu.
Doporučil bych každému se přijet podívat na brzdu,stačí mě oslovit a zjistit krutou pravdu a nebo být příjemně potěšen,ale krutá pravda je mnohem pravděpodobnější
Nemám zde čas cokoliv řešit,mám svůj život,svoje starosti a mnohem důležitější,než "poměřování šulina" a z daného to je beztak zbytečné ,ale nemám rád,když se někdo otírá o mé přátele a nebo lidi,kterých si vážím a nutno podotknout,že takových,co si zaslouží mé uznání neni mnoho a pokud je dotyčný člověk ještě přítel,je to ta nejlepší kombinace.Vím prostě svoje a nemyslím si,že dokazování "kde jsem všude byl,koho znám a co sem viděl" má nějaký význam před lidmi,kteří si to vědět prostě nezaslouží a těch je kolem nás většina.
Doufám,že se někteří zasmáli,někteří si pobrečí a určitě se najde někdo,koho to pekelně vytočí
PS: hodnoty s trochou štěstí přečte každý,motor má najeto nějakých 5 000km a výsledek je po složení i teď téměř stejný.
00:48:30
24.11.2019
24.11.2019
darabos
-> Tomas S 23.11.19 22:03:14: psssstss
22:03:14
23.11.2019
23.11.2019
Tomas S
-> Petr Urban: Tak ako hovoríš, spokojný, keďže spodok a hlava je séria. V podstate je to 50kw ktorý má inú vačku a fúka sa doň 1 bar. Za mňa určite spokojnosť. A vďaka za odporučenie práve 280ky, bol som dosť nerozhodný ci to nebude príliš ostrá vačka práve pre turbo a tak nízky KP
21:29:14
23.11.2019
23.11.2019
Tomas S
-> T: áno to som zabudol napísať, 1bar
21:26:23
23.11.2019
23.11.2019
T
-> Tomas S: tlak ?
21:21:14
23.11.2019
23.11.2019
Petr Urban
-> Tomas S: To je ta zmiňovaná vačka co neumí jet ani na atmosféře. Si spokojený teda na seriovem spodku a sériové hlavě? Udělat hlavu pořádnou... Možná 30koni nahoru.