Grafy motorů

prohledat
2256 příspěvků (zobrazeno 1951 až 2000) od 28.10.2011 do 12.11.2024, založil/a Šediváček
řadit dle data
17:05:54
24.10.2013
Eidy
-> vhml: To je pěkná pila.
16:33:42
24.10.2013
vhml
Pro porovnání jiná třináctka. Hladíkův áčkový Swift GTi
zvětšit Grafy motorů - obrázek od vhml vložen 24.10.2013 16:33:42
21:15:05
23.10.2013
Nwkt
-> Čokin: To brzdi průběžně, ať je poznat co jaká změna přinesla
21:14:29
23.10.2013
Čokin
-> Dušan: Co stojí ta brzda v Brně? To je na VUT nebo Mendl? Uvažuju, že bych odbrzdil svůj motor po osazení elektroniky, otázka jestli nepočkat ještě na motokarbce.
21:34:46
20.10.2013
Dušan
-> elbacil: 14,7 na co ? Stovka za 14,7 ? 1
19:06:01
20.10.2013
elbacil
Takže asi budem prvý ako mi to ide čas 14,7
17:16:24
17.10.2013
elbacil
Nechápem prečo niekoho nenecháte žiť a pri tom iní možu písať bársjaké voloviny.Niektorý tu vyvracaju to čo nedávno tvrdily že je to tak.Takže ako sa bude riešiť kto má najlepší motor alebo sa to celé zase končí nijak?1
07:09:01
17.10.2013
Alenka
-> Šediváček: resim pouze to, ze 138Nm je za soucasneho stavu veci nerealna hodnota, nic jineho.

Nevim, jake vyhrady bych mel Krejbichovi adresovat. Ze seriova vacka nema dost masa na poradny profil neni vyhrada ale obecne znamy fakt.



Takze az pristi rok na Pohofestu s tim svym "torque monsterem" vyhrajes kategorii do 1.4, uznam, ze jsem se mylil.

Do te doby - i s prihlednutim ke tvym informacne zcela prazdnym pripevkum - nemuzu jinak nez...
zvětšit Grafy motorů - obrázek od Alenka vložen 17.10.2013 07:09:01
23:56:23
16.10.2013
Šediváček
od Vény:

-> Alenka:

Kdyby ses na Pohofestu pořádně koukal, tak bys to věděl, když vyjde čas, tak budeš mít možnost možná za rok. A jestli si neviděl, tak nevím co řešíš..... svody nejsou žádný kupovaný metodou "asi tyhle". Taky rozdíl 4-1 a 4-2-1 není tak extra. Nemá cenu to řešit a výhrady na vačku směřuj p.Krejbichovi, to je jeho práce.
20:45:52
16.10.2013
Honza5
Já sem s časem na sprintu spokojený, na to že sem za půlkou roviny už dával pětku a před cílem sem ubral. Auto váží 912 Kg bez posádky.1
08:19:37
16.10.2013
Alenka
-> Šediváček: mam na mysli Skoda OHV motor s vackou z prebrusu a seriovym odlitkem sani, ktere neumoznuje odraz.

Na tom sani se da udelat docela solidni vykon, protoze nejaky kroutak dokaze udrzet do celkem vysokych otacek, ale vysokou hodnotu kroutaku samu o sobe dosahnout neumoznuje.



To same se mi nezda na tech svodech.

Sice jsem je nevidel, takze nevim nic o prumeru, delce, ani tvaru vetvi, ale uz samotna konfigurace 4-1 je podezrela, protoze, kdyz uz by se nekdo patlal s pocitanim na konkretni motor a durazem na kroutak, tohle razeni nedava smysl, protoze nastava stejny problem jako u sani.

