
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Grafy motorů
-> Šediváček 21.12.19 21:44:08: Martine, nevím zda jsi si všimnul na jakých seš stránkách? Ladu tady má akorát Jarda (ještě ke všemu Nivu) a tak nechápu, proč by tady měl být někdo zklamaný?
Koukám, že můj tip byl velmi přesný, dál nemá cenu komentovat...

Konečně se to tu rozjíždí
a je co číst. Je to téma grafy motorů, tudíž každý graf je vítán. Z knížky jsou hladší ale nereálný na normálním motoru. Hádky jsou zajímavější, ale co. :-) Aspoň je tady porovnání ze stejné brzdy, sice to není škodovka ale ukazuje to reálné hodnoty. Já když jsem sem hodil graf tak jsem se dočkal posměšku ale to už jsem tu psal. Takže jinak, komentujte to jak chcete ale realitu to nezmění. Ten graf od Václava je tak jak je z brzdy. To že jiní jsou zklamání z výsledku je jejich boj.

-> Alenka: Po pravdě řečeno jsme seriový motor nezkoušeli,tam ani moc není důvod. Ale těmi grafy z fabriky, tim jsem myslel postavený závodní motor.
-> MVM: protože ve skutečnosti je zubatej jak pila a proti ofiko materiálům tam chybí 20 kW, nebo takhle funguje jen BMW? 

-> Alenka 21.12.19 11:53:48: Však já jsem chtěl sem hodit právě omalovánku. Je to přece graf 
Bohužel sem nesmím zveřejnit reálný protokol z fabriky Porsche...

Bohužel sem nesmím zveřejnit reálný protokol z fabriky Porsche...
-> palinator: a hlavně reálný průběh výkonu a toč. momentu u zážehového motoru nikdy nevypadá takhle hladce, resp. ne u motorů, které jsou naladěné na hranici klepání.
Tohle není graf, ale omalovánka a zbožné přání markeťáka jak by chtěl, aby lidi věřili, že to ve skutečnosti vypadá.
Nejhladší průběh, na který se dá reálně dostat s nějakými rozumnými oktany, vypadá asi takhle:
Tohle není graf, ale omalovánka a zbožné přání markeťáka jak by chtěl, aby lidi věřili, že to ve skutečnosti vypadá.
Nejhladší průběh, na který se dá reálně dostat s nějakými rozumnými oktany, vypadá asi takhle:
-> MVM:
Nemám rád grafy s potlačenou nulou. To zkreslení je hrozný, když pak člověk musí dopočítávat, jak moc vyklenutý to vlastně v otáčkách je.
Nemám rád grafy s potlačenou nulou. To zkreslení je hrozný, když pak člověk musí dopočítávat, jak moc vyklenutý to vlastně v otáčkách je.
Celý tohle téma je úplně špatně. Kdo se v problematice vyzná ať už motory nebo zkoušky motorů, tak má na tohle stejně svůj názor.
Za další , jak se k takovymu grafu mám postavit. Buď ten graf používám jako doklad výsledné práce na motoru, nebo to používám k diagnostice závady, nebo to může použít k tomu abych během provozu sledoval stálost parametrů, a nebo abych někoho nasral,a nebo jak už bylo řečeno měřil "šulinky"..
Dávám tomu tady týden než se to na půl roku zas zamkne
Za další , jak se k takovymu grafu mám postavit. Buď ten graf používám jako doklad výsledné práce na motoru, nebo to používám k diagnostice závady, nebo to může použít k tomu abych během provozu sledoval stálost parametrů, a nebo abych někoho nasral,a nebo jak už bylo řečeno měřil "šulinky"..
Dávám tomu tady týden než se to na půl roku zas zamkne

-> Bery:
A hlavně flamethrower failed.
A hlavně flamethrower failed.

-> Václav Vašák: Jedeš na drogách?
co to je za výkřik do tmy?
Mullet is back? 

-> Václav Vašák 20.12.19 21:09:34: Vidím tam dobře 110kW a 177Nm (hrozná fotka a ještě malá)?
Proč není vidět co to je za auto?
Tak nějak tuším, že jde o toho Žigula a v tom případě raději budu dál držet hubu, protože to srovnávat s 1289ccm Škodovkou je hodně mimo.
Proč není vidět co to je za auto?
Tak nějak tuším, že jde o toho Žigula a v tom případě raději budu dál držet hubu, protože to srovnávat s 1289ccm Škodovkou je hodně mimo.

