skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Grafy motorů
20:40:24
08.10.2013
08.10.2013
Evž@
-> Šediváček: docela slušný ...100 kobyl na 1,3....ani ten krouťák není špatný
19:31:38
08.10.2013
08.10.2013
Šediváček
Základ 1300ccm, totální GO a tím nemyslím kroužky apod, karbec Polmo, vačka Krejbich 280, zakázkové svody 4-1 + výfuk, spodek motoru odlehčen o pár kilo + desítky hodin práce u ponku, palivo multi-100, zbytek "know-how" Kdo byl teď na Běšinách, tak mohl motor i auto vidět, takže viděl třeba vyhřívané sání, o kterém se tady vedly vášnivé diskuze, ...výkon se prostě hledá jinak. Taky nebyl nějak čas zkoušet různý nastavení, tohle je tak jak si myslím, že to je nejlepší a konec výkonové křivky je ubrání plynu. První (a poslední) měření bylo tak nějak orientační a ukázalo, kde se to dá ještě zlepšit Taky sem ho nechtěl trápit. Ale 10koní v něm ještě je.
Max. točivý moment 138,09Nm při 4246ot./min, Max. výkon 101.64 PS při 5814ot./min.
Max. točivý moment 138,09Nm při 4246ot./min, Max. výkon 101.64 PS při 5814ot./min.
19:09:05
08.10.2013
08.10.2013
Šediváček
rozdíl průběhu, tuto je se SEDRem. Max. točivý moment 103Nm při 4042ot. Maximální výkon 71,55 PS 5384ot.
19:06:16
08.10.2013
08.10.2013
Šediváček
tuto je ten druhej, Skoda 120_2. co už to všechno fungovalo. Mimochodem Polmo karbec. Max. točivý moment 106.38Nm při 3894ot./min, Max. výkon 68.71 PS při 5382ot./min.
19:05:20
08.10.2013
08.10.2013
Šediváček
Tak jak jsem tu nedávno psal o brzdě už je po. No a asi už mi de motor do kopřiv. Bylo teda jiné nastavení, jako třeba jinej karburátor, rozdělovač z odpojenou regulací, jiné počasí a benzín. atd. Skoda 120_1. je se zaseklím podtlakem na 2 klapku. Max. kroutící moment 105.8 Nm při 3109ot./min Max. výkon 66.27PS při 5500ot./min.
15:04:17
18.09.2013
18.09.2013
T
-> vhml: : nedam, dokud tam nebude
15:03:09
18.09.2013
18.09.2013
vhml
-> T 18.09.13 14:56:49: že si nedáš pokoj s náporákem :-D
14:56:49
18.09.2013
18.09.2013
T
-> vhml: , -> Eidy: ,-> Urbi: : tak po bude hlavně a především náporák a svody...tak by bylo zajímavé zjistit kolik udělají jen tyhle dvě úpravy....no a po to ještě doladit na max. co to půjde
14:19:42
18.09.2013
18.09.2013
Petr Urban
-> T: Určitě jak říká Eidy, ladit v jednom dnu za stejných podmínek zkoušet různá nastavení. Jinak je to neobjektivní.
13:27:39
18.09.2013
18.09.2013
Eidy
-> T: lepší než čistě před a po by bylo právě ladit přímo na brzdě. Se domluv s Davesem, že si "nakoupíš" hafo dílů a po otestování je vrátíš. Já to s ním řešil taky tak. Ale jen trysky. Nic dalšího.
Já ještě pořeším čip a nový sání a na brzdu bych to vzal na jaře a vyzkoušel obě varianty.
Já ještě pořeším čip a nový sání a na brzdu bych to vzal na jaře a vyzkoušel obě varianty.
13:11:36
18.09.2013
18.09.2013
vhml
-> T 18.09.13 10:17:10: a jaký PO chystáš?