Ale uznavam, ze u vyfuku je to zrovna docela jedno. Pokud nema uplne mimo prumery vetvi (jako skoro vsechny, co se daji koupit uz hotove) a neni spatne vyrobeny, tak jakmile je jednou dost dobrej, nejakymi dalsimi kouzly uz si nikam moc nepomuzes.
00:20:31
16.10.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> elbacil: Tys uměl vždy pobavit... Na zrychlení je znát každé kilo a jinak váží série, jinak auto bez sedaček a čalounění a jinak třeba auto s 60kg muziky. Co se týče převodů, tak pouhá změna SP3,9 za 4,22 udělal na Hrocháči 1 sekundu rozdíl. To je podložené výsledkama, které tady lze vyhledat...
00:04:07
16.10.2013
Šediváček
-> Alenka:

Takže podle tebe nemůže mít daný objem takový krouťák? Nebo jenom v kategorii OHV? A jinak hezký psaní, ale co když takhle je ten motor udělaný? Ale počkej, říkáš rovný sání, takže se "sériovým" to stejně není možný 1



-> vhml:

No nevím, kdo tady ladil dýlku výfuk. svodů, ale zrovna na tomhle motoru to je 4 A se sáním se nedá už moc hýbat, ale vzdálenosti tam sou taky jiný........ A tohle náhoda opravdu nebyla 4



Jinak tohle bylo celkem seriozní téma, tak bych poprosil ty co nemají nic k tématu, kdyby třeba rejpání apod., ať si jdou psát ho*na jinam.
21:22:01
15.10.2013
Nepér
Pohár sráčů 3
20:12:02
15.10.2013
elbacil
Všetko zle.Sprint je všetko.Všetci predsa maju skodovky!+ - rovnaká váha!Prevodovka a priemer kolies nerozhoduje!Spýtajte sa na to Geminiho.Všetci su predsa rovnako šikovný!Takže rozhoduje len sila motora.Bol by som zvedavy kto je najlepší tento rok.Mal by dostať nejaky pohar virtu.7
19:53:15
15.10.2013
pavucina
Ja bych sprint uplne nezatracoval, pokud teda bude prime porovnani. K cemu je milion kobyl, a kroutak jak Liazka, kdyz je tam blba skrin, nb nedej boze spatnej clanek mezi volantem a pedalama, to je pak celej slavnej vykon na brzde k nicemu.

Me jde hlavne o to, jak jede auto ve vysledku, vysoke cislo neni vse(to prosazuji odjakziva). Jde taky o pouzitelnost a srovnatelnost.
19:05:48
15.10.2013
Dušan
-> kury: to je pravda, ale aspon si muzou pohonit pipisky
19:04:46
15.10.2013
kury
Sprint je opravdu údaj k hovnu3 Každé auto jiná váha, různé převody. Nějáký rozdíl může udělat, jak kdo umí rychle řadit. atd.
18:19:46
15.10.2013
Alenka
-> vhml: jak jsi prisel na to, ze ne?
17:36:15
15.10.2013
vhml
-> elbacil 15.10.13 16:39:16: sprint ti neřekne nic. Viz. níže kde jsme se bavili o tom jaký vliv má dlouhá jednotka.



-> Alenka 15.10.13 07:17:31: velmi složité, nikoliv však nemožné. Třeba se to náhodně povedlo ( nevím o tom motoru nic, ale mohlo se to stát ). Stejně taky každej diskutuje nad motorem, ale ladili jste někdo dýlku sacího potrubí, dýlku výfuku? Ne. A třeba právě to se mu dobře sešlo a má tam kolik má...



Vaše hádky nad pár čara fakt nechápu. Stejně to 99% lidí zabije sériovou převodovkou...
16:44:48
15.10.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> elbacil: Časy ze sprintu? Vždyť celou 1 sekundu dolů udělá změna SP 3,9 na 4,22 a kde máš jinou hmotnost auta, jiné kola, jiné počasí (teplota, vítr, vlhkost) a v neposlední řadě reliéf trati a jiná časomíra ne vždy na fotobuňku? Srovnávat časy ze sprintů je snad větší nesmysl než změřit více méně sériový motor a pak ten upravený i na té sebehorší válcové brzdě v jeden den tak jak to udělali kluci. Ovšem asi ani to nestačí a zřejmě tedy ty časy ze sprintů a údaj v kartě mám 136tku 120koní p*čo je výživnější 5
upraveno 2x, naposled 15.10.2013 16:45:50
16:39:16
15.10.2013
elbacil
Mali by ste si všetci nahodiť časy zo šprintov a tak sa uvidí kto má aky motor.1
12:46:21
15.10.2013
Nepér
-> djmaso: A ty si taky najdi babu a neser 3