Znovu vás po letech zdravím

No už mě nebavilo číst žvásty,co se zde píšou a hlavně co se týká lidí,které znám,spíš než co se týká mě.Většina těch nějvětších křiklounů má aspoň představu,jak vypadám a tak neni problém mě oslovit na nějakém srazu,akci,závodech a případné nedostatky vyřešit jak se řiká "z očí do očí".
Jinak,abych to zde uvedl na pravou míru a nebyla tu o svátcích taková nuda,tak ke grafu řeknu asi tohle : vačka přebrus od Krejbicha co nefunguje,hlava ode mě,která je uplně nahovno,motor postaven ze sériových dílů - jinak to totiž neumím,karburace čínský Fajs,rozdělovač jsem taky dělal já,takže okopírované od toho nejlepšího,odladěné to je taky ode mě,...takže celé je to jedno velké páchnoucí lejno zabalené do zlatého pozlátka za nekřesťanskou hromadu peněz,...nechápu,jak sem to vůbec dokázal,když tomu nerozumím a nejspíš má ten motor rezervu dalších 50kw,jenom kdyby to dělal někdo,kdo to umí,bržděné to je v M+H a to aktuálně,takže brzda podměřuje a má to tak o dalších 50% víc,takže realita od TOP ladiče a motoráře by byla nějakých 250kw,...popřípadě jsem si to "nafejkoval",ab ych mohl jako vždy machrovat a být za kokota,že to nejde,dokud se to jinde za čas nestane samozřejmostí a samo sebou,až tam pojede někdo jiný,tak bude zase brečet,že tam má míň,jak předtím

Realita je ovšem taková,že nechápu drzost člověka,co řekne,že Krejbich neumí přebrousit vačku a že ty vačky nejedou.Nejspíš jsem vyzkoušel všechny "výrobce" vaček co v ČR jsou a něco funguje líp,něco hůř,ale pořád si stojím na svém,že jsem se před 10 lety rozhodl nejlíp,jak jsem mohl a neměnil bych.
Další podstatná věc je ta,že brzda prostě měří pro všechny stejně a podle desítek měření,které jsem provedl i na 90% reálně.To jenom poslední dobou začal být standart 100kw z 1,3 na sedru a zakořenilo se to jak mohlo a když někdo nechce stát opodál,tak se vypouští do "éteru" další a další nesmysly,až to graduje na 160-170hp a 200Nm atmosféra z motoru z fáva,nejhůř z fábie a každý to samozřejmě chce....turbo,dusík atd.To je asi cesta k podobným parametrům a už se to pár jedincům povedlo.
V neposlední řadě je nejsnažší svůj neúspěch házet na druhé a jméno dělat pomlouváním,ale tak jsme jenom lidi a co víc by se dalo čekat od druhu,co způsobil dvě světové války

Doporučil bych každému se přijet podívat na brzdu,stačí mě oslovit a zjistit krutou pravdu a nebo být příjemně potěšen,ale krutá pravda je mnohem pravděpodobnější

Nemám zde čas cokoliv řešit,mám svůj život,svoje starosti a mnohem důležitější,než "poměřování šulina" a z daného to je beztak zbytečné

Doufám,že se někteří zasmáli,někteří si pobrečí a určitě se najde někdo,koho to pekelně vytočí

