Grafy motorů

prohledat
2256 příspěvků (zobrazeno 2051 až 2100) od 28.10.2011 do 12.11.2024, založil/a Šediváček
řadit dle data
20:40:24
08.10.2013
Evž@
-> Šediváček: docela slušný ...100 kobyl na 1,3....ani ten krouťák není špatný
19:31:38
08.10.2013
Šediváček
Základ 1300ccm, totální GO a tím nemyslím kroužky apod, karbec Polmo, vačka Krejbich 280, zakázkové svody 4-1 + výfuk, spodek motoru odlehčen o pár kilo + desítky hodin práce u ponku, palivo multi-100, zbytek "know-how" 5 Kdo byl teď na Běšinách, tak mohl motor i auto vidět, takže viděl třeba vyhřívané sání, o kterém se tady vedly vášnivé diskuze, ...výkon se prostě hledá jinak. Taky nebyl nějak čas zkoušet různý nastavení, tohle je tak jak si myslím, že to je nejlepší a konec výkonové křivky je ubrání plynu. První (a poslední) měření bylo tak nějak orientační a ukázalo, kde se to dá ještě zlepšit 4 Taky sem ho nechtěl trápit. Ale 10koní v něm ještě je.

Max. točivý moment 138,09Nm při 4246ot./min, Max. výkon 101.64 PS při 5814ot./min.
zvětšit Grafy motorů - obrázek od Šediváček vložen 08.10.2013 19:31:38
19:09:05
08.10.2013
Šediváček
rozdíl průběhu, tuto je se SEDRem. Max. točivý moment 103Nm při 4042ot. Maximální výkon 71,55 PS 5384ot.
zvětšit Grafy motorů - obrázek od Šediváček vložen 08.10.2013 19:09:05
upraveno 1x, naposled 08.10.2013 19:20:49
19:06:16
08.10.2013
Šediváček
tuto je ten druhej, Skoda 120_2. co už to všechno fungovalo. Mimochodem Polmo karbec. Max. točivý moment 106.38Nm při 3894ot./min, Max. výkon 68.71 PS při 5382ot./min.
zvětšit Grafy motorů - obrázek od Šediváček vložen 08.10.2013 19:06:16
upraveno 3x, naposled 08.10.2013 19:17:33
19:05:20
08.10.2013
Šediváček
Tak jak jsem tu nedávno psal o brzdě už je po. No a asi už mi de motor do kopřiv. Bylo teda jiné nastavení, jako třeba jinej karburátor, rozdělovač z odpojenou regulací, jiné počasí a benzín. atd. Skoda 120_1. je se zaseklím podtlakem na 2 klapku. Max. kroutící moment 105.8 Nm při 3109ot./min Max. výkon 66.27PS při 5500ot./min.
zvětšit Grafy motorů - obrázek od Šediváček vložen 08.10.2013 19:05:20
upraveno 3x, naposled 08.10.2013 19:14:29
15:04:17
18.09.2013
-> vhml: : nedam, dokud tam nebude 40 3
15:03:09
18.09.2013
vhml
-> T 18.09.13 14:56:49: že si nedáš pokoj s náporákem :-D
14:56:49
18.09.2013
-> vhml: , -> Eidy: ,-> Urbi: : tak po bude hlavně a především náporák a svody...tak by bylo zajímavé zjistit kolik udělají jen tyhle dvě úpravy....no a po to ještě doladit na max. co to půjde 5
14:19:42
18.09.2013
Petr Urban
-> T: Určitě jak říká Eidy, ladit v jednom dnu za stejných podmínek zkoušet různá nastavení. Jinak je to neobjektivní.
13:27:39
18.09.2013
Eidy
-> T: lepší než čistě před a po by bylo právě ladit přímo na brzdě. Se domluv s Davesem, že si "nakoupíš" hafo dílů a po otestování je vrátíš. Já to s ním řešil taky tak. Ale jen trysky. Nic dalšího.