Je vidět, že je konec sezóny, končí čas sprintů a budou se porovnávat jen grafy z brzdy 1
upraveno 1x, naposled 15.10.2013 12:49:52
07:35:13
15.10.2013
djmaso
já jsem Rumburak z Klubu sráčů , já vám to tam přeplním prdama :D :D222 121 235 222 131



Neřešte už stále do kola stejné sracčky.



Nemá to cenu :)



upraveno 2x, naposled 15.10.2013 07:54:50
07:17:31
15.10.2013
Alenka
-> Urbi: asi tak, sice tomu moc nerozumi, ale veri tomu, ze by to tak mohlo byt. Vzdyt to prece "namerili". A TUNER a M3...



Aby mohl mit 1.3 motor kroutak 138Nm, musi se preplnit, tzn. do valce se musi dostat vic smesi nez je jeho objem. A protoze nema nucene plneni, musi preplnit sam sebe, coz je velmi slozite dosahnout.



Musi byt spravny prumer sedla ke kanalu a ventilu, premistit se dosedaci plocha ventilu, ktera musi mit spravnou sirku, ostatni uhly na sedle taky musi mit taky velmi presnou sirku, prechod do spalovaku spravny tvar, to samy spalovak, to samy prechod a vyvoj prurezu mezi nalitkem a sedlem, musi byt spravne tvarovany ventil (a ne "ackova" dokumentace neni to prave), prumer, delka a tvar kanalu musi sedet k vyse zminenym upravam a o vyfuku nebudu vubec ani zacinat.



Pokud clovek ma nastroje a vi, co dela, da se to vsechno, samozrejme, udelat doma v garazi, ale pokud to neni krmene rovnou saci vetvi s presne spocitanou delku, prumerem a jednou klapkou na kanal + vacka nema profil s adekvatnim zrychlenim (nemozne u prebrusu), neni na svete sila, ktera by zajstila, aby tam probehly jevy, ktere zajisti "preplneni" valce.
upraveno 1x, naposled 15.10.2013 07:19:43
00:17:12
15.10.2013
Petr Urban
-> Tuner#2: A to mám z důvodu že je tam můj rozdělovač a šlape to plácat všechny po ramenách, když vím že tam těch 138 Nm není a ty tam takových krouták taky nemáš. Ano jede to velice slušně i s např. 120-130 Nm což zhruba odhaduji že kolem této hodnoty tam bude, ale 138Nm rozhodně ne, takže si tady nevymýšlej kraviny o nějakém mém odečtu.



-> Eidy: Jenže pro tento typ motoru s předloženými úpravami to zřejmě není možné a Tuner2 se jinak než v invektivech bavit nechce.



Už na to kašlu, plácejte se po ramenech na západě jak chcete.
upraveno 1x, naposled 15.10.2013 00:20:24
22:49:42
14.10.2013
pavucina
Jenom 15 !
22:42:50
14.10.2013
Martin120L
-> pavucina: To je dalších 20kg navíc
22:41:23
14.10.2013
pavucina
-> Martin120L: Turbo z liazky prej staci, co jsem se zde docet, ze velikost turba se urcuje podle delkovych rozmeru 1 Tak jsem ho koupil
zvětšit Grafy motorů - obrázek od pavucina vložen 14.10.2013 22:41:23
22:21:27
14.10.2013
Alenka
-> Martin120L: zajed si s tim do Plzne, tam vedi jak udelat poradne upravi :)
22:17:26
14.10.2013
Martin120L
-> Alenka: Tak to chci naladit, kdo mi pomůže??? Turbo z lokomotivy neberu.
22:08:01
14.10.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Urbi: Jasně, všichni tam máme o 20 koní a 30Nm méně... Jen mě pak není jasné jak můžu cestou na sraz tak razantně ujíždět MATTESSovi se sériovou 136tkou, když mám navíc ještě kila muziky? BTW ty grafy více či méně poladěných sériovek před Vénovo grafem mají po Tvém odečtu tak 30kW a 80Nm. Divný je, že na sprintech to rozhodně jezdí lépe jak 120cka? Nějak mě to čoveče nevychází... Jen jestli nebudou mít nakonec kluci Čokin a Vrba pravdu. Místo aby jsi to tady vyzdvihnul jak přednost, když jsi mu dodat rozdělovač tak tady píšeš jak je to nemožné. Navíc když už slovíčkaříš, tak to má 138Nm a ne 140 jak pořád tvrdíš...