PS: hodnoty s trochou štěstí přečte každý,motor má najeto nějakých 5 000km a výsledek je po složení i teď téměř stejný.
-> Petr Urban: Tak ako hovoríš, spokojný, keďže spodok a hlava je séria. V podstate je to 50kw ktorý má inú vačku a fúka sa doň 1 bar. Za mňa určite spokojnosť. A vďaka za odporučenie práve 280ky, bol som dosť nerozhodný ci to nebude príliš ostrá vačka práve pre turbo a tak nízky KP
-> T: áno to som zabudol napísať, 1bar
-> Tomas S: tlak ?
-> Tomas S: To je ta zmiňovaná vačka co neumí jet ani na atmosféře. Si spokojený teda na seriovem spodku a sériové hlavě? Udělat hlavu pořádnou... Možná 30koni nahoru.
1.4T
Spodok fabia, hlava séria 373N(podložka 1mm), vačka 280/280 (7,05)
Turbo K03s, vstreky 1.8T, klapka felda 55mm
Riadene Megasquirt 1
222nm,150k
Spodok fabia, hlava séria 373N(podložka 1mm), vačka 280/280 (7,05)
Turbo K03s, vstreky 1.8T, klapka felda 55mm
Riadene Megasquirt 1
222nm,150k
-> Petr Urban: Peťo přesně tak. A Ty víš moc dobře moje anabáze se kterými jsem se potýkal když jsem dělal předchozí motor. Kolik renomovaných výrobců a vyhlášených lidí jsem oslovil a všude jen tahali peníze za tuningové informace bez zájmu o spolehlivost nebo výkon. Což mě donutilo si téměř vše dělat sám, lépe, naučit se co nejvíce. V dnešním motorsportu je mi to k ničemu ale pro konstrukci starých časů se vše hodí. A taky mě to pomohlo vážit si lidi jako seš Ty. A protože se spolu bavíme tak vím tu podstatu všech těch věcí ve kterých jsi v podstatě nevinně. Obdivuji Tvoji ochotu to dělat za tuhle "odměnu" a nedivím se Ti že se chceš na některé práce vykašlat..

-> Petr Urban: Peto to nebolo posmesne . To bola reakcia na tvoje vyjadrenia k inym motorarom . Pises , ze pokazit sa moze cokolvek a pomylit sa moze tiez ktokolvek . Treba to vsak tak brat aj u ostatnych a nielen u seba ako ospravedlnenie za nieco co nevyslo . Rob to co ta bavi a v com si dobry no zaroven to nechaj robit aj druhych . Neohovaraj nikoho pracu , lebo to robi zlu mienku . No nie o tom o kom hovoris ale o tebe
Si sikovny a dost skuseny za tie roky no toto ti kazi renome Peto .

-> MISCHO: Řekl sem pouze hořkou zkušenost s tím jak to chodí nebo i s lidmi. Chovanec ví kolik věcí za ty roky už bylo špatně vč té hlavy na mého Rapida 10 let zpět, ale v důsledku mi to i pomohlo. Pak jsem se snažil o všem naučit co nejvíce, tak to však chodí snad normálně, když se o něco zajimáš do hloubky, chceš znát názory a zkušenosti, aby sis mohl dělat vlastní závěry, učení lidé nepadají na zem. Nejvíce mi však pomohlo číst odborné publikace, zkoušet ty věci pak dělat a mít zpětnou vazbu z brzdy, takže je to jen tvůj posměšný názor na věc, realita může být jiná. Rozmýšlel jsem zda vůbec psát že písty dělal on, ale možná ani netuší co mi těmi sliby o kvalitním výrobku a jak už to jiní jezdí, způsobil pak u takového člověka jakým je Petr Š. a jak se na to dívá okolí vč. tebe, viník je pak vždy ten co to s důvěrou namontuje. Věci se však mohou kazit úplně všem a ve všech odvětvých lidského bytí... Mě pak trochu zajímá jestli to však člověk udělal naschvál, je lajdák k tomu co dělá nebo ještě neměl zkušenost s takovou věcí a chce ji napravit. Na strojním opracování některých věcí spolupracujeme, normálně se bavíme. Staví se k věcem férově, když je problém. Oba jsme si byli mockrát nápomocni a nyní tam má ode mě vzor složitějšího zahraničního pístu...Všichni si berou někde inspirace. Místo abych jako dříve nadával-v tom ti dávám zapravdu bylo to zbytečné a zavíral dveře, stavím se normálně k těm co umí uznat chybu. Více k tvým posměškům nemám.
-> Petr Urban: ->Doost dlhu dobu som odolaval nenapisat. Ale ked sa vali z tvojej huby ohovaranie nielen tu ale aj FB na martinovu adresu nedalo mi nenapisat. Prestan tu furt vyplakavat kto je aky curak a kto co zmrvil ,kto zle co vyrobil. Nezabudaj , ze TY si bol prizivnik !! chodil si kadekomu na zvedy, robil u toho tamtoho. Nachytal rozumy a skusenosti , lebo si bol nestastny ze sa ti posral motor na ktorom si si nechal nieco u niekoho robit. Ohovaral napriklad aj Chovanca ako ti dodrbal hlavu ,teraz to boli na chuja piesty od neho a ty tu places kolko ta to stalo z vlastneho vrecka. Tam nieco nesedi Petko !! Ked mi niekto robi tovar na zakazku a ma za to zaplatene , ze to vymyslel a vyrobil musi za to niest aj patricnu zodpovednost , kedze ako pises spravil na chuja geometriu piestu je to snad jeho chyba .Ledazeby si to cele skonstruoval ty a Chovanec len vyrobil a v tom pripade pada popol na tvoju hlavu. K tomu kontrolovaniu ti len jedno poviem
,sskopiroval som ti prispevok ktory si mi davnejsie adresoval: -> MISCHO: Je dobré ověřovat si výrobce i když máš materiál zadaný, nejen věřit... proto materiálový rozbor, pro úplnou jistotu. Není důvod psát materiál, ty chceš po coca cole přesné složení, těžko. Měl jsem hodně připomínek k zbytečné váze a konstrukci a kde by to mohlo být všechno lehčí. Nevyrábí je kompletně, ani jsem to nikde nepsal, ale dle kompletní dokumentace si je nechává vyrábět na míru a dodělává záfrezky a šíři dle použití Felicie, Fabia kliky a pánví. A urážíš se zbytečně. Přečti si jak si začal psát a reagovat na fotku co si někdo přidá k autu... je to v tvých očích jako normální a správné jednání ano ? .... Tak tu laskavo ty placko nikoho nepoucuj co je spravne jednanie pretoze ty to prekracujes niekolko nasobne. Meraj a davaj si na rozbory co len chces .Mas hroozne vela roboty ako si uz viac krat pisal ale zaujimave je ze mas kurva vela casu sedet pri pocitaci a vypisovat picoviny. PS: vsetky tvoje prispevky mam skopirovane a velmi rad sa na ne spytam Chovanca. Mimochodom s tym tvojim tajnym rozborom materialu ojnic so mnou ochotne diskutoval cez telefon.