Já ještě pořeším čip a nový sání a na brzdu bych to vzal na jaře a vyzkoušel obě varianty.
13:11:36
18.09.2013
vhml
-> T 18.09.13 10:17:10: a jaký PO chystáš?
10:17:10
18.09.2013
-> Tuner#2: : jsem domluvenej zatím, tak uvidíme....

souhlas,ale bylo by zajímavé být na brzdě před a po 4



-> vhml: : taky pravda :-D

nene go se mě snad netýká :-O olej nepapá vůbec....ikdyž s mejma km 3 4
22:22:39
17.09.2013
vhml
-> T 17.09.13 19:59:12: jede to malo - dej vetsi trysku. Kape ti benzín z výfuku? Dej menší :-D



Plánuješ GO? Mě to asi čeká. Dolejvám litr oleje za akci :-D
22:14:25
17.09.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T: S Láskou tě to můžu domluvit, respektive dát kontakt já u něj měřil a TUNER taky 4 Když budeš chtít ladit je to o domluvě a určitě bych tam jel až z jara po plánech co máš 4
19:59:12
17.09.2013
-> vhml: : no to by bylo ideální :-) ale to by musel někdo se mnou,aby mi řekl vůbec co a jak :-D jinak ale asi počkám po zimě...až budou konící v plné síle 4
07:01:46
17.09.2013
vhml
-> Šediváček 16.09.13 23:30:37: pdole kopce mám tak nějak naladěno. Teď jen zjistit jestli je to pravda :-D
23:30:37
16.09.2013
Šediváček
Tak Tuner2 se trefil dobře, blíže se to řeší po SZ. Vhml jestli chceš jet, tak si klidně ty emulzky zkusit mužeš, ale ne abys tam byl hodinu sám, tohle je pouze orientační + doladení drobností, jinak se ladí do kopců :-D Jinak mi jedem 2 auta, tak bych to viděl na další max. 3 auta aby jsme tam nebyli celej den.
upraveno 1x, naposled 16.09.2013 23:37:00
20:25:03
16.09.2013
-> vhml: : no to by chtělo ale žádné nemám a vlastně nestíhám tento termín :-( ale jak tak vidím zájem, tak by mohlo Šediváček něco domluvit třeba po novém roce ještě 5



-> Tuner#2: : pokud jsem to dobře pochopil, tak nee 4
12:15:44
16.09.2013
vhml
-> Tuner#2 - zrušená registrace 16.09.13 12:08:26: kdyby to bylo za 1000 s možností hrát si tam chvíli s tryskama, tak by mi to asi lákalo taky.
12:08:26
16.09.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T: Tipuju že u Lásky tady u nás v Plzni. Obvykle kolem 1.000,- možno změřit vícekrát.
07:04:20
16.09.2013
vhml
-> T 15.09.13 21:19:45: ty si ale sebou nezapomen vzit hrst trysek :-D
21:19:45
15.09.2013
-> Šediváček: : kde a za kolik ?
15:46:59
15.09.2013
Šediváček
Zdravím Škodovkáře. Chystáme se za nějaký čas na brzdu, tak jestli by měl někdo zájem jet s náma. Cena příznivá a spíš pro lidi z okolí Plzně. Berem tak 2-3auta, samozřejmě pouze značky škoda a do favorita 4



Tak kdyby někoho zajímal výkon motoru, ať se ozve v komentáři. Termín by měl být první víkend v říjnu.
21:42:25
11.07.2013
pavucina
-> Alenka: Kolikrat ti to mam rikat ?!

Na tom tvym motoru by to delalo veci 2.

Ja se snad letos taky dostanu na brzdu, pokud mi neupadne kolo 1 .

EDIT:

I kdyz co jsem se ted bavil o legalnich prestavbach, a o postizich pri nehodach, tak neni vylouceno, ze budu atmosferit...

-> Dušan: Ono je dobry si uvedomit, ze on na tom motoru mel hodne desitek TISIC km, to ty jsi nemel ani na jednom s turbem ;)
upraveno 2x, naposled 11.07.2013 22:09:58
18:34:45
11.07.2013
Alenka
-> Dušan: vzdyt ta zlomena byla Fabia, 1.3 jsem nikdy netunil :D

EDIT: asi koupim ten kompresor, co tady nekdo prodaval, naprasim ho na motor a budu s tim hotovej. 150k/200Nm, kraval jak prase a jedem 3
upraveno 1x, naposled 11.07.2013 18:35:48
18:34:31
11.07.2013
Dušan
z toho mi vychazi, ze skodovacke motory jsou stavene spise na turbo nez vysokootackove motory 1
18:26:06
11.07.2013
m8rinek
-> Dušan: minimálně 300km :D
18:24:56
11.07.2013
Dušan
-> Alenka: -> Alenka: fabia musi vydrzet
18:15:51
11.07.2013
Alenka
-> Dušan: jednu uz jsem rozlamal i na slabsim motoru, tak od te doby jsem ponekud paranoidni, co se tyce kliky :)