-> Dušan: 3



-> vhml 14.10.13 20:53:12: Neser prďka, neser 2 1
upraveno 2x, naposled 14.10.2013 22:11:32
20:53:12
14.10.2013
vhml
-> Tuner#2 - zrušená registrace 13.10.13 21:38:01: ja v tom měl jasno než si mi v tom udělal nejasno 3
19:22:43
14.10.2013
Dušan
a neni jedno jestli tam ma nekdo 100Nm a druhej 140 ? Stejne je oboji naprd. Pokud s tim mate nesmiritelne rozepre tak existuji sprinty atd. Sice jsou i jinak tezka auta, ale silnejsi motor musi promluvit. Jinak resite sracky. Taky jezdim na brzdu co podmeruje a nedelam z toho vedu 139
17:03:06
14.10.2013
Eidy
-> Urbi: A ty si machruj jako hlupák.

Proč musíte používat invektiva? To už nedokážete vysvětlit věci a bavit se o tématu slušně jako běloši?

A ty máš třeba grafy pro porovnání jednoho motoru měřeného na stolici a pak v autě? Abys teda na jednom motor dokázal chybu válcový brzdy? Zatím jsou tu jen rejpalové, ale aby to někdo doložil to ne. Já motorům nerozumím a nezastávám se ani jedný skupiny, ale to, že se to nepodařilo Vám, znamená, že se to nepodaří někomu jinýmu?
16:30:50
14.10.2013
Petr Urban
-> Tuner#2: Směj se jako hlupák jak chceš, ale fakt je ten, že hodně z vás včetně tebe co jezdíte na tu samou brzdu máte zkreslené informace o vašem průběhu kroutáku, potažmo výkonu. Vzít to na někam na přímou motorovou, hned byste pochopili, ale takto se můžeš jen smát a netušit nic.
23:32:39
13.10.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
upraveno 1x, naposled 13.10.2013 23:33:10
23:11:19
13.10.2013
Petr Urban
-> Alenka: Nevydoloval 4
21:38:01
13.10.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml: opraveno, ale zrovna ty bys měl mít mezi škodaváčekm a šediváčkem z Běšin jasno a nebo se Tě ty nicky taky tak pletou? 2 1
21:03:38
13.10.2013
Šediváček
-> Alenka: od Vény:



Přesně tak 4
20:15:01
13.10.2013
Alenka
-> Eidy: mne ty upravy ani nijak zvlast nezajimaji, mam z toho uz jen srandu.

Nekomu HHO generator snizil spotrebu, nekdo vynalezl perpetum mobile, a nekdo si holt doma na kolene vydoloval 140Nm z 1.3 motoru.