-> vhml 20.11.19 13:11:21: Já to beru tak třeba že výkres ty součástky (např. Pístu, ojnice,atd) nemáš - kupuješ to jako díl. A výstupní kontrola je podle mě taky záležitost výrobce...
-> MVM 20.11.19 12:51:03: no ale evidentni odchylka od vykresu je neco jinyho, než kdyby to ulitlo ale bylo správne podle vykresu.
-> Antony - zrušená registrace 20.11.19 09:13:23: Zodpovědnost možná máš. Ale na každým dílu co jsem kdy od motoráře v Německu odebíral díly, nebo i jiný dily z fabriky byla poznámka,že se jedná o tzv.motorsport dil a nevztahuje se na to jakákoliv záruka.

-> Antony - zrušená registrace 20.11.19 09:13:23: s tím nezbývá než souhlasit. 

-> Petr Urban: ano, přesně, píšeš to tak jak to je. Za všechno máš zodpovědnost ikdyž kvalitu a provedení výrobku ty neovlivníš
-> MVM 20.11.19 07:39:21: ano, ale to jsme zase u alfy a omegy a tou je cena. Já vím že Motorsport je v tomhle pohledu zvláštní odvětví, ale prostě když se dohodne nějaká akceptovatelna cena, je potom na úpravci, jestli se do ní vejde i při zadání výroby firmám, kterým může věřit. V opačném případě se holt musí vše zkontrolovat. Je to blbý (mě to se.e taky) ale je to tak. Nikdo z nás není neomylny, chyby se prostě stávají. 