Ono to sice ma hovno vykon, ale tahne to do 7000, cehoz hojne vyuzivam, takze jednou to prijit musi.
18:12:23
11.07.2013
Dušan
-> Alenka: na co pevnejsi kliku nez serie ? Na 106k se musi citit jak v bavlnce :)
18:07:46
11.07.2013
Alenka
Ja lambadu nepotrebuju, spis nejaka pevnejsi klikovka by se hodila :D
upraveno 1x, naposled 11.07.2013 18:07:58
17:51:01
11.07.2013
djmaso
-> Dušan: já už na cestě :D
17:35:12
11.07.2013
Dušan
-> djmaso: jenze ja na to mam lamdu
17:33:57
11.07.2013
djmaso
-> Urbi: -> Alenka: dušan jezdí na čistej E85 a já s ním taky nemám problém jako o 1/3 menší teplota spalování je znát :) + více oktanů no zase to řešení té chudosti, ale i to si člověk vymákne :D
15:39:59
11.07.2013
Petr Urban
-> Alenka: Já mám zkušenost že se správně nastaveným éčkem, tzn. opravdu pořádné obohacení a správné doladění zapalování vede v konečném správném stavu naladění k větší výkonosti, ale jde právě o to nesnadné doladění.
15:12:43
11.07.2013
Alenka
-> Urbi: teoreticky ano, prakticky jsem mel co delat, abych se na Ecko dostal aspon tam, kde jsem byl se stooktanem a podobne zkusenosti ma vic lidi.
15:04:11
11.07.2013
Petr Urban
-> Alenka: no to nevím právě.... má to své značné výhody přivádět hodně paliva do válců, před pracovním cyklem dochlazení spalovacího prostoru, pořádná bohatost a správné oktanové číslo dělá také svoje.
14:45:35
11.07.2013
Alenka
-> Urbi: pravda, KP 11.4 a Etanolu tak akorat.

Jinak, nedelejte si s tim Eckem nejake super nadeje, jeste jsem nevidel nikoho, komu by to proti dobremu benzinu na atmosfere skutecne vykon pridalo. Naladit to na BA100, dam ruku do ohne, ze vykon bude stejny, mozna o par Nm min.
upraveno 1x, naposled 11.07.2013 14:46:25
14:41:18
11.07.2013
Petr Urban
-> Alenka: A nenapsal si velký KP a velký nákrm od Ethanolu, jinak by to možná bylo do 100 HP.
14:39:36
11.07.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Alenka 11.07.13 14:20:36: 158
14:37:09
11.07.2013
Alenka
-> vhml: 1.4, MPI hlava, seriove ventily, LEKR, 278/265 M-E, litina, Ackovy vyfuk.
14:24:40
11.07.2013
vhml
-> Alenka: a konfigurace?
14:20:36
11.07.2013
Alenka
Tak nakonec nejakych 106k/137Nm.

Tech dvou zubu si nevsimejte, ve skutecnosti tam nejsou, jen jednotka zase mela svuj den.
zvětšit Grafy motorů - obrázek od Alenka vložen 11.07.2013 14:20:36
19:22:56
03.06.2013
Dušan
-> pavucina: jo to je jasny. Ale ono je fakt maly. Staci se podivat na vstup a vystup.
19:21:48
03.06.2013
pavucina
A co takhle zkusit najit mapy k ty turbine chvili pocitat a az podle toho urcit zda je mala nb velka ?

Ono je dobry rit budu jezdit takovej tlak a pak tomu urcit c ostim budu jezdit a podle toho vyberu, aby se stim jezdilo v nake rozumne ucinnosti, ono pokud potrebuju turbo, kde natocim sroubkem co nejvic jedu s tim na brzdu a na normalni provoz jezdim nizsi tlak, tak "male" turbo staci.
upraveno 1x, naposled 03.06.2013 19:23:30
19:20:01
03.06.2013
Dušan
ja mam K03s coz ma mit i O1 RS. Ale porad je maly :)
19:13:06
03.06.2013
vhml
CO jsem našel na netu o turbínách...



ko3 small turbo for most 2000-2001 cars

ko3s have a slightly bigger compressor, the same for a ko4-001 for 2001- on

ko4-001 or 15 has a slighly larger turbine housing than a ko3s

ko4-2x are off 225 have a larger turbine and compressor than the ko4-001
18:02:44
03.06.2013
Dušan
-> Gemini: K03 mam ted a je to fakt prcek. To chce fakt neco vetsi.



Chci ted prejit na rizeni tlaku elektronikou, protoze jen mechanicky je to naprd.
17:34:30
03.06.2013
Gemini
-> Dušan: na Renaulta mame nachystane K03 z RS oktavky (chceme sa dostat na seriovych 160-180k), casom chceme K04, avsak horsie sa zhana....kazdopadne gratulujem, krasny vysledok!!!
Extreme Tyres