10:17:10
18.09.2013
18.09.2013
T
-> Tuner#2: : jsem domluvenej zatím, tak uvidíme....
souhlas,ale bylo by zajímavé být na brzdě před a po
-> vhml: : taky pravda :-D
nene go se mě snad netýká :-O olej nepapá vůbec....ikdyž s mejma km
souhlas,ale bylo by zajímavé být na brzdě před a po
-> vhml: : taky pravda :-D
nene go se mě snad netýká :-O olej nepapá vůbec....ikdyž s mejma km
22:22:39
17.09.2013
17.09.2013
vhml
-> T 17.09.13 19:59:12: jede to malo - dej vetsi trysku. Kape ti benzín z výfuku? Dej menší :-D
Plánuješ GO? Mě to asi čeká. Dolejvám litr oleje za akci :-D
Plánuješ GO? Mě to asi čeká. Dolejvám litr oleje za akci :-D
22:14:25
17.09.2013
17.09.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T: S Láskou tě to můžu domluvit, respektive dát kontakt já u něj měřil a TUNER taky Když budeš chtít ladit je to o domluvě a určitě bych tam jel až z jara po plánech co máš
19:59:12
17.09.2013
17.09.2013
T
-> vhml: : no to by bylo ideální :-) ale to by musel někdo se mnou,aby mi řekl vůbec co a jak :-D jinak ale asi počkám po zimě...až budou konící v plné síle
07:35:07
17.09.2013
17.09.2013
vhml
-> T 16.09.13 20:25:03: nakup si u Davese co hrdlo ráčí :-) www.skodateam.cz/Weber_tr
ysky__trubice__vzdusniky/W
ebshop?kid=241
07:01:46
17.09.2013
17.09.2013
vhml
-> Šediváček 16.09.13 23:30:37: pdole kopce mám tak nějak naladěno. Teď jen zjistit jestli je to pravda :-D
23:30:37
16.09.2013
16.09.2013
Šediváček
Tak Tuner2 se trefil dobře, blíže se to řeší po SZ. Vhml jestli chceš jet, tak si klidně ty emulzky zkusit mužeš, ale ne abys tam byl hodinu sám, tohle je pouze orientační + doladení drobností, jinak se ladí do kopců :-D Jinak mi jedem 2 auta, tak bych to viděl na další max. 3 auta aby jsme tam nebyli celej den.
20:25:03
16.09.2013
16.09.2013
T
-> vhml: : no to by chtělo ale žádné nemám a vlastně nestíhám tento termín :-( ale jak tak vidím zájem, tak by mohlo Šediváček něco domluvit třeba po novém roce ještě
-> Tuner#2: : pokud jsem to dobře pochopil, tak nee
-> Tuner#2: : pokud jsem to dobře pochopil, tak nee
12:15:44
16.09.2013
16.09.2013
vhml
-> Tuner#2 - zrušená registrace 16.09.13 12:08:26: kdyby to bylo za 1000 s možností hrát si tam chvíli s tryskama, tak by mi to asi lákalo taky.
12:08:26
16.09.2013
16.09.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T: Tipuju že u Lásky tady u nás v Plzni. Obvykle kolem 1.000,- možno změřit vícekrát.
07:04:20
16.09.2013
16.09.2013
vhml
-> T 15.09.13 21:19:45: ty si ale sebou nezapomen vzit hrst trysek :-D
21:19:45
15.09.2013
15.09.2013
T
-> Šediváček: : kde a za kolik ?
15:46:59
15.09.2013
15.09.2013
Šediváček
Zdravím Škodovkáře. Chystáme se za nějaký čas na brzdu, tak jestli by měl někdo zájem jet s náma. Cena příznivá a spíš pro lidi z okolí Plzně. Berem tak 2-3auta, samozřejmě pouze značky škoda a do favorita
Tak kdyby někoho zajímal výkon motoru, ať se ozve v komentáři. Termín by měl být první víkend v říjnu.
Tak kdyby někoho zajímal výkon motoru, ať se ozve v komentáři. Termín by měl být první víkend v říjnu.
21:42:25
11.07.2013
11.07.2013
pavucina
-> Alenka: Kolikrat ti to mam rikat ?!
Na tom tvym motoru by to delalo veci .
Ja se snad letos taky dostanu na brzdu, pokud mi neupadne kolo .