-> Antony: Takové obkročné měřidlo ani nevím kde sehnat, aby si naměřil sílu v místě přechodu od části co jde na kliku a pokračuje ven. A vyvážení pokud nemáš vyvažovačku za mega doma, je to o tom že budeš důvěřovat firmě, která chce 750/h a jezdi tam mrak lidí s klikovkami. Ale ano právě ty pak neseš svou kůži za všechny a všechno a poznáš pak tu hořkost, že se dlouhý čas snažíš na 120% a ve snu by tě nenapadli scénáře co nastávají a zodpovědnost je na tvé hlavě, říkáš to správně. Každému přeji aby takovou zkušenost zažil... Pak už vystrašeně kontroluješ každý rozměr, povrch, materiál, šroubek a stáváš se nedůvěřivý ke všem a jen travíš se vším o mnoho více hodin.
-> Antony - zrušená registrace 20.11.19 06:28:10: No konkrétně u těch pístů který zrovna nestojí málo, tak necekas že je někdo vyrobí jako dement.. Další věc je taková že není vůbec problém dělat motory třeba z pístů Mahle, značkové ojnice, osazení hlavy z top značkových závodních dílů. Ale to potom nesmí všichni plakat že to je drahý. Žádá se několika set kusová série a už to jede,jen na to musí být investice. A potom nemusíš u každého člověka stát s mikrometrem a kontrolovat jeho výrobek za který ještě dostal zaplaceno. Kupříkladu mě značková firma osmičkou vrtákem tak rozvrtala novou klikovkou při vyvažování že ji znehodnotili...
-> Tuner#2 - zrušená registrace 19.11.19 22:29:10: Honzo, jen taková vsuvka a rozhodně se vám tady do toho nebudu plést, ale pokud si někdo něco zadá do výroby a posílá to dál, zodpovídá za výsledek. Ikdyž to podělal výrobce.
-> Tuner#2: Už zase na chvilku tady končím
-> Čokin 19.11.19 22:16:06: Hele, to už vážně přeháníte ne??? Nezlob se na mě, ale řemenici po*ral někdo jiný a nebyl dodržený výkres. Nebudu psát kdo, protože jinak ty lidi odvádí perfektní práci, ale tady se stala chyba.
-> Čokin 19.11.19 20:52:13: Tohle není adekvání přirovnání. Buď máš málo profesních zkušeností s danou technikou a nebo nevěříš dílům.. oboji uplně špatně pro motorsport.Bohužel
-> Tuner#2: Tak hlavně když je to na koho nebo co svést.....
-> Petr Urban: No vidíš ja taky nevidím do poloos nebo motorové příčky jestli ten zavod odjede nebo ne....... Pak mě vadí když říkáš kvůli Vám nedojíždí.
-> Čokin 19.11.19 18:42:10: S řemenicí nemá Petr nic společného krom zadání, ketré nebylo dodrženo. Vím a znám pozadí, tady jsi opravdu hodně mimo...
-> Čokin: Motor Hrachovce jsem pouze ladil na brzde, nevím co bylo uvnitř a z toho co píšeš ani nevím podstatu problému, nepopsal jsi to přesně jakou podložku, proč, sílu a proč to ovlivňovalo klínek. Klikovky praskaji i jiným a tento motor měl prý s klikou odjeto mnoho sezón. Toť co vím.
Řemenici pro Šimurdu mě dělali, na výkresu od své řemenice jsem měl 5mm sílu, v skutečnosti tam byly tak 3mm, bohužel to nebylo dodrženo, ale odsral jsem to já. To samé s kovanými písty od Chovance na které jsem čekal rok a volal mu každý týden čtvrt roku v kuse, holedbal se že má technologii plně zmáknutou, chtěl sem plnoobjem 1299ccm s 75.8mm, píst bohužel vyrobil s špatnou geometrií boku pístu a začlo to žrát olej, o pistech jsem si tedy hodně doplnil znalosti a i ty si dokážu prověřit geometricky i materialově rozborem. Na své náklady cca 40t. jsem celý motor poskládal znova s kovanými písty na zakázku z zahraničí co stali 1000E. Petr Š. pouze zaplatil rozdíl ceny pistu Chovanec vs. zahraniční produkce. Krom bohužel vyndání a nandani motoru ho to nestalo nic navíc. A že se zesral pritlacak Sachs 1.6 přímo z skladu škoda nebo mi ho v profi firmě kde vyvažuje kliky i Vančík blbě vyvážili a začal vibrovat motor, když nejsem pritlacaku výrobce a ani nevím jestli si tam dali můj a ani nestojím vedle chlapa co to vyvažuje jsem blbými řečmi odesral zase já. Ale takové věci Vás čekají taky... Až se někdo migne, ale hlavu na špalek za dílo dáváš pak ty a některé věci uhlídat nejdou když nestojíš vedle každého. Soudit lze pak velmi snadno.
Můj motor teď Šimurda stejně jede v LR, i když se mu v tom někteří vrtají a není to už ono, i tak s mým motorem absolvoval Barumku a jede ho. Nyní jsem jim dělal ještě Bosch rozdělovač a normálně komunikujeme... Takže tvé pomluvy jsou liché, snad vymyšlené... Důvod si každý chytrý odvodí.
Řemenici pro Šimurdu mě dělali, na výkresu od své řemenice jsem měl 5mm sílu, v skutečnosti tam byly tak 3mm, bohužel to nebylo dodrženo, ale odsral jsem to já. To samé s kovanými písty od Chovance na které jsem čekal rok a volal mu každý týden čtvrt roku v kuse, holedbal se že má technologii plně zmáknutou, chtěl sem plnoobjem 1299ccm s 75.8mm, píst bohužel vyrobil s špatnou geometrií boku pístu a začlo to žrát olej, o pistech jsem si tedy hodně doplnil znalosti a i ty si dokážu prověřit geometricky i materialově rozborem. Na své náklady cca 40t. jsem celý motor poskládal znova s kovanými písty na zakázku z zahraničí co stali 1000E. Petr Š. pouze zaplatil rozdíl ceny pistu Chovanec vs. zahraniční produkce. Krom bohužel vyndání a nandani motoru ho to nestalo nic navíc. A že se zesral pritlacak Sachs 1.6 přímo z skladu škoda nebo mi ho v profi firmě kde vyvažuje kliky i Vančík blbě vyvážili a začal vibrovat motor, když nejsem pritlacaku výrobce a ani nevím jestli si tam dali můj a ani nestojím vedle chlapa co to vyvažuje jsem blbými řečmi odesral zase já. Ale takové věci Vás čekají taky... Až se někdo migne, ale hlavu na špalek za dílo dáváš pak ty a některé věci uhlídat nejdou když nestojíš vedle každého. Soudit lze pak velmi snadno.
Můj motor teď Šimurda stejně jede v LR, i když se mu v tom někteří vrtají a není to už ono, i tak s mým motorem absolvoval Barumku a jede ho. Nyní jsem jim dělal ještě Bosch rozdělovač a normálně komunikujeme... Takže tvé pomluvy jsou liché, snad vymyšlené... Důvod si každý chytrý odvodí.
-> Čokin: že se na to radši nevyseres a nedáš si pivo
psaním mu hubu nezabere,ale Vaše práce,která bude vidět ano

