-> Tuner#2: výsledky máš na stránkách drag cupu - to zvládneš najít
-> matoo: a co je na tom neoficiální? Asi jsi nepochopil myšlenku, cup, který se jede pod záštitou SAMŠ, které je členem FIA je myslím oficiální dostatečně.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Grafy motorů
23:08:22
22.12.2013
22.12.2013
koko
19:45:49
22.12.2013
22.12.2013
matoo
-> koko 22.12.13 16:03:05: pardon, ale co je na SAMŠi oficialne? je to sukromna firma ako kazda ina, u vas je to mozno inak
16:16:12
22.12.2013
22.12.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> koko: A máte teda nějaké vysledky v pdf. s dosaženým casem + info jaká byla hmotnost auta, prevodivka a rozmer kol? Ač si dotyčný myslí, že je to jedno, tak to dost ovlivňuje výsledek a graf z brzdy to rozhodne nenahradi. U sprintu rozhoduje i samotna draha a povětrnostní podminky.
16:03:05
22.12.2013
22.12.2013
koko
-> Tuner#2: na slovensku mají drag šampionát, který se jede pod SAMŠ, to je myslím oficiální dost ne?
12:05:17
22.12.2013
22.12.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> elbacil: Tohle video už taky bylo snad 100x, ale pořád nechápu kde chodíš na ty hodnoty? Zřejmě to bude tím, že na Slovensku se zřejmě nejede žádný ofiko drag cup...
11:19:51
22.12.2013
22.12.2013
Petr Urban
-> elbacil: A kde je ten graf a popis motoru či úprav.
22:35:56
21.12.2013
21.12.2013
elbacil
22:27:55
21.12.2013
21.12.2013
Nwkt
-> elbacil: Obsah je momentálně nedostupný
22:27:50
21.12.2013
21.12.2013
U-Geen
-> elbacil: This content is currently unavailable
22:26:21
21.12.2013
21.12.2013
elbacil
18:04:21
21.12.2013
21.12.2013
koko
-> Evž@: nene, je tam těch 880, těch prvních 150 jde lehce, pak už je to horší
17:49:49
21.12.2013
21.12.2013
peter l
-> Evž@: Fabricka erka mala tusim cca 880kg
14:12:21
21.12.2013
21.12.2013
Evž@
-> koko: není to éro lehčí už z fabriky?
08:08:54
21.12.2013
21.12.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> elbacil: Nepsal jsi tady nahodou, ze s tim jezdis i do prace? Chces rict, ze jsi takove eMko dostal na 690kg? Pamatuju si nejake video a cas nejakych 16s. Mas pro sve tvrzeni nejaky dukaz z oficialni casomiry?
06:53:05
21.12.2013
21.12.2013
Dušan
-> elbacil: to je pekny, ja jsem porad pres 900
22:26:49
20.12.2013
20.12.2013
koko
-> Evž@: řezat, vrtat, brousit, byl jsem i na 650, ale je to už moc a pro naše použití nevhodné
17:35:46
20.12.2013
20.12.2013
Evž@
-> elbacil: aj me uz diskvalifikovaly...za sedačky vzádu ...pač si hondaři se 150 hp byli stěžovat že sem jim na 150ti metrech ujel...člověk by nevěřil
Jak si docilil takove hmotnosti?
Jak si docilil takove hmotnosti?
17:29:31
20.12.2013
20.12.2013
elbacil
-> Dušan: momentalne musím mat váhu seriovu ktoru kontroluju ináč som diskvalifikovany s časom 14,6 Ked som mal váhu okolo 690-700 som mal čas 13,9.
16:16:25
20.12.2013
20.12.2013
Dušan
jaka je vaha auta na tech 15s ?
16:15:25
20.12.2013
20.12.2013
Nwkt
-> elbacil: Tak to je jasný, s autem na špalkách se blbě sprintuje
14:45:20
20.12.2013
20.12.2013
koko
-> Tuner#2: jezdí lehce pod 15
13:05:07
20.12.2013
20.12.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> elbacil: Takže to jezdíš sprinty pod 14sekund na ofiko časomírách?
12:54:30
20.12.2013
20.12.2013
elbacil
To je pravda že kolesá a prevodovka hraju rolu lebo bez nich si neviem predstaviť žiadny šprint.Na šprinte rozhoduje motor!!A Moj bonmot je že ma 7 rokov nikto neporazil.
21:40:45
19.12.2013
19.12.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Alenka 19.12.13 20:28:20: Na Pohofestu byl motor čerstvě poskládám s jinou karburací a neodladěný. Myslím, že lepším důkazem jsou Běšiny...
20:44:46
19.12.2013
19.12.2013
Vrba
-> Alenka: Nj,příště bez ozdob,...
20:43:03
19.12.2013
19.12.2013
Alenka
-> Vrba: to jsou ty svody, kdybys mel litinu jako ja, taky bys mel "seriovku"
20:34:37
19.12.2013
19.12.2013
Vrba
-> Alenka: Nevím,moc jsem to nesledoval. Jen vím,že jsi mě jednoznačně pojel ty,byt jsem byl ve speciálech a ty v sériovkách
20:28:20
19.12.2013
19.12.2013
Alenka
-> Vrba: vsak taky rozhodl, na Pohofestu byl ten super sladenej motor kolikatej od konce?
20:24:22
19.12.2013
19.12.2013
Vrba
Bezesporu rozhodují kola,převod,rozdíl hmotnosti atd,ale když se toto veme v úvahu,rozdíl výkonu se dá bezesporu docela dobře odhadnout. Tady se tuším hádáte o rozdílu 10-15 koní oproti tomu,co se dá předpokládat. V tomhle směru by sprint jednoznačně rozhodl kdo má pravdu a kdo ne.
20:02:27
19.12.2013
19.12.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> elbacil: Jo a převodovka a kola nehrají roli. To už jsi tady psal a myslim, že bolmoty co tu předvádiš už nikdo nebere vážně.
19:16:10
19.12.2013
19.12.2013
vhml
19:09:54
19.12.2013
19.12.2013
Nwkt
-> elbacil: A že na sprintu se toho pozná
19:07:37
19.12.2013
19.12.2013
elbacil
Neviem čo tu riešite stále brzdu ,dajte si šprint a hned máte jasno.Alebo si dokazujete kto má vačší.
22:48:11
17.12.2013
17.12.2013
dragon_cb_cz
-> Tuner#2: Ale tohle já nijak nezpochybňuju, jak jsem říkal, vůbec neřeším jestli ta brzda kecá nebo ne, rozhodně nejsem kompetentní to posoudit. Jen že ten dnešní graf z tohodle pohledu nic neřeší. Pokud je stejnej motor odměřenej na dvou brzdách a dává stejný hodnoty, není co řešit...
22:13:36
17.12.2013
17.12.2013
Vrba
Horší kdyby podměřovala,to by bylo pro škodováka větší zlo
20:37:31
17.12.2013
17.12.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> dragon_cb_cz: TUNER brzdil i někde v Děčíně a výsledky stejný. Už jsem to tu psal. Možná je Maha LPS 3000 přesnější brzda, ale parametry mého motoru tu leta nikdo nezpochybnil a až teď, když Véna naměřil skoro 140Nm to najednou ukazuje o 30 víc? V tom případě ani já nemám 130, ale 100 a jsme na parametrech série...
20:02:07
17.12.2013
17.12.2013
dragon_cb_cz
-> Tuner#2: Pořád nechápu, jak měření dvě měření na stejném měřidle můžou potvrdit, že to měřidlo měří dobře. A opakuju, netvrdím že měří blbě. Jen prostě dva grafy který vylezou ze stejný brzdy neříkaj nic jinýho, než že tahle brzda naměřila tolik a tolik. Pokud má někdo pochybnosti o tom, jestli to naměřila dobře, jedinej způsob jak to rozseknout je odbrzdit to i jinde a výsledek porovnat.
18:59:18
17.12.2013
17.12.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> dragon_cb_cz: Proč ne? Je to další 1,3jka s krouťákem 130Nm ze stejné brzdy, což jen dokazuje jak se Vénovi hlava a celkové sladění sání/výfuk povedlo.
18:44:25
17.12.2013
17.12.2013
dragon_cb_cz
-> Tuner#2: O to nejde, jde o to že ten graf co jsi přidal k "vyřešení" toho problému nijak nepřispívá, protože sám o sobě neříká vůbec nic. Pokud by byl ten samý motor odbržděný ještě někde jinde, to by naopak byla docela hodnotná informace...
A tím neříkám, že s tebou nesouhlasím. Jen že jsi to moc nerozsek.
A tím neříkám, že s tebou nesouhlasím. Jen že jsi to moc nerozsek.