EDIT:
I kdyz co jsem se ted bavil o legalnich prestavbach, a o postizich pri nehodach, tak neni vylouceno, ze budu atmosferit...
-> Dušan: Ono je dobry si uvedomit, ze on na tom motoru mel hodne desitek TISIC km, to ty jsi nemel ani na jednom s turbem ;)
Na tom tvym motoru by to delalo veci .
Ja se snad letos taky dostanu na brzdu, pokud mi neupadne kolo .
EDIT:
I kdyz co jsem se ted bavil o legalnich prestavbach, a o postizich pri nehodach, tak neni vylouceno, ze budu atmosferit...
-> Dušan: Ono je dobry si uvedomit, ze on na tom motoru mel hodne desitek TISIC km, to ty jsi nemel ani na jednom s turbem ;)
18:34:45
11.07.2013
11.07.2013
Alenka
-> Dušan: vzdyt ta zlomena byla Fabia, 1.3 jsem nikdy netunil :D
EDIT: asi koupim ten kompresor, co tady nekdo prodaval, naprasim ho na motor a budu s tim hotovej. 150k/200Nm, kraval jak prase a jedem
EDIT: asi koupim ten kompresor, co tady nekdo prodaval, naprasim ho na motor a budu s tim hotovej. 150k/200Nm, kraval jak prase a jedem
18:34:31
11.07.2013
11.07.2013
Dušan
z toho mi vychazi, ze skodovacke motory jsou stavene spise na turbo nez vysokootackove motory
18:26:06
11.07.2013
11.07.2013
m8rinek
-> Dušan: minimálně 300km :D
18:24:56
11.07.2013
11.07.2013
Dušan
-> Alenka: -> Alenka: fabia musi vydrzet
18:15:51
11.07.2013
11.07.2013
Alenka
-> Dušan: jednu uz jsem rozlamal i na slabsim motoru, tak od te doby jsem ponekud paranoidni, co se tyce kliky :)
Ono to sice ma hovno vykon, ale tahne to do 7000, cehoz hojne vyuzivam, takze jednou to prijit musi.
Ono to sice ma hovno vykon, ale tahne to do 7000, cehoz hojne vyuzivam, takze jednou to prijit musi.
18:12:23
11.07.2013
11.07.2013
Dušan
-> Alenka: na co pevnejsi kliku nez serie ? Na 106k se musi citit jak v bavlnce :)
18:07:46
11.07.2013
11.07.2013
Alenka
Ja lambadu nepotrebuju, spis nejaka pevnejsi klikovka by se hodila :D
17:51:01
11.07.2013
11.07.2013
djmaso
-> Dušan: já už na cestě :D
17:35:12
11.07.2013
11.07.2013
Dušan
-> djmaso: jenze ja na to mam lamdu
17:33:57
11.07.2013
11.07.2013
djmaso
-> Urbi: -> Alenka: dušan jezdí na čistej E85 a já s ním taky nemám problém jako o 1/3 menší teplota spalování je znát :) + více oktanů no zase to řešení té chudosti, ale i to si člověk vymákne :D
15:39:59
11.07.2013
11.07.2013
Petr Urban
-> Alenka: Já mám zkušenost že se správně nastaveným éčkem, tzn. opravdu pořádné obohacení a správné doladění zapalování vede v konečném správném stavu naladění k větší výkonosti, ale jde právě o to nesnadné doladění.
15:12:43
11.07.2013
11.07.2013
Alenka
-> Urbi: teoreticky ano, prakticky jsem mel co delat, abych se na Ecko dostal aspon tam, kde jsem byl se stooktanem a podobne zkusenosti ma vic lidi.
15:04:11
11.07.2013
11.07.2013
Petr Urban
-> Alenka: no to nevím právě.... má to své značné výhody přivádět hodně paliva do válců, před pracovním cyklem dochlazení spalovacího prostoru, pořádná bohatost a správné oktanové číslo dělá také svoje.
14:45:35
11.07.2013
11.07.2013
Alenka
-> Urbi: pravda, KP 11.4 a Etanolu tak akorat.