-> Petr Urban: Nikdo práci pana Kouřila nepomlouvá, to je jak ty nazýváš holý fakt. Nezlob se na mě, ale pokud někdo místo dobroušení příložky vačky dá pod rozvodové kolo podložku, aby to stáhl k sobě, tak buď to skládá poprvé a nebo je to báječně udělané kurvítko. To rozvodové kolo bylo těsně před střižením klínku. Předtím ten motor odjel z jara 2 závody a ve Vyškově praskla klika, opět super kšeft, takže ano mínění o p. Kouřilovi nic moc.
Kdyby jsi servisování aspoň trochu okusil, tak by jsi takový blabol v životě říct nemohl, že nedojíždí díky nám.
Ted se dozvím 10 důvodu proč to co jsem napsal, tak není, ale to už je tvůj boj. Loni na Vsetíně Petr Šimurda, taky nedojel díky tvé super řemenici a myslím, že ten má špičkové mechaniky i zázemí, tak kde se asi stala chyba?
Kdyby jsi servisování aspoň trochu okusil, tak by jsi takový blabol v životě říct nemohl, že nedojíždí díky nám.
Ted se dozvím 10 důvodu proč to co jsem napsal, tak není, ale to už je tvůj boj. Loni na Vsetíně Petr Šimurda, taky nedojel díky tvé super řemenici a myslím, že ten má špičkové mechaniky i zázemí, tak kde se asi stala chyba?
-> MVM: Raději jo... Lidi totiž někdy neumí rozlišovat a pak vidí že se baví dva stejní ...ehm.
Ty víš sám jak převodovka vypadala, když si ji teď po třech Vrbových pokusech dal do kupy a koko si to nemůže vynachválit, volal mi jak byl rád jak to šlape... A že měl na motoru od Vrby 37st. předstihu v ŘJ a ještě realita mnou odměřená na motoru byla v skutečnosti 42st....
...to navrchu vůbec nejelo a mohli se jen zníčit písty, sériová Š120 s kompresí 8,5 a tlaky 11-12bar má maximum 35-37st. Nejhorší však bylo jak zapalování libovolně v otáčkách vypínalo a k tomu už se nijak nepostavil a nic neopravil... nevěděl ani čím to je.