17:07:45
17.12.2013
17.12.2013
Nwkt
-> Tuner#2: To je jedno, prostě to měří špatně
17:06:51
17.12.2013
17.12.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> havlik 17.12.13 17:02:16: Jo však jo, v tom případě já mám podle místních borců 70HP a 100Nm, ale pak nechápu, že ujedu jak sériovce, tak třeba M@rtinovi s MPI upraveným komplet od Čepka a proč tam třeba TUNER na sériový tlak naměřil prakticky tovární hodnoty 1,8T? No nic, to já jen tak aby řeč nestála
17:03:02
17.12.2013
17.12.2013
vhml
Toto auto to je skoda-virt.cz/cz/.../7347
-bob-skoda-130
17:02:16
17.12.2013
17.12.2013
havlik
-> Tuner#2: a co to dokazuje pokud ta brda meri špatně tak meri špatně vsem ne
14:26:30
17.12.2013
17.12.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
Tak je to pořád při starém viz. popis od Lukáše: 278/270, motokarbce, výfuk 4/1, 1300 ccm
14:04:58
17.12.2013
17.12.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
Pár lidí tady nevěřilo grafu od Vény: skoda-virt.cz/cz/.../1540
82-grafy-motoru?gotopost=3
...
Prý ta naše Plzeňská brzda měří o 30 koní více a krouťák přidává o 40Nm jinak to z 1300ccm není možné.
No a máme tu další auto na stejné brzdě, vítěz Pošumavského poháru skoro 105HP a 132Nm. Vačka myslím 278/265 od Čepka, motokarbce a zjišťuju objem, protože starý motor odešel začátkem sezóny a ani nevím co tam teď Lukáš má.
Prý ta naše Plzeňská brzda měří o 30 koní více a krouťák přidává o 40Nm jinak to z 1300ccm není možné.
No a máme tu další auto na stejné brzdě, vítěz Pošumavského poháru skoro 105HP a 132Nm. Vačka myslím 278/265 od Čepka, motokarbce a zjišťuju objem, protože starý motor odešel začátkem sezóny a ani nevím co tam teď Lukáš má.
22:27:54
18.11.2013
18.11.2013
Čokin
-> Šediváček: Momentálně dávám do kupy elektronické zapalování, snad tento víkend budu mít všechny potřebné komponenty. Bohužel počasí už je hodně nevlídné a já bych potřeboval aspoň několik testovacích a ladících jízd, ideálně pěknou sobotu s teplotou nad 5st. aby se na semislickách dalo aspoň trochu jet, jakmile tohle aspoň trochu odladím tak šupnu auto na podval a jede se na brzdu. Další kolo bych udělal rád na jaře po změně krmení.
Tak uvidíme, grafy ale určitě budou
Tak uvidíme, grafy ale určitě budou
21:25:17
18.11.2013
18.11.2013
Šediváček
-> Čokin: Platit tolik, tak na brzdu nejezdíme a je určitě hodně lidí zvědavých, až nahodíš svůj graf.
18:41:28
10.11.2013
10.11.2013
Čokin
Tak jsem byl dneska s kámošem v Českém Těšíně u pana Hájka chipovat Passata. Dozvěděl jsem se spoustu zajímavých věcí a to hlavně o chipování a měření výkonu. Ale o tom tady básnit nebudu. Píšu to sem hlavně proto, že pan Hájek je ochoten odbrzdit jakékoliv auto a účtuje si za to 1200,- Kč.
Takže všem co mají pochyby o těch svých stádech pod kapotou doporučuji hurá na brzdu a sem s grafem, těch 1200,- je zanedbatelná částka oproti tomu co jste dali za své 100 a více koňové motory.
Zde odkaz na web: www.tdifun.cz/kontakt
Takže všem co mají pochyby o těch svých stádech pod kapotou doporučuji hurá na brzdu a sem s grafem, těch 1200,- je zanedbatelná částka oproti tomu co jste dali za své 100 a více koňové motory.
Zde odkaz na web: www.tdifun.cz/kontakt
20:39:44
24.10.2013
24.10.2013
Dušan
-> Čokin: ISŠ Automobilni viz google
18:01:01
24.10.2013
24.10.2013
Petr Urban
-> vhml: Pěkné. A ten krouťák 138Nm ....vs. 142 Hp. Asi někdo špatně navrhl dýlku sacího potrubí či výfukového ?