Jinak, nedelejte si s tim Eckem nejake super nadeje, jeste jsem nevidel nikoho, komu by to proti dobremu benzinu na atmosfere skutecne vykon pridalo. Naladit to na BA100, dam ruku do ohne, ze vykon bude stejny, mozna o par Nm min.
Jinak, nedelejte si s tim Eckem nejake super nadeje, jeste jsem nevidel nikoho, komu by to proti dobremu benzinu na atmosfere skutecne vykon pridalo. Naladit to na BA100, dam ruku do ohne, ze vykon bude stejny, mozna o par Nm min.
14:41:18
11.07.2013
11.07.2013
Petr Urban
-> Alenka: A nenapsal si velký KP a velký nákrm od Ethanolu, jinak by to možná bylo do 100 HP.
14:39:36
11.07.2013
11.07.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Alenka 11.07.13 14:20:36:
14:37:09
11.07.2013
11.07.2013
Alenka
-> vhml: 1.4, MPI hlava, seriove ventily, LEKR, 278/265 M-E, litina, Ackovy vyfuk.
14:24:40
11.07.2013
11.07.2013
vhml
-> Alenka: a konfigurace?
14:20:36
11.07.2013
11.07.2013
Alenka
Tak nakonec nejakych 106k/137Nm.
Tech dvou zubu si nevsimejte, ve skutecnosti tam nejsou, jen jednotka zase mela svuj den.
Tech dvou zubu si nevsimejte, ve skutecnosti tam nejsou, jen jednotka zase mela svuj den.
19:22:56
03.06.2013
03.06.2013
Dušan
-> pavucina: jo to je jasny. Ale ono je fakt maly. Staci se podivat na vstup a vystup.
19:21:48
03.06.2013
03.06.2013
pavucina
A co takhle zkusit najit mapy k ty turbine chvili pocitat a az podle toho urcit zda je mala nb velka ?
Ono je dobry rit budu jezdit takovej tlak a pak tomu urcit c ostim budu jezdit a podle toho vyberu, aby se stim jezdilo v nake rozumne ucinnosti, ono pokud potrebuju turbo, kde natocim sroubkem co nejvic jedu s tim na brzdu a na normalni provoz jezdim nizsi tlak, tak "male" turbo staci.
Ono je dobry rit budu jezdit takovej tlak a pak tomu urcit c ostim budu jezdit a podle toho vyberu, aby se stim jezdilo v nake rozumne ucinnosti, ono pokud potrebuju turbo, kde natocim sroubkem co nejvic jedu s tim na brzdu a na normalni provoz jezdim nizsi tlak, tak "male" turbo staci.
19:20:01
03.06.2013
03.06.2013
Dušan
ja mam K03s coz ma mit i O1 RS. Ale porad je maly :)
19:13:06
03.06.2013
03.06.2013
vhml
CO jsem našel na netu o turbínách...
ko3 small turbo for most 2000-2001 cars
ko3s have a slightly bigger compressor, the same for a ko4-001 for 2001- on
ko4-001 or 15 has a slighly larger turbine housing than a ko3s
ko4-2x are off 225 have a larger turbine and compressor than the ko4-001
ko3 small turbo for most 2000-2001 cars
ko3s have a slightly bigger compressor, the same for a ko4-001 for 2001- on
ko4-001 or 15 has a slighly larger turbine housing than a ko3s
ko4-2x are off 225 have a larger turbine and compressor than the ko4-001
18:02:44
03.06.2013
03.06.2013
Dušan
-> Gemini: K03 mam ted a je to fakt prcek. To chce fakt neco vetsi.
Chci ted prejit na rizeni tlaku elektronikou, protoze jen mechanicky je to naprd.
Chci ted prejit na rizeni tlaku elektronikou, protoze jen mechanicky je to naprd.
17:34:30
03.06.2013
03.06.2013
Gemini
-> Dušan: na Renaulta mame nachystane K03 z RS oktavky (chceme sa dostat na seriovych 160-180k), casom chceme K04, avsak horsie sa zhana....kazdopadne gratulujem, krasny vysledok!!!