-> Čokin: Všude kam dává Vrba FB posty machruje s něčím kolem čeho se mihne... měnil spojku a ihned si psal revize převodovky, motoru... Mě pouze Qatro vezl výfuky z Čech, které nebyly však od Bohouše Krejčího a vše dle mých dokumentací a na zakázku mno placené, Vrba si mé věci položil v dílně a dělal si reklamu na mých věcech a nechal si pochlebovat jaký je borec... U Hrachovce má reklamu přes celý auto a jediná zásluha na vaší první zkušenosti s opravdovým závodním autem je ta, že teď Hrachovec nedojíždí, má motor s sníženým výkonem a Vy pomlouváte práci pana Kouřila, kterému se však žádné věci nikam nevrací jak Vrbovi převodovky a nikde neříkám že je stavím. Opět bez žádných argumentů a faktech o Vašich vymyšlených kurvítách, jakých jako? Posty do větru a jen ubohé.... A za tím co sem napsal si stojím a není to pomluva, ale konstatování skutečnosti a varování pro ostatní kteří si mi následně stěžují pokud si něco nechají předraženě udělat.
-> Petr Urban: Kde píšu něco o tom, že jsme dělali auto nebo stavěli a ladili motor he? Už jen tvá potřeba nás ocerňovat mluvi za vše..... Jedine know how na tom motoru bylo několik kurvitek, aby se motor po pul sezóně dostal zase za těžké peníze na ponk renomovanému motoráři. To, že se dojel loni jen Vsetín je o něčem jiném, ale to tobě nema smysl vysvětlovat.
Kokova převodovka, ano stala se chyba, ale opravilo se. Kolik jsi složil těch převodovek ty.?
On ukáže čas jak to doopravdy je.
Kokova převodovka, ano stala se chyba, ale opravilo se. Kolik jsi složil těch převodovek ty.?
On ukáže čas jak to doopravdy je.
-> Čokin: Jakých hodně mých zákazníků jde k Vám, o kom mluvíš...že o nich nevím... Já delam věci pro většinou kamarády, né zákazníky. A o jakém týmu mluvíš kde je údajně mé jméno sprosté slovo? Nějaký fakt místo zbytečných pomluv...
-> Čokin: Já Vás však nepomlouvám, když se na Vás někdo u mě ptá, říkám jen pravdu a fakta, realita že za honem honem velký prachy za věci co nemusí fungovat a úplný přemrštený řeči o výkonech a funkci co nemají jediného reálného základu není pomluva, ale fakt. Příklad nefunkce: Kokova převodovka. Druhý: co servisujete Hrachovcovo auto, jedinkrát nedojel a těch 156Nm a 142Hp co tam bylo a šlapalo už nejsou, nehledě na tom, že jste rozebírali funkční motor od renomovaného úpravce pro vykrádání nejen know-how. To kde dělám a za kolik komentovat je dalších z Vašich obrovských sprostostí a nemá co dělat s ničím kolem funkčnosti a kvality věcí, jen poukazuje nad Vaším ubohým přemýšlením a co z lidí máte, jak přemýšlíte pouze materiálně.
-> Petr Urban: To též bych mohl říct já o tobě stěmi pomluvami, tak se uklidní. Za ty sračky co píšeš o nás na FB, taky asi trochu mindrak, že. To že je podle tebe někdo dráhy je snad přínos pro tebe ne? Když to děláš za náklad a neumíš si to spočítat je tvoje věc. S takovou se, ale nikdy od fotra z toho sklepa nevymotáš. Zameť si nejdřív před svým prahem než si začneš brát do huby ostatní. U nás, taky končí hodně tvých zákazníků a nemají na tvůj přístup vlídného slova, to nemluvím o jednom top závodním týmu, kde je tvé příjmení sprosté slovo. Za ty kecy o nás a mě se mi radši vyhni nebo si nebudu brát servitky až se někde potkáme.