Kazdemu co jeho jest :)
18:21:54
13.10.2013
vhml
-> Tuner#2 - zrušená registrace 12.10.13 21:15:38: tys do toho ale ze začátku ještě pletl nějakýho škodováčka, tam jsem se začal ztrácet kdo je kdo :-D
21:15:38
12.10.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> m8rinek: Šediváček je odjakživa jen jeden... To že sem vložil graf kamaráda co nestojí o to se zde registrovat už leta a hned tady byl nařčen z podvodu, tak se skrz jeho nick vyjádřil. Bylo to psáno vždy jako citace a postoj Vény a všechny tři posty jsou tak označeny že to sem šediváček jen vložil.
19:28:19
12.10.2013
Nepér
Já teda nevim, co tu řešíte s nějakejma grafama, když mně to stejně nejede 3
18:38:27
12.10.2013
m8rinek
-> Tuner#2: Hmm a kdo se má v tom vyznat, když tři lidi píšou z jedný registrace, to už je snad lepší když jeden člověk má registrace tři :D.
09:47:29
12.10.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TTomas 11.10.13 18:24:00: Tak já to třeba vím, ale diskuze musí být na zcela jiné notě než zde...





-> m8rinek 11.10.13 18:30:04: Tak s šediváčkem jsem třeba u tématu o gumách taky nesouhlasil, ale neplést šediváčka s Vaškem. Ten tady nemá registraci asi třeba jako Bohoušek Krejčí a má k tomu své důvody. Zde jde navíc o fakta a asi nejlépe to vystihnul Nwkt...
09:22:55
12.10.2013
Eidy
-> Alenka: To má být co jako? Vypnul sis automatický opravy? Tím, že sem hodíš takovejhle příspěvek, kde defacto shazuješ grafy ostatních lidí, si opravdu nepomůžeš. Kdyby ses chtěl dovědět víc o úpravách, chováš se jinak a ne jako rozmazlenej fracek, kterej chce koupit zrovna tuhle čokoládu.
09:01:46
12.10.2013
Alenka
Taksembil zmerit koprivak cosemi valel asi pet let za kulnou.

Je to Favoryt a sou nanem udelani upravi.



EDYT: koukamze to nende precist. Vikon 448k pri 5557ot/min, nutnmetri 654 pri 3318ot/min. Prubech fpoho.
zvětšit Grafy motorů - obrázek od Alenka vložen 12.10.2013 09:01:46
upraveno 1x, naposled 12.10.2013 09:03:27
21:35:19
11.10.2013
m8rinek
-> Šediváček: Nevím, že bych se vydával za profíka co něco ví Xlet...



Nicméně když můžu tak poradim, zbytečně nemlžim a nedělám z ostatních idioty, co vlastně nic neumí.
21:25:53
11.10.2013
Šediváček
Od Vény:

-> Urbi:



Počkej, já nemluvím o velikosti dif !! Na tom se asi neshodnem, ono ta hranice je někde s tou velikostí, ale ty si pochvaluješ třeba motokarbeci a ty maj většinou dost velkou díru a 4x. Já mám jenom 2dif a sání mě neomezuje, když bych chtěl, moh sem ho udělat jako ty, ale nebylo by to k ničemu :-) A na e-mailu ti píšu normálně, spíš aby řeč nestála a tady nemam registraci.







-> Alenka:

Pokud si tedy dával funglnovou pístní sadu a z motoru ti zbyl starý jenom blok, tak se omlouvám. Pokud ne, tak nevím, proč se vztekáš :-)







-> m8rinek:

Prosimtě ty takový profík si můžeš postavit mnohem lepší motor ne? To co bych tu napsal stejně už víš X-let a nemělo by to pro tebe ani cenu číst :-)





Prostě tam je min obsah 1.4, graf sem si nakreslil v malování a zkuste si napsat do nějaký firmy stavějící motory, co tam s tim dělaj, že by vás to zajímalo. Že jim nechcete platit a radši si to uděláte doma. Docela by mě zajímalo, co by odpověděli :-D Nebaví mě to tady řešit, ale dělat pitomce ze sebe taky nenechám. Těším se, až jsem někdo zas vloží nějaký graf co nebude tak podezřelí a špička ledovce (za který se teda nepovažuju) zůstane jen vyvoleným motorářům. Ono mít s tím motorem volný ruce a hlavně peněženku, tak sem ten graf radši nedám, protože by to u některých mohlo způsobit zdravotní potíže :-D Takže do třetice všeho dobrého i zlého :-)
upraveno 1x, naposled 11.10.2013 21:30:35
Extreme